Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 23:11

Miittinkimölinä

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 11

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 00:24  
+
0
Vau, voisin tulla miittaamaan teita kun tuun joka tapauksessa etelaan paasykokeisiin toukokuun alussa. \o/

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 00:32  
+
0
Joojoojoo! Tuutuutuu! :))
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:29  
+
0
Toimin Haukun viestinviejänä ja sillekin sopisi tuo 7.-9.5. :)
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 16:35  
+
0
Hyvin alustavien suunnitelmien mukaan Keravalla Pulun pesässä 7.-9.5. järjestettävässä miitissä olisi mukana;

Haukku, Nuuka, tehtailija, Tobbe ja Pulu tietty. Kenties Aimeekin.

Yöpaikka on siis minulle + 4 henkilölle, mutta esim. jos jollain on ottaa makuupussi ja alusta ottaa mukaan, niin eiköhän aina keksitä jotain. Ja tehtis rakastaa muutenkin lattialla nukkumista, kunhan ikkuna vain on auki :D:D Ja mäkin olen aika taitava nukkumaan lattialla.
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 17:20  
+
0
jeps, mä voin tuoda makuupussin!

kun tää nyt on vähän isompi homma kun joku random miitti keskustassa niin eikös kannattas tehdä ihan oma topicinsa tälle? :)
this parrot is no more!

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Tiistaina, 20.04.2010 klo 01:52  
+
0
Minä haluaisin ihan hurjasti pitää miitin meillä kesällä! Vaikka jonkun 1-2 yötä tai viikonlopun mittasen.

Tämä tietysti vaatisi sen, että saisin porukat suostumaan siihen, että ne häippäsee jonnekin ja jättää talon & koirat mun vastuulle. Tämähän nyt ei ole varsinainen ongelma, koska ei olisi ensimmäinen kerta, mutta katsellaan mitä ne tuumaa liudasta tuntemattomia ihmisiä täällä. :D:D:DD

Mut siis miettikää! Täällä luonnon helmassa (korvessa) vois grillata ja uida ja jos huvittaa, myös rämpiä metsässä jne. hauskaa/"hauskaa". Jos porukat lähtis poikkeen, olis nukkumatilaa kahdeksalle hengelle hengelle mun lisäks! (Porukoiden parisänky, mun & siskon sängyt, 3 patjaa, 2 sohvaa) Lisäksi toki on lattiatilaa, jos vaan haluaa/pystyy itte tuoda patjaa & makuupussia. :3
Asustelen siis n. 40 km päässä Kuopiosta, eli Pohjois-Savoon joutuisitte reissaamaan. Jos on kiinnostuneita, niin voisin tosissani kysellä porukoilta, että oisko tää ihan mahdoton idea. :> Voisin pyytää jättämään mulle yhden auton, niin sitten voisin hakea porukkaa esim. juna- tai bussiasemalta, kun tänne ihan perille asti tulee busseja välillä vähän heikonlaisesti. (Lähimmätkin jää tuohon parin kilsan päähän heh.)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.04.2010 klo 01:53)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Tiistaina, 20.04.2010 klo 07:36  
+
0
Jos mulla vaan on rahaa ko. ajankohtana niin ilman muuta oon mukana! :)
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MIITTINKIMöLINä - Tiistaina, 20.04.2010 klo 12:39  
+
0
Kennedy, olen ehdottomasti messissä metsässärämpimismiitissä, ellen ole metsässärämpimiskenttäkurssilla silloin! (y)
come on night, take me home

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: MIITTINKIMöLINä - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:19  
+
0
musta ois tosi kiva tulla kanssa johonkin miittiin pk-seudulla mutta en sitten tiiä et saisinko aikaseks tai uskaltaisinko : ))

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:24  
+
0
^ Tuu Keravalle muutaman viikon kuluttua? :)
Varjo 12/2010 ♥

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: MIITTINKIMöLINä - Tiistaina, 20.04.2010 klo 16:20  
+
0
mä ehkä voisinki tulla ainaki käymää jos ei paljoo oo muute menoo mut ihan viel en osaa sanoo: )))mut ois kyl tosiiii kivaa

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Tiistaina, 20.04.2010 klo 16:20  
+
0
^ Tuolla Mitti @ Pulun pesä-topassa on enempi jutskaa asiasta :)
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 00:04  
+
0
Kaksi innostunutta! n___n Kunhan tulee sopiva rako, tiedustelen mamalta, että miten kovasti sitä kauhistuttaisi antaa talo mun & miittiläisten vastuulle. Sitten voisin ilmoitella lisää, ja jos oikeasti on kiinnostuneita, niin voisi ajankohtaakin miettiä? :)
Jos on viikonlopusta kyse, niin mulla on tällä hetkellä melkeen koko kesä kyllä niiltä osin vapaana. Ihan alkukesästä tuskin onnistuu, mutta mites esim. kesäkuun loppu tai heinäkuu, anyone?
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 00:15  
+
0
kennedy, meitsi on kyl messissä! mut mul on keikkä heinäkuun 19., eli sitä edeltävä viikonloppu ei mulle käy.
this parrot is no more!

