Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 23:11

Miittinkimölinä

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 11

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 21:14  
+
0
17.-19.7 mulla on menoa, ja 23.-25.7 taitaa olla myös.

Eli heinäkuun alku olisi mulle kaikken otollisin ajankohta :)
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:05  
+
0
No niin! Elikkäs, nyt kun hetki lähenee, ketkäs olisivat kiinnostuneita tulemaan Savon sydämeen kentsuilemaan heinäkuun alussa? (Lisää tietoa miitistä & minusta edellisellä sivulla, vika viesti. :>)

Ja jos nyt kiinnostuneita on, niin kumpaako viikonloppua äänestätte, ekaa (2.-4.) vai tokaa (9.-11.)? Mulle käy tällä hetkellä molemmat, mutta mitä nopeemmin lyödään jotain lukkoon, sen parempi. :>

// edittinä vielä. Meidän porukoille siis sopii tänne tuleminen, tosin ne saattaa täällä kans pyöriä, mut sehän ei meidän menoa haittais! :D Tänne mahtuu nukkumaan minun lisäkseni 5-6 (riippuen saanko siskon häädettyä yöksi jonnekin, todennäköisesti saan) ihmistä, ja lisää mikäli voitte tuoda patjoja tms. "nukkumapaikkoja".
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.06.2010 klo 23:06)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:14  
+
0
hah -.- maaninka on aika lähellä mua ja pääsisin sinne vaikka pyörällä, mutta en uskalla tulla joten se siitä. toiseks oon hitaasti lämpeävää seuraa, eli en ole ihan heti oma hullu itseni ventovieraiden kanssa, joten ensitapaamisen perusteella monet luokittelevat mut tylsäksi ja kuivaksi tyypiksi.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:17  
+
0
Mitenkä tuonne pääseekään? Ihan budjettini vuoksi kyselen :D Ja Helsingistä siis tulossa.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.06.2010 klo 23:17)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:21  
+
0
Kaikkitietämyksessäni tulen nyt ja vastaan kennedyn puolesta: Helsingistä helpoin reitti siilinjärvelle on juna. En muista aikatauluja ulkoa, mutta 2-3 tunnin välein niitä junia ainakin menee hesasta kuopio-oulu suuntaan. Yli 16-vuotiaalta se lippu on jotain 50-60e (ei tarkkaa tietoa kun itse olen alle sen) ja alle 16-v se on 25-30e. Ja se juna pysähtyy tikkurilassa, eli siitä siis kannattaa nousta kyytiin. (siis jos keravalta on helpompi mennä tikkurilaan?)

muoks. Ai niin mistään opiskelijalipun hinnasta mulla ei ole mitään hajua jos semmosia on olemassa.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.06.2010 klo 23:25)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:29  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mitenkä tuonne pääseekään? Ihan budjettini vuoksi kyselen :D Ja Helsingistä siis tulossa.



Juuri kuten schnii sanoi, junalla Siilinjärvelle. :) Siilistä minä voin hakea autolla meille, tosin jos juna tulee kun olen töissä, saattaa ikävä kyllä joutua hengaamaan asemalla hetken aikaa. Mutta enää mitään bussilippuja ei tarvitsisi maksaa, ainakin kovasti yrittäisin auton saada tuolloin käyttöön sen verran. :)
Mulla maksoi viimeksi helsinki-siilinjärvi junalippu 29,90 euroa. (Ja sama tietty takas, että kallistahan se on.)

Ja schnii, missä sä asut jos saa kysyä? :o Jos kerran noin lähellä Maaninkaa, hurjaa! :D Ja hei tule ihmeessä, ei me syödä! Eikä haittaa, vaikka olisitkin hiljainen ja "tylsä", koska eiköhän siellä kaikki ole ensi alkuun vähä että mitäs ihmettä. :D En usko, että me sua tylsänä pidettäis. ^_^
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:33  
+
0
Okei, no kyllä mä sitten uskaltaisin sanoa, että voisin tulla. Pienellä varauksella toki!
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:33  
+
0
^ Yay! ^__^ Ja juu, ymmärrän että varmaan aika moni on vaan silleen semivarmasti tulossa, kun ei koskaan tiedä mitä tulee ja onko rahaa ja kaikkea. :>
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:35  
+
0
Nykyään mä asun kuopiossa, mutta asuin siilinjärvellä 10 vuotta ja muutin kuopioon muutama kuukausi sitten, joten edelleen miellän itseni jotenkin siilinjärveläiseksi :) ja eihän täältä kuopiostakaan mikään kauhea matka ole pyöräillä jos tulee hirveä hätä päästä sinne ;D niin tosiaan, asuin siilinjärven keskustasta pari kilsaa maaningantietä maaningalle päin ja jotkut koulukaverit asuivatkin maaningan puolella. Saanko kysyä, missä päin maaninkaa asut? okei tää on varmaan tyhmä kysymys kun maaninka on aika pieni paikka, mutta silti.

