Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:17

Nolo K-18 topa :(

Siirry sivulle: 1 2 3 4

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:24  
+
0
Mulla on älyttömän huono viinapää ja siis en nykyään kyllä oikeestaan ikinä juo mihinkään humalaan asti, pikkuhiprakassa saatan olla muutaman viinilasillisen tms. jälkeen mut siihen se jääkin.

Harvoin on tullut övereitä vedettyä. Mulla on semmonen tietty piste, minkä jälkeen on pakko lopettaa tai sitten menee täysin yli ja noi överit on tullutkin oikeestaan sellasessa tilanteessa, et se piste on tullut salakavalasti vastaan esim. jotain ylivahvaa boolia juodessa. Siispä välttelen tätä nykyä muiden tekemiä booleja :nauru: ja muutenkin juon lähinnä siideriä ja viiniä/kuoharia.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:28  
+
0
Mä en tiedä kuinka hyvä viinapää mulla on - melko huono luulisin. :D En juo usein ja oon muutenkin pienikokokonen, niin aika nopeesti nousee päähän. Humalassa oon kuitenkin aikalailla oma itteni - ainkin joltain osin. Mulla ei oo tapana avautua kellekkään tai käyttäytyä typerästi muutenkaan. Mitä nyt joitakin pikkujuttuja on tultu tehtyä, mutta ei mitään vakavampaa... Yleensä baareissa tulee juotua joku 6-8, joista tulee sellanen hyvä olotila. Abiristeilyllä join vissiin 12-13, joka oli ehkä vähän liikaa ittelle. :-D En oo kuitenkaan ikinä oksentanut tai potenut krapulaa alkoholin takia.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:29  
+
0
Ihan mielenkiinnosta Stulle: Oletko sä joskus teininä juonut enemmänkin? :D Mun on jotenkin hankala kuvitella, että olisit joskus ollut teini tai muuten vaan vähän epä-älyllisempi kuin mitä nyt olet. Ajattelen vaan, että olet laskeutunut jostain taivaasta ja pysyt aina samanikäisenä ja fiksuna tietopankkina.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:34  
+
0
Kada: Ai että olenko :nauru: Voi yök niitä kotibileitä mitä joskus oon järjestäny, Satu 14 (Vai olikse 15?)vee juo iskän pontikat ja ui naapurin uima-altaassa vaatteet päällä.... :peukku:
:paapatus: Ja tällä en nyt sitten tarkota, että teidänkin kannattaa niin tehdä. Pikemminkin niin päin, että kun Satutäti on kokeillut niin teidän ei enää tarvi, eiks je?

Ja joskus parikymppisenäkin meni vielä aika lujaa, on mennyt muisti ja ollut ihan hirveitä krapuloita mutta tosiaan tässä ehkä viimesen 4 vuoden aikana oon rauhottunut ihan reippaasti. Tätä nykyä se mun 'juomiseni' on jonkun yhden siiderin tai piccolokuoharin lipittelyä tai pari lasia viiniä ruuan kanssa.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:35)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:37  
+
0
Oi ihana Satu! Onhan sulla kuvia noilta ajoilta? Saanhan mä nähdä? :nauru:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:43  
+
0
Mä oon varmaan melko kummallinen, koska tuli tossa vähän aikaa sitten se maaginen 18 mittariin ja en vieläkään ole ollut kännissä. :---D Ja mulla ei tosiaan oo yhtään mitään juomista vastaan, ja on täs tullu ihan juotuaki, mut en tiiä onks mulla sitte niin hyvä viinapää ettei mikää mee päähän. :D ei mut siis, joo ite uskon siihen etten vaan oo juonu tarpeeks, ku ei sitä ole litratolkulla tullu vedettyä. Jotenki ei mee alas niin nopeesti mikään. Tai siis en mä pystyis litraa vettäkään alle tunnissa vetämää? :D:D Baarissaki tuli käytyä, mut siellä nyt on niin kallista, et huhhuh, en haluu juomisella kuitenkaan joutua vararikkoon. Ois kyl niin kiva mahd. pian oikeesti tuntee olevansa kunnol hiprakassa ja hilpeissä tunnelmissa ja ihan nollataa! Nuorempana en vaan jotenki pyöriny sellasissa tenupiireissä ketä juo, ja tää on sit menny tähän. Ei mut tähän mä oikeestaan tähätäsinki, en mä tunne itteeni mitenkään jälkeenjääneeks, tää 18 o hyvä ikä!

