Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 04.11.2010 klo 15:32

P-p-p-pulina no 29

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 76

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:40  
+
0

Stu kirjoitti:

Nam, Rosson pannupizzat on kyl ! Aaah Bbq chicken my love :love:

Ja pepperoni!! Voi nam ku siinä on punasipulia :love:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:43  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Ja pepperoni!! Voi nam ku siinä on punasipulia :love:

Sekin! namnam. Meidän Rosso-käynnit on kyl kans aina legendaarisia, tuijotetaan vartti ruokalistaa ja sit tilataan iso pannupizza, just joko bbq chicken tai pepperoni :D tosi vaihtelevaa
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 22:43)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:45  
+
0
Hunni antoi itsestään tosi hyvän kuvan hoitopaikassa..... Heti ekaksi se vingutti vinkulelua niin että tärykalvot oli haljeta. Kun A laittoi vesikuppiin vettä, Hunni otti pallon suuhun, tipautti sen kellumaan vesiastiaan, joi, nosti pallon astiasta ja vei sen A:lle. :D:D Ja heti ulkona se kakkas ISON läjän.

Tänään ei muuten ollut tuhonnut mitään, kun jätin TV:n päälle lähtiessäni. <3
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:48  
+
0
Musta on muuten tosi häiritsevää, kun tarjoilijat tulee kyselemään että joko olette valmiita tilaamaan. :D Oon niin hidas ja huono valitsemaan, että mun päätöksenteko on pitkällinen prosessi eikä sitä auta ulkopuoliset paineistajat. Sitten ku juodaan aina joko kokista tai vettä, ne alkaa varmistelemaan, että "ettekö haluaisi veden lisäksi jotain muuta?". "Öööö.. Jäitä?"
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:49  
+
0

Stu kirjoitti:

Sekin! namnam. Meidän Rosso-käynnit on kyl kans aina legendaarisia, tuijotetaan vartti ruokalistaa ja sit tilataan iso pannupizza, just joko bbq chicken tai pepperoni :D tosi vaihtelevaa

Kuulostaa tutulta :D Me käydään melkeen joka viikonloppu jossain ulkona syömäs, esim. Tampereen New Yorkis, American Dineris, Amarillos, Coyotes tms. ja sit ekaks tutkitaan sitä listaa kauan aikaa tosi mietteliäänä ja vannotaan, että nyt otetaan jotain ihan uutta mutta sitte kuitenki päädytään aina samoihin :D

Se on aina perus, poikaystävä kysyy että ootko päättäny ja mitä otat, niin minä "no... kai mä otan sittekki ihan vaan ton cheese burgerin..." VAIKKA MÄ KYLLÄ VIIMEKS DINERIS REPÄSIN!! Otin Halloweenin kunniaks Ghost Burgerin :cool:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:51  
+
0
Tuli tosta Kadan viestistä mieleen, että osasin edustaa viime lauantaina Amarillossa... Py on tartuttanu mulle kaikkia sanoja, esim. "puoliksi", jonka se aina vastaa kaikkiin tyhmiin kysymyksiin. Mä söin vielä, ja tarjoilija tuli sit kysymään että ootteko valmiita. Mä hetken aikaa tuijotin siinä pakokauhusena ympärilleni ja mietin että mitä vastaan (eikä sit tullu mieleen vastata että ei olla vielä?) ja sanoin sitte lopulta, että "öööö... no puoliksi" terve... :DDD
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:54  
+
0
drontti: no mut sen takia pitää käydä uusis paikoissa syömässä ! ei voi tilata aina samaa :D tai no siis toki voi vetää sen hampurilaisen ihan joka ravintolas...

ps. käykää joskus, jos ette oo jo käyny, Haraldissa! Ainaki Jkl:n vastaavas oli tosi hyvät ruuat.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:55  
+
0
Mun 12-vuotias pikkuveljeni hoiti tänään kiusaamistilanteen upeasti. Oon niin ylpeä, että se on niin fiksu ettei tarvitse turvautua nyrkkeihin. :love:

Aleksin (mun veli) "kaveri" sanoi niiden yhteiselle kaverille (olivat siis porukassa siinä), että "Aletaan kiusaamaan Aleksia!". Aleksi sanoi sille niiden yhteiselle kaverille, että "Et kai sä ole niin tyhmä, että teet kaiken mitä tuo käskee?". Se yhteinen kaveri vaan sanoi, että "En." Tämän jälkeen Aleksi kääntyi kiusaajaan päin ja sanoi, että "No, meinasitko sit kiusata mua yksin?".

Tuo "kaveri" siis yrittää aina pompottaa mun veljeä milloin mitenkin. Onneksi se osaa pitää puolensa. Tosin on meidän äiti pysäyttänyt sen pojan kylällä ja uhannut puristelevansa siitä paskat pihalle, mikäli se vielä kiusaa Aleksia...
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:59  
+
0

Stu kirjoitti:

drontti: no mut sen takia pitää käydä uusis paikoissa syömässä ! ei voi tilata aina samaa :D tai no siis toki voi vetää sen hampurilaisen ihan joka ravintolas...

ps. käykää joskus, jos ette oo jo käyny, Haraldissa! Ainaki Jkl:n vastaavas oli tosi hyvät ruuat.

