Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 09:53

Koulukeskustelu

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 72

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 20:46  
+
0
Onnea Reepo! Mulla ei käynyt niin hyvä flaksi, mutta Helsinkiin minäkin muutan. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 21:46  
+
0
Onnea molemmille, reepo ja kada! (sain siis semmosen kuvan että kadakin pääsi johonkin opiskelemaan :)
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 21:49  
+
0
Joo, mä pääsin parturi-kampaajakouluuni Helsinkiin. Oon siellä näillä näkymin vuoden ja yritän sitten uudelleen tuonne bilsaan. Reepo saa luvan sitten valmentaa mua! :-)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Torstaina, 01.07.2010 klo 11:32  
+
0
Kiitosta! n__n Mä oon itekki aika innoissani tästä, vähän meni kyllä suunnitelmat uusiksi kun välivuotta odotin... Mutta kattellaan, hieman jännittää kyllä. :-D Ja Kadallekkin onnea ja tsemppiä seuraavaan kertaan. :)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: KOULUKESKUSTELU - Perjantaina, 09.07.2010 klo 16:00  
+
0
Minulle tuli tänään kiitos, mutta ei kiitos -kirje. Vähän kyllä harmittaa. :( Vaikka tämän periaatteessa tiesi, niin silti.

Nyt sitten vaan miettimään, että mitä tässä tekee seuraavan vuoden ajan. Toisaalta Joutsenon opisto houkuttais ja sinne voisin hakea jo nyt heti vaikka, mutta kun isä on jo uhannut katkaista kaiken rahallisen tuen jos sinne haen niin eipä sitten. >__<
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: KOULUKESKUSTELU - Perjantaina, 09.07.2010 klo 16:19  
+
0
Mä tosiaan hain yks päivä Turkuun vuoren kestävään valokuvaus koulutukseen, tää oli tälläne hetken mielijohde. Niin ku yleensäkki mun tekemiset :D Vaikka mullahan nyt tosiaan jatkuu vielä koulu ainaki puoli vuotta syksyllä, tai puolen vuoden opinnot on rästissä. Mutta en nyt kuitenkaa aatellu enää tuas samas koulus pualtaa vuatta märäntyä.
JOS mut ny hyväksytään sinne Turkuun ja JOS päätän sinne lähtiä nii sumplin ton nykysen koulun vaa jotenki lävitte. Tällä hetkellä en oo kovin varma mistää mun tulevaasuures, päivä kerrallaa ja niin ku huvittaa. En oo enää varma yhtää mistää mitä haluaasin.

Eniten tällä hetkellä kiinnostaa kouluksis valokuvaus, media-assistentti, raksa hommat ja autopuoli :D Ehkä tuloo haettua noihi kaikkihi. Raksa kiinnostaa nytten ainaki tosi paljo, mutta tunnetustihan mun mielialat vaihteloo noo huamenne saattaa olla jo eri tilanne. Päivä kerrallaa ehkä täs kirkastuu kaikki vielä, välivuosi on tietenki yks juttu minkä vois tehrä. Saa nährä mitä tapahtuu, eihä mulloo kiirus mihkää ku on koko elämä aikaa opiskella.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: KOULUKESKUSTELU - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 22:32  
+
0
tänne ei varmaan sais kirjoitella näin kesälomalla, mut on vaan pakko koska oon nyt lomalla saanut ajatuksia selkeytettyä ja oon tajunnut miks mun lukio on mennyt niin heikosti. mulla ei oo ollut mitään tavoitteita, oon ollut lukiossa vain koska ei oo ollut muutakaan joten en oo kokenut et saisin siitä mitään irti tai hyötyisin siitä mitään joten en oo siis jaksanut panostaakaan. plus sitten vielä se etten osaa kulkea kultaista keskitietä, oon tosi kunnianhimoinen eli haluan tehdä tasan just niin hyvin kuin vaan osaan tai sitten en tee ollenkaan koska en halua tehdä huonoa.

mut nyt siis keksin et kyl mä haluaisin kuvataiteen parissa opiskella vielä lukion jälkeenkin. oon vähän pohdiskellut et voisin hakea university of the arts londoniin tai joku berliinin taidekoulukin olis ihan kiva, en vain oikein tiedä et mitä siellä on muuta kuin berlin university of arts. pitää ottaa selvää! ja tietty taikkiin ja ehkä kuvataideakatemiaan (vaikken oo vieläkään ihan tajunnut et mitä eroa noilla on... tää on käyty noin miljoona kertaa opon kanssa mut silti en vaan ikinä opi) ja no oon aika avoinna nyt et oon valmis lähtemään aikalailla minne vaan.
oon nyt ihan fileissä ja saanut jotain uutta puhtia ja sellasen fiiliksen et kyl mä viel lukiosta läpi pääsen ja sieltä ehkä jopa yliopistoon! sosiaalinen nousu täältä tullaan.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: KOULUKESKUSTELU - Torstaina, 15.07.2010 klo 17:33  
+
0
Ahh, oon kokonaan unohtanut hehkuttaa tänne. Mä pääsin ammattikorkeeseen opiskelemaan mediatekniikaa ! Olin ihan saletti etten sinne pääse kun sain pääsykokeissa tehtyä vain kaksi tehtävää, kuitenkin 6.7 postilaatikosta kolahti kirje että minut on hyväksytty opiskelemaan 8)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Faxe

Faxe
Viestimäärä: 15

VS: KOULUKESKUSTELU - Perjantaina, 16.07.2010 klo 13:57  
+
0
Mun mielestä on ihan kiva kun koulu alkaa, jännittää tietty tuo yläasteelle meno hiukan (:

-Faxe

Razak

Razak
Viestimäärä: 190

VS: KOULUKESKUSTELU - Perjantaina, 16.07.2010 klo 15:12  
+
0
Äh. Täytyis jostain repiä tahaa koulukirjoihin. Porukat tuskin suostuu niitä maksamaan. Onneks vaan yhden kirjan (oisko ollu enkku?) täytyy olla uusi painos. Lopuissa kirjoissa kelpaa myös vanha painos, pitää kattoo saisko netistä halvalla.