Tupakkaan en oo ikipäivänä myöskään koskenu ja siitä oon niin ylpeä! Molemmat vanhemmat on aina polttanu, ja oon kattonu sitä menoa. Jotenki oon aina vihannu sitä tupakan käryä ja en vaan voi olla samassa paikassa, jos joku tupakoi. En mä ihmisiä tuomitse polttamisen takia, mut ite en ikinä tuu polttaa (never say never..). En kyl vois varmaa seurustella semmosen kans ketä polttaa, sen verran kyl vihaan sitä yök.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:46  
+
0
^Tuut kato meidän miittiin, niin näet että ihan hyvin voi juoda parikin litraa olutta tunnin sisään. :enkeli:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:49  
+
0

En kyl vois varmaa seurustella semmosen kans ketä polttaa, sen verran kyl vihaan sitä yök.

Mä oon miettinyt samaa, että jos seurustelisin jonku kans jo tupakoi niin en varmasti pystyis pysyy sitä itekään enää erossa. Kavereiden kanssa se viel jotenkin kutenkin yleensä sujuu kun joukossa on myös niitä jotka ei tupakoi, mutta...
never regret something that once made you smile

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:25  
+
0

^ Se huippaaminen voi johtua ihan vaan siitä, että kun et normaalisti ilmeisesti pahemmin polta? Itelläkin vielä joskus huippaa päätä jos käyn aamutupakalla niin, etten ole syönyt tai juonut mitään.


Juu en, lähinnä harrastan vaan kännipolttelua. :shifty:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:26  
+
0
huaah tulen noloilemaan tänne.
Paheeni on tupakka, teinivuoteni viinan parissa on eletty jo vaikka ikää on vasta 18,5vuotta. En ole vain puoleentoista vuoteen halunnut juoda enempää kuin 3annosta. Edes baarissa, tai humalaisten kavereiden seurassa/ympäröimänä. Huomasin että on vaan niin paljon hauskempaa katsoa kun muut örveltää ja nauttia seuraavana päivänä ihana lenkki koiran kanssa ILMAN pääkipua (vaikka migreeni yllättääkin näin sunnuntai päivisin aina). Eli tupakka on se pahin, muuhun en olekaan koskenut, enkä näe syytä edes kokeilla. On tarjottu vaikka mitä, mutta tuntuu että oma psyyke on jo tarpeeksi laaja minulle :nauru:

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:27  
+
0
Churri, EF kusee! :D AFS<3

Eilen tulikin sitte lähettyä rientoihin. Ihana olo aamulla kun kattoo tiliotetta eikä sitä rahaa ookkaa menny yhtään vaikka päätä jomottaa! Brassimiehet tahtoo tarjota blondille koko illan! :love:
Auspai Meno 2012

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:30  
+
0
^ Ihan onnellisena täällä ollaan elelty. :b
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:00  
+
0
^ Hyvä niin, missä päin USA:a oot?
Auspai Meno 2012

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:00  
+
0
Juominen on ihan kivaaa, mut se mit' kännissä saattaa tehdä on sitten vähemmän kivaa... :shifty:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:01  
+
0
^Juo limsaa?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:04  
+
0
Ääh, en minä limsaaa.. alkomaholiakin tulee kumminkin niin harvoin otettua (Vaan tälläsissä erikoistilaisuuksissa, harvoin ihan huvikseen juon) että ehkä mä kestän hassuttelun :nauru:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:05  
+
0
Mä menin iskemään pokea perjantaina :-( Siitä tietää et juonu liikaa.
never regret something that once made you smile

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:07  
+
0
^ Hah :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:08  
+
0
hakataru, mä vejän pohjat. "Serkku" yritti kähmiä ja lähin bileistä kesken pois ku koko aja piti olla jollekki karjumassa et "Okei, en taho ficar sun kanssas, enkä kenenkää muunkaa". Et semmoset bileet tällä kertaa.
pahoittelen, en keksi ficar sanalle käännöstä suomeen tai edes englantiin.
Auspai Meno 2012

Rhyme

Rhyme
Viestimäärä: 39

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 17:19  
+
0
Täältä löytyy kans tämmöinen tissuttelija vaan, tykkään juoda pitkin iltaa vähän, enkä vedä mitään kaatokännejä :kieli: . Ikinä en oo ollu niin kännissä etten melkein kaikkea muistais, tyhmyyksiä on tehty senkin edestä, mutta muistan kyllä kaiken.. Tiedä sitten mikä pisti tekemään :shifty:

18 tuli täällä kans täyteen tämän vuoden puolella ja sitä juhlistetiin juomalla muutamat siiderit :D
Amstaffi, Golden Ferya Arizona Queen "Ruutu" s. 25.04.2010

  Siirry sivulle: 1 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265874
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 09:00)