Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 04.11.2010 klo 15:32

P-p-p-pulina no 29

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 76

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:35  
+
0
mä oo nyt käyny kaks kertaa neurologilla ja todettu auraton migreeni, mut kamalaa tää on silti ja varsinki ku täs vaihees ei enää lääkeetkää auta ku olis pitäny ottaa jo pari tuntia sitte :roll: mutta koitappa ottaa ku lääkkeet liitelee ties missä
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:36  
+
0

Fowy kirjoitti:

mul rupes soimaan the rasmuksen f-f-f-falling päässä ton pulkun nimen takia.........



Sama juttu :D

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:38  
+
0
kuolen tylsyyteen, vaikka voisin tehdä vaikka mitä, mut ku en vaan jaksa.

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:38  
+
0
tulkaa hieroon mun hartioita

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:48  
+
0
mä saan migreenin vain voimakkaista/vilkkuvista valoista. siis just niistä valoista, joita on keikoilla. mulla on kyllä jotain tyyliin 4 vuotta sitten määrättyjä lääkkeitä, mut se annos on varmaan väärä nykyään ja mun pitäisi ehkä käydä uudelleen lääkärissä. ton takia oon joutunut luopumaan jazz-muusikon haaveistani, mut toisaalta ei musta sellaista varmaan tulisi muutenkaan.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 20:59  
+
0
eiei kauhee stressi ja itku ku en osaa hoitaa nyt kaikkii asioit yksi, tuli vähä extemporee et lähettäs leirille rovaniemelle tos keskiviikkon ja tokiha porukat on just nyt jossai espanjassa viikon, jote mun pitäs hoitaa täs mun poissaoloilmotus kouluu ja ottaa selvää millo voin tehä sit rästikokeet, ilmottautumine sinne leirille, järjestää ja ottaa selvää paljo se maksaa ja et voiks sen maksaa myöhemmi, mitä sinne tarttee mukaan ja noi tietty kaikki kamat on iha kesäteräs tai niiku ei mul oo nyt mitää suksii ja sauvoi et voisin lumel hiihtää ja ainii vielä pitäs siirtää celman rokotuksii jotka ois ens perjantaina. vihaan tälläst sähläyst en tiiä yhtää mitä mun pitää tehä.

niijja just sain tietää et lauantaina ei oo kaupat auki ja eiköhä just sillo kavrut oo tulos meille, piti kokkaa ja tällee nii mistäköhä sitte huomen keksin kaupas mitä ostan valmiiks. HUOH

joo anteeks taas kerra purkautumine

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:02  
+
0
huuuh siivosin laatikot! jesjes! tein hissan muistiinpanot puhtaaksi ja oon tehny tuota kummipojan lahjaa. kattonu salkkarit, syöny mansikoita ja nyt uutiset + supernatural.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:13  
+
0
oli siisti päivä taaas :D näin siis suoraan ku pääsin koulusta ni kaverin ja sit lähettiinki jo tennarille kattelee matthewia ja evannaa (eli potterista neville ja luna lovekiva) ja saatiin kyl odotella aika kauan et ite tähdet saapu paikalle mut oli se sen arvosta :D sain molempien nimmarit + matthewin nimmarin käteen ja halasin sitä :))

klick, klick 2 siinä pari tooosi huonoa kuvaa mitä sain räpsästyy :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 21:17)

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:17  
+
0
Mitenköhä tää tuppukylä on saanu NRJ:n aamupojat vetää jotain nuorisovaltuuston vaaleja :DDD mietin vaan. pitäisköhä mennä kattoo :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:19  
+
0
siis eihän tää nyt voi olla enää tottakaa.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:22  
+
0
^^^ Oi, ihanat kuvatukset! :)

Luojan kiitos! Koulussa oli tehty tänään hirmu vähän (tai oikeastaan monisteita ja vihkoon jotain yms.), joten miulla ei ollut muuta kuin lukuläksyjä rästissä. :) Ja näin muuten sellasta unta viime yönä, että ostin salaa Ben&Jerry's-jätskiä (se joku browniecookie-sörsseli) ja söin sitä salaa, ja sitten joku meinas yllättää miut ja työnsin sen äkkiä mahdollisimman piiloon pakastimeen. :D Ja sitte omatunto soimas minua, kun en olisi oikeasti saanut syödä sitä (tulee varmaan tuosta herkkulakosta). Ja muutenkin oon nähnyt ihan tosi usein sellasia unia, että oon just syöny jonkun karkin ja muistan, et "eeeih, mie olen lakossa!". Ne on kamalia unia!

Mutta nyt iltapalalle ötylöimään, morjens! :)

p.s Lansu, kannattaa ehdottomasti! :D
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 21:23)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:31  
+
0
huoh ja tätä vielä tähä tarvittiinki et toi yks alkaa puhuu mun asenteesta ja mite tälläsel treenamisella ei voikkaa pärjää...

