Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 04.11.2010 klo 15:32

P-p-p-pulina no 29

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 76

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:19  
+
0

pandax kirjoitti:

Stu, missä oot töissä? :-)

Semmosessa kehitysvammaisten kuntoutus/hoivapalveluja tarjoovassa keskuksessa, yhen aikuistenosaston yökkönä tällä hetkellä! Ainakin maanantaiaamuun asti ja siitäkin eteenpäin jos arvon kollegan saikku jatkuu.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:31  
+
0
juuh käytiin hakee mulle junalippu niin eka äitipuoli unohti avaimet siihe tiskille nii käytii vaa autol kääntymäs, sit lähettiin prismalle niin äitipuoli "SE JÄTKÄ UNOHTI ANTAA MUN PANKKIKORTIN!!" sit 25 minsaa oli aikaa ajaa sinne hakee se pankkikortti:D:D kerettii nipinnapin.. mut jeaahh rentoo ku kerran mun elämäs voin ottaa koulusta lomaa jonkun reissun takia:D!

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:33  
+
0
Okei Stu, siinä on vissiin ihan jees yölisät sitte? Mua kauhistutti viime palkkakuitin kaa se, että ku veroa menee niiiiiiiin hirveesti ko oon ollu keväästä asti töissä ja nyt piti veroprosenttia muuttaa, ku mun vuositulot tulee oleen suht' korkeet ja kevään&kesät tienestit ylitti sen mun tienausrajan kesän lopulla :-D En tykkää yhtää.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:34  
+
0
Stu, onko tuo sun työ rankkaa? tai koetko sä sen rankkana?
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:35  
+
0
Jep, 40% kuitenkin ja kun sen saa lähes joka tunnista jonka on töissä (vuoro 21-07, yölisät 22-06) ni tuntuuhan se palkassa ihan kivasti. Ja esim tää viikonloppuhan on nyt ihan hunajaa kun on kaks pyhää eli pyhälisät (100%) juoksee perjantai-illasta lähtien.

Gerbbu: Joo ja ei. :D siis tuolla on yöt ihan hirveen rauhallisia ja voi tehä suurinpiirtein ihan omia juttujaan siellä (mä mm. kattelen leffoja aika paljon) mut toki sit aina vähä raksuttaa se ajatus et mitä jos jotain sattuu. On tuol kuitenki esim epileptikkoja ja sit semmosia potentiaalisia kilahtajia ni sittenhän sitä on ihan yksin jos jotain tapahtuu. toki tuol on se parikyt muutakin yökköö et aina voi jollekin soittaa et tulee apuun mut välittömästi siin tilanteessa on yksin.
Ja sosiaalinen elämähän tästä vähän kärsii kun yöt valvoo ja päivät nukkuu, mä oon kotona hereillä ehkä semmoset 4h yleensä :D ei siinä jaksa oikein mitään tehä. Mut teen siis suht pitkiä putkia (5-7 yötä) ja vastineeks on sitte 4-5 päivän vapaita.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 18:41)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:45  
+
0
jäiset mansikat ja laitti kokis♥
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 18:57  
+
0
Stu, ahaa okei. mä en varmasti ikinä pystyis tekee minkäänlaista hoitotyötä, oon välillä ihan onnettoman huono ihmisten kanssa, varsinkin ei-tuttujen ja oon lähinnä pulassa mun sosiaalisten taitojen kanssa :D joku asiakaspalvelutyö menis ehkä juuri ja juuri mut just joku hoitotyö ois aikalailla nou nou. haluaisin kyllä viittomakielentulkiksi ja siinä kyllä tarvittaisiin hyvä kyky tulla toimeen ihmisten kanssa :D saa kyllä sit nähdä että miten mun ammattihaaveelle käy, oonko valmis siihen tai riittääkö ylipäätään kykyjä.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 19:08  
+
0
mä haaveilen juuri nyt jostain sosiaalialan ammatista. nuorten auttamista, nuorisopsykiatrin juttuja yms. se että juuri SE kutsumus ammatti tuossa alassa ei vielä oo kävelly vastaan tai en oo päässy tutkimaan tarkemmin vielä vaihtoehtoja.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 19:13  
+
0
haha ehdin jo unohtaa, että aamulla ku menin käymään koululla ja ajoin tosta keskustan läpi, niin yhden autokorjaamon pihalla oli se hemmetin asuntomessujen mammutti jolla on se hervoton kyrpä :DDDDDDD hitto että säikähdin ku yhtäkkiä sivusilmällä näky joku hemmetin suuri mammutti!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 19:14  
+
0
lueskelen ihan intona kemi&tornio ammattikorkeakoulun sivuja. jotenkin ois hurjan kiva päästä lukiosta pois jo ja kouluttautumaan juuri siihen alaan mikä kiinnostaa. muutenkin muutto kemiin ois napakymppi!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 19:24  
+
0
musta tuntuu jotenki tosi hassulta tai tavallaan aika ihanalta et wallen haaveilee (tai en tiedä kuinka kovaa haaveilet mut kuitenki) muutosta kemiin :D tai kun ensinnäkin mun on vähän hankala käsittää et kukaan oikeesti asuu tamperetta ylempänä ja et siellä voi edes viihtyä, varsinkin kun ollaan just mantsassa käsitelty sitä miten jengi lappaa kaikkialta helsinkiin ja tila loppuu ja et suurin osa ei enää haluu asuu ns. maaseudulla.

