Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 27.11.2010 klo 21:28

Laiskan Moden Pulina 31

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 75

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:17  
+
0
IHANAA JOKU MUUKIN :---D
Mä jo oikeesti pelkäsin että Laura voittaa, kun se kuitenkin tanssii teknisesti niin hyvin ja jengi voi ajatella, että se ansaitsee voiton enemmän koska sen tanssit on niin täydellisyyteen hiottuja!
Mut aaah tota Antin ja Anskun energiaa. Ei vaan voinut olla hymyilemättä.
Do or do not. There is no try.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:18  
+
0

Kennedy kirjoitti:

Niin, tiedä sitte miten Aimeen koulussa, mut meillä ne kurssit oli silleen, että kertaukset oli ensisijaisesti niille, jotka on menossa kirjottamaan. Ja kaikki ne sinne otettiin, vaikka olikin aika täyttä. Sitte jos ihan älytäyttä tuli, niin sieltä potkittiin ulos sellasia, jotka oli siellä kursseilla muuten vaan, eli eivät olleet menossa kirjottamaan.

Että periaatteessa meillä oli sellanen pakkopakko-systeemi, että kaikki halukkaat kertaajat pääsi kertaamaan. :P

Joo no en mäkään usko et ketään kirjotuksiin menevää jätetään ulos! Mä vaan jakaisin ton kokosen ryhmän jo kahtia erityisesti kun kyse on kertauskurssista. Sillon on edes se teoreettinen mahdollisuus että opettaja ehtii jopa neuvomaan kaikkia tarpeen tullen.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:24  
+
0
^ i agree! Mutta enpä usko et meijän koulusta liikenee resursseja ryhmän jakamiseen..... Ja toivon et pääsen tonne kurssille koska oon niin pihalla! En tajuu miks edes kidutan itteeni tolla matikalla. Se on jotai mitä oon aina vihannu mut silti kirjotan sen? :DD
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:28  
+
0

Arcturus kirjoitti:

IHANAA JOKU MUUKIN :---D
Mä jo oikeesti pelkäsin että Laura voittaa, kun se kuitenkin tanssii teknisesti niin hyvin ja jengi voi ajatella, että se ansaitsee voiton enemmän koska sen tanssit on niin täydellisyyteen hiottuja!
Mut aaah tota Antin ja Anskun energiaa. Ei vaan voinut olla hymyilemättä.


Niinpä! Uskalsin huokasta helpotuksesta vasta sitten kun sanottiin et voittaja on saanu 78% äänistä :D Antilla ja Anskulla oli alusta asti semmonen _yhdessä_ tekemisen meininki ja olihan ne niiiiiiiiiiiin söpöjä <3
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:30  
+
0
sen anskun ääni oli kyl jotain sanoinkuvaamattoman hirveen kuulosta kimitystä :----D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:33  
+
0
komensin isän raahaamaan kuntopyörän autotallista sisälle ja nyt poljin sillä tos 45min ja oon ihan kuollu... tekee ehkä ihan hyvää tämmönen pieni kunnonkohotus, mulla on oikeesti maailman huonoin kunto :D pelkään että laihdun jos poljen tolla säännöllisesti!!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:37  
+
0
miks täytyy juoda sunnuntaina? ei vaikka lauantaina tai perjantaina, vaan sunnuntaina? mua ei huvittais kuunnella tota naurua ja hauskaa menoa ja meininkiä enäää hetkeekään :dd mut ei auta, joskus viime viikolla lupasin et jos teemu hommaa mulle say cosmopolitan potun niin se voi tulla kavereittensa kanssa tänne tänään. baaah

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:48  
+
0
Mä haluun mennä NYT nukkumaan ja sen taidan tehdä. God natt!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:53  
+
0
ONNEKS huomenna vika koe mm sit torstaihin asti vapaata! Ja nyt ollaa menos Miamii uudenvuoden jälkee, jee :-)))
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 21:59  
+
0
tulq, oltii herkus :p ¨

nyt mul on maailman kivoin pipo ja se sopii mulle niiiii hyvi!! vihdoin :D
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 22:02  
+
0
Misä myydään sellasii sydämen puolikas -korui?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 22:02  
+
0

Deanna kirjoitti:

Misä myydään sellasii sydämen puolikas -korui?

