Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 58

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 14:10  
+
0
Kaverin synttäreistä selvitty. Uuuaaah toi ilmanen siideri/viini/skumppa tarjoilu teki tehtävänsä! Plus että mulla oli omia juomia ja sit vielä baarissa nakkasin pari nassuun suunnilleen ykkösellä. Olin aivan mainiossa kunnossa.......... Jäin herkkuun klo 3 aikaan yksin?????!!!!? En ymmärrä mä vaan hihittelin kavereille että "AI TE LÄHETTE?! MÄ EN KYLLÄ LÄHE NYT VIELÄ MIHINKÄÄN! MENKÄÄ TE VAAN!!! MÄ MEEN VIELÄ TANSSIMAAN!" mitä vittua :D:D:D MIKSI? No sain kyydin joltain mikolta joka oli jotain henkilökuntaa herkusta, venailin siellä et sen työt loppuu jonkun tuomaksen kanssa ja ne sit heitti mut, öö okei! kiitos! Siis en tiedä olin iha sekasin tai siis ku en mä mitään möyriny ja olin muutenkin asiallisesti mut siiiis maailman oudoin ilta, miks tulin noin outoon känniin.

Eilen viel kuuluttelin et kyl mä sinne tigeriin tuun tänään mukaan! Mut oon ihan loppu ja vieläki vähän darran poikasta niin ehkä ei nyt... eikä oo kyllä rahaakaan.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 05.09.2010 klo 14:30)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 16:54  
+
0
Eilen oli hurjan kivaa, kun L:n kaksi kaveria oli täällä viettämässä iltaa. Pelattiin yhtä juomapeliä vähän omilla säännöillä (kuten juomapelit menee oikeastaan aina :D:D) ja kaikki selvisi ihmeen kaupalla hengissä. Meikäkin oli aika tukevassa humalassa, mutta onnekseni en harrasta enää krapulointia ja olin heti aamusta jo jalkeilla ja siivoilemassa n_____n Mutta oli kyllä kivoin ilta vähään aikaan!

Vaikkakin sorruin polttamaan muutaman savukkeen eilen :(
Varjo 12/2010 ♥

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 19:40  
+
0
Ahhaa mummo toi laivalta mulle tuliaisiks jtn punasta kuoharin tapasta, sen vois vaikka ens perjantai juoda :::) Toivottavasti on hyvää, en oo ennen oikee perustunu kuohareista, ja varsinkaan ku se on tavallaan "ryypiskely" juoma... :shifty:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 20:11  
+
0
Pakko nyt tulla sanoo vaik oon kyl vähä aatellu etten kehtaa tällasii ryyppäysrelatedviestejä tänne pistää..... Oon nii sivistyny!

Ei mut siis mun täytyy juoda ihan hemmetisti et tulis ees minkäänlainen känni. :---D ei oo oikeesti kivaa. En haluu tuhota mun maksaa ja aivosoluja ja joskus ois kuitenki kiva ottaa sen verran et on hauskaa. Voin sanoo et olin vasta perjantaina ihka ekan kerran kännissä, vaikka on täs nyt ollu vaikka ja mitä bileitä sen jälkeen ku oon täyttäny 18. Jotenki tulee niin outo kontrasti mun ja kaverin välillä, ku illalla oltiin joku puoltoista tuntia alottelemassa kaverilla, ja yks kaveri joi kaks siideriä ja oli IHAN naamat. Mä olin juonu 4 dl 21 prossasta persikkakossua, eikä tuntunu missään... Alkoholi imeytyy vähä huonosti tai jotai. Sit join viel pari "shottia" ja pisangia ja sit alko vähä tuntua. Baarissa ei sit tarvinukaa juua mitään. Nyt en kyl sit juo mitään ainakaan kuukauteen. Päätetty.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 20:40  
+
0
Mä join tyhjään vatsaan pari shottia, muutaman siiderin ja satunnaisia huikkia muilta, tuloksena vessassa laattaaminen ja kotiin lähteminen ennen aikojaan, kun oli niin mahottoman hirvee olo. D: Normaalisti kun voin juoda ihan hyvin esim. kuusi siideriä, niin olo on just sellanen sopivan hauska...

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 22:34  
+
0
tuo mansikka margarita drinkero ei ollu kovin hyvä :(
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 06.09.2010 klo 12:39  
+
0
on se alkoholi saatanan tekosia! vielä muutama vuosi taaksepäin join erittäin usein ja erittäin maittavia määriä. viikonlopun illan saldo oli yleensä rommibacardi 0.5 raakana ja hyvin kesti pää. nyt viikko toinen taaksepäin tyttöystäväni synttäreillä kumosin kaksi siideriä ja olin samassa kunnossa kuin silloin niiden viinakeissien jälkeen. hail.
winter brings the spring again

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 06.09.2010 klo 12:57  
+
0
No olipaha huippureissu lähtee jätkien kans piikeil Mäntyharjulle mökkeileen!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 07.09.2010 klo 16:40  
+
0
Huomenna Tigeriin 100 aamua! sain vihdoinkin lipun ostettua
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 07.09.2010 klo 20:48  
+
0
Jaymay, sama juttu!
Tosin ikinä en ole mitenkään kunnolla-kunnolla edes juonut, kaksi kertaa olen ollut jonkinlaisessa humalassa (molemmilla kerroilla laatta lensi ihan mukavasti...) mutta niiden jälkeen viinapää on ollut ihan järkyttävää tasoa. Ihan miedoissakin (olut/lonkero/siideri) alkaa tuntua ikävältä päässä tölkin puolessavälissä melkein. Kaiken lisäksi en pidä päihtymisen tunteesta ollenkaan, mikä on vähän kurjempi juttu kun alkoholissakin olisi niin suuri makujen maailma.

