Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 22:30

Pulina 17

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 81

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:58  
+
0
Katri, mun äiti on samanlainen ja joskus se on jopa soittanut, että muistat sitten tervehtiä sen vanhempia nätisti, jos meen jonkun vanhempiensa tykö asuvan kaverin luokse. Mulle se on ihan itsestäänselvyys, että tervehdin nätisti, kättelen ja esittelen itseni. Ekalla kerralla tietysti. En nyt sentään joka kerta esittele itseäni, mut you got the point. Kavereita en kättele, paitsi kerhotapaamisissa, mutta silloin ne kaverit onkin mua parikytä vuotta vanhempia... Ja suurin osa niistä ukkeleista kyllä aina halaakin mua, mutta siis kavereita tervehdin sit muuten kivasti.

Tehtis, äitille ei ole ujoja. Sille on vain hyväkäytöksisiä ja huonokäytöksisiä. Lopulta huusin sille, että sä oot ujo :D:D:D:
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:00  
+
0
Mua niin oikeesti raivostuttaa toi, ihan ku en ite tajuaisi tervehtiä ja olla muutenkin fiksusti :pyssyt: Tosin mä oon kyllä kotona aina ihan kauhee mököttäjä joten ei ihmekään et äitee kuvittelee että oon muuallakin semmonen. Mut todellisuudessa mä kotona latailen mun iloisuusakkuja, ei se haittaa jos täällä on vähän möks :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:01  
+
0
Sekin vaan on niin ärsyttävää ku äiti välil et "mitäs sä siin oikee et puhu mitään etkö enää osaa ees puhua ku oot tuol koneel vaa", enkä ees ollu mitenkään erilaisesti ku normaalistikaan..

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:02  
+
0
Tehtis, tosiaan. Reilu 6kk, anteeksi. Toivottavasti et ehtinyt innostua liikaa. Mut et oo vuoden vanhempi. Oot vuoden ja 4 kk. Ne tärkeät kuukaudet!

Mut oikeesti, jos mulla olis 16 v. muksu, sen kotiintuloaika ois just joku klo 21. 17-vuotias taas sais olla pidempään ja 17,5 v. alkaa olemaan jo niin lähellä täysi-ikäisyyttä, että sillä alkais olla jo vapaampaa.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:02  
+
0
mä muistan ku joskus olin tosi tosi pieni ja mun tädillä oli sillon yks miesystävä, sillä kertaa ihan tuhannen tuiterissa. nea maria 3 vee menee sinne sitte reippaasti ja "moi mä olen neamaria" ja sellanen ihana pepsodentti päälle. sit tää ukko vaa kattoo mua ja hymyilee ensi. sit se pysähtyy ja on sillee et "miten on mahdollista olla neeamaria, perhana kun se on joko NEEA tai sitten MARIA, ei mikään NEEAMARIA" meitsi alko parkumaa ja sit must tuli ujo

/ mun kotiintuloaika on siinä 23-24 :D vaihtelee. mut 21 on liian aikasin, kuvittele nyt viikonloppusin jos sais olla vaa johonki yheksää
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.07.2010 klo 15:06)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:04  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Tehtis, tosiaan. Reilu 6kk, anteeksi. Toivottavasti et ehtinyt innostua liikaa. Mut et oo vuoden vanhempi. Oot vuoden ja 4 kk. Ne tärkeät kuukaudet!

oon niin paisees kuule MUSEE VIIKKO JA MÄ OON VAMMANE :pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt::pyssyt: etten jaksa mitään täysikäsyyttä miettiä. ja aijaa
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:05  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Mua niin oikeesti raivostuttaa toi, ihan ku en ite tajuaisi tervehtiä ja olla muutenkin fiksusti :pyssyt: Tosin mä oon kyllä kotona aina ihan kauhee mököttäjä joten ei ihmekään et äitee kuvittelee että oon muuallakin semmonen. Mut todellisuudessa mä kotona latailen mun iloisuusakkuja, ei se haittaa jos täällä on vähän möks :D

Ja kun mä vastaan äidille väsyneenä puhelimeen "moi..." ja artikuloin lyhyesti, niin heti tulee "näinkö sä vastaat kaikkiin virallisiinkin puheiluihin? Näinkö sä puhut kaikille virallisille tahoille?"

No en, mutta en koe että mun pitäis puhua äidille mitenkään "Kas, hyvää päivää, kuinka voin auttaa? Ai koirako pitäisi laittaa valmiiksi, pieni hetki vain, laitan asian heti eteenpäin!" Ja muutenkin oon huono artikuloimaan hyvin, jos oon just herännyt ja äiti soittaa aina aamulla kun on just lähtemässä töihin :D
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:07  
+
0
Musta tuntuu kyllä välillä epäreilulta. Veli kun käy koulua mutta ei oo saanu siihen sitten mitään iltatöitä samalla, nii totta kai se sitten noilta porukoilta saa rahaa. Kuitenkin ne aina puhuu et "toi jätkä käyttää aika paljon rahaa bensaan, täytys vähä rajottaa mitä sille annetaan rahaa" mut kuitenkin se aina sit saa sitä rahaa. jatkuvasti.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:07  
+
0

MAD kirjoitti:


/ mun kotiintuloaika on siinä 23-24 :D vaihtelee. mut 21 on liian aikasin, kuvittele nyt viikonloppusin jos sais olla vaa johonki yheksää

Mitä sun ikäisellä sitten olis sellasta, että pitäis olla pidempään kuin yhdeksään? ;))))

Ei mutta joo, viikonloppuisin antaisin ehkä olