Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 10.05.2010 klo 13:02

Oletko urkkinut luvattomasti jonkun muun puhelinta?

Siirry sivulle: 1 2

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OLETKO URKKINUT LUVATTOMASTI JONKUN MUUN PUHE... - Tiistaina, 11.05.2010 klo 23:26  
+
0
En ole koskaan kavereiden puhelimia viitsiänyt mennä käpelöimään, mutta kerran yhdellä matkalla en voinut olla vilkaisematta mun huonetoverin päiväkirjaa. Me ei tultu sen tytön kanssa toimeen keskenämme yhtään. Jotenkin huokui sellainen inho toista kohtaan jokaisesta käydystä keskustelusta. Kerran tyttö oli pois huoneesta, ja sen päiväkirja oli sen sängyllä. Oli pakko selata pari viimeistä sivua nopeasti läpi, koska vaivasi kamalasti että vihaako se mua oikeasti.

Ja joo, vihasi se.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OLETKO URKKINUT LUVATTOMASTI JONKUN MUUN PUHE... - Tiistaina, 11.05.2010 klo 23:53  
+
0
Mä en edes haluu tutkia vaikkapa siskon puhelinta ku en haluu tietää sen jutuista kuitenkaan LIIKAA.
Aini joskus pienenä ku kirjotin päiväkirjaa niin menin lukemaan myös siskon päiväkirjaa koska halusin tietää lukeeko se mun päiväkirjaa ja sieltähän se selvis että luki vaikka väitti suoraan mulle muuta :-( Suutuin tosi paljo.
never regret something that once made you smile

koiraihminen

koiraihminen
Viestimäärä: 4

VS: OLETKO URKKINUT LUVATTOMASTI JONKUN MUUN PUHE... - Torstaina, 14.10.2010 klo 16:29  
+
0
No enpä ole. Eikä tietääkseni kukaan ole urkkinut omaa puhelintani. Eipä minulla kyllä mitään huippusalaisia viestejä olekaan. :enkeli:

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: OLETKO URKKINUT LUVATTOMASTI JONKUN MUUN PUHE... - Torstaina, 14.10.2010 klo 16:56  
+
0
Eipä ole tullut koskaan tarvetta tai halua tutkia luvatta kenenkään puhelinta. Mieheenkin kykenen luottamaan niin hyvin, ettei ole tarvinnut urkkia sen viestejä :P Myöskään toisten päiväkirjoihin en ole kajonnut.
Itse kyllä suutun, jos joku yrittää tutkia mun puhelinta ilman lupaa. Vaikkei siellä mitään maatamullistavaa olisikaan, en tykkää, että sitä tutkitaan omin luvin, enkä sitä antaisi edes luvan kanssa tutkittavaksi :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: OLETKO URKKINUT LUVATTOMASTI JONKUN MUUN PUHE... - Perjantaina, 15.10.2010 klo 21:28  
+
0
jepaa kaikkien siskojen kännykät oon selannu läpi ja ehkä joskus veljenki ja vanhempien :D joskus on löytyny jotai mielenkiintosta mut harvemmin on mitää jännää. kavereiden viestejä en pahemmin lue mut sit jos saan niide kännykän käsii niin alan kuvailemaan/kattomaan mitä kuvia ne on ottanu niin ei ne oo pahastunu ne vaa ottaa sen pois. ja omaa kännykäänihän ei voi tutkia koska siinä on suojakoodi:)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: OLETKO URKKINUT LUVATTOMASTI JONKUN MUUN PUHE... - Perjantaina, 15.10.2010 klo 22:03  
+
0
Mun puhelinta ei saa tutkia periaatteen syystä. Vaikka suurin osa viesteistä on agilityohjaajalle ja kavereille tyyliin voitko olla, ok, nähdään siellä ja siellä silloin ja silloin, soitan sulle jne. niin sen paremmalla syyllä pitää lupa kysyä! Koska on siellä joskus ihan oikeesti semmosia joita en kertoisi kuin harvoille ja valituille, ja nää harvat ja valitut (=luottohenkilöt) harvemmin mun kännyä on penkomassa, se on ihan joku muu ...

Olen kattonut siskon kännyn pätevästä syystä, muiden en.
no you don't know what it's like
welcome to my life

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 21:15)