Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 04.11.2010 klo 15:32

P-p-p-pulina no 29

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 76

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 21:53  
+
0
^^^ haha :D:D siel mä olin kaikkien seas, kaikki töni ja tunki ja olin ihan puristuksis siel, aika siel alkupääs sen ison hesekyltin kohal suurinpiirtein (jooo muistan sen ku tuli vähän neuvottuu kavereita oikeeseen suuntaan :D) ... mutta joo oli kyl hirvee kirkuminen, oli vähän hankalaa kun yritti iteki vähä kiljuu muiden mukana, ottaa videoo ja samal yritin vähä suojata korvii :D huhhu

drontti, okkei :) oon jotenki aina kuvitellu et asut jossai helsingin lähel, hups :D mul on vaa toi yks veli ja kans onnistunu aika hyvin nois opiskeluissa, heti ekal kerral pääs sisään tonne yliopistoon ja siellä nyt opiskelee sit jonkulaiseks insinööriks kans... kumpa itelläki olis ees joku haju mikskä sitä haluis tulla mut eeei
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 21:56)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:01  
+
0
Mitähhh mä luulin koko ajan et kello on vast yheksän ja et mul on viel aikaa dataa. :c
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:01  
+
0
miks en ossaa pakata? mulla on ihan liikaa kamaa mukana mut en kuitenkaan raaski jättää jotain pois koska JOS satun tarvitsemaan sitä reissun aikana:D ja mite mä saan kaiken mahtumaan sit takasin tullessa ku oon kuitenki shoppaillu mukavasti..

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:02  
+
0
mulla on taas kokoajan sellane olo et kello olis paljo enemmä :D mut koht vois kyl mennä jo nukkumaan...

ihanaa ku huomen on perjantai ja täl kertaa täys viikonloppu :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:02  
+
0
mul on ihan armoton nälkä? tosi outoo
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:04  
+
0
Voi eiiiiiii ;;;___________;;;

Kyselin yhistä pennuista tässä taannoin ja se vika uros olikin sitten mennyt ja se kasvattaja sanoi, että harmi ettei odottanut pidempään koska meidän koti kuulostaisi paljon paremmalta kuin se johon se pennun luovutti ja nyt se sitten pisti viestiä, että palautuksen vuoksi olisi yksi uros taas vapaana, jos meitä kiinnostaa.

MIKSI NYT KUN EI OLE YHTÄÄN YLIMÄÄRÄSTÄ ARARARARARARARAARRR voi vamma.
Varjo 12/2010 ♥

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:13  
+
0
^ voi ei :(

klick, siinä on se erittäin kaunis video (jos näkyy) :D kannattaa pistää äänet aika hiljaselle jos aikoo kattoa, mutta eipä tossa kyllä mitään erityistä näy kun noiki vilahtaa noin nopee tosta ohi ja mun kuvaus näyttää olevan aika tasasta :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:13  
+
0

Wallen kirjoitti:

mä haaveilen juuri nyt jostain sosiaalialan ammatista. nuorten auttamista, nuorisopsykiatrin juttuja yms. se että juuri SE kutsumus ammatti tuossa alassa ei vielä oo kävelly vastaan tai en oo päässy tutkimaan tarkemmin vielä vaihtoehtoja.

ei kai sitä tuossa vaiheessa tarvikaan tietää :D parempi vaan mun mielestä jos on avoimin mielin! joskus käy niinkin, että se juttu mitä ei itse ensisijaisesti valitsis omakseen onkin juuri se mistä sitten tykkää. Ja muutenkin sekä sosionomin että sairaanhoitajan tutkinnot on niin laajoja nykyään, kun kaikki valmistuu vaan sh:ksi tai sosionomiksi eli kaikki opiskelee kaikkea, että väkisinkin joutuu opiskelemaan ja tekemään sellasta mikä ei ole se kaikkein omin juttu. Mutta kuten sanottu, se voi olla vaan hyväksikin!
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:14  
+
0
ok se ois nyt sit niiku nukkumaan. aamul pitää herätä aikac et kerkee 8 junaan ja meen jopa toista kertaa yksin junal ja täl kertaa pitää jopa vaihtaakin jossakin sitä junaa ja varmasti ossaankin:D varmaan tuun löytämään itteni jostai venäjältä. noo mut kyllä mut joku tulee aina jostai hakee:) hyvät yöt vaa kaikille!

