Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 58

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20  
+
0
Jatketaan.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 17:13  
+
0
Kahden aivan äärettömän kamalan päivän jälkeen tuntui kyllä hyvältä, kun armeijasta lomille päässyt kaveri yhtäkkiä soittaa, että lähtisinkö baariin. No vielä kysytkin! :D
Se on yks niistä harvoista ihmisistä meidän porukoissa, joka jaksaa olla aina alusta pilkkuun asti. Mun ohella siis. :D

Heh, luulin dataavani koko illan, mutta näemmä tähänkin viikonloppuun saa vielä jotain toimintaa! Enää pitäis vääntäytyä laittautumaan, lupasin olla herran kämpällä jo kahdeksan aikaan.

Pasari, here we come!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 09:06  
+
0
yhh, mikä ilta :D

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 12:22  
+
0
drinkerot todettu ihan hyviksi! maistoin eilen molempia
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 29.08.2010 klo 17:45  
+
0
no moi missasin viime sunnuntaina tiëston keikan circukses ja nyt ois ollu tigeris stromae, mutku ei oo rahaa oikee laittaa tollasiin nyt ku kaverin synttärit ens viikonloppuna eli pitäis joku lahjaki ostaa plus molempina päivinä juhlimaan (jollei mee päällekkäin). blaaah
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 30.08.2010 klo 13:04  
+
0
lauantaina olin taas aivan sekaisin ja vieläki on darra :(( voixxx ku en osaa juoda
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 31.08.2010 klo 18:07  
+
0
Huomenna baariin, perjantaina baariin. Lauantaina ehkä. Opiskelijaelämä rules! :D

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 31.08.2010 klo 23:32  
+
0

Kada torstaina 26.8.2010 kirjoitti:

Tänä viikonloppuna mä juon drinkeron, piste! >:(



Viittaan nyt väärään vkloppuun, mut silti sanon et SAMOIN. Ja mielellään kaksin kappalein, koska haluun ehdottomasti maistaa molempia! Tänään taas ihastelin noit kaupas(....), mut en voinu/halunnu nyt ostaaa. :DD

Ja sit toinen et WTF. >:( Meillä ei nyt sit kai ole eikä tule abiristeilyä! MITÄ peliä tämä on. Eräs lähde sano syyksi et "noku kaikki helsinkiläiset on varannu jo kaikki laivat!!" No mitäs persettä, sinne laivallehan voi mennä vaikka vasta sit viikko tai kakski penkkareiden jälkeen, en oikeen usko et kaikki varattu. Helsinkiläiset on varannu Turusta lähtevät liavatki, no way, en usko. Kenestäköhän tää nyt kiikastaa.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 14:54  
+
0
kaverin bileisiin tilattu smirre ja mansikkashampanjaa molempia puol pulloa :>

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 20:14  
+
0
Lieneekö Last Pineapple hyvää? Ostin sitä just heräteostoksena viikonlopuksi. Perjantaina on yhden kaverin läksiäiset, toisen kaverin synttärit + baarireissu, lauantaina jatketaan synttäreiden juhlintaa toisen kaverin kotona vähän isommalla porukalla. Baarissa yritän pärjätä aika vähällä ja säästellä voimia lauantaille :D Mulla on nyt toi last pineapple, joku puolet jäljellä 0,5 litran kahvilikööristä sekä kaksi watermelon-green apple cooleria, jotka kaveri toi Pietarista. Ei kyllä ole tarkoitus kaikkea vetäistä, ananasjutun ostin varmuuden vuoksi.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:12  
+
0
last pineapple on sellasenaan aika pahaa mut kyl se menee :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:21  
+
0
Last pinapple on ihan jees, se mango versio (vai mikä se oli?) oli kyl vähän parempaa, vaikkakin olin vähän tuiskeessa sillon kun sitä maistoin.
never regret something that once made you smile

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:38  
+
0
Emmä sellasenaan ! :D johonki mehuun tai spriteen tai vissyyn, mikähän ois parasta, hmm....
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:41  
+
0
spritee veikkaisin :) Ite vedin sen oisko ollu vappuna sellasenaan (vaikka pitikin blandata mut oon nii laiska blandaaja) ja eihän siinä hyvin sitten käynyt.........

