Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 18:17

Nolo K-18 topa :(

Siirry sivulle: 1 2 3 4

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:08  
+
0
Mä oon tällänen et oon jo iha tarpeeksi sekasi muutaman jälkee :nolo: Varmaan johtuu et en juo kauheen useesti, tai siiitä et oon pieni kokonen... Kesäkuun alussa onparhaan kaverin synttärit, sillon ois tarkotus party hard !
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 20:49  
+
0
Viime viikonloppuna tuli otettua molempina päivinä sen verran, että tänä viikonloppuna ei haluta. Yritän tässä seuran vuoksi juoda yhtä tai kahta, mutta taitaa yhteen jäädä. :eitietoo:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kild

Kild
Viestimäärä: 349

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:06  
+
0
Mulla ei ole mitenkään kovin huono viinapää, parilla kaverilla sen sijaan on, ja musta on niin rasittavaa, kun jo muutaman jälkeen tyypit ovat siinä kunnossa, että suunnilleen luuttuavat lattiaa. :nauru:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:15  
+
0
Mä en oo ollu kupilla moooooneen kuukauteen. Toisaalta hyvä niin. Vappuna vois juhlistaa synttäreitä ihan sitte reippaamalla kädellä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:18  
+
0
Mulla on menny niin maku ryyppäämisestä. Ennen olin semmonen, että mulle ei maistunut mikään muu ku viina ja pystyin vetää sitä vaikka kuinka paljo, nykyään oon niin nössö että menee alas vaan kaikki siiderit ja tämmöset ja baarissa tietty drinkit. Mua ei kyllä muutenkaan huvita juoda enää missään muualla ku baarissa, esim. jossain kotibileis... ei jaksa. :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:11  
+
0
Joo no meikälle ei pitkään aikaan maistunut viinakset sitten yhtään. Ei tehnyt mieli lähtä edes "yksille" mikä sentään on paras rentoutustapa ikinä! Mut nyt tuli neljäs viikonloppu putkeen hirveetä bailaamista, en ymmärrä itteäni. Näemmä joko en juo ollenkaan tai juon sitten ihan kunnolla. Pidin tosiaan eilen mun etukäteiset 19-vuotissynttäribailut täällä kotona ja oli aika kiva porukka. Tein muuten aika hyvää boolia ja meinasin ensin kirjottaa koko reseptin tähän, mutta ehkä en yllytä ketään väsäilemään mitään maitoa vahvempia litkuja kuitenkaan.

//Mulla on muuten ihan erimeininki ku Katrilla, mä en jaksa baarissa juoda. En tajua, baarissa on mun mielestä paljon kivempaa ihan selvinpäin. Kunnon kotibileet on sentään jotain :D On vaan tietty porukka ja jotenkin rennompi fiilis. Tykkään rentoiluillanistujaisista enemmän kun discopallojen välkkeestä ja teknoräppipopista jumputtamassa taustalla.

Ja tosiaan, oon ehkä hehkuttanut tästä jo jokapaikassa, mutta olen lopettamassa tupakanpolton! Ei sitä olekaan kuin n. 4-5v kestänyt ja nyt oon tekemässä tosi isoa askelta ja olen niiiin ylpeä itsestäni. En vaan tiedä, nikotiinia pitää kuitenkin jostain saada eikä niksapurkan/laastareiden/inhalaattoreiden ostaminen houkuttele hintojen takia. Vaikka tuleehan ne tupakointia halvemmaksi, mutta jotenkin tuntuu silti tosi kalliilta maksaa 10-20€ purukumista!
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 23:13)

fifien

fifien
Viestimäärä: 59

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:43  
+
0
pitkää aikaa ei oo tullu juotua ku kotona on ollu, mut kunhan koululle palaan ja varsinkin kun ylläkselle lähetään luokan kanssa, voi viikko olla menoa ja meininkiä. :D
Villakoira Fifi 1.10.2005
Suomenlapinkoira Delia 17.8.2011
Australianpaimenkoira Hyrrä 12.12.2013

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:45  
+
0
Arctu laita mulle yksällä resepti!! :D voiko täällä muuten edes laittaa yksityisviestejä...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:50  
+
0
^ voi, tossa vasemmalla siinä avan vieressä silleen on se yksäripalkki :D

mushu

mushu
Viestimäärä: 104

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 01:59  
+
0
churri, vaihtarina vai? Mikäs on järjestö?

