Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:15

Ohjelmat & elokuvat

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 67

Tirku

Tirku
Viestimäärä: 231

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:27  
+
0
Mun mielestä ne Ainon ja Oton näyttelijät on huonoja...siis Salkkareissa.
sheltit Jedi ja Loki

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 19:32  
+
0
Kaukovaarojen perhe on muutenki ihan pirun tylsä x_x ja Ainolla ja Otolla oli "tosi kova" tappelu..

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:21  
+
0
Katoin Saunan kavereitten kanssa. Ok leffa suomalaiseksi kauhuksi. Juoni oli vähän epäselvä, mutta siinä kuitenki pysy mukana, kun vaan ei ihan nukkunu koko leffaa. Musiikki oli mukava ja teki jännän tunnelman kuvaan. Hrr. Kyllä aika monessa kohtaa meitsiki kilju ku nyljetty sika, mutta eipä sen enempää :nolo: Eli ihan katsottava leffa oli! Uudelleenkin vois kahtoa, älyäis kaikki pienet juonenkäänteet paremmin mieleenkin.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 02:03  
+
0
^ Mä oon kattonu Saunan useammin kuin kerran, ja suosittelen! Koska ite tajusin huimasti enemmän asioita toisella ja kolmannella katsomiskerralla, kuin ensimmäisellä. :D

Me katottiin kaverin luona Silent Hill. Olin aika ennakkoluulonen eka, koska oon sitä jokaisen kauhuelokuvan kohdalla, ja lisäksi Silent Hill vielä perustuu saman nimiseen peliin. Tuntu aika järkyltä yhdistelmältä, peli + kauhuleffa. :D Koska moni leffa, jota mainostetaan kauhuna, alkaa jossain vaiheessa naurattaa mua tai ne on muuten vaan huonoja. Ja tartteeko pelileffoista edes sanoa mitään? Huoaah.
Oli miten oli, Silent Hill oli positiivinen yllätys! Juu, revin huumoria monestakin kohtaa, mutta aijai se ohjaus. n__n Ei haitannut edes sen pahispenskan näyttelijän kankeus, kun kattelin vaan ohjausta liian vaivaannuttavina hetkinä. :---) Ja Pyramid Head ilahdutti suuresti myös!
Ohjaus oli ihanaa, pari kivaisaa näyttelijää löytyi ja musiikki oli hassunhauskaa, joten jäi ihan positiivinen fiilis siitä leffasta. Kannatti selvästi olla odotukset matalalla. :D

Tällä hetkellä tekisi mieli hihkua riemusta, mutta se saattaisi herättää muutaman ihmisen, joten tyydyn riemuitsemaan sisäisesti! Nimittäin Prinsessa Mononoke tulee Kuopioon 7.5.! n__n Ihastuttavaa, lähetin nimittäin ihanaan, pieneen indie-henkiseen teatteriin pyynnön, että ottaisivat sen ohjelmistoon, ja kai sitä on muutkin toivoneet kerran se nyt sinne ilmestyy. :)

En juurikaan käy Finnkinon leffoissa, koska minä en yksinkertaisesti suostu maksamaan niin hillitöntä määrää elokuvalipun hinnasta. En suostu! Toisinaan joudun alentumaan, mutta useimmiten nautiskelen juuri tämän pienemmän, edullisemman ja oudomman teatterin valikoimasta. Kaikenmaailman kassamagneetit eivät sinne saavu, mutta en minä niitä ole menossa katsomaankaan, joten ei haittaa.
Olen nähnyt muutamia aivan uskomattomia elokuvia, joihin en varmaan koskaan olisi edes törmännyt ilman Kuvakukkoa! Esimerkiksi Coenin veljesten A Serious Man , David Lynchin Inland Empire tai Yes Men -aktivistiryhmän ns. dokumenttielokuva Yes Men fix the world eivät tosiaankaan Kuopion Finnkinoon saapuneet, mutta Kuvakukkoon kyllä. Siellä olen myös norjalaisen animaation, Free Jimmyn, joka kertoo huumeriippuvaisesta norsusta. Ehkä yksi oudoimmista näkemistäni leffoista. :----D

