Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 27.11.2010 klo 21:28

Laiskan Moden Pulina 31

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 75

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 19:30  
+
0

Stu kirjoitti:

^voivoi, niin siinä usein käy ! :/ mut toisaalta jos löytyy hyvä tyyppi niin ei sen ajotuksen ja omien ennakkopäätösten pidä antaa rajottaa liikaa !



Äh, no niimpä ! Toisaalta on tyhmä nyt alkaa panikoimaan, koska sit mua harmittaa hetken päästä jos en nyt tartu tähän..

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 19:42  
+
0
http://nedhardy.com/2010/11/22/47-incredibly-amazing-photographs-from-the-2010-national-geographic-photography-contest/

<3
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:08  
+
0
Voi höh, oon taas niin väsyny, että tulee joka asiasta paha mieli. :( Vielä pitäis jaksaa käydä suihkussa ja pakata ja tehdä sata muuta asiaa ja haluaisin mennä vaan nukkumaan.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:13  
+
0
mäkin voisin mennä vaan nukkuun.. mut teemun kavereita on täällä ja ne ei oo mitään ihan hiljasia. en saa unta

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:19  
+
0

Wallen kirjoitti:

mikä tää biisi on mikä soi ainakin 2 ja 3 kauden vikassa jaksossa tässä alussa. supernaturalissa siis.

// eiku löyty. kansasiahan tämä :----D


Se on aina Kansasin Carry on My Wayward Son :) Joka kauden kohdalla.
Varjo 12/2010 ♥

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:25  
+
0
päivä oli taas ihan hyvä, mut iltaa kohden taas meni iha persiillee jotenki ja äsken taas märisin tuol vessassa, sit ku py oli lähteny kotii. huhhuuuu. onneks huomen vielä vapaapäivä (tai no ei ois mut enpä jaksa lähtee) jaja.
jos tää tästä johonki taas.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:27  
+
0
Hahahaha jotkut saksalaiset tuli iskemään meitä tennarissa ennen leffaa :D voi herranen aika............... ne kyseli poikaystävistä ja puheltiin jotain leffoista (tai siis mä koetin änkyttää jotain..........ihan kamalaa puhuu englantia tolleen ekstempporee) ja me kuulemma näytettiin semmosilta jotka tekee töitä ihmisten kanssa (?? hmm ok) ja ne vinkkas meille että lähettäis niiden kanssa parille mutta sivuutettiin hienosti koko puheenaihe.

haha ne oli kyl ihan hauskoja. // hmm mut miksei SUOMALAISET tuu yhtä helposti juttelemaan? ne vaan tuijottelee mut ulkomaalaset iskee heti kiinni kun sattuu kattomaan jotain silmiin (sillonkin niissä yhissä liikennevaloissa! voi jeesus vilkasin sitä vaan vahingossa! :D:D). totakin katoin kassalta silmiin hetken ja sit käveltiin niiden ohi venaamaan leffan alkua ja sit ne tupsahti jo siihen eteen juttelemaan. Lauantaina taas yhestä suomalaisesta 4 hengen miesporukasta yks tuijotti mua koko ajan kun istuttiin siinä tennarin hesessä (ja ku se oli ihan söpö!) nii no tuijottelin tietty takas! se on kivaa:D ja ku lähettiin nii se käänty viel tuolissaan kattoo mua mut plääh ei suomalaiset vaa tuu juttelee ennenku ne on saanu pari rohkasevaa :(
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:58)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:32  
+
0
Ens viikko on vika työviikko, ellen sit jää tuonne vielä pariksi viikoksi en tiedä yhtään äää. Ens tiistaina näyttö ja nyt juon tän vuoden ekaa glögilasillista (vodkalla terästettynä, koska on pieni ahdistus yllä) vaikka mun piti alottaa kaikki joulujutut vasta joulukuussa. Olen vain heikko ihminen :(
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:34  
+
0
mitääh onko siitä jo mennyt 2kk kun pulu aloitti töissä?! hirveetä kuinka nopeasti aika menee! mullahan on synttärit alle 1,5kk päästä :))
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:36  
+
0
aeeehh sain muuten tuliaisiaki skotlannista tänää! suklaata ja sit meikkejä, jeiii.

