Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 58

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 14.09.2010 klo 21:54  
+
0
Musta on tosi outoa että en voinut ennen sietää kaljaa. Nyt kun oon asunut yksin ja meidän jääkaapissa on aina keissi niin oon tottunut juomaan sillontällön yhden-kaksi iltasin. Enkä vois nytkään sanoa muuta ku et aaaa, törkeen hyvää.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 14.09.2010 klo 22:04  
+
0
Mäkin oon oppinut juomaan kaljaa! :D
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 14.09.2010 klo 22:32  
+
0
Mä en oo oppinu vielä juomaan kaljaa! :(
never regret something that once made you smile

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 14.09.2010 klo 22:35  
+
0
^lupaan että opit vielä. Tai kannattaa ainakin oppia :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 06:48  
+
0
Kannattaa juoda aluksi helppoja oluita, esimerkiksi vaikka.. Pirkka Lager! Se on niin "kevyttä" ja siinä on niin vieno maku, että sillä on helppo aloitella. Sitten kannattaa siirtyä pikkuhiljaa vähän jytympiin makuihin. Ja Olvi ja Koff on mun kokemuksella parhaimmat aloittelujuomat, koska niissä ei ole niin vahvaa jälkimakua mitä esim. Karhussa on.

Suomalaiset oluet on kyllä aika.. kakkoja, kun vertaa muihin!

Itse tykkään tummista, mutta mies juo Hoegaardenin tyylisiä tosi lirun värisiä "litkuisia" oluita, joihin voi iskeä vaikka sitruunan tai limetin kaveriksi. Itse en tykkää niistä yhtään, mun makunystyrät on tottuneet niihin tujumpiin, paahdettuihin makuihin. Ollaan kuitenkin molemmat ihastuttu Staronprameniin, jota ei olla kyllä Suomesta löydetty kohtuuhintaan. :(
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 15.09.2010 klo 14:53  
+
0
Kaveri tilasi mulle kerran Hoegaardenia kun pyysin vaan suosittelemaan jotain kun en noita oluita nimiltä niin tunne, en edes ottanut sitruunaa ja se maistui aivan SELLERILTÄ eli aika kammottavalta :D Vaihdettiin sen kanss sitten niin, että sain suodattamattoman vehnäoluen ja se meni kyllä jo paljon paremmin!
come on night, take me home

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 17.09.2010 klo 20:51  
+
0
Ostin tänään tällaisen! Maailman söpöin kaljakeissi!

When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 18.09.2010 klo 17:58  
+
0
^ Superhieno koppa :D ite kaljasta en kyl juurikaan välitä.

Hitto meiksi meni eilen Karjalan voimin koko illan, en muista milloin olisin viimeksi ollut niin naamat! :---D kiva havahtua keskellä yötä kaveripojan vierestä sen kotoa ja miettiä että MISSÄ IHMEESSÄ MÄ OIKEIN OLEN..
En oo pitkään aikaan ollu juomassa, ni ehkä se vähän vaikutti tohon mun humalatilaan. Mulla oli kuitenkin vaan joku kahdeksan bisseä mukana, ennen on mennyt mäykkykin ilman mitään ton suurempia örvellyksiä.
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 18.09.2010 klo 18:03  
+
0
Piti vaihtaa Kurko Originaliin, että sain lasipulloissa tätä jumalten juomaa, mutta se kannatti. Hitto, tää on hyvää ja tässä on enempi volttejakin. Ei sillä, että tuolla vikalla olis merkitystä mut ah, lasipullo <3

Baareissa oon tätä toki juonu, mutta oon aina ennen vannonut kotijuomingeissa kurkon nimeen. On mulla tosin tän 6-packin lisäks viitisen kappaletta kurkojakin, jos yhtäkkiä tyssää. Mut en usko, koska lasipullo!!

(Mä vaan pidän lasipulloista enempi ko tölkeistä... Niissä on fiilistä)
Varjo 12/2010 ♥

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 15:36  
+
0
mä en oo ikinä oppinu juomaan kaljaa, tuskin tuun oppimaankaan. :-D maistuu ihan kamalimmalle. koomisinta on, että meijän yhdellä kaverilla on ihan kuningas juomapeli, jossa täytetään aina mukeja ja mulle sattuu aina ne mukit missä on kaljaa. viimeksi venetsialaisissa kalajoella tyypit vaan nauro kun mä lupauduin juomaan 3 mukia ja JOKAISESSA oli kaljaa ja mun ilme hyyty sekunnis.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 15:58  
+
0
Drinkerot on pahoja. Se valkovenäläinen maistu ihan laimennetulta bayleissilta eikä se mansikkamargariittakaan sellasta ollu mihin tuhlais rahansa.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 16:05  
+
0
Olut on parasta. <3 Itse asiassa alkoi tehdä kamalasti mieli tuota julamten juomaa kun sanoin tuon, ja oli pakko hakea yksi Kukko jääkaapista. :D

Mä voisin itse asiassa pyhittä tämän postauksen kaikille mun lempparioluille!

