Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:15

Ohjelmat & elokuvat

Siirry sivulle: 1 ... 64 65 66 67

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 29.11.2011 klo 09:51  
+
0

Destroyer kirjoitti:


Greyn Anatomian kuudes kausi menossa! Jos vaikka seitsemännen sais joululahjaks kun on aika hinnakas vielä itelle maksettavaks..



mulla on ittelläki pari sotasuunnitelmaa, että kuinka joku voisi mulle kustantaa ton seitsemännen kauden ja että miten pääsisin ite mahdollisimman halvalla :-D meinaan mua polttelee ihan hulluna toi greyn anatomian seiska kausi!

nyt mulla on enää pari jaksoa frendien 8 kautta jäljellä ja täykkäreiden eka kausi ihan kesken. ja nyt kun koeviikko loppuu, niin voi olla että en saa itseäni neljän seinän sisältä mihinkään. :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 10:00  
+
0
haluisin nähä myös Bads Girlsin tuotantokaudet.. hmm ozii on katottu kyl niin paljo et sitä ei kyl hetkee huvita kattoo vaik ois tilaisuus, onha se kyl hyvä sarja.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 12:27  
+
0
^ bad girls, siis se vankila sarja? se oli mun lemppari sillon kun se tuli joskus tv:stä! ei vitsit mäki tahon sen tuottikset.
never regret something that once made you smile

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 12:32  
+
0
elämä tuntuu ihan tyhjältä ku will & grace loppu :D no ei mut oikeesti oon yrittäny nyt kattoo frendejä mut ääaäöög jotenki se tuntuu nii tylsältä wagin jälkee. toisaalta voisin tietenki tehä esim läksyjä

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 01.12.2011 klo 13:02  
+
0

Hakataru kirjoitti:

^ bad girls, siis se vankila sarja? se oli mun lemppari sillon kun se tuli joskus tv:stä! ei vitsit mäki tahon sen tuottikset.

joo.
mä en ees muista mont tuotantokautta siit on, ei kyl kovin montaa.. äitin kans katottu parii kertaa tuotantokaudet mitä tv:st näytetty.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 08.12.2011 klo 15:53  
+
0
käytiin kaverin kanssa kattoon tää uusin twilight ja joo no.. ihan ok. ei mikään mahtava eikä ihan huonokaan. vähän tylsä, mutta jees.

ja siellä kun ooteltiin leffaan pääsyä, niin kattelin jo, että vuoden vaihteen aikaan tulee sellainen leffa kuin varasto. suomalainen leffa kyseessä. ja nyt sitten psykologian tunnilla opettaja sanoi, että me lähdetään kattoon sitä ens maanantaina ennakkoon! jei!

eniten odotan sitä, kun leffassa on vesa-matti loiri, kari-pekka toivonen ja minttu mustakallio! :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 16:03  
+
0
Oon aina ollu hirvee Idos fani mut nyt en oo viel kattonu sitä yhtään... Jas Voice of Finland vaikuttaa myös kiinnostavalta mutten sitäkään ole saanut aikaiseksi katsottua
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:28  
+
0
En oo muistanu hehkuttaa tota "uutta" Sherlock Holmesia! Ihan superhyvä :D mä en oo edes nähny sitä ekaa, pitäis varmaan kattoa. Robert Downey Jr. :love:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:33  
+
0
Mä en oo kattonu vielä yhtäkään jaksoa Idolsia. Jotenkin oon kyllästyny siihen, vaikka aiemmin oon sitäkin edes vähän katellu.

The Voice of Finlandia oon kattonu pari jaksoa lähinnä paremman tekemisen puutteessa. Tällä hetkellä se tuntuu kiinnostavammalta kun Idols, mut saa nähdä tuleeko katottua kuitenkaan ihan säännöllisesti.

Mutta odotan ihan hurjana tänään tv2:lla alkavaa Boardwalk Empirea. :love: Kaikki mainokset ja jutut mitä oon kuullu kavereilta niin huh, ihan mun sarja. Aiemmin kattelin vaan katkerana Canal+ -mainoksia kyseisestä sarjasta, joten onpa ihanaa, että se saadaan nyt ihan tavallisen pulliaisenkin töllöön. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:54  
+
0
The Voice of Finland on kyllä tähän mennessä parhaimpia lauluohjelmia, mä tykkään!!

vahinko

vahinko
Viestimäärä: 91

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 17:57  
+
0
The Voice of Finland on PAAALJON parempi entä Idols, siinä on huomattavasti kovempi taso!:nauru:
Tykkäileekö joku muukin täällä Adam Sandlerin leffoista? Ne on parhautta!:love:
Saaga, seropi 231011
Xavier, serra de airesinpaimenkoira 28032012

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 18:17  
+
0

MAD kirjoitti:

The Voice of Finland on kyllä tähän mennessä parhaimpia lauluohjelmia, mä tykkään!!