// ja hyi muuten, jouduin menee tänää bussilla mikä menee j:lle..... (en ees ikinä käytä tällee bussia ja nyt sit jouduin just tohon bussiin) :DD en muistanu _YHTÄÄN_ et miten se bussi meni, mut okei, nyt selkis... järkyttävvääää ku en muistanu ees mihi päin se bussi lähti steissiltä.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 28.11.2010 klo 20:46)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:04  
+
0
Jeejee meni ttk-voitto oikeeseen osotteeseen! :)

Ja Pululle tsempityshali! Mikäs nyt ahdistaa? :(
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:06  
+
0
ja pitäis nyt kattoa bb, sit viel kai ajelee?? ja sit viel suihkuu ja huome vapaaaa mut viim. yheltä pitäis olla jo valmis taas menee ja tänäänki oon ollu 11 asti pois himasta ja menin nukkumaan viime yönä 5.30............

päivät on liian lyhyitä, ei kerkee tehä kaikkee millään äh. AA joo ja huomenna pitäis mennä dokaa? kelasin kyl et ostaisin mielummin kengät niil rahoilla nyt
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:07)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:09  
+
0
Ois kiva tietää missä päin koulua mun huominen 8.15. alkava matikantunti on..... En oo ilmottautunu tonne kurssille mut aattelin nyt kuitenki tunkee sinne. :D Toivon vaan ettei se oo oikeesti täynnä, ku katoin wilmast nii sil kurssil on 34 ihmistä... Mut eiks niiden oo periaattees pakko ottaa mut sinne ku toi on ainoo lyhyen matikan kertauskurssi?
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:09  
+
0
Oh oon ihan liekeissä vieläkin tosta tanssii tähtien kanssa.. Ja Anttiiiiiih. moi.
Do or do not. There is no try.

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:09  
+
0
Mua ei voinu sitten vähempää kiinnostaa tän vuoden bb. :O en tiiä miks. Viime vuonna kyl katoin joka viikko. Johtukohan siitä ettei porukka oikein iskeny..

Huomenna sitte luen koko päivän kokeisiin. -,- ahdistaa. pakko saada hyvä numero. pitäis suunnitella myös kerhoon jonkinnäköinen rata. Pää ammottaa vaan tyhjyyttään, pitäs keksiä hauskoja rastitehtäviä.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:10  
+
0
Aimee, meillä ainakin otettiin noille kertauskursseille porukkaa, vaikka ne olis miten täynnä, koska onhan ne kurssit tärkeitä kirjotusten kannalta kuitenkin.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:11  
+
0
No ei kai mikään pakko silti oo? Siis pakkopakko, mut olishan se aika ilkee temppu jättää yks tyyppi pois. Vaik en kyl tiiä et kuinka pystyy vetämään 35 ihmisen kurssin josta kaikki sais jotain irti.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:11  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Oh oon ihan liekeissä vieläkin tosta tanssii tähtien kanssa.. Ja Anttiiiiiih. moi.


!!! <3 :love: <3 :love: <3 :love: <3 :love:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:15  
+
0
ois ees jotai syötävää tääl nii ois parempi mieli, mut ei. enkä tosiaan halua nukkumaan ku alan taas kelaa kaikkee tulee kamala olo. py ois iha hyvin voinu jäädä tänne nukkuu ku silläkää ei kouluu huomen mutjoo eipä se jääny. oli jotai menoo heti aamusta ja pldädsköds. onneks se saa kohta sen ajokortin nii voidaa sit mennä ja tulla miten halutaan. vaikka ei nyt hirveesti lohduta ku iha perseolo nyyyytt.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:16  
+
0

Stu kirjoitti:

No ei kai mikään pakko silti oo? Siis pakkopakko, mut olishan se aika ilkee temppu jättää yks tyyppi pois. Vaik en kyl tiiä et kuinka pystyy vetämään 35 ihmisen kurssin josta kaikki sais jotain irti.



Niin, tiedä sitte miten Aimeen koulussa, mut meillä ne kurssit oli silleen, että kertaukset oli ensisijaisesti niille, jotka on menossa kirjottamaan. Ja kaikki ne sinne otettiin, vaikka olikin aika täyttä. Sitte jos ihan älytäyttä tuli, niin sieltä potkittiin ulos sellasia, jotka oli siellä kursseilla muuten vaan, eli eivät olleet menossa kirjottamaan.

Että periaatteessa meillä oli sellanen pakkopakko-systeemi, että kaikki halukkaat kertaajat pääsi kertaamaan. :P
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)