Mäki ehkä menossa perjantaina tutun läksiäisiin (vaikken oo kutsuu saanukkaa mut voisin olla aveccc) ja lauantaina kaverin synttäreille :-) jee. lupasin kyllä kavereille että en joisi mutta mutta mutta
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:48  
+
0
Mullakin olis kaverin synttärit lauantaina. Meen tyhjentämää niiden skumppa varastot mitkä on kuulemma suuuuuuret (ja ne pitää juoda!!) ja sieltä johonkin baariin. Ja perjantaina ehkä kotibibbaloihin espooseen jollei ne siis mee päällekkäin synttäreiden kans, toisaalta en tiiä onks mul rahaa mihinkään espoo dokauksiin ja baari-iltaan peräkkäin ku viel kaverille lahjanki ostin että että!

Syyslomal suunniteltiin vähän et otettais se paketti vonnelaan et siihen kuuluu siis se vonnela, hotellihuone ja aamiainen ja vissiin se kylpyläkin. Eeen tiiä onko rahaa/kustantaaks kukaan mulle sitä nii se on vähän jäissä viel :( mut ois kiva.
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 21:51  
+
0
Lonkeroa tässä juon, tralalala. Maistuupa hyvältä pitkästä aikaa. Tai no kyllähän mä lauantaina, mutta silti.
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 13:06  
+
0
Mä voin kertoa, että en enää koskaan astu jalallani Seinäjoen Karmaan.

Oli paskin baari IKINÄ. Seinäjoki on muutenki niin ruikku että en tosiaan tiedä miks suostuin edes lähtemään sinne???

Ilta alko ihan helvetin hyvin Cheekin keikalla mut fiilis laski kyllä ku lehmänhäntä ekaks sen takia, että Karmassa ei tiedetty mikä on mansikkaivanov. Joka paikassa muualla on tiedetty, haistakaa?!? Sen lisäks siellä oli ihan hiton kallista ja fisutki maistu ruikulta.

Kaverin poikaystävä soitti meidät ulos ja väitti, että joo kyllä te pääsette leimalla jonon ohi sisälle ja sen takia sit lähdettiinkin sinne, oltiin ehkä minuutti, oltiin menossa sisälle ja portsari sanoo, että joo sinne vaan jonon perälle. Ai että, oli kyllä mukavaa siinä kahdelta yöllä jonottaa siellä ilman mitään takkia, joku säälittävä minimekko päällä. Voi vitsit.

Menin sit inisemään siinä terassilla olevalle järkkärille, että päästä nyt meidät aidan yli, täällä on ihan hiton kylmä. Ei oikeen tehonnu. Hetken päästä tajutaan, että meillä ei oo narikkakorttia. Laitettiin takit samaan narikkaan, ja se hemmetin mulkku ei antanu meille sitä korttia. Laitan toiselle kaverille viestin, joka on sisällä, et joo ollaan täällä pihalla jumis eikä saada edes takkeja ku ei oo sitä korttia. Se menee puhumaan niille narikkatyypeille, mä oon aivan helvetillisen raivona ja kohta kaveri pistää sen narikkaäijän puhelimeen, ja rupesin aivan ääni raivosta tärisen raivoamaan sille, että meinaaksä oikeesti, että mä en saa mun takkiani täältä ollenkaan sen takia, että te mokasitte, johon se äijä että jooo-o, kyllä mä meinaan. Olis tehny siinä vaiheessa mieli tappaa joku.

Kohta kaveri kuitenki saa meidät sisälle jostain syystä, ja menin raivoamaan siihen narikkaan että mitä paskaa tää nyt on. Siinä ne mulkut seisoo vaan hymyillen että sun takkis jää nyt tänne, sori.

Oli pakko ruveta ryyppäämään ku raivostutti niin paljo, meen tilaamaan mariannen ja huomaan, että oli pahin Marianne mitä oon ikinä maistanu ja ei edes maistu oikeelta. :peukku:

Oli kyllä oikeesti niin pyllystä koko paikka, niin amis ku olla ja voi. Piti ihan vaan muodon vuoks käydä vähä tanssimas ja sieltäki mut bongas joku ehkä maailman idiootein äijä, joka joutu pilkun jälkeen tarjoamaan mulle vaan vettä...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 13:19  
+
0
Voi sua :( No saitko takkis silti jotenki
Jou.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 13:22  
+
0
Ai niin unohdin sanoa :-D Joo, kyllä me ne sit loppujen lopuks saatiin.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 13:24  
+
0
yaaaay good for you :) Me oltiin cheekin keikalla yks päivä tuolla korian kantrissa, ja sitten keikanjälkeen huomattiin että narikkakortti on jossain :D haha, onneks ne anto kuitenkin ne takit meille. tuli vaan mieleen
Jou.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:45)