Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 58

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 13:14  
+
0
Mä en kestä. Pakko rajottaa :x eilen oli kauhee darra ja NYT on vielä pahempi :---c rahaa menny iha liikaa taas vaihteeks
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 21.11.2010 klo 20:14  
+
0
eilen oli semmonen ilta et kun tytöt juo.... ja mitämitä, en muista kaikkee ja viimeksi näin on käyny puoltoista vuotta sitte! mamma mia, mut oli jeaap

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 17:37  
+
0
Oivoi parin viikon pääst ois synttäripippalot ja pitäs löytää joku hyvä booliohje! ehdotuksia otetaa vastaan.

Ja mietin et pääsisinkö halvemmalla jos ostan vaikka jonkun pullon likööriä, ku se että joisin jtn siideriä/lonkeroo :o Saa nähdä kuin rahoissani oon sillon vielä...
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 17:45  
+
0
Viime synttäreillä oli maailman paras booli! Koetin tonkii ohjetta mut kukaa ei tienny sitä ku sen faija oli tehny sen. Mut siinä oli jotain valkkariakin pohjalla. Mä aina kahmin niitä marjoja booleista koska niihin imeytyy se viina.... mun tekis mieli boolia nyt.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.11.2010 klo 18:13)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 17:50  
+
0
mä keikkasin viimeks porukoilta saaremaa viinapotun, se maksaa varmaan alle kympin eestissä :-D en oo pitkää aikaan litkiny siidereitä (kavereilta ehkä pohjia...) vaan oon aina hommannu jonkun viinan tai liköörin etc

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 18:16  
+
0
Keskustelu aiheesta "miten saa halvimman kännin" ei mitenkäänpäin sovi junnupalstalle. Muokkasin Hakiksen viestiä.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 18:23  
+
0
la ehkä baariin, en ookaa kuukautee juonu nii iha jees!

mun synttäreil oli aikas hyväää boolii...hehh:)) tosi simppeli ohjekin! monet on sitä kyselly.. siihen tuli muistaakseni;

0,5litraa viinaa
1 pullo spriteä
1 purkki Juissi mehuu (sitruuna-lime)

+ jotain mehutiivistettä antamaan väriä (meil oli jotain sekamehutiivistettä)
+ sitruunaa oman maun mukaa

sit sekaan viel jääpaloja, sitruunaviipaleit ja jos haluu niin jotain muuta (esim mansikoita) ja TADAA! eri versioita siit saa laittamalla jotain toista juissia, tai spriten tilalle schweppesiä. ja jos tulee liian makeeta niin kivennäisvesi pelastaa!!!!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.11.2010 klo 18:25)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 18:46  
+
0
KIVENNÄISVETTÄ AINA BOOLIIN! Se raikastaa sitä makua ihan mielettömästi. Korvaa osan limsasta (tai mitä sinne ikinä tunkeekaan) kivennäisvedellä ja maku on heti paljon raikkaampi. Tää on todistettu niiiiiin monien boolien kohdalla!
Do or do not. There is no try.

Luftbahn

Luftbahn
Viestimäärä: 214

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 19:54  
+
0
Voin sanoo et liebfraumilch on hyvää viinii!! Mmmmm sitä tässä hörpin.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 25.11.2010 klo 19:13  
+
0
nonii lähenki täst ryyppää. se siitä tauosta
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 25.11.2010 klo 22:19  
+
0
meitsi voi ylpeenä kertoo et oon ollu kohta 2 viikkoa täysin raitis :D:D mut sit se taitaakin loppuu siihen, mut sen kyllä lupaan et en varmasti vahingossakaan löydä itteeni mistään örvellys kännistä (ennen synttäreitä). otan silleen sivistyneesti vaan!

oon koht enemmän rappiolla ku mitä nyt niin valmistelen mun maksaa jo tulevaan.............. ja kelasin et voisin viikonloppuna hyväl omal tunnolla syödä sipsejä (etten vaan pääsis laihtuu) koska en kuitenkaan juo niitä kaloreita kui siistii
never regret something that once made you smile