Tulipas ihana viesti. Ihkutan vaan lempileffateatteriani. :::D No, ottakaa opiksi! Jos paikkakunnalla on yleisin varoin tuettu pikkuinen leffateatteri, menkää sinne katsomaan leffoja! Saatatte löytää todellisia helmiä, jotka eivät marginaaliutensa takia koskaan pääse Finnkinon ohjelmistoon. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 08:44  
+
0
Mäkin katoin Treffit Pimeässä ihan mielenkiinnosta ja oli se ihan katottava ohjelma, varsinkin kun ei mitään muuta siihen aikaan tule. Mut toi on just tollanen aivot narikkaan- ohjelma, niinkuin joku tuolla aiemmin totesikin.

Ah, oon niin ilonen että Elsa kuoli salkkareissa, alko pikkuhiljaa ärsyttää se :D Ja salkkareista löytyy vaik kuin monia huonoja näyttelijöitä, just tää Amandan naistarjoilija.. voi ei :D

Ja sit ens torstain olisin ehk menos kattelee Remember Me :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 08:45)

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 09:37  
+
0
Inhosin sitä Elsa-hahmoo, mut sitä oli hauska kattoo ku mietti et se on niiku pikku myy.. :DD Mut samoin Ulla ei oo yhtään niin hyvä nykyään, kun mitä se sillon joskus oli :<
mut oon ihan ottofani!! Esim se letunheitto kohtaus tässä perjantaina oli aika cool :cool:
We can live forever if you've got the time

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:01  
+
0
en ookaa muute perjantain salkkarijaksoo kattonu, vois katsomost katella vaik nyt :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Prilla

Prilla
Viestimäärä: 255

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:45  
+
0

Mun mielestä ne Ainon ja Oton näyttelijät on huonoja...siis Salkkareissa.



Samaa mieltä. Se Ainon ja Oton "tappelu" oli niin epäuskottava, että oikein hävetti niiden puolesta . Eivätkä Ainon ja Oton näyttelijät osaa näytellä "uskottavasti". Kaukovaarat on muutenki tylsiä. Niitten perheriidat ja kaikki. Hohhoijjaaa...
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:19)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:40  
+
0
Onko kukaan kattonu kun nyt on parina lauantaina tullu Pieni talo preerialla uutena versiona? Ite vannoutuneena fanina aluks tyrmistyin niistä uusista näyttelijöistä ja muutenkin koko ohjelmasta. Mutta nyt varsinki toisen jakson jälkeen siihen alko tottua ja nää uudet jaksot on paljon todentuntusempia kuin ne vanhat. Ite ainaki oon ihan sydän syrjällään, kun pelkään niitä intiaaneja! :D

Prilla

Prilla
Viestimäärä: 255

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:52  
+
0
^
Oon kattonut vanhaa versiota joskus, mutten uutta.
Mihin aikaan se tulee?

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 21:31  
+
0
Mä en oo nyt ihan varma, mutta nyt nää uudet jaksot mitkä on tullu niin on ollu osa kolmiosasta sarjaa. Nyt on tullu kaks osaa ja ens lauantaina tulee viimenen muistaakseni 11.45. Jatkosta en sitte tiedä. :eitietoo:

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 05:23  
+
0
Haluan kyllä ehdottomasti katsella noita uusia Pieni talo preerialla -jaksoja! Löytyisköhän niitä mistään netistä? Aina, kun oon vanhojen aikaan ollut telkkarin ääressä, on kyllä tullut tsiigailtua. Tykkään ihan hirmusti siitä vanhan ajan meiningistä - oli sitten mistä tahansa ohjelmasta/elokuvasta kyse, missä sitä näkee!