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:15  
+
0
joo samoin mäki voisin lähtee nukkumaan -> moips
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:23  
+
0

MAD kirjoitti:

olin muute vähä shocking ku luin tost et 10 vuotias synnytti lapsen :ooooo anttteex

Mut maailman nuorin äiti oli 5v. 4kk ko sai muksunsa :) Ja oli muuten jo 17-vuotiaana isoäiti. Wikipediasta löytyy listaa maailman nuorimmista äideistä ja noita 5-vuotiaina synnyttäineitäkin oli siellä aika läjä. Tosin suurimmalla osalla lapsen isä oli tuon äidin oma isä tai isoisä :(

Mut noilla oli keskimäärin 2,5 vuotiaana alkanut menkat ja muutenkin kehitys meni hurjaa vauhtia. Pelottavaa.
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:27  
+
0
Ihan sairasta, menkat 2,5 vuotiaana :D moro
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:28  
+
0
mites toi enkun portfolio? tuli soitto "15sek ja ulos !" aha ok, kirjotin tunnis kolme rivii jeejee. no nyt jatkuu =)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:30  
+
0
Raahasin munkkivuoren pizza hutista pitsan kotiin ja tämä on ihan huono! >:( Kallis ja HUONO!

Oulu ja Oulun pitsat. Ei vaan oo parempaa kuin Oulun karvakäsien pyörittelemä majoneesilätty. Ah. Pk-seudun pitsat ei ole MITÄÄN verrattuna niihin!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:33  
+
0
Et oo Kada maistanu keravalaisia pizzoja. Savion PizzaCenter (= paratiisi) on oikeasti täydellinen. En nykyään enää muualta tilaakaan, koska ne ihanat ukkelit tekee niiiin parhaita pizzoja ettei tosikaan. Muutenkin nuo "karvakäsimestat" on parempia ko suomalaiset tai tollaset. Joku Kotipizzakin on ehdoton no way :( Kallista, pientä ja huonoa. Mut Pizzacenter, pus.

Mut ah, PizzaCenterin Quatro Stagione :love:
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:34  
+
0
voi mamma mia kinkkukiusaus ja höyrystetyt parsakaalit <3 mun uus lemppari! onhan se ihan jees tehä tähän aikaan vielä kunnon ruokaa...

mutupizzeriois on maailman pahinta pizzaa !!! en oo kyl nyt moneen vuoteen niis syönykään enkä tuu enää koskaan syömään, jos pizzaa haluaa niin suomes kyllä ehdottomasti kotipizzaan tms! mut rosson pannupizza <3
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 22:35)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:37  
+
0
Voiii perrr...manentti, se Kakola alko tänää ja enhän mä sitä tietenkää muistanu paitsi nyt ku se loppu minuutti sitten >:( no onneks sen näkee Areenasta paitsi ei tietenkään täällä koska "asenna uusin Flash player" ja ihan hitosti saan asentaa tähän mitään ohjelmia
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:37  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Et oo Kada maistanu keravalaisia pizzoja. Savion PizzaCenter (= paratiisi) on oikeasti täydellinen. En nykyään enää muualta tilaakaan, koska ne ihanat ukkelit tekee niiiin parhaita pizzoja ettei tosikaan. Muutenkin nuo "karvakäsimestat" on parempia ko suomalaiset tai tollaset. Joku Kotipizzakin on ehdoton no way :( Kallista, pientä ja huonoa. Mut Pizzacenter, pus.

Mut ah, PizzaCenterin Quatro Stagione :love:


Täytyy ehdottomasti kokeilla. :D Epäilykset on kyllä korkealla! Mikä on hintataso?

Rosiee kirjoitti:

hei kada muuten, tuli vaan mieleen et tahtoisitko ehkä tehä mulle mun ylppärijuhliin kampauksen? ei mitään ihmeellistä... ja maksaisin tietenki jotai! :>


Voinhan mä tehdä. En oo kyllä käynyt kampauskurssia vielä, mutta jos saisin ton hoidettua jotenkin silleen, että opettaja opastais mua. :D Ollaan tosiaan noita pikakampauksia tehty, ja jos opettaja auttaa niin uskon että osaan. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:39  
+
0
Nam, Rosson pannupizzat on kyl ! Aaah Bbq chicken my love :love:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: P-P-P-PULINA NO 29 - Torstaina, 04.11.2010 klo 22:39  
+
0
Normaalikokoset vitosen, perhepizzat kympin.

//Mä en tykkää pannupizzoista :( Tykkään PizzaCenterin pizzoista.
Voisin ruveta niille mainostajaks :D:D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 04.11.2010 klo 22:40)

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:45)