Mutki pyyettii tänää jonnekki kaljajuhlii ja pojat ois tarjonnukki illan vaan KUKA ON KUUMEESSA!
Ja brassit ei osaa juoda, aina vaan muutama ja kerran yritin suomistatsilla vetää niin eivät enää antaneet kaverit minun ostaa :roll:
Auspai Meno 2012

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 04:22  
+
0
^ EF. :--)

Oi ah, kaveri teki aivan ihania drinkkejä. Toisessa mansikkaa, toisessa jotain hedelmää = pure love! Ja tänään host sisko teki alkoholipitoista shaved icen tapaista sitruunajäätä, jokseenkin se kovasti varoitteli että saattaa olla aika tujua tavaraa, mutta pyh ja pah. Tämä oli tosiaankin hyvän maun rajoissa ainoastaan parin nauttimista, mikä on sikäli omituista puuhaa multa, koska yleensä meikäläinen juo vain humalahakuisesti.

Miten on ihmisten tupakanpolton laita täällä? Tai mitkä on teidän mielipiteet noin yleensäkin koko hommasta?

Mä en pahemmin polta. Lähinnä vain seuraksi, kun kaverit käy tupakalla (eihän tässä tietenkään ole mitään pointtia, mutta toisaalta noin yleisestikin koko polttaminen on aika päämäärätöntä mun mielestä) tai silloin, kun olen juonut. Mulla ei ole sen kummempaa mielipidettä polttamisesta, kunhan se ei ole sellaista typerää reuhkimista/sitä röökiä ei mene askia paria päivässä (tai okei, edelleenkin, tehkööt ihmiset mitä haluaa). Mä en sitä paitsi ymmärrä, yleensä kun poltan niin mulla alkaa huimaamaan niin paljon päässä, ettei mitään rajaa. Viimeksi poltettiin parit Havaiji-matkalla helmikuussa, mutta ei hyvää päivää kun alkoi vipata niin paljon päässä, että oli pakko istua hetkeksi alas. :neutral:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 09:58  
+
0
^ Se huippaaminen voi johtua ihan vaan siitä, että kun et normaalisti ilmeisesti pahemmin polta? Itelläkin vielä joskus huippaa päätä jos käyn aamutupakalla niin, etten ole syönyt tai juonut mitään.
Do or do not. There is no try.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:00  
+
0
Mä en polta, oon joskus seiskalla yrittäny (:-DD) mut siihen se jäi. En vaan yksinkertasesti tahdo pilata terveyttä sillä, ihan älytöntä.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:31  
+
0
Mäkään en pahemmin mistään kotibileistä perusta, tykkään käydä baareissa silloin tällöin juomassa muutamat. Mulle sinällään kelpaa mikä vaan: lonkero, olut, siiderit ja tietty drinkit. Viiniä oon yrittäny opetella juomaan ruuan kanssa, mutta sen alas saaminen tuntuu varsin mahdottomalta. :-D Väkeviä en myöskään tykkää juoda, kun ne tulee välittömästi ulos kun on ne vatsaansa kaatanut.

//Tupakkaa en todellakaan polta, en oo koskaan tajunnu mitä hienoa siinä on? En polta edes humalassa, koska terveyen pilaaminen ei pahemmin kiinnosta. Plus, että mua inhottaa suuresti tupakoivat ihmiset varsinkin jos ne ei osaa huomioon meitä ei-tupakoivia. Esim. bussipysäkillä jotkut uunot polttaa siellä katoksen sisällä, eikä tajua mennä sen ulkopuolella sauhuttelemaan. Mulle tulee siitä hajusta jo sen verta huono olo, että jos joku vieressä alkaaa polttamaan, niin väistyn ihan suosiolla muualle.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:35)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 11:50  
+
0
Minä tykkään juoda sekä baarissa että kotibileissä. Joskus tulee vedettyä myös ihan puhtaita kalsarikännejäkin, jolloin istun vaan kotona yksin, syön jotain hyvää, juon useimmiten olutta ja katselen hyviä leffoja taikka youtube-videoita. :D