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 00:18  
+
0
Alrighty! Pitää vähän kattella ettei isoimpien keikkojen (eiks tossa oo Muse?) ja festareiden aikaan turhaan mitään suunnittele. :)

Mut jee, hienoa että löytyy ihmisiä! n__n Sais vähän jotain säpinää tänne kesäksi. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 00:20  
+
0
Mäkin voisin olla messissä @Kennedy's house ! Tosin oon Ikävä Ihminen (tm) ja totean et mulle taitas valitettavasti käydä kesällä paremmin arkimiitti, kun vuorotyöläiselle on tarjolla se noin 1 vapaa vloppu kuussa ja kesälle on tulossa muutenki jo aika reippaasti toivevapaita.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 00:22  
+
0
oho typo. tosiaan musehan se :)

sehän vois sit olla se leiri, aye?
this parrot is no more!

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 00:22  
+
0
Ohoo, nyt tulee innokkaita kuin sieniä sateella! :D Muttamutta, minä en vielä tiedä onko mulle tulossa kesätöitä (vaikuttaa siltä että ei @__@) joten riippuu sitten siitä, että onko mahdollista arkena kuinka miittailla. Tosin arkena täällä on kyllä porukat kotona, mutta ehkä niitä ei haittais muutama sekalainen tyyppi. :D:DD

// Leiri!! Joo! Kannatan. Pitää tosin kysellä kannattaako äiti, se saattaa vähän huolestua tuosta termistä. :DD Toki osa vois tulla jo viikolla ja osa vasta viikonloppuna?
Mun pitää ehdottomasti huomenna yrittää jutella tästä maman kanssa!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 00:23)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 00:29  
+
0
Joo, festareita pitää varoa koska mulla on lippu aika monelle niistä :( Ja sitten on muitakin keikkoja kesällä paljon, mutta ne on heti kahella ekalla kesäkuun viikolla :) Niin ja Museen meen ulkopuolelle kun niin lupasin tehtikselle, mutta muuten mulle käy varmaan koska vaan. Tosin riippuen myös paljolti siitä saanko töitä. Mutta koska sinne tuleminen maksaa mullekin aika lailla niin, mitä pidempään voi olla sen parempi :) En mä nyt tietenkään asumaan ole tulossa, mutta esim. vähintään viikonloppu (pe-su) olisi kiva :)

Aw pesu.
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 21:04  
+
0
No niin! Kyselin tänään mamalta ja hää vaikutti oikein innostuneelta! Tai no niin innostuneelta, kuin tällaiseen asiaan nyt voi suhtautua. :D Olisi mahdollista, että äiti ja isä lähtis yhdeksi yöksi pois, mutta koko viikonloppua eivät kuulema jaksa olla poikessa. Ei kuulema kuitenkaan haittaa, vaikka täällä olisi porukkaa, joten toivottavasti teitäkään ei haittaa, että meillä on vanhemmat täällä "jaloissa pyörimässä". :D

Isä ei ole kotona eli se ei vielä tiedä tästä mitään (heh) ja äiti sanoi, että siltä pitää vielä kysyä esim. aikataulua (millon sillä on loma sun muuta). Mutta olisiko teillä innokkailla nyt ehdotelmia, esim. mikä viikonloppu kävisi? Tai jotain "ehdoton ei"-päiviä.
Itse mietin, että heinäkuu olisi ehkä paras ajankohta. Tai ei ainakaan ihan kesäkuun alussa tai elokuun puolenvälin jälkeen! Näinä aikoina olen kiireinen.

Täällä on tilaa kuudelle ihmiselle nukkua, jos täytetään sohvat ja yksi hiukka huono vieraspatja. Ja jos ihmiset voi tuoda omia patjoja tai jotain, niin toki useammallekin on tilaa nukkua. (En viitsi tuota porukoiden sänkyä nyt laskea mukaan nukkumisiin, jos ne kerran täällä yöpyilevät jossain vaiheessa.)

Laitetaas tähän nyt vielä lisää infoa, jos löytyisi lisää tulijoita. :)
Olen siis kesällä 19-vuotias ajokortin omistava tyttö. Tämä upeanmahtava kokoontumispaikka on omakotitalo Maaningalla. Maaninka on pikkuinen paikkakunta hieman Kuopiosta pohjoiseen. Junayhteydet ovat naapurikuntaan, Siilinjärvelle saakka. Sieltä tulee busseja hiukka huonosti, joten Siilinjärvelle bussilla tai junalla tulijat minä hakisin autolla meille. (Matka kestää sellaiset 10-15 minuuttia.)
Miitti on koiraton, mutta täältä löytyy 3 spanielia. Myös kaikki nuoremmat ovat tervetulleita, sillä miitti on ehdottomasti alkoholiton! Tämä on vanhemmilta saatu ehto koko miitin pitämiseen, eli ei ole tarkoitus alkaa ryyppäämään ja paikkoja hajottamaan. :D
Melko lähellä on järvi, ja jos uimaranta saadaan miittiin mennessä kunnostettua, on uimamahdollisuus ihan kävelymatkan päässä. Jos ei, niin voidaan mennä autolla kunnan uimarannalle! Meillä voitaisiin grillailla, ulkoilla, tai vaikka katsella leffoja ja jutella sisällä, jos sää ei ulkoilua salli.

Olisi tosi kiva saada porukkaa tänne, joten rohkeasti vaan mukaan. :) Vähän nopeat syö hitaat -periaatteella tää valitettavasti menee ellei joku voi tuoda lisää patjoja, mutta muuten kaikki on tervetulleita! Voin yksätä vaikka puhelinnumeroani ja porukoihinikin saa ottaa yhteyttä, jos haluaa varmistaa, että täällä on ihan täyspäistä porukkaa vastassa. :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:15)