Muistan, kun olin ensimmäistä kertaa baarissa, join lonkeron (vai kaksi?), kaksi shottia ja breezerin eikä tuntunut missään, nykyään tosiaan jo ensimmäisen jälkeen...huh huh.
come on night, take me home

sonsom

sonsom
Viestimäärä: 33

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 12:21  
+
0
Uhhuh.. Koko kesä menny vähän kosteammissa merkeissä, pitäny nauttia elämästä ja ties mitä kaikkea selitysiä sitä onhaan yrittäny keksiä :nauru: . Nyt se kuitenkin loppuu, heti tämän päivän jälkeen.
Sunnuntaina suuntaan uudelle paikkakunnalle ilman kavereita yms. opiskelemaan, joten pitää ryhdistäytyä. Viime viikonloppuna toki oli jo läksiäiset, mutta jotenkin omasta mielestä ne oli ihan syvältä ja muutenkin pohjanoteeraus (mulla ei ollut yhtään hauskaa...). Tänään siis lähibaariin (Stoneen jos jokus tietää :heiluti:), ja viettämään sitten muiden kavereiden kanssa läksiäiset vol 2. Kovasti olen päättänyt, että muutaman vain otan ja muuten veden voimin pidetään jännää! Saas nähdä onnistuuko tällänen. Mutta ainakin hauskaa pitäis pitää, ja karistaa viime viikonlopun läksiäisten p*ska fiilis pois..
slkn JV-07 Jäkäläkummun Onpa Soma
onpasoma.net

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 13:15  
+
0
Kurko kesämies-lonkero testattu, pitäisi päärynältä maistua, mutta maistui ennemminkin limeltä jos ylipäätään siihen mauttomuuteen joku maku pitää keksiä. Eipähän tarvitse senkään maun arvuuttelulla itseään vaivata enää.
come on night, take me home

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 16:31  
+
0

sonsom kirjoitti:

Tänään siis lähibaariin (Stoneen jos jokus tietää :heiluti:)..

!!!!! TIEDÄN. Kävin siel keväällä muutamat kerrat ku sieltä on niin kätevä tulla himaan (kävelen joku 25-30min sieltä kotiin) ja siel oli sillon niin halpaa! Sithän siellä kallistu tai en tiiä nykysistä hinnoista taaskaan mitään ku en oo niin pitkään aikaan käyny. Enkä mä kyl varsinaisesti pidä siit paikasta :D
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 16:48  
+
0
piann 100aamuaaa hui
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 17:21  
+
0
tigerii? minäkin!!:)
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 18:13  
+
0
Drinkerot koklattu. Ihan hirveitä! :-D Varsinkin se valkovenäläinen!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 21:52  
+
0
Tehtiksen kanssa alkomaholia ja GH:tä <3

Käytiin katsomassa Inception ja VOIVVVVVVVVV....... Toi yks teknikko yritti saada Pleikkarin toimimaan ja nyt se sit tajus, et paino väärää nappulaa :D:::D:D:D:
Varjo 12/2010 ♥

sonsom

sonsom
Viestimäärä: 33

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 09.09.2010 klo 10:30  
+
0
Hakataru: Jooh, ennenhän siellä oli keskiviikkosin euron päivät, mut nythän se on noussu 50sentillä, eli ne hanatuotteet ja oliko nyt salmari ja joku muu snapsi, mitkä on 1,50€. Muutenhan olut on 2,90€ ja lonkero ja siideri 3€. Tulipas taas fiksu olo kun tuntee ton kantapaikan hinnatkin jo ulkoa (mulla kun on sinne abou 5-10min kävelymatka).

Ja tähän loppuun ei voi sanoa kun, että ihan hauskaa oli eilen, ja nyt on vähän huono olo. :(
slkn JV-07 Jäkäläkummun Onpa Soma
onpasoma.net

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 10.09.2010 klo 16:16  
+
0
^ Aa, noin halpaa siel kuitenki vielä :-D Kai joku keskiviikko pitäis sinne mennä.

Yh oon ihan pulassa et mitä teen tänään! Tai siis on yhen tutun synttärit ja toinenki kaveri aneli baariin, mut mulla ei oo rahaa mennä :-( Mulla on se 8e edelleenkin rahaa nii enhän mä pääse sillä ku hädintuskin sisään nii ehkä säästän ton 8e nii ens viikonloppuna pääsis ku taikois jostain vähä lisää viel rahaa. Mut anyway haluun tänää johonki ja oon kyselly kaaaaaikki läpi et mitä ne tekee tänään ja kaikki menos baariin/on intissä/väsyneitä koska on tullu just intistä/täytyy lukee/ei oo rahaa/on kipeitä! BLAAH! Yhen kaverin oon saanu mukaan, siis YHEN!?! aah ja mulla on vaan 4 onnetonta juomaa ja haluisin vaan jotaaaaaain kivaa. ja sisällä. tai oikeesti haluisin baariin nyt niin mielettömän paljon mutku no money no funny. Höh, mut ehkä jotain viel ilmenis...
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 11.09.2010 klo 23:03  
+
0
Ahahahah! Nauran vieläkin ihan järjettömästi. :D Yllytettiin eilen Huumassa yhtä tosi isoa ja lihaksikasta Vin Dieselin tyylistä sotilasmiestä tanssimaan kaverille sylitanssi, ja SE TEKI SEN! :DD Oli maailman absurdeimman näköistä kun iso mies ketkuttaa lannetta ja liikkuu kuin käärme!

JA se osti mulle drinkin sen takia, että mä en polta!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:00)