Heti kun täytin 18, kävin joka viikonloppu baarissa rilluttelemassa. Rahaa paloi ihan liikaa eikä se loppujen lopuksi ollut enää edes niin hauskaa, koska drinkkien ja shottien kanssa meikäläisen pieni pää meni vähän liian pyörälle. Tuli kierrettyä kaikki Oulun k-18 yökerhot läpi aika nopealla tahdilla ja tehtyä aika pahojakin tyhmyyksiä. Osittain tuohon kyllä vaikutti mun ja H:n ero, joka tavallaan sai mut etsimään helppoa huomiota. Nykyään en oikeastaan jaksa baareissa niinkään käydä, koska tuntuu hullulta maksaa drinkistä tai oluesta niin paljon. Joskus on kuitenkin kivaa käydä jossain pubissa istumassa kavereiden kesken. Yökerhot ei ole enää mun juttu.

Onneksi on tulossa kesä. Kesällä voi aina ottaa parit jossain nurmikolla. Ja voi käydä patiolla! :jjei:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15  
+
0
Mulla on semihyvä viinapää. Eilenki tuli otettua breezeri, 2lonkkua ja 2siideriä =eikä ees noussu päähän................. mut se riippuu vähän tilanteestakin.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:15)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 12:21  
+
0
Epäasiallista k-18 keskustelua!

Täällä keskustellaan vähän henkevämmin kuin tuolla. Ainakin joskus. Pulinat sinne siis!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 13:50  
+
0
Mä poltan tupakkaa, oon polttanut jo vähän turhan pitkäänkin.
Aina välillä lakkoilen mutta jotenkin oon aina vaan ajatunut polttelemaan uudestaan :heristel:
Nyt olis tarkoitus antaa itselleen synttärilahjaksi päätös siitä että tupakointi loppuu. Se on vaan hankalaa kun poikaystävä polttaa ja pomo polttaa (noiden ihmisten kanssa siis menee suurinpiirtein kaikki aika mun elämästä :D)
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:11  
+
0
Mun viinapää ei oo mitään parhaimmistoa. Tai siis just jos alan lotraamaan vahvojen juomien kanssa niin en paljoo tarvi et oon aika tuutissa. Kevyitä juomia pystyn juomaan taas aika kepposesti.
Vedin esim perjantaina pari lasia skumppaa, boolia vissiin 4 lasia, pari lonkkua tunnin sisään ja baarissa vedin vielä pari siideriä, kaks shottia ja huikkaa muilta ja kyllä tuli otettua ehkä pari liikaa....
Mut siis no ainaki kavereihin verrattuna mä oon melkeen aina se joka on siel kännissä ekana :-D Ja useemmin naamat, vaik sitä koetan vältellä koska vihaan krapulaa.

Ja poltan enää kun oon juhlimassa, mut koetan vähentää sitäki nykyään. Turhaa rahanmenoa (ja terveyden). :heristel:

Ja mä viihdyn paljon paremmin baareissa kuin kotibileissä. Kotibileet aina välillä on ihan jees mut baareis tutustuu enempi ihmisiin ja kaikkea niin sinne mä mieluummin suuntaan.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:13)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NOLO K-18 TOPA :( - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:19  
+
0
Mulla on kai ihan perusviinapää. :mietiskel: Mietoja kestää juoda n. 12 illan aikana ilman ettei tulee muistikatkoksia. Puhun tosi typeriä juttuja ja huudan kännisesti, mutta en kuitenkaan nolaa itseäni täydellisesti konttaamalla jossain rapakossa. Heti jos alan vetämään jotain vahvempia, täytyy olla tosi skarppina, koska menetän hallinnan helposti. Varsinkin, kun ne on niin salakavalan hyviä. :D

Siksi nykyään pyrinkin juomaan enemmän kaljaa ja vähemmän drinkkisekoituksia. Ei tule edes krabbea.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545736
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 07:45)