Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 20.05.2010 klo 22:55

Millaisena luulet muiden näkevän sinut?

Siirry sivulle: 1 2 3

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 13:52  
+
0
No vaikee mennä sanomaan mut ehkä mua pidetää sellasen aika perus pölöttäjänä tai vähä pissiksenä mut ei voi mennä vannomaan sanokaa jos oon väärässä :D
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 13:57  
+
0
^ Mä pidin sua pissiksenä, kunnes kuulin sun musiikkimausta. Tai jotekin se musiikki vaikutti mun mielipiteeseen susta ja sun pistees kasvo ihan hurjasti mun silmissä :nolo: Opinpahan sen, ettei ole koiraa karvoihin katsomista :)
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:03  
+
0
Mua pidetään lellipentuna, joka notkuu päivät pitkät porukoiden kukkarolla pyytämässä rahaa ja saa kaiken minkä haluaa, ja semmosena jonka mielipide on aina se ainoa oikea (no mut niinhän se on, kaikkienhan mielestä oma mielipide on oikee!). Että lievästi sanottuna menee mettään ainakin noi lellipentu jne. jutut :) Mä oon vähän semmonen ihminen, että mulla on joistain asioista ihan älyttömän vahvat mielipiteet ja mun mielipiteillä on vaan ne ääripäät: joo tai ei.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:13  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Mä pidin sua pissiksenä, kunnes kuulin sun musiikkimausta. Tai jotekin se musiikki vaikutti mun mielipiteeseen susta ja sun pistees kasvo ihan hurjasti mun silmissä :nolo: Opinpahan sen, ettei ole koiraa karvoihin katsomista :)


:D jee! Hyvä musamaku mul onki!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 16:44  
+
0
Musta tuntuu, että mua pidetään täällä pienenä ja todella tavallisena. Sellaisena, että kaikki miettii mun viestejä nähdessään että "Ai, kukahan tämäkin on? Eipä muistu mieleen." Tylsänäkin mua varmasti pidetään tekstieni perusteella, mutta mulla ei vaan ole tapana kirjoittaa niin räikeästi. Ja sellaisena valittajana, jota koko ajan pännii jokin.
Korjaukseksi, että oikeasti en ole niin tylsä kuin luulette. Ehei, meidän porukassa olen enemmänkin juuri se tyyppi, joka naurattaa muita tekemällä tai sanomalla jotain.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 16:50  
+
0
Mä en ole ainakaan vähään aikaan ajatellu dronttia minään lellipentuna! vaan melkein päinvastoin. ei se, että porukoilla on rahaa tarkota sitä et tulis automaattisesti lellipentu-kuva, kyse on just siitä miten siihen suhtautuu
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 21:38  
+
0
Musta varmaan ajatellaan, että ähhä eihän tuo voi olla mikään kummoinen ihminen. Oon aika tavallinen, niin netissä kuin irl, enkä kummemmin pullistele tai esite erinlaista minääni netin kautta. Mutta jotku voi ajatella, että oon tämmönen vähän turhamainen tyyppi, en tiedä. Hankala muutenkin itse miettiä, millainen itse on. Eli aika samanlainen kun irl. Tutustun muihin, juttelen paljon ja oon ilonen ihminen. that's it :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

jjjepa

jjjepa
Viestimäärä: 19

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 17.06.2010 klo 19:41  
+
0
Mä oon niin uusi vielä että tuskin kukaan vielä aattelee musta mitään : ( !

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 17.06.2010 klo 20:20  
+
0
Jaa'a, mä en tiiä mitä kukin aattelee mut varmaan oletetaan et oon sellanen säkki vaan joka ei jaksa liikkua mihinkään suuntaan :D

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 17.06.2010 klo 20:25  
+
0
Noohh, luulin eka et tää on yleisesti, esim. IRL, mut tääki käy!