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:32  
+
0
^ kiitos, vaikkakin mitään mahtavia noi ei kyllä ole, mutta parasta mitä tolla surkeella kameralla sai otettua :D olis pitäny kaivaa se irtosalama laukusta mutta arvatkaapa vaan pystyinkö ku kaikki painaa sielt takaa päälle (+ laukku oli painava ku siel oli kaikki koulukirjat ja muuta kamaa).....

dronttiedward kirjoitti:

siis eihän tää nyt voi olla enää tottakaa.


mikämitä ? :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:37  
+
0
erittäin lapsellisen, itsekkään ja hemmetin idiootin 23v veljeni käytös. ekaks se pöllii mun auton heti ku silmä välttää ja nyt se soitti isälle että YHYY MIKS MOOTTORIN LÄMPÖTILA EI NOUSE!!!!!!!!!!!!! joooo no tota kannattaisko kuule vähä opetella auton toimintoja ennen ku lähdet ajamaan, siinä on webasto jesuksen idiootti ja oot ottanu sen pois päältä :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 21:40)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:42  
+
0
^ voe ei :D sellasii ne veljet on....

oma isoveli muuten muuttaa tän kuun lopul pois, jotenki tosi hassuu enkä osaa viel kuvitella et se ei pyöri tääl enää :D mutmut hyvä puoli on se et pääsen ikeaan (kun siis veljelle mennään ostaa kaikkee kamaa) -> pääsen iteki sisustaa mun huonetta ja heitän ton sälekaappihomman hittoon tuolta (eli varmaan veljen vanhaan huoneeseen ellei se ota sitä mukaan) ja siihen tulee joku nojatuolirahitsydeemi :) ja sit tauluja ja haluisin vähän leveemmän sängyn jaja..
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:43  
+
0
voi muuttaispa toiki pois :D mut taitaa olla niin, että minä 5v nuorempana muutan ennen sitä! mä niiiiiiin toivon että se ei ehdi muuttaa ennen mua, hitto se tulee olemaan tolle noloa!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:48  
+
0
jepjep, toi on vast 19v mut opiskelupaikka on espoos (joo no eihän sinne nyt pitkä matka tästä oo) ni sai sit kämpän siit iha kampuksen vierest, ni onhan se toki kätevämpää kuin et joka aamu ajelee ruuhkassa sinne/ illalla pois...

saas nähä milloin mä muutan pois kotoo :D riippuu varmaan aika paljon just siitä et mihin meen opiskelemaan yms. sen näkee sitte, vielä ku ei oo mitään havaintoa siitä mitä haluun tehä tulevaisuudessa/ mitä lähen opiskelemaan...

missä päin suomea muuten drontti asuu ?
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:50  
+
0
Mäki olin vahingossa siel Tennarilla samaan aikaan niiden tähtösten kanssa. Ihmettelin, et mikä ihmeen posse tääl on (ko siis kuljen aina Tennarin kautta steissille kun tuun töistä) ja sit kaikkki alko kirkuu ja säikähdin ja huomasin ne tyypit ja sit muistin, että ai nii, sehän oli tänään :D:D Ja sit muistin et Hooveri on siel ja mietin, et miltähän se näyttää :D

Jauuuuu, meil oli kiva leffailta n____n
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:51  
+
0
täs ihan vaasan vieressä :)

mun veli ei oo edelleenkään missään opiskelemas, sillä on täs kohta viides välivuosi menossa............. se on kyllä niin epäonnistunu elämässään että huhhuh, en käsitä ku vanhin veli on diplomi-insinööri ja se on ollu esim. nokialla töis ja nyt se on huawei technologiesilla (oon bongannu et siellä tehdään esim. niitä mokkuloita mitä näkyy saunalahden mainoksis!!) töis ja matkustelee jossain kiinas ja joka paikas, eli siis on päässy aika pitkälle, ja mulla on kyllä selvät sävelet että ens keväänä haen yliopistoon, oon kesän töissä ja syksyllä muutan pois. sit taas toi nuorempi on ihan hukas, kyllä se 3v sitte muutti kahdeksi kuukaudeksi helsinkiin mutta sit sen kämppä pistettiin myyntiin ja se tuli takas.

mä niin toivon et mä pääsen heti ens vuodeksi yliopistoon ja muuttamaan pois, nauran niiiiiiiiiiin makeesti!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 21:52)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:52  
+
0
Voi miten mä tulinkaan iloseks kun toi soitti mulle tossa viiden aikaan ihan puun takaa "mulla on taas uus auto, oon teiän pihalla 20min kuluttua" jos se ois ollu kuka vaan muu niin en olis vaivautunu alkaa laittautumaan siitä mun petolinnun ulkomuodosta ihmiseks mut en muuuuuista koska oon nähny tota viimeks sen jälkeen ku se alotti intin!
Vaikka kyllä helvetti sai taas pelätä, toi on ihan hullu kuski eikä tota voi verrata yhteenkään mun muuhun kaveriin vaik muillakin on vähän tota kaasujalkaa. Sil on aina tommosia faking super autoja ja se leikkii niil koko ajan. Nytki se veti ihan saatanan kovaa motarilla ja sit irrottaa molemmat kädet ratista "kato nyt tätä lettiä, tää rupee olee vähän ylikasvanu" ................... "eihä, haluutko ohjaa, tää auto menee aika kovaa".

Oon kyl niin ilonen että mua ei ookkaan ihan kokonaan unohdettu!
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:00)