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 26.11.2010 klo 10:53  
+
0
Viime viikonloppu oli kyl ihan mahti pitkään aikaan! Lähin kaverin tupareihin pitkän matkan päähän kuopioon ja ai että kyllä se oli sen matkustamisen arvosta! Ensin oli ihan sikahauskaa siellä niillä ja laulettii vaa jotai sing starii etcetc juteltii kaikkee hauskaa, ihan sikahyvä tunnelma! Käytii kyl kaupaski ostaan vähän juotavaa, muutamia mietoja juomia siin oli. Ne sain juotuu melkee kaikki ja sit joskus kymmenen jälkee lähettii baarii jatkaan, ettei naapurit hermostu ja ai että mulla ei oo ikin ollu nii hauskaa baarissa!!! Mä vaan lauloin ja tanssin ku viimestä päivää ja mä nautin, mä niin _nautin_ siitä :D Ei tarvinnu stressaa mitä muut ajattelee, annoin vaan mennä, ihan paras porukka ! :) Aamulla oliki sit hieman vaikeuksia ja päätä särki ja kaikkee, hups :s mut en mä missää kaatokännis kuitenkaa ollu ku ku join kummiskii vettä ja vaik baaris otin pari juomaa ni en silti juonu liikaa. Oli kyllä niin hauskaa, haluisin ottaa kyl uusiks tollasseen.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 02.12.2010 klo 13:57  
+
0
Mmm huomenna skumppaa ja viinii ja jotaai nam nam :)) jee vihdoinki KUNNON old-school kotibileet ♥
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 02.12.2010 klo 14:03  
+
0
Huomisesta tulee niiin mahtavaa! :jjei:

Ensi viikon perjantaina kans pidetään kaverille privaatit yo-pippalot ja vähän veikkaan, että niistä tulee kans mahtavat. Olen nähnyt tuon ihmisen viimeksi toissakesänä, joten on ihan järkyttävä ikävä ;_____;
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 02.12.2010 klo 14:08)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 02.12.2010 klo 17:05  
+
0
Lauantaina Hakiksen ja Tulkun kanssa rymyämään!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 02.12.2010 klo 19:52  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Lauantaina Hakiksen ja Tulkun kanssa rymyämään!


Varmaa jäbä unohtaa mut.. :(
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 02.12.2010 klo 19:53  
+
0
Ens viikolla ehkä pitkästä aikaa keittoa. :o Itse asiassa ensimmäistä kertaa yli kuuteen viikkoon..! Ei oo sen yhden superöverikerran jälkeen maistunut, mutta ehkä nyt taas. ;>
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 02.12.2010 klo 19:57  
+
0
Voi ei, mä unohdin kun sä tulit tähän meidän iltamaan mukaan vähän myöhemmin!

TOKSUN, Tulkun ja Hakiksen kanssa lauantaina pilestämään! Girls night out ja silleen!!!! Känni päälle ja elämä risaSEXXX!! Pitää huolehtia että aamulla pää on kipeempi ko perse!!111! jne.


..Ei mutta ihan vakavasti: Onko sulle Toksu ok, että mennään sun ja Hakiksen kanssa mun naapurille, jossa se järkkää pienimuotoiset synttäribileet? Ja sit kympin aikoihin kaupunkiin bussilla tai junalla?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 02.12.2010 klo 20:04  
+
0
^Sopii ihan mainiosti. Oon kuitenki nii pelti kii taas etten tiedä missä kämpässä mä oon... Sama rappu kuitenkin ::Dd
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 02.12.2010 klo 20:09  
+
0
Vai sellaisia suunnitelmia! Mä käyn hakemassa Hakiksen meille siinä 4-5 aikaan (Hakikselleki tiedoksi! :nauru: ) joten tuutko meille sit samoihin aikoihin? Voisin napata sut sit mukaan vaikka Tiksistä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:15)