Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 20.05.2010 klo 22:55

Millaisena luulet muiden näkevän sinut?

Siirry sivulle: 1 2 3

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 20.05.2010 klo 22:55  
+
0
Otsikon mukaisesti siis, millaisena luulet ihmisten näkevän sinut nimenomaan täällä KC:ssa? Netissä kun on tunnetusti vaikeampaa antaa itsestään sitä täydellistä kuvaa ja tekstejä on helppo ymmärtää väärin, jos vaikkapa hymiö puuttuu kohdasta, johon toinen sen ilmiselvästi laittaisi.

Musta tuntuu, että mut nähdään täällä jonninmoisena pikkupätijänä nykyään. Okei, valitan kirjoitusvirheistä, mutten todellakaan tee sitä vakavissani eikä mun elämäni kaadu yhdyssanavirheeseen, vaikken niistä pidäkään ja vaikka täällä välillä itsekseni niille naurahtelen.

Samaten musta tuntuu, että ihmiset jotenkin välttelevät mulle puhumista, jos olen pamauttanut joitain faktoja pöytään ja "hiljentänyt" toisen. Tästä esimerkkinä keskustelu B-luokan artistista B-luokan sarjassa :(

Myös lätkäketjussa tuumiskelin, kun sanoin etten ymmärrä matsin kesken jättämistä häviön pelossa, että mun oletetaan pitävän omia mielipiteitäni absoluuttisina totuuksina ja matsin kesken jättävät ihmiset tosiaan ovat niitä isänmaanpettureita ja mä itse olen parempi suomalainen. Ei, mä en pidä itseänikään isänmaallisena ellei kyse ole lätkästä tai salibandystä. Ja ihminen jota lätkä ei kiinnosta, ei ole maanpetturi. Kerroin vain mielipiteeni siitä, jos lätkä kiinnostaa muttei sitten häviön tullen seisota jengin takana. Ja tämän jälkeen musta tuntui, että Hakis ja Minea näkivät mut ihan eri valossa ja mä olin bad guy yltiöisänmaallinen pätijäpelle.

Millaisena te luulette muiden näkevän teidät? Tämä topic olkoon paikka tällaiselle keskustelulle sekä oletuksien korjaamiselle, mikäli joku luulee jonkun vihaavan tätä ja oikeasti toinen kirjoittaakin yöt ympäriinsä rakkausrunoja ja piirtelee sydämiä joiden sisällä on punaisin kirjaimin tämän kyseisen junnun nimi. Saa puhua yleisesti sekä suoraan nickein ("yhyy tehtis vihaa mua, koska en ymmärtänyt How I Met Your Mother-läppiä"), mutta koitetaan tosiaan perustella vähän ettei tästä tule sellaista ""Gugaan ei ragastah muahhh!" -Heijjj ihqbejbe mää raxxxutan sua vaik ollaan tunnettu vasta tunti!!"-ketjua. Perusteluja siis puolin ja toisin sitten, kiitos :)
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 20.05.2010 klo 23:01  
+
0
Musta tuntuu (ja oon saanut tästä kuullakin) että vaikutan netissä tosi ylimieliseltä. Usein puhun jostain asiasta niinkun tietäisin siitä kaiken, vaikkei tarkoitus olisikaan. Useimmiten oon vaan todella innoissani aiheesta josta tiedän paljon, että tahdon jakaa tietoni muidenkin kanssa. Oon vaan todella huono pukemaa ajatuksiani sanoiksi ystävällisellä tavalla, vaikka en mä oikeesti oo mikää ylimielinen!
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 20.05.2010 klo 23:01  
+
0
Mä luulen, et mua pidetään (tai ainaki pidettiin ennen) täällä asiallisempana ja kuivempana kuin oonkaan ;P. Ja onhan se sikäli ymmärrettävääkin, että asemani puolesta mun pitää olla suht asiallinen ja välillä se ankea nipottaja, ja muutenkin mun nettipersoona taitaa olla vähän siloiteltu.

