Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:20

Lisää epäasiallista pulinaa K-18 -aiheista

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 58

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Perjantaina, 12.11.2010 klo 23:50  
+
0
Nom nom talviomena on taas kaupoissa! Siideri siis.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 14:39  
+
0
Nyt taukoo! Vaik tänää mua pyydettiin baariin... mut ei taida pystyy.
Wäääh, mikä ilta, mikä aamu, mikä yööööööö. Meiän ansiosta heitettiin yks muija ulos baarista, ahahahahaa, mitäs ohitti meiät jonossa! Auottiin sille jo jonossa päätä ku se niin röyhkeesti siihen tuli mut se vaan ignooras, sit me jäätiin just siihen poken kohalle ja ne meni jo sisään, niin alettiin sit keskenään puhumaan siitä muijasta kaikenlaista ja sit se poke kysy "ai siis kuka?" ja lähti hakee sen ja heitti ulos ja oli viel sen synttärit.... hyvää syntymäpäivää, kiitä meitä! Mut se kerjäs sitä.
Vedettiin alkuillasta skumppaa kaverilla ja lähettii sit sinne herkkuun.......... sit join lisää siellä, sit avautu ilmasen viinan hanat niin joha lähti lapasesta taas koko touhu! KAADUIN, ja pyörin niitä portaita siellä...........tein tuleriaalit! Sattuu vieläki sääreen. En muista oikeen mitään yksityikohtia koko illasta tai monelta esim lähin!, meinasin oksentaa bussissa ja menin siis j:lle yöks. Sit oli hirveen kiva ku joskus yöllä (aamulla? en mä tiedä....) kävin vessassa JA TÖRMÄSIN SEN FAIJAAN! Kiva kun j ilmotti et siel on faijaki himas.. mua hävetti niin paljon! NIIN PALJON! Oikeesti, se oli viel viereinen huone niin iha mahtavaa joooo että moi vaan hauska tavata! Onneks se sit oli mun herättyy jo lähteny paikalta. Ja näytin (ja näytän!) ihan jäätävän karulta! Siis jos oon joskus luullu et nyt oon ruma niin jatkos voin aina miettii tätä ja verrata! En kyl kehtaa enää j:tä nähä.....ihan totta, ihan järkyttävä ulkonäkökriisi kuvotus. Aamul mietin vaan et haluun nopee täältä pois... aika jäätävä oloki, pää on iha jumis.

Ainii ja aamulla heräsin siihen että äiti soittaa "MISSÄ SÄ OLET???!" ja olin saanu jotain sata tekstaria "missä olet?" "oletko hengissä?" olin kokonaan unohtanu ilmottaa sille vaik normaalisti mä aina poikkeuksetta muistan ilmottaa jos en tuu yöks himaan. Lisäks olin ihan ulapalla ja kun se kysy missä mä oon "mmmmmmmmmmmm.......... ai et missä mä oon? no siis kaverilla" "kenellä?" "mrrrrhhh.....jeeeennillä" "tule kotiin.."
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 13.11.2010 klo 15:08)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 15:40  
+
0
:DDDDDDDDDDDDD ahahhaahah oi voi hakis. Kuulostaa tutulta, itseasias ku mä olin viimeks herkus ni mulle kävi IHAN SAMALLA TAVALLA. Näin J:n (mun exän) faijan aamulla, olin kauheen näköne, kierin herkun portaat, laattailin, ja sain paniikkiviestei mutsilta ku olin nii kännis etten tajunnu sille midii ilmottaa :D:D::

No mut eile päädyttii sit Itiksee yhtee baarii ja oli tosi jees vaik lähinki semi aikasi :) Toffeeshotit, stobet ja salmarit 1.5e :love:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 16:09  
+
0
^ :DD en tykkäää niistä herkun portaista yhtää! vedin siel lihatiskinki luona melkeen lipat ja vetäsin kädellä yhtä jätkää naamaan :D ei näääääin..
aaa ja sanon vielä et mua hävettää se jiin faija niin paljon, kolistelin ku tultiin ihan kunnolla ku ajattelin ettei siellä oo ketään ja haukuin niiden pähkinöitä kovaan ääneen? en muista mitä muuta puhuin ja toivon ettei se kuullu sit mitää enempää. mut kyl se ainaki huomas mun järkyttyneen ilmeen ku törmäsin siihen siel pimees :D

MITÄ ITIKSEN BAARIS? missä?? :D:D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 13.11.2010 klo 16:16)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 16:20  
+
0
fantsus :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 16:25  
+
0
Hyi fantsu >:(((
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 16:26  
+
0
älä:D:DD mut meit oli iha sikan ja siel oli nii halpaa ni oli se iha ok :D mut en nyt alal kyl itiksee asti raahautuu joka viikonloppu ehen
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 16:29  
+
0
Nojjjooo kyl noi räkälät menee ison possen kans ku just halpaa :D Mul on hyvä ku pääsen fantsustki kävelee himaa, ok kävelen sieltä jotain 25min jurbelossa mut siin kerkee vähä selvii :D mut emmä oo fantsus käyny ku 2 kertaaa ja se kyl riittää :D idäs on (vähän) parempiiki!