semmosia ns. twin peaks -koruja? varmaan kaikissa kultasepänliikkeissä
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 22:24  
+
0
tänään tilattiin akusta ne taulut, 30x30 cm canvastaulut siis tulossa täs lähiaikoina :) oijoi siistii, hintaa kyl tuli ihan piikkasen mut toivottavasti oli sen arvosta ja tulee hienot taulut ja saan vihdoin toteutettuu mun kollaasi suunnitelman :D

ja huomenna poika on 1v ! :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 23:10  
+
0

Stu kirjoitti:


Ja Pululle tsempityshali! Mikäs nyt ahdistaa? :(

Kiitos :) Ei viiti julkisesti jubata tästä, mut eiköhän tää pian helpota. Ainakin kovasti toivon niin :P
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 28.11.2010 klo 23:11)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 23:15  
+
0
SAA ONNITELLA!!!!

Tänään oli vika työvuoro ja tästä eteenpäin mä sit alankin poimimaan sellaisia työvuoroja kuin haluun! Ihanaa ihanaa ihanaa! Mulla on vielä 100e säästössä synttärirahoja, kohta tulee KELAn tuet ja veronpalautukset, vika palkka ja sit saankin joululahjaksi rahaa ja villasukkia. Sit H meneekin töihin ja me pärjätään ihan jeesisti sen rahoilla. :D

Ja H:lla on enää 40 inttiaamua jäljellä, ja tostakin täytyy miinustaa vielä pois viikonloput ja ylimääräiset lomat. Oi voi, kaikki menee nyt niiin putkeen. :)

Tämä viikonloppu oli kamala. Mulla oli hermot tosi kireällä töiden takia ja sain joka päivä kauheita raivareita aina töiden jälkeen, joten parisuhdejutut ei tietenkään menny kovin hyvin. Mulla oli siis töitä joka päivä ja kaikista paskimmilla vuoroilla tietty. Lauantainakin 10 tuntia! :( Lisäksi mulla oli menkat ja H oli tosi väsynyt kahden viikon leiristä, joten se ei jaksanut lohdutella mua, ja siitäkös mä suutuin lisää. Heitin mm. suklaat seinään kun se oli syönyt kaksi mun jemmaammaa dominosuklaapalloa.

Nyt vielä ens viikko pitäis jaksaa. Ens viikonloppu on ihan jees, mutta en vaan näe H:ta kunnolla koska se on kurssiristeilyllä. Mutta tytöt lähtee silloin mun kans ulos, iih! <3
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 23:29  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Heitin mm. suklaat seinään kun se oli syönyt kaksi mun jemmaammaa dominosuklaapalloa.

Ei saisi nauraa, mut... :DDDDDD ANTEEKS
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 23:33  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Kiitos :) Ei viiti julkisesti jubata tästä, mut eiköhän tää pian helpota. Ainakin kovasti toivon niin :P

Jos joskus siltä tuntuu, niin mun yksäriboksissa on tilaa :)
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 23:38  
+
0
Ihana Satutäti <3
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Sunnuntaina, 28.11.2010 klo 23:40  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Ei saisi nauraa, mut... :DDDDDD ANTEEKS


>:( Olin jemmannut ne pakastimeen edellisenä iltana, että ne olis aamulla KOVIA ja niistä kuuluisi mukava ääni ja niitä vois pureskella, kun ne on pehmeinä vähän öklöjä! Se oli syönyt ne mun kovat ja laittanu tilalle pari PEHMEÄÄ. Ja VALEHTELI vielä, että "siellä ne on, en syöny". MENI HERRRRRRRMOT ja nakkasin ne kaksi säälittävää pehmeää palloa seinään.

Sitten se säikähti ja tuli halaamaan, ja tehtiin sovinto kun oli pakko nauraa yhdessä kreationisteille.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 28.11.2010 klo 23:41)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LAISKAN MODEN PULINA 31 - Maanantaina, 29.11.2010 klo 07:13  
+
0
mä sain unta joskus siinä yhdeltä. nyt vtuttaa, lievästi sanottuna. tunnin päästä pitää olla bussilla ja hienoa, mulla on ihan turvonnneet silmät valvomisesta ja ihan surkea olo muutenki. ÄÄÄ! voisin ampua kaikki teemun kaverit tähän paikkaan, tuolla ne nukkuu ihan sikeesti kun ei he mee kouluun. minäpäs menen ja olis voinu sen huomioida eilen...................................

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:30)