Siihen olen myös monta kertaa törmännyt, että mua pidetään pelottavana. :D Ja mut IRL tuntevat tietää, että se ei pidä paikkaansa sitten niin mitenkään päin.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 20.05.2010 klo 23:03  
+
0
Olen varmaan jo avautunutkin tästä jossain muussa ketjussa, mutta mietin, pitävätkö monet minua täällä jotenkin hirveän kuivana ja tympeänä ihmisenä kun minulla ei ole yleensä tapana ihkuttaa ketään junnuja (tai muutakaan, paitsi jotain taidejuttuja ehkä) ja harvemmin heitän mitään läppääkään, ainakaan käsittääkseni.
Taidejutuista tuli mieleen että sitäkin mietin, vaikutanko joltain elitistiseltä taidehomolta joka vaan ryystää teetä hämärässä ullakkokamarissa baskeri kallellaan ja miettii kuolemamyyttien vaikutusta postmodernismin aikakäsitykseen. :D
Tai sitten jotenkin hirveän tuomitsevalta jos en ymmärrä meikkivoiteen laittamista koko naamaan tai moottoriurheilua tai mitä milloinkin...:shifty:
come on night, take me home

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 20.05.2010 klo 23:15  
+
0
Ihmiset pitää mua ylimielisenä ja typeränä hypettäjänä joka ajattelee tietävänsä kaiken koirista, tai oikeestaan kaikesta. Varmaan aika lesboviritteinen kuva on kans tullu, täällä just mul oli kuristuskaulapanta ja purin Puluu...

AND IT'S ALL TRUE. (Bullshit!)

Lisää ajatuksia saa jakaa musta, myönnän kaiken negatiivisen.

Oon kans seksintappaja. Seivästin Pulun miehuuden. Tykkäättekste mun isoist alkukirjaimist? Kerään säälipisteitä.
this parrot is no more!

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 20.05.2010 klo 23:30  
+
0
Mä oon varmaan todella ärsyttävä lätkäjuttujeni kans. Jotenkin multa välillä unohtuu, että kaikki ei samalla tavalla elä jääkiekon ja MM-kisojen mukana tai suhtaudu esimerkiksi Leijoniin samalla tavalla.

Ja en oikeen osaa olla edukseni muutenkaan. En tiiä, vaikeeta kun netissä voi vahingossakin antaa itestään niin erilaisen kuvan kun mitä oikeesti on.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 20.05.2010 klo 23:47  
+
0
^ Mä en pidä sua lainkaan ärsyttävä sen vuoksi, mutta asiaa voi toki lieventää se, että mä olen varmaan aivan yhtä rakastunut lätkään, joten ollaan sen suhteen samalla aaltopituudella.
Varjo 12/2010 ♥

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 21.05.2010 klo 00:00  
+
0
^ Niin se voi olla :D En mäkään kyllä pidä sua ärsyttävänä kun ymmärrän niin hyvin mitä tarkotat noilla jääkiekkojutuilla!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 21.05.2010 klo 01:02  
+
0
Hmm. Mua kai pidetään vähän pinnallisena ja hemmoteltuna? Kai se johtuu mun Guess, korkkari sun muista höpinöistä. En mä kyl pidä itteeni mitenkää hirveen pinnallisena (ehkä vähän turhamaisena ennemminki). Ja välil mietin et varmaa ihmiset pitää mua vähä itsekkäänä ja luulen olevani parempi kuin muut ku puhun tääl aika ahkerasti vaa itestäni nii ehkä sit ihmiset kelaa et puhun aina vaan kaikkialla itestäni mut no höpöttelen aina kaikkea turhaa ja kertoilen mitä tulee vaan mieleen kiinnosti ketään tai ei, tarinoin ihan vaan tylsyyteen aina pahemmin miettimättä.. :-D Mut myönnän kyl olevani joissain asiois itsekäs. Sit must tuntuu et annan tääl vähä sellasen negatiivisemman kuvan itestäni vaik oon kyl poisitiivinen ihminen ja löydän kaikesta paljon hyvääkin yleensä enkä valittele kaikesta vaan koko ajan kaikille (koska valitan ne täällä teille...).
Saattaisin kyl olla aika erilainenki jos muhun kunnollakunnolla tutustuis :-) tosin se ei kyllä mitenkää onnistu jos ei oo samalla aaltopituudella, mun huumorintaju ku on vähä kummallinen. Oon huomannu et kaikilla ei ihan nappaa ja oon liian öö outo :-DD Mut mun mielest mul on tosi hyvää läppää... nauran aina omille jutuilleni.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 21.05.2010 klo 01:07)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 21.05.2010 klo 06:41  
+
0
Olen kuullut tosi monelta, että vaikutan pelottavalta. En kyllä omasta mielestäni ole lainkaan pelottava, joten kiinnostaisi tietää mistä moinen mielikuva syntyy. Ei voi johtua modetittelistäkään, koska olen kuullut tuota juttu aina.