toisaalta itsekin kuulun just tähän jengiin, en aio jäädä vantaalle enkä teidä aionko helsinkiinkään asettua, lontoo tai joku muu vielä isompi mesta ois jees. lontoossaki tietty on se et eihän ne oikeasti haluaisi enää yhtään ketään sinne mut suomalaisella on hyvä pääsy oikeestaan minne vaan. oisinpa ruotsalainen niin pääsis vielä helpommin kaikkialle. mantsanope just kertoi kuinka se oli ollut jossain oiskohan jossain kongon ja kamerunin rajalla ja siellä oli sellanen tulli tmv jossa oli erikseen portti ruotsalaisille ja sitten muille. ne joilla oli ruotsin kansalaisuus pääs kulkemaan ihan vapaasti ja ilmaseks siitä, kun taas muut joutui vähän jonottelee ja maksamaan vähän siitä rajanylityksestä :D

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 19:32  
+
0
Oon nyt jo huomannu, että mua ei yhtään huvittais tulla helsinkiin päinkään. Koska mulla ei oo siellä yksinkertaisesti mitään tai ketään. Tai no äitin serkku on ja pari perhetuttua mutta ei oikeestaan sen lisäksi mitään. Muutenkin sisko on jumahtanut Kemiin eikä liiku sieltä kirveelläkään.. :-D Helppo olla samalla suunnalla kaukana lähellä Oulua ja muutenkin rauhallisemmassa paikassa. En mä osais ollenkaan asua missään Oulua isommassa kaupungissa ja mikäs siinä jos Kemiin pääsis helposti ja siellä on lähellä siskon perhe, py ois 100km lähempänä mua ja muutenkin porukoilla ois aina suunta pohjoiseen eikä tarvis seilata etelän ja pohjoisen välillä :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 19:39  
+
0
jaa et enkun portfolio? NO KYLLÄ !

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 19:55  
+
0
voi hitto:D 2kg liikaa...........D: mut onneks vaa tos toises laukus, siis käsimatkatavarois.. ei kai ne sitä punnitse...
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:03  
+
0
^ ei punnitse, ku mä tulin amerikasta niin mun käsimatkatavara paino 13kg että........... pikkusen hävetti ku lensin sit vielä helsingistä kotiin ja yks lentoemäntä nosteli sitä mun laukkua :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:03  
+
0
AAAniii piti sanoo et mä en ymmärrä millaseen seuraan oon oikeen joutunu. :DDD Miten joku ei voi tietää asioita harry potterista, ei olla lukenu ainaki muutamaa kirjaa tai edes nähny leffoja? Oikeesti nää jäää niin paljosta paitsi! KAKS mun hyvää kaveria ei tiedä esim kuka on voldemort tai draco malfoy?! Nauroin ehkä tunnin putkeen noiden kans. "ööö kyl mä tiiän kuka on harry potter, ja sit se hermione. mikä sen punatukkasen nimi olikaa??"
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:07  
+
0
ooo hyvä!! sit pitäis olla suunnilleen kaikki. ehkä :D hmmm nälkä
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:08  
+
0
ihan sairaan inhottavaa että aina ku hermostun, niin mulle iskee migreeni... onneks tää on vielä tämmönen lievä, toivottavasti ei pahenekaa ku ei oo lääkkeitä, kiitos esim. kusipää-veljen joka varasti mun auton, jonka takapenkillä on mun laukku ja siellä lääkkeet, ja kiitos äiteen jolla on ollut viikko aikaa hakea mun oikeet lääkkeet apteekista jossa se on käyny varmaan kolme kertaa mut on aina unohtanu mun reseptin kotia :peukku:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:24  
+
0
mä en oikeen tiedä mikä on kun kesällä todettiin aurallinen migreeni (mut kiidätettiin töistä terveyskeskukseen kun vaan istuin takahuoneessa ja oikeesti itkin kun sattu, tää siis sen jälkeen kun rupes valot vilkkumaan ja värikkäitä pallukoita näkyy silmissä ku olin kassalla ja meinasin kupsahtaa siihen paikkaan), ja nyt sen jälkeen ne on yleistyneet ja niitä voi olla kuukaudessa joku neljäkin kertaa ja mua ärsyttää.

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:30  
+
0
mul rupes soimaan the rasmuksen f-f-f-falling päässä ton pulkun nimen takia.........
life is too short to live without poetry

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:15)