Mua ei varmaan pidetä oikeen minään. Siis en meinaa huonossa merkityksessä. Oon täällä uudessa kc:ssa käyskennelly kumminki suhteellisen vähän, paitsi parin viime päivän aikana. :---D Tänne on tullu niin paljo uusia tyyppejä, et iteki oon menny ihan sekasin kaikista, ja annan ihmisille itestäni varmaan melko oudon kuvan. Oikeesti oon ihan kiva! En mä epäkivakaan oo ollu, mut tulee oikeestaan useimmiten käytyä vaan tuolla pulkun puolella ja melkei aina soperran vaa jotai ihan omaa, mikä saattaa vähän ihmetyttää porukkaa. Entisissä kceissä luulen et tyypeil on ollu vähän eri kuva musta, esim. joskus mua äänestettiin moneen kertaan "helpoimmin lähesyttäväksi junnuksi" tai mukavaks tai joksku. :D Mut siis en kyl voittanu hehe. Hmm, ehkä mua pidetään vähän lapsellisena? Ei voi tietää. Oikeesti oon ihan mielenkiintonen ja mukava ja kiva. Ehkä vähän sosiaalisempi ku täällä. Tai siis jos aatellaan et puhun itekseni täällä. Oikeessa elämässä oon muuttunu ihan kauheesti henkisesti parin viime vuoden aikana. Ihan btw. Mä luulen et en oo täällä näyttäny parhaimpia puoliani (vielä ;)) ja ehkä jääny jotenki etäiseks. Korjatkaa jos oon väärässä! :)
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.06.2010 klo 20:35)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 17.06.2010 klo 20:30  
+
0
lämmitti niin mieltä ku riparilaiset sano et ei ne todellakaa ollu luullu mua miksikää pissikseks!! ^^ olen siis pelännyt ihan turhaan et annoin sellasen kuvan syksyllä. sain kuulla olevani ylienerginen/pirteä ja siipiä vaille lentoon lähössä xD
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 17.06.2010 klo 20:42  
+
0
Tuli tosta mieleen, että mulle on sanottu (siis IRL) et ne kuvitteli mut eka sellaseks koppavaks oon-parempi-kuin-muut-iik hienohelma tyypiks ennenku tuli puhumaan, mut sit ku tutustu niin oonki ollu kaikkee muuta :-D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 17.06.2010 klo 21:31)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 17.06.2010 klo 21:32  
+
0
Ooon varmaa muista sellanen perus sössöttäjä, joka ei ikinä sano mitään järkeväää :D Tai joku ehkä aattelee et oon itsekeskeinen tai jotaa :o
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Torstaina, 17.06.2010 klo 22:17  
+
0
Mulla on sellanen tunne että kun mä esim. tuun pulkkuun niin kaikki hiljenee ja ajattelee tyyliin ''ei taas toi kakara tunkee tänne''. Tai sitten nuoresta iästäni johtuen kuvitellaan että olen aivan tyhmä enkä tiedä mistään mitään 8<
En tiedä.
Jou.

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 18.06.2010 klo 17:28  
+
0
Moni varmaan ajattelee musta ei mitään, koska en kirjoittele aivan hirveästi. Ja kun menin sitten paljastamaan ikäni, niin kaikki ajattelee mut varmaan jonain naperona.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 18.06.2010 klo 21:11  
+
0
Musta tuntuu siltä että mua pidetään paljon nuorempana kuin mitä oon... Ja sellasena tyyppinä joka änkeää toisten mukaan. :/ Mua saatetaan myös pitään sellaisena joka ei tiedä koirista mitään ja omistaa vaan "tyhmän collien". Mutta tässä asiassa voin korjata. Kaikki tuttujen "luonne vikaiset" koirat yms. on hoideltu kunnon kansalaisiksi. Käyn myös paljon ongelmakoira kursseilla vain kuuntelemassa että miten ongelmia vois poistaa. Jaa-a tulipas hirvee puolustelu... Taisin vain huonontaa kuvaa minusta mutta nii.. : )

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 18.06.2010 klo 21:24  
+
0
Ma en ole oikeastaan ikina miettinyt sen kummemmin, etta mita ihmiset musta taalla ajattelee. Tai okei, tottakai olen, yritan olla ystavallinen niin kuin normaalissakin elamassa, mutta en ole ikina oikeasti pysahtynyt miettimaan, etta minkalaisen kuvan ihmiset on musta loppujen lopuksi saaneet. Taidan monien mielesta olla taalla kc:ssa tallainen tavallinen tallaaja, joka kirjoittelee random postauksia aiheeseen kuin toiseenkin. En ma kauheasti tunne taalta ketaan, mutta nautin kc-hengesta, jos noin nyt voidaan sanoa. :--)
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Perjantaina, 18.06.2010 klo 21:28  
+
0
Churri! Sinuakin näkee!

NYT MUISTAN KUKA KC:N ULKOMAAN MATKAAJA OLI ESPOOSTA!!! Olithan se sinä?! :D:D Mietin tänään aikasemmin, että kuka se oli.
Varjo 12/2010 ♥

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Lauantaina, 19.06.2010 klo 15:53  
+
0
Mua pidetään täällä kans varmaan aika tavallisena ja sellasena, joka ei juurikaan ilmaise mielipiteitään ( joku tais joskus sanoakin jotain tähän suuntaan ). Yritän kuitenkin pulista parhaani mukaan ja olla muita kohtaan ystävällinen yms. ja mielipitetäkin ilmaista ( joskus vaan en kehtaa mennä sönköttämään johonkin asiaan jotain, kun en osaa muotoilla kantaani oikein :D ). Mutta kai mä aika tavallinen tallaaja tääl teidän seassa oon, tuskin juuri erotun massasta.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: MILLAISENA LUULET MUIDEN NäKEVäN SINUT? - Lauantaina, 19.06.2010 klo 17:56  
+
0
Mä en tiedä minkälaisena mua oikeen täällä pidetään.. Petsiessä oon oikea lörpöttäjä, mutta puhun melk. AINA asiaa.. )Kuka muuten on petsiessä? ^^ ( Koulussa mua pidettiin pissiksenä, kunnes kaikki kuuli mun kännykän musat.. xD kaikki nightwishit jne. Kun mut näkee ekaa kertaa aattelee varmaa et vtu mikä lissu.. Miltä teidän mielestä vaikutan?

  Siirry sivulle: 1 2 3
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)