Ennen olin paljon spontaanimpi kirjoitusteni suhteen, mutta nykyään olen alkanut rajoittamaan kirjoittamistani melko paljon. En tiedä miksi; jotenkin vain tuntuu siltä, ettei kaikkea uskalla kirjoittaa ylös. Tuntuu, ettei mulla hirveästi ole täällä niin hyviä kavereita kuin mitä mulla oli muutama vuosi sitten, enkä ole kovin hyvä avautumaan "vieraille". Johtunee iän tuomasta kyynisyydestäkin. Epäspontaanimpi (?) kirjoitustyyli ja vähentyneet kirjoituskerran saattavat tosin ajaa mua erilleen tästä yhteisöstä, joten olen vähän oravanpyörässä...

Joku varmaan kuvittelee mun olevan jonkinasteinen alkoholisti, tai ainakin suurkuluttaja, koska kirjoittelen aika paljon kännijuttuja. En mä tiedä miksi edes kirjoittelen sellaisia, mun mielestä niistä on vain helppo puhua, koska ne on niin pinnallisia, kai. :D

Omasta mielestäni olen hyvinkin rento, mutta valikoiva ihmisten suhteen. En tykkää hengailla seurassa josta en pidä, enkä osaa esittää pitäväni. Sellaiset ihmiset, jotka tuntevat etten heistä pidä, osuvat varmasti arvailuissaan siis oikeaan. En ole mikään kaikkien kaveri, koska en ymmärrä miksi mun pitäisi olla. Sen takia jotkut pitää mua kai kusipäänä.

Kirjoittelen lisää kun pääsen töistä. :S
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 21.05.2010 klo 11:49  
+
0

Kada kirjoitti:

Joku varmaan kuvittelee mun olevan jonkinasteinen alkoholisti, tai ainakin suurkuluttaja, koska kirjoittelen aika paljon kännijuttuja. En mä tiedä miksi edes kirjoittelen sellaisia, mun mielestä niistä on vain helppo puhua, koska ne on niin pinnallisia, kai. :D


Tästäpä tulikin mieleen, että mullakin on varmaan aika hyvä juoppolallin tuuri, kun mä tosiaan juon aika usein ja välillä paljonkin. Ja kerron siitä täällä. Kuten sanoitkin, pinnallisista jutuista on helppo puhua :(
Varjo 12/2010 ♥

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 21.05.2010 klo 13:38  
+
0
netissä musta tuntuu, että hirmu monet pitää mua kersana. kyl mä myönnän, että mä olen usein aika villi ja lapsellinen, mutta osaan mä omasta mielestäni olla joskus ihan fiksukin.
oikeessa elämässä mua pidetään joskus outona, mutta mä kuvailisin itteäni värikkääks persoonaks. monet pitää mua myös kamalana angstiteininä, ja toiset taas kilttinä äidin tyttönä. mutta tiedettäköön, että mä en ole kumpaakaan.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 21.05.2010 klo 15:46  
+
0
Musta tuntuu, et netis mua pidetään lapsellisena ja pinnallisena. Ainaki tosielämäs kaikki seiskat ja kasit varmasti luulee mua joksikin teinix pissikseksi, vaikka en todellakaan ole, mut se harhaluulo johtuu siitä et hengasin syksyllä sillosen melkein parhaan kaverin kaa, josta liikuu kaiken maailman huora-juoruja, jotka ei todellakaan myöskään pidä paikkaansa. Kaikilla on jotain ennakkoluuloja sen takia mua kohtaan vissii
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 21.05.2010 klo 16:58  
+
0
Mut varmaan aatellaan aika tälläsenä tyhjän höpötelijänä, vähän ärsyttävänäkin :DD Multa meinaan tullee välillä sellasta juttuu, ettei mitäää rajoja. Mut kai mulla täällä jotan kavereitakin on? :DD
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Lauantaina, 22.05.2010 klo 10:15  
+
0
Mä en tiedä millanen kuva musta on muilla :o varmaan vähän turhamainen, mutta osaan kuitenkin puhua asaakin.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Lauantaina, 22.05.2010 klo 12:49  
+
0
nääh.. yksin kertasesti varmaan vaan :tyhjän päiväsenä ääliönä
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Lauantaina, 22.05.2010 klo 18:01  
+
0
Mulle jotkut ovat kertoneet, että vaikutan tosi etäiseltä ja "asialliselta", jopa pelottavalta, mikä on mun mielestä maailman oudointa!
Ja ainakin jossakin vaiheessa täällä kuviteltiin että haluan itselleni huomiota ja haluan olla joku suosikkijunnu ja jotain. Muistan vieläkin kun oli pystyssä topic: "Suosituimmat junnut?" mihin piti listata omasta mielestään suosittuja junnupalstalaisia ja joku random listasi jotain täysiä tuntemattomuuksia jotka olivat sen randomin kavereita. Oikaisin sille topicin idean ja Kadaver tuli huomauttamaan siihen, että ei vaan mua nakertaisi kun ei omaa nimeä löydy. Ja samansuuntaista palautetta tuli aikoinaan muiltakin.

