Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01

Musiikkipulina

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 40

sokru

sokru
Viestimäärä: 107

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 15.04.2010 klo 17:09  
+
0
GREEN DAY 8.6. !!!
tulossa ollaan :))))
08062010

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 15.04.2010 klo 17:14  
+
0
Mäki oon menos kattoo Green dayt ! :-)) 54 päivää<3
We can live forever if you've got the time

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 15.04.2010 klo 18:48  
+
0
Haluisin niiiiiiiiiiiiiiiiin tonne Labyrinthiin, mutta eipäs ole rahaa tietenkään :-( Ens vuonna sitte.
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 15.04.2010 klo 18:51  
+
0
MÄKI HALUISIN oisin nii ollu menos mut on muuta :''''''''''''(
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 15.04.2010 klo 19:25  
+
0
voi huhhuh mikä festarikesä. iloinen saari kutsuu tänäkin vuonna (DJ SHADOW !!! huuuhu), pori jazz aiheuttaa ns. pientä ärsytystä koska siis MASSIVE ATTACK JA GIL SCOTT-HERON EI OO TODELLISTA no kyllä on. todellista on myös se ettei mulla ole rahaa matkustella mihinkään poriin itken himassa kun scott-heroni siellä laulelee new york is killing me... koivukylä is killing me. lisäks ainaki flowiin on mentävä, koska lcd soundsystem ja kaikki ne huhut mitä on pyörineet, vaikka niistä ei toteutuis kuin puolet niin oisin silti aika ekstaaseissa. puntalaan myös ehkäpä.

toi ylläoleva kertookin aika hyvin et mitä kuuntelen. pnuk, härdköree, jazzii (miles davis :love:), post-rock/rock/post-punk mitä näitä nyt on, jotain "indiee" (edelleen tää termi hämmentää mua koska eihän noi ns. indiebändit oo indiee nähneetkää, parempi termi ois joku hipsterimuza), kreisielektroo, triphop ja hiphop, ska, reggae. vähän sitäsuntätä.

pohdis täs yks päivä että kun kaikki vastaa aina "vähän kaikkee" kun kysytään et millasta musaa kuuntelet, siis myös minä väitän aina noin vaikka enhän mä nyt oikeesti kuuntele kuin muutamaa genree :D bändejä toki aika monia mut oon kyl oikeesti tosi rajoittunut. sanon ihan suoraan ei kiitti kaikelle samballe, iskelmälle, emoiluille, rimpuilucorelle, r'n'b:lle, gospelille, soulille, countrylle, popille, metallille ja heville (en edelleekää tiedä et mitä eroo näillä on vai onks), rock and rollille jne. siis maailma on oikeesti niin täynnä musiikkia josta en tykkää enkä haluu edes opetella tykkäämään. oon tosi tarkka siitäkin et kuinka nynnyä musiikki voi olla, en kestä esim. smg:tä joka on kaikkien mun kavereiden lemppari. musta se on vaan hirveetä mut yritän sit naama peruslukemilla kuunnella jossain kotibileilloissaki etten pilais muiden fiiliksiä :D

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 12:52  
+
0
The used kaapelitehtaalle 23.6.2010 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super iso JEEE jo pelkästään sen takii et liput vaan 29€!

Tulee kyllä niin paras kesä, 8.6 green day, 23.6 the used, ehkä ruisrock ja sit 19.7 muse!
We can live forever if you've got the time
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 12:53)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 13:11  
+
0
12.5. Popeda, Helsinki
1.6. AC/DC, Tampere
5.6. Guns N' Roses, Helsinki :love::love::love::love::love:
8.6. Green Day, Helsinki
10.-12.6. Sauna Open Air, Tampere
7.-8.8. Sonisphere Music Festival, Pori (Lauantaina aika lailla roskaa, mutta sunnuntaina siel on KAIKKI :love:)

Kesäkuun ekat viikot näyttää hyvältä <3
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 13:55  
+
0
Mä en oo koskaan perustanu keikoista. Festareille mä en oo koskaan (vielä!!) eksyny, mut sinne nyt viel joku kesä eksytään kavereiden kans oon jo päättäny sen niiden puolesta.

