Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 20.05.2010 klo 22:55

Millaisena luulet muiden näkevän sinut?

Siirry sivulle: 1 2 3

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 09.07.2010 klo 03:26  
+
0
Mua todennäköisesti pidetään tääläkin hirveenä prinsessana, pinnallinesena, turhamaasena, itsekeskeesenä, törkeen itterakkaana, ikinä välitä muista ku itestään, hirveen etänen, törkeen kiukkunen ja agressiivinen :DD
Mitähän muuta sitä ittestään saa yleensä kuulla. No lyhyesti sanottuna semmone kunnon kusipää diiva :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

indaworld

indaworld
Viestimäärä: 30

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 09.07.2010 klo 15:24  
+
0
Uutena randomtyyppinä, joka on ihan perkeleen rasittava ja tulee vaan marmattamaan joka keskusteluun ..:nolo:

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 10:17  
+
0

Jasse kirjoitti:

Mä en tiedä minkälaisena mua oikeen täällä pidetään.. Petsiessä oon oikea lörpöttäjä, mutta puhun melk. AINA asiaa.. )Kuka muuten on petsiessä? ^^ ( Koulussa mua pidettiin pissiksenä, kunnes kaikki kuuli mun kännykän musat.. xD kaikki nightwishit jne. Kun mut näkee ekaa kertaa aattelee varmaa et vtu mikä lissu.. Miltä teidän mielestä vaikutan?

Yh, näitä mun kirjotuksia vuonna nakki -.-

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 10:36  
+
0
Mulle on melkee jokanen uus ihminen tutustumisen jälkeen todennut "luulin et oot ylimielinen ja tosi pinnallinen ihminen, mut ootki tosi mukava" Panostan ulkonäkööni joo, mutta en koe käveleväni nokka pystyssä, että en tiedä miksi usealle tuo mielikuva syntyy.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 11:19  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Mua pidetään lellipentuna, joka notkuu päivät pitkät porukoiden kukkarolla pyytämässä rahaa ja saa kaiken minkä haluaa, ja semmosena jonka mielipide on aina se ainoa oikea (no mut niinhän se on, kaikkienhan mielestä oma mielipide on oikee!). Että lievästi sanottuna menee mettään ainakin noi lellipentu jne. jutut :) Mä oon vähän semmonen ihminen, että mulla on joistain asioista ihan älyttömän vahvat mielipiteet ja mun mielipiteillä on vaan ne ääripäät: joo tai ei.



tätä selailin ja mun on ihan pakkopakko tulla sanomaan, että joskus kauan aikaa ajattelin susta vähän tuolla tavalla. mutta nyt viimeisen puolen vuoden aikana oot antanu niiiiiin erilaisen kuvan itsestäsi! ja kun tätä luki niin tuli oikein sellainen olo, että miten erilaiselta ihmiseltä tämän suhteen vaikutat :aurinko: ja siis oikein mahtavan hyvällä tavalla :)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 12:09  
+
0
höh, en ollukaa kirjottanu tänne aikasemmin! :D

mitä ite oon kuullu niin musta sanotaan monesti että oon helposti lähestyttävä tyyppi. monet sanoo mua myös hirmu puheliaaks ja joo, oonki kyllä jos sille päälle satun. ennen olin paljon ujompi mut nykyään en enää! ja mitä ite aattelen (ja tiiänki) nii ihmiset varmasti ajattelee et oon aika ailahtelevainen tuuliviiri ja vähä häslä. sitä oon myös kuullu että oon liian kiltti ihmisille ja ilonen! se kyllä onki totta et aattelen aina eka toisten parasta ja sit vasta omaa napaa. ilosuus sit on joskus ollu pelkkää ulkokuorta mut nykysin oon kyllä iha aidosti onnellinen mun elämästä :)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 12:23  
+
0
oon näköjään kirjottanu tänne joskus jotain tosi outoo :D mut siis mua pidetään varmaan tosi hiljasena ja ujona, mut sittenku tutustun ni kyllä mulla juttua riittää. oon ihan erilainen mun kavereiden kanssa ja sit tuntemattomien ihmisten kanssa :D ja tota just viime viikol yks mun koululainen tuli sanomaan mulle et vaikutan kaikkien mielestä tosi kivalta (siis koululaisten), mut kukaa ei oikee tunne mua :D ja siis joo, mul ei oo hirveesti just koulussa kavereita koska oon niin ujo ku oon yksin :D mut no tän kesän aikana asiat on kyl ehkä vähän muuttunu
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 21:58  
+
0
Tuntemattomat varmaan pitää mua tosi hiljasena ja ujona. Ja siis joo, aluksi uudes porukas oonki yleensä aika hiljanen, mut se on vaan sitä ku mun on vaikee keksii puhuttavaa täysin tuntemattomien kans. Ja ku monesti vaan yksinkertasesti haluan olla hiljaa. Mut tuttujen kans sit saatan olla jopa puhelias.
Mä myös näytän aina aika tympeeltä, et todennäkösesti mua myös pidetään sellasena. En varmaan oo mitenkään helposti lähestyttävän näkönen. :D Ja hmm mitäs vielä... No oon varmaan aika tylsä useimpien mielestä! Tai sit oon vaan "minäminäminäminä".
En mä tiiä, en mä yleensä hirveesti mieti mitä muut musta ajattelee.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 08.08.2012 klo 22:00)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 09.08.2012 klo 10:59  
+
0
^ ei susta ollenkaan tollasta kuvaa saa!
never regret something that once made you smile

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 09.08.2012 klo 13:19  
+
0
^Ai ei vai...? :D Outoa, mut toisaalta mistäs sitä tietää minkälaisen kuvan muut musta saa!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Sunnuntaina, 12.08.2012 klo 18:32  
+
0

tehtailija kirjoitti:

Ihmiset pitää mua ylimielisenä ja typeränä hypettäjänä joka ajattelee tietävänsä kaiken koirista, tai oikeestaan kaikesta. Varmaan aika lesboviritteinen kuva on kans tullu, täällä just mul oli kuristuskaulapanta ja purin Puluu...

AND IT'S ALL TRUE. (Bullshit!)

Lisää ajatuksia saa jakaa musta, myönnän kaiken negatiivisen.

Oon kans seksintappaja. Seivästin Pulun miehuuden. Tykkäättekste mun isoist alkukirjaimist? Kerään säälipisteitä.

defuq
this parrot is no more!

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:30)