Katsoin eilen hetken mielijohteesta pitkästä aikaa Bambin. Mulle tulee joka kerta kyyneleet silmiin, kun se huutaa siellä lumisessa metsässä äitiään. Mutta siis kerta kaikkisesti aivan ihana piirretty (niin kuin Disneyn klassikoilla on yleensä tapana olla). :love:
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Rhyme

Rhyme
Viestimäärä: 39

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 12:47  
+
0
Mulla on nyt tällä hetkellä katsonnassa sinkkuelämä boksi, enää pari levyä jäljellä että onhan niitä katsomis minuutteja kertynyt :nauru:.
Leffassa kävin viime viikolla hatchiko(vai miten lie kirjoitetaan?), ihan kiva idea siinä leffassa mutta ika tylsä loppujen lopuks. Se koira oli kyllä suloinen :kieli:.

Salkkareihin alkaa ensimmäistä kertaa moneen vuoteen kyllästyä, kun ne pyörii vaan niitä samoja kuvioita eikä oikeen enään etene mihinkään :neutral:. Mutta kylläpä ne aina jotain uutta siihen keksii ajankanssa..
Amstaffi, Golden Ferya Arizona Queen "Ruutu" s. 25.04.2010

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 13:14  
+
0
Elsa oli ihan kamala onneks se nyt kupsahti (tosin missasin viime jakson ei kai se selvinny?) :-D Aino ja Otto ihan järkyttävää kateltavaa ja koko Kaukovaarojen perhe oikeesti :-D Ismostakaa en tykkää yhtään enkä Ullasta, pepistä, heidistä, nikosta... ok no suunnilleen en kenestäkään :-D Silti oon ihan koukussa! :shifty:

Tääl ei oo muuten btw oo sydän hymiötä.
never regret something that once made you smile

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 14:23  
+
0

nanika kirjoitti: Onko kukaan kattonu kun nyt on parina lauantaina tullu Pieni talo preerialla uutena versiona? Ite vannoutuneena fanina aluks tyrmistyin niistä uusista näyttelijöistä ja muutenkin koko ohjelmasta. Mutta nyt varsinki toisen jakson jälkeen siihen alko tottua ja nää uudet jaksot on paljon todentuntusempia kuin ne vanhat. Ite ainaki oon ihan sydän syrjällään, kun pelkään niitä intiaaneja! :D



mä oon katsonut joo, ja mua jotenki hirveästi häiritsee kun ne kaikki ns. 'toimintakohtaukset' on niin tajuttoman sekavia ja hypitään kuvista toiseen niin, että meinaa päätä särkeä. muuten oon kyllä tykännyt, ja kiva vertailla kun oon sen pieni talo preerialla-kirjan lukenut. näyttelijät on ihan hyviä, mutta se Laura ärsyttää jotenki aika lailla :-----D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 18:47  
+
0
^^ Jeps kyl se Elsa kupsahti, onneks :enkeli: ja mäki ihan koukussa salkkareihin ku oon kattonu ties kuinka monta vuotta ni ei sitä vaa pysty lopettaa, vaikka noi näyttelijät nyt aina on ollu vähä niin ja näin... :D

Tänään alkaa Suomen huippis, pitääpä kattoa :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 18:48)

Kadabra

Kadabra
Viestimäärä: 38

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 18:57  
+
0

Tänään alkaa Suomen huippis, pitääpä kattoa :)



Ai nii, en ois varmaan muistanu ilman tätä! :D Mutta siis, pitänee tosiaan kattoa toi.

Salkkareita miekin oon katellu jo tosi kauan. Miulla kävi jotenki sääliks sitä Elsaa kun se kuoli. :D:

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 19:11  
+
0
Joo, Suomen huippiksen vois kattoo. =)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 19:20  
+
0
Mä en tosiaan tiedä näkeekö noita Pieni talo preerialla jostain. Yle areenasta varmaan =)

Tuo uusi versio oli siitä parempi, ettei ne kaikki henkilöt ollu niin kilttejä ja täydellisiä mitä siinä vanhemmassa.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.04.2010 klo 19:21)

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 12.04.2010 klo 21:46  
+
0
kohta True Blood, oon jo koukkuuntunut D: se naurattaa välillä vaikkei ehkä olisi tarkoitus, mut kyllä jaksaa katsoa.

katsooko kukaan muu Gleetä?
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 67
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 00:30)