Ehkä mä ton setin jälkeen vähän "vetäydyin" ja oon siitä lähtien pitänyt enemmän asialinjaa enkä ole niin puspushalihalimitäkuuluumurut-tyyppinen. En tiiä.
Do or do not. There is no try.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Lauantaina, 22.05.2010 klo 18:21  
+
0
Sori Arctu, olen varmaan itse kihissyt kateudesta kun olet ollut mua suositumpi! :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Lauantaina, 22.05.2010 klo 20:06  
+
0
En jaksa/osaa arvioida aiempia vuosia, mutta ehkä nykytilanteesta osaan jotain arvailla. :D En tiedä, mitä muut minusta ajattelevat, mutta tiedän, mitkä asiat saattavat yllättää jos joskus junnuja livenä tapaan.

En ole käytökseltäni niin tyttömäinen, mitä esim. nykyinen ulkonäkö antaa ymmärtää. Ehkä sänki & keesi kuvaa mun ns. sisäistä ulkonäköä edelleen hiukka paremmin. :-)

Oikeasti olen vähän angstimpi ja mietteliäämpi, mitä täällä annan ymmärtää. Luulisin näin ainakin. Tätä puolta itsestäni en vain jaksa esitellä, kun musta tuntuu, ettei ihmisiä se oikein kiinnosta. Joten ennemmin kirjottelen ilosia ja käytän söppänähymppiä (n___n) kuin valitan teille millasia sivuvaikutuksia mun lääkkeillä on tai miten en jaksa jotai ihmistä. :D Mut älkää käsittäkö väärin, oon kuitenkin ihan elämänilonen enkä feikkaile täällä, enempikin jätän asioita kertomatta. :-)

Mulla on erittäin sairas ja kieroutunut huumorintaju, ja olen siis yleensäkin hirvittävän huumorintajuinen. En ehkä täällä väännä vitsiä, enkä postaile "Mille repesit viimeksi?" -ketjuun, mutta sekin johtuu siitä, etten halua hankkia banneja hieman ei-niin-nuorille-soveltuvan materiaalin esittelystä. 8(( Aina kun löydän jotain superhauskaa, päädyn siihen, etten kehtaa kertoa/postata sitä tänne, ettei Stuukki tuu sanoo, että nyt nyt tyttö kuules. :D

Musta tuntuu, että mua pidetään osin ihan aiheellisestikin jonkinasteisena manga/anime/Japani-intoilijana. Mutta en nyt tiiä, ihan yhtä lailla ihkutan ja fanitan länsimaisia juttuja, joten en koe olevani ihan niin true fani mitä moni muu. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Kipa

moderaattori
Kipa
Viestimäärä: 135

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Lauantaina, 22.05.2010 klo 21:44  
+
0
Mulla on jostain syystä aina ollut jonkunlainen kynnys viestien kirjoittamiseen, joten sen kautta musta muotoutunut kuva saattaa olla aika passiivinen ja vakava. Vähän päinvastoin kuin Kennedyllä: oon oikeesti iloisempi ja hömelömpi. Mut kynnys ihmisille jutteluun on korkea tosielämässäkin.

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:15)