En mä kyl oo monellakaan keikal käyny ja no on mulla aina ollu niissä hauskaa ja oon ollu ihan fiiliksissä mut keksin kyl niille rahoilla parempaakin käyttöä :-D
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 13:56)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 13:57  
+
0
Mua ihmetyttää, kun jotkut lähtee festareille vaan hengaamaan :D Itselläni festaripäivä menee eturivissä jonottaessa jotain bändiä, joka yleensä sattuu olemaan pääesiintyjä, eli sitä jonottamista kestää sitten koko päivän :D

Mutta toisaalta tiedän monia, jotka ei ymmärrä ihmisiä jotka jonottaa jotain keikkaa/bändiä. Me olemme erilaisia :)

Ai niin ja mua myös ihmetyttää, jos jollakulla ei ole lempibändiä/-artistia! Ymmärrän toki, ettei kaikki kuuntele musiikkia niin mutta jotenkin se mun korvaan kuulostaa hassulta, koska itse pystyn suoralta kädeltä sanomaan lempibändieni lempikokoonpanot ja -vuodet ja kunkin kokoonpanon heikkoudet ja vahvuudet jne... jne... :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 13:59)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 13:59  
+
0
Täält löytyy heti esimerkki tyypistä joka lähtis festareille juuriki hengailemaan :-D
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 14:02  
+
0
^ Susta se idea lähtikin tohon viestiin :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 14:05  
+
0
^ Oisin mä saattanu yllättää, oon mä joskus innoissani jonotellu jolleki Technicolorin keikalle hei!
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 14:08  
+
0
Täs ihan meidän "naapurissa" on aina Rockperry ja Provinssi, ja niihin meen kyllä aina vaan hengailemaan. Ei kummassakaan kyllä esim. viime vuonna edes ollut mitään hyviä bändejä, joten kyl se vaan hengailuksi meni :D Hirvee kasa kavereita/tuttuja samassa paikassa samaan aikaan ja saa vaan istuskella jossain eri porukoilla ja kuunnella musiikkia.

En mä kyllä minnekkään kauemmas lähtisi festareille hengailemaan ja viime vuonna lähdin Ruisrockiin ekaa kertaa oikeesti kattomaan jotain. Ja jonotin melkein kaks tuntia In Flamesiä eturivissä ja sit sain kauheen ihan mieeeeeeeeeeeeelettömän ahdistuskohtauksen ja se oli yksinkertasesti niin kamalaa, että järkkärit nosti mut 20 min keikan alun jälkeen sieltä pois, joo-o...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 14:08)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 14:20  
+
0
Ai niin, olenhan mäkin kerran hengannut festareilla! Viime kesänä voitin liput MTR:ään ja istuin koko viikonlopun anniskelualueella ja kattelin sieltä käsin bändejä. Tosin Popedan, Dingon ja... yhen typyn.... keikan ajaks sulloin itteni melkein eturiviin :D
Varjo 12/2010 ♥

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 17:51  
+
0
MIKA 30.7. ♥♥ the circus paikkana ja keikkaseurana ihana Stu. mitenhän tuota jaksaa odottaa? mikaa oon odotellut saapuvaksi Suomeen ihan kiitettävän kauan, niin nyt ei oikein jaksa edes tajuta että kohta sen näen.

myös menossa lokakuussa katsomaan Lady Gagaa....... jos joku olis väittäny näin puol vuotta sitte ni olisin nauranu. mut ei, kummasti on iskeny tällane tanssittava bilemusiikki viime aikoina. lieneekö toi lähestyvä 18 vuoden ikä :D
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MUSIIKKIPULINA - Tiistaina, 27.04.2010 klo 16:40  
+
0
LADY GAGAAAAAAA 14.10. @ HARTWALL AREENAAAAA :love: :love: :love::love::love: :love: :love: :love: :love:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MUSIIKKIPULINA - Tiistaina, 27.04.2010 klo 22:06  
+
0
Vois mennä Qstockiin katsomaan Eläkeläisiä!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 19:37  
+
0
Nyt oon niin täpinöissäni paipeista! Sinne on tulossa nyt alustavasti niin super artisteja että. Eniten kyllä ootan Olli-pa'ta! Jotenki oon aina tykänny herran musiikista ja nyt ku ois mahdollista nähdä livenä niin voivoi :love: Tottakai sykähdyttää Pyhimys, Ritarikuntaja Jätkäjätkät. FIntelligens näin vanhojen aikojen muistoksi ja Cheek kans, mutta se on livebändin kanssa. Toivottavasti ois hyvää settiä! Petri Nygård enemmänki naurattaa, mutta siisti silti! Paleface ja Redrama tottakai kiinnostaa nekin! OG Ikonen ja Koivuniemenherrat ois tulossa, niihin vois tutustua tarekmmin vielä! Mutta eiii hitsi ootan niin kovasti paippeja<3:love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 10.05.2010 klo 16:57  
+
0
Pakko päästä Ruissin sunnuntaihin! En kestä jos en pääse näkeen Florencea NYT HETI. :( Lontoossa ois keikka kesällä, muuten hyvä, mutta loppuunmyyty tietenkin. Oisin muutenkin ollut menossa sinne.. ääää. En oo ollu ikuisuuksiin missään keikoilla!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 10.05.2010 klo 17:06  
+
0
^ Meikäläinen suuntaa sunnuntaiks Ruissiin, jos vaan ehdin saada ajoissa rahaa lippuun :> Siellä on Slash! :love:
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 05:00)