// öäää olis kiva tulla, mutta oon teitä nuorempi (katoin nimittäin että kennedyllä on kuvissa yo-lakki päässä ja sipulu on saleen saman ikäinen) ja toiseks mun vanhemmat haluis vähintäänkin nähdä teidän rikosrekisterit ja passit ja kaikki mahdolliset ennen kuin päästävät mut sinne.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.06.2010 klo 23:45)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Lauantaina, 12.06.2010 klo 23:56  
+
0
Mä asun Kinnulanlahdessa. :) Kävin Kinnulanlahden ala-asteen ja yläasteella olin tietty siellä ainoolla mikä täällä on. :-D

Ja älä kuule iästä huoli! Henkinen ikä se ratkasee, ja mä en ainakaan takuulla ole niin fiksu miltä yo-lakki päässä ehkä näytän. :D:DD Mulla on viisi vuotta nuorempi pikkusisko, ja tuun oikeen hyvin toimeen sen & sen kavereiden kanssa, ja nekin pitää mua usein lapsellisena... Että siitä ei todellakaan kannata huolehtia! (Ja mun pikkusiskokin siis kyllä on täällä varmasti päivät ehkä jonkun kaverinsa kanssa, mutta mikäli tänne ei mahdu nukkumaan, se saattaa mennä yöksi jonnekin. Eli ei täällä kaikki täysi-ikäisiä ole. :>)

Mikäli vanhemmat on ongelma, niin mulle voi soittaa, tai jos ei mua usko, niin mun porukoille. :D Miitti on ihan takuulla oikein asiallinen, mitään alkoholia tai muuta ei ole luvassa, lähinnä vaan mukavaa yhdessäoloa ja toivottavasti uusia kavereita. ^_^
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.06.2010 klo 23:56)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:00  
+
0
Schnii ihmeessä vaan mukaan! :) Me ollaan kivoja ja tykätään enempi Pokémonista kuin politiikasta, eli toivoa ei ole menetetty kenenkään kohdalla :)
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:06  
+
0
áargh, älkääs painostako! no mut ehkä mä mietin asiaa, äitillä alkaa sillon 2-3.7 vai mikä onkaan viikonloppuna loma, joten en tiiä ollaanko edes kotona (Puistola kutsuu!). No se saattaa käydä vielä, mutta se myöhempi viikonloppu ei varmana käy, sillon ollaan jo hesassa.

njaa. toisaalta mua kauhistuttaa, sillä vaikka olette omien sanojenne mukaan henkisesti pentuja, niin silti en ole koskaan ollut missään miitissä. mut toisaalta oon ite ikäisiäni kypsempi, mulla ei ole ainuttakaan oman ikäistäni eli samana vuonna syntynyttä kaveria, kaikki on vähintään vuoden tai pari vanhempia.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:08  
+
0
Minkä ikäinen sä itse sitten olet? :) Mä itse tulen toimeen vaikka minkä ikäisten kanssa ja täälläkin kirjoitteleva tehtailija on mua kaksi vuotta nuorempi ja tullaan silti hurjan hyvin toimeen ja se on täällä mun luona usein, eikä meidän ikäero ole koitunut millään lailla ongelmaksi. Suhteemme on täydellinen ja ensi kesänä ajattelimme virallistaa suhteemme. No ei mutta siis pointti oli se, että ei tässä tapauksessa iällä ole juurikaan mitään merkitystä kun kyseessä ei ole mitkään ryyppäjäiset :)
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:13  
+
0
en kerro >:¤ hahhaa. no mutta jos mä tulen sinne, niin sitten te saatte ulkonäön perusteella arvailla minkä ikänen mä oon ;) eikä kukaan arvaa oikein, mä nimittäin saatan näyttää pari vuotta vanhemmalta kuin oon kun oon aika pitkä (168cm)
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:16  
+
0
Mä oon 165cm :D:D
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:17  
+
0
Hah! tai no en ole ihan varma siitä pituudesta kun ei ole terkkarilla vähään aikaan mitattu, mutta luultavasti ollaan saman pitusia tai minä pitempi!
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:18  
+
0
Nyt sun on pakko tulla, jotta päästään mittaamaan kumpi on pidempi!
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:19  
+
0
^ Mä oon kans 165 cm! :D Ja hei schnii kuules, tuu vaan ihmeessä! Miiteissä on kivaa. ^__^ Ei se haittaa jos ensin ujostuttaa, mä oon oikeesti varmaan ihan kauhuissani sillon! :D Tuntemattomia ihmisiä kotonani ja mun pitäis jotenkin tajuta teitä viihdyttää ja saada porukka rentoutumaan ja olemaan kuin kotonaan. Ja ainahan sä voit ainakin harkita ja kysyä porukoiltas, voin yksätä mun puhelinnumeron ja vaikka äitini numeron kans, niin saavat kuulla, että ihan järkevät ihmiset täällä odottelee, eikä mitkään pentti viiskytveet. :D

ps. Mulla on digiboksi täynnä Finias & Ferb-lastenohjelmaa, jota siis äänitän vaan itse itselleni. Sen jos minkä pitäisi jotain kertoa. :D:DDD
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:20  
+
0
hihii .. ehkä mun täytyy meikata kunnolla ja pistää jotkut korkkarit jalkaan että näytän edes vähän enemmän teidän ikäiseltä.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIITTINKIMöLINä - Sunnuntaina, 13.06.2010 klo 00:21  
+
0
Mä en meikkaa yhtään, enkä ole ikinä käyttänyt korkkareita, joten näytän sitten varmaan enempi sun ikäiseltä kuin sinä itse :D
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 12:00)