Joo se on ainaki mulla aina perus burgeri oli ravintola mikä hyvänsä :DD kyllä mä vielä jonain päivänä uskaltauduin ottamaan jotain muuta !!

jee yks uus ravintola minne mennä!! pitääpäs testata mahdollisimman nopeesti! :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 23:02  
+
0
Mä lähden nukkumaan. Huomenna on pitkä päivä. Kahdeksalta alkaa koulu ja kymmeneltä loppuu työt, jonka jälkeen mun täytyy ehkä hakea Hunni vielä munkkivuoresta julkisilla.. Tuska. Öit!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 23:05  
+
0
Meillä on kyl kans vähä ruokarajoiteongelma. :D Ihan sama missä ollaan, siis esim. nyt vaikka Tunisiassa nii mehän suunnistetaan burgeripaikkaan :D tosin se oli eka ilta ja oltiin tosi väsyneitä ja nälkäsiä ja istuttu just 5h lentokonees ja syötiin me siellä sit paljon muutakin! Ja sama homma Vegasissa, siis vegasissa jossa ei mitään muuta olekaan ku hotellien uberhienoja ravintoloita niin arvatkaas missä me käytiin syömässä. Kyllä, Burger Kingissä :D ei sentään Mäkissä, ei tainnu koko Stripiltä löytyä yhtään mäkkiä! Tähän valintaan samat perustelut ku edelliseen, paitsi et oltiin oltu 21h liikenteessä ja muina iltoina syötiin sit kyl ihan muualla :D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 23:07  
+
0
Öitä Kada! Ja gogo Kadan pikkuveli!n___n
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 23:09  
+
0
kada, jee! kivaa kiitti:)) ja siis en tosiaankaan mitään ihmeellist aatellu, lähinnä jotain kiharoita tai jotain, ja sellain että se pysyis koko päivän :D

puuh nyt on varmaanki kaikki hoidettu ja kunnossa. :) nyt siis nukkumaan et jaksan aamul viel mennä treenaa ennen lähtöä! heippa ja öitää !
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 23:17  
+
0
Okei suunnitelma. Aamulla suihkuun, kauppaan on vähän pakko mennä nyt mukaan ku tarvin meikkejä ja hammasharjan (!) ja sit nopee himaan, laittautuu, laitan äipän hiukset, laittaudun lisää, lähen kaverille, laittaudun vielä vähän, vedän perseet, tanssin, tuun himaan, nukun. Joooo ihan hyvä plääni.

Nyt vois dataa hetken, kattoo bilerannan kingit uujee ja sit tutii.
never regret something that once made you smile

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Perjantaina, 05.11.2010 klo 00:04  
+
0
HAA TEHTY !

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Perjantaina, 05.11.2010 klo 00:32  
+
0
eeeeeeeeeeeeeeeei vittu varmaa tein ton väärin ! aaa en kyllä tee uudestaan UAAA!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Perjantaina, 05.11.2010 klo 06:52  
+
0

Rosiee kirjoitti:

kada, jee! kivaa kiitti:)) ja siis en tosiaankaan mitään ihmeellist aatellu, lähinnä jotain kiharoita tai jotain, ja sellain että se pysyis koko päivän :D


Aaa! Mietin just nukkumaan mennessä, että eihän sulle edes voi tehdä mitään korkeaa nuttujaa (joita en siis vielä osaa), koska lakin täytyy mahtua päähän. Sitten joku niskanuttura on kuitenkin tosi lame, joten jäljelle jää kiharat tai laitetut suorat hiukset. Kiharoita osaan vääntää itsekin tosi hyvin, tuolla messuillakin tein varmaan miljoonat kikkurat. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Perjantaina, 05.11.2010 klo 08:53  
+
0
huoh lintsasin kuudennen ussan tunnin et sain tehtyy ton portfolion oikein seuraavalle tunnille. vitttty jossen ton takii pääse ue läpi, koska jossen ois tehny tota nii en ois päässy en läpi. tyrät.

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Perjantaina, 05.11.2010 klo 10:12  
+
0
EI FFFAAAN että ressaa elämä! kuukauden päästä ois SAT ja mä tuun niin ryssimään ne, ku ei mulla yksinkertasesti oo aikaa opiskella. sit college application essay ja itse hakemus pitäis olla 1,5 viikossa valmis hihulihei. ei kai täst voi syyttää ku itteää, en tajuu miten tää tuli näin äkkiä

mut ei täs mitää jos asiat menee persiilleen niin en vaan mee collegeen :DD

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Perjantaina, 05.11.2010 klo 10:26  
+
0
tein matikan koetta 45min :)))))) mut mab1 on niin naurettavan helppo kurssi ettei ihmekkää

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:45)