Budweiser - Yksi parhaimmista asioista mitä Pohjoinen Amerikka on tarjonnut Euroopalle. Budi on sielukkaan pehmeää eikä siinä tule pistävää jälkimakua, toisin kuin useimmissa suomalaisissa lagereissa. Lisäksi tämän tölkkiversio on ihan jäätävän hieno! Vedin tätä aika paljon jenkeissä. Tiedättehän amerikkalaisissa leffoissa esiintyvät olutbileet, joissa olutta saa kumottua hanasta omalla nimellä merkattuun muovimukiin niin paljon kuin ikinä tahtoo, ja joista jokainen lähtee omalla chevyllä kotiin? Aaah, onnellista!

Tumma Kozel - Elämäni ensimmäinen tumma olut. Syöksähdys paahdetun ruisleivän maailmaan sai pienen tytön pään ihan pyörälle! Tummat oluet on ehdottomasti fiilistelyoluita, niitä ei voi vetää muutamaa enempää kerrallaan, koska ne on niin armottoman täyttäviä ja saavat aikaan "hei olen raskaana" -efektin. Tummasta Kozelista parhaimmat muistot Simerockista joskus vuoden 2007 tienoilla Nookahin kanssa. Ilta jolloin Nookah kuukahti suohon ja jolloin tytöt laukoi totuuksia miehisistä mitoista!

Keltainen Kukko - Keltainen kukko on maultaan raikkaampaa kuin tämä vihreä mitä siemailen paraikaa. Se on mun mielestä optimaalisin känniolut Olvin, Carlsbergin ja Fostersin lisäksi. <33

Old Engine Oil - Tällä oluella on rehellinen nimi. Voi jestas, se on oikeasti kuin vanhaa koneöljyä! Mustaa ja paksua. :D Mutta meikä tykkää. Tämä erittäin aromikas ja VAHVANMAKUINEN olut sopii aivan järkyttävän hyvin ruokajuomaksi ja kevyeen alotteluun. Ei näitä montaa voi juoda, mutta siinä se hienous piileekin.

Ja muuten, lähdin silloin yöllä puolenyön aikaan keskustaan, koska H ilmoitti hän ja A lähtevät sinne kans vasta siihen aikaan. Äkkiä vaatteet päälle ja menoksi. Ei mennyt ihan putkeen meidän baarittelu, sillä A oli niin humalaisen oloinen (ei se ollut hirveässä kännissä, mutta sillä ei vaan ole tapana peitellä vähäistäkään humalatilaansa mitenkään ja se hölmöilee tosi paljon, koska se rakastaa sitä että saa olla huomion keskipisteenä ja saa ihmiset nauramaan), ettei se päässyt sisälle baariin, joten mentiin vaan syömään. :D:D Mutta joo, ihan kivaa oli silti. Barbarossan pitsat rok rok! Ainut vähänkään oululaisten pitsojen tasolle yltävä paikka, ja sekin on aika säälittävä kun vertaa esim Da Maxin pitsoihin!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 16:21  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Tummasta Kozelista parhaimmat muistot Simerockista joskus vuoden 2007 tienoilla Nookahin kanssa. Ilta jolloin Nookah kuukahti suohon ja jolloin tytöt laukoi totuuksia miehisistä mitoista!

Hahahah kiitos muistutuksesta. :-DDDD En oo varmaan kyllä tuon kerran jälkeen juonu Kozelia, sattuneesta syystä... niin hyvää kuin se onkin!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 19.09.2010 klo 16:32  
+
0
"Miehellä täytyy olla iso mulukku ja niin pitkä parta että sen voi letittää!" :DDDDDDDD
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 20.09.2010 klo 21:19  
+
0
Minä soin itselleni lauantaina yhden alkoholillisen drinkin (kun kerran Virtaseen jouduin menemään, niin pakkohan se Billy Jean oli saada!) ja maistelin vähän kaverin päärynäsiideriä. n__n Loppuilta menikin sitte mehulinjalla, mut hauskaa oli! :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sibe

Sibe
Viestimäärä: 45

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 20.09.2010 klo 21:46  
+
0
Mäkään en mikään kaljan ystävä ole. Yleensä tulee juotua kultalonkeroita tai Otto Virtasta :---D
Flirtin Kettu Kiry s. 28.02.2001

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 20.09.2010 klo 21:58  
+
0
Kannattaa maistaa muitakin oluita kuin pelkkiä olveja ja koffeja. :))
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 20.09.2010 klo 22:00  
+
0
Musta jostain syystä koff on ihan törkeen hyvää vaik se maistuukin tosi laimeelta ::DD. Ja ehkä sairainta et tykkään kun se on huoneenlämpöstä...
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 20.09.2010 klo 22:03  
+
0
Koffi ja olvi on molemmat hyviä, osittain siksi että ne on niin.. kevyen makuisia! Sellaisia mauttomia. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 22.09.2010 klo 18:30  
+
0
kohta__on___noi__hiton__kirjotukse__ohi! ja mä lähen kyllä niin vetää pään täyteee! vaikka ens viikolla kuinka alkais koeviikko niin ei kiinnosta. :D pakko päästä nollaa!!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:15)