On se huomattavasti Idolsia parempi. Siinä on kuitenkin oikeatsi hyviä laulajia ja ainakin ne mitä mä oon kattonu, niin siinä oikeesti lauletaan. Idolsissa tulee ihme sketsejä ja kaikkea turhaa hälinää niin paljon. D:
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 19:43  
+
0

MAD kirjoitti:

The Voice of Finland on kyllä tähän mennessä parhaimpia lauluohjelmia, mä tykkään!!

en hirveesti seuraile tälläsiä mutta esim idolsiin verrattuna paljon parempi! paitsi se fucking lauri tähkä pitäis heivata jonnekin kilin elimeen sieltä.
never regret something that once made you smile

SuperMorso

SuperMorso
Viestimäärä: 8

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 19:51  
+
0
Hmm, elokuvista omalla listallani korkealle kapuavat The Ring 1 ja 2, Kaunat, Disneyn elokuvat, Die hard 4, Yes Man ja Poseidon. Niin ja Harry Potterit jotka on nähty moneen otteseen liioittelematta :) Toki pokemon elokuvatkin ovat todella lähellä sydäntäni n_n"
Tv sarjoista seuraan näitä : CSI, NCIS, Criminal Minds, Pokemon, Huippumalli haussa (usa), Avara luonto, koiria / susia käsittelevät dokumentit jos niitä sattuu tulemaan, joskus tulee myös katsottua Top Gear ohjelmaa iskän ja veljien kanssa jos kyseessä sattuu olemaan erikois jakso .
Muuta ei ainakaan kirjoitus hetkellä mieleeni loikannut (:

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 20:01  
+
0
Tuli SuperMorson viestistä mieleen, kun tässä jokunen päivä sitten istuttiin iltaa kouluporukan kanssa ja kyseltiin kaikkia kriittisiä kysymyksiö tutustuaksemme toisiimme entistä paremmin.

Puhuttiin sitten lempileffoista, ja oli ihana kun yksi poika sanoi hänen lempileffansa olevan ehdottomasti Pulp Fiction. Sanoi muutenkin katsovansa mielellään kaikkea vähän syvemmälle menevää, eli ei mitkään peruskomediat ja actionmätöt oikein kiinnosta.

Sitten kuitenkin kohta myönsi, että tykkää kaikesta huolimatta Die Hardeista! :D Siinä vaiheessa me kyllä bondattiin niin kunnolla. :D:DDD Toisteltiin leffalaineja ja fiilisteltiin McClanea. ♥

Mä oon nähnyt Die Hardit ihan pienenä, isä aina antoi mun kattoa kaikkia leffoja ihan tooosi nuorena (Fight Club 11-vuotiaana oli aika hurja kokemus!) ja olin pienenä ihan rakastunu McClaneen. :-----)<3 Ja vaikka nykyään en hirveesti ihan kaikista turhista actionpläjäyksistä innostu, niin Die Hardit on kyllä aina yhtä nostalgisia ja huippuja. :D Sillon kun nelonen ilmesty, ostin sen isälle isänpäivälahjaksi ja katottiin sitte yhdessä se. :')
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 21.01.2012 klo 10:01  
+
0
moonrise kingdom (imdb) !! :love: ei ole pitkään aikaan tullut sellasta fiilistä että joku leffa olisi pakko nähdä, mutta tämä iski! siis aivan varmasti ihana, koska ensinnäkin norton, ja vanhentunut willis alkaa jo olemaan jokseenkin ihan mukava, jaja ! katsokaa nyt toi traileri! ainakin pulu ja kentsu on mun kanssa yhtä innoissaan, mä tiedän.
this parrot is no more!

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 21.01.2012 klo 11:38  
+
0
Mulla on ikävä sitä tunnetta ku odottaa seuraavaa Potter elokuvaa ilmestyväksi.... :< :suru:
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 21.01.2012 klo 14:12  
+
0
^^ Minä haluan nähdä! Voooi Bruce Willis siellä :love:

Prismassa oli juuri HP 1-7 Blu-Ray'nä 60e. Nättinä pakettina, tekisi niiin mieli hankkia omaan hyllyyn.
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 21.01.2012 klo 18:25  
+
0
Serranon perhe kaudet :love: Citymarketis vaan 9,95e, saan ne vihdoinki omaks kaikki :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 21.01.2012 klo 22:32  
+
0
Mä en voi liikaa ylistää tota Hachikoa. Alan taas kattomaan sitä. Varmaan kahdeksatta kertaa..

  Siirry sivulle: 1 ... 64 65 66 67
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 10:00)