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: KOULUKESKUSTELU - Perjantaina, 16.07.2010 klo 15:37  
+
0
onneksi mun ei tarvii ostaa mitään kirjoja nyt ku ostin viime vuonna kaikki ekan vuoden kirjat ja käytännössä tää on nyt mun eka vuosi :D ku viime vuonna kursseja kertyi hurjat 5 kpl.

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: KOULUKESKUSTELU - Lauantaina, 17.07.2010 klo 00:20  
+
0
Pitäisi vissiin alkaa tsiigailemaan noita koulukirjojakin pikkuhiljaa. :--) Lukion ensimmäiselle siis menen, vaikka kakkoselle kuuluisinkin (vaihtarivuosi luonnollisestikin jätti mut hieman jälkeen ikätovereistani). Sain ensimmäisen jakson lukkarinkin jo, jänskää! Veli on menossa samaiseen lukioon, ykköselle hänkin - meillä on ensimmäisessä jaksossa opo ja yhteiskuntaoppi yhdessä, hooray. :roll:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Linneva

Linneva
Viestimäärä: 29

VS: KOULUKESKUSTELU - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 20:04  
+
0
Täältä lähdössä piakkoin Kannukseen kennellinjalle, ja nyt tässä kesällä on lähinnä perhepiiri painostanut vähän rankempaan kurssiskaalaan kun mitä tuli otettua - taisin ottaa vaan ne pakolliset kurssit ekalle vuodelle, ei uusia kieliä ja lyhyt matikka.
Rupesin tässä sitten oikeasti miettimään, että voisin ottaa nyt jomman kumman, ranskan tai pitkän matikan ja pitää sillä edes sukulaiset hiljaa ja ehkä jopa olla itsekin tyytyväinen, ja koska ranska kiinnostaa kuin kilo jaskaa, on tässä edessä ollakko-vai-eikö-olla-kysymys: Pitkä matikka? Yläasteen matikasta sain 8 eikä tota matikkapäätä juurikaan ole, mutta empä kyllä voi rehellisesti sanoa koskaan edes yrittäneeni sen kanssa. Yläasteen maikka sanoi että voisin ihan hyvin ottaa pitkän lukiossa, (niin se taisi sanoa kaikille muillekin) mutta olen kuullut siitä kaiken maailman kauhutarinoita, kuinka se on niin rankkaa jne. JOTEN, joku jolla on asiasta näkemystä: kannattaako edes yrittää vai onko todennäköstä että reputan/saan hermoromahduksen jo ekan jakson jälkeen?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: KOULUKESKUSTELU - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 20:34  
+
0
^Kokeile ihmeessä pitkää matikkaa. Voit aina vaihtaa sen lyhyeen, mikäli et syystä tai toisesta kokekaan sitä mieleiseksi. Itsekin olin yläasteella kasin tai ysin oppilas matikassa, ja niitä samoja numeroita paukuttelin pitkästä matikastakin. Kirjoitin sitten muutamaa pistettä vaille E:n, ja olen tyytyväinen.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: KOULUKESKUSTELU - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:01  
+
0
Ei jee nyt iski kyllä paniikki. Oon nää kaks lukiovuotta lähinnä vaan laiskotellu ja "keräilly voimia abivuodelle", ja nyt se on sit oikeesti edessä ja pitäis oikesti panostaa ja selvitä kirjotuksista :eek: Mulla on kauhee pakkomielle, et pitää kirjottaa tosi hyvin ja päästä yliopistoon, ei hitto.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: KOULUKESKUSTELU - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:05  
+
0
Abivuosi oli lukion parasta antia! Abiristeily ja penkkarit oli jotain niin mahtavaa! :-D Toisaalta sitten taas vuos takaperin kesällä istuin nenä kiinni bilsan ja mantsan kirjoissa, ettei kaheesti kyllä tuu ikävä...

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: KOULUKESKUSTELU - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:17  
+
0
voi vää. ootan jo että koulut alkais! mutta vasta lokakuussa. :-----(
tai no siis meillä on työssäoppimista tässä kesällä ja sitte syksyllä. mut haluaisin että koulukoulu alkaa nyt hetii. että näkee ihmisiä.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: KOULUKESKUSTELU - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:19  
+
0
Oon ollu koulussa viimeks helmikuun toisella viikolla ja mä niiiin haluaisin sinne jo.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:49  
+
0
Mä olen ollut koulussa viimeks tammikuun vikalla viikolla, enkä ole menossa enää takas. Käväsen vain hakemassa paperit kouraan kuhan saan tuon työharjoittelun suoritettua loppuun. Toivottavasti saisin paikan joka alkaisi nyt heti 16. päivä. Se olis sit aika tarkkaan 2kk töitä ja valmistuminen :P Ja tuon 2kk nyt tekee vaikka hanttihommia päällään seisten, kun valmistuminen on enää siitä kiinni.
Varjo 12/2010 ♥

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: KOULUKESKUSTELU - Maanantaina, 19.07.2010 klo 02:21  
+
0
oon ollu koulussa viimeksi lokakuussa :----) vois nyt alkaa vähä panostaa ehkä. mut rento ku meen 8.8 suomeen ja 10. päivä kouluun. kiinnostaa nii hirveesti. ja aika jees ku mun 2v nuorempi pikkuveli saa lakin ennemmin ku minä :)

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 72
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 11:15)