luulin muute joskus nuorempana et fantsu on joku strippari paikka! ku se näyttää ihan sellaselta :D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 13.11.2010 klo 16:35)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 18:04  
+
0
:D nonii tänää mä sit lähen Herkkuu. saas nähä

/ hakis se on :D tai ainaki ens viikol siel on erotiikkailta

// MITÄÄÄÄ mutsi tuli mun huoneesee ja anto mulle pullon kossuu :'DDDDDDDDDD
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 13.11.2010 klo 18:59)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 22:10  
+
0
Mä oisin niiiiin halunnut tänään yhdelle, mutta en jaksa lähteä bussilla menemään ja H ei lähde käyttämään. >:(((
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 00:37  
+
0
Ois pitänyki lähtee sinne herkkuu tänää...... pläääh. Mut ei ok, pidän nyt oikeesti sen tauon.
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 02:36  
+
0
:DDDDDD herkus oli vituu kiva aa !" :D:D ahaha vituku rakastan sdiorä paikkaaa justakttii yhe vitu kivan typin kaa ai vittu ku oli kiva ja viel jpotai tekstailen sille :D oi voi perus herkkkuu ja koiva ku oltii ulkon röökil joku 15min tuubitopeis yms ni saöee ollaa kiki kipoeit
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Maanantaina, 15.11.2010 klo 20:23  
+
0
^ Awwwwww :D


Viime viikonloppu meni sitte taas vaihteeksi Kuopiossa. Ja vieläpä kun ajattelin, että en lähe mihinkää, kun oon kipeenä... Mut sitte innostuin, kun kaveri lupas lähtee messiin! Ei oltu ees pilkkuun ja muutenki aika rauhallista iltaa vietettiin. :)

Sain tänään tietää, että mulla on uudenvuoden aikaan lomaa jotai 3 tai 4 päivää(!!!!) ja odotan sitä niiiiin innolla! :D Sillon on varmaan joka paikassa edes kohtuuhyvät bileet!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 13:54  
+
0
:D:D:DD ahahahah ei mitää muistikuvaa et oisin tänneki tullu avautuu. Alkolukki kc:seen kiitos

Jiii jos nyt kaikki menee hyvin enkä tuu kipeeks ni ens viikonlopust tulos aika mahti :) Perjantaina salee taas Herkku ja sunnuntain joku Swengi tai jotai ku on kyl exän synttärit et hgmmhmhmhm no mut joo oon silti ines
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 14:47  
+
0
se ois pe-la irrottelua. ainakin 0,5l leijonapullo kaverin kanssa puoliksi ja kympillä jotain pienempää. :-----)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 17:05  
+
0
Mä OLISIN lähteny tänä viikonloppuna klaukkalaan tutun synttäribileisiin mut se nyt jää :( Ja voisin nyt oikeesti pitää sitä taukoa ehkä enemmänkin ku vaan tän yhen viikonlopun (tai no saa nähä...) mut tekis varmaan ihan hyvää tauko ku oon dokannu syksyn mittaan taas niin ahkerasti ja rahaaki vähä säästyis. Helpommin tosin sanottu ku tehty..
never regret something that once made you smile

Shane

Shane
Viestimäärä: 946

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Tiistaina, 16.11.2010 klo 18:08  
+
0
Ah joulunaika (mulla se alko jo! :shifty:) ja glögipaukut. Viikonloppuna hyvien kavereitten kanssa meillä alottelua glögillä ja sen jälkeen johki itä-helsingin baariin.

Kahen viikon päästä sit viinanhakureissulle Tallinnaan mun synttäreiden kunniaks :-)
Menossa mukana saku Riki, corgi Natu sekä huskyvauva Nova!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Torstaina, 18.11.2010 klo 21:33  
+
0
Vodkapaukkuja, oh yeah.
Varjo 12/2010 ♥

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 20.11.2010 klo 16:59  
+
0
Pikkujoulut ♥ Nytkin viikon sisään tulee olemaan kolmet (ei onneks peräkkäisinä päivinä kuitenkaan). :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: LISää EPäASIALLISTA PULINAA K-18 -AIHEISTA - Lauantaina, 20.11.2010 klo 21:53  
+
0
Oltiin eilen sitten Koivukylässä kavereilla viettämässä iltaa ja ai vitsit, että oli loistava meno. Jäätiin yöksikin kun muutama muuttui muutamaksi lisää.

Nyt juon yhtä tasoittavaa lauantain kunniaksi kun mieli on muutenkin niin hurjan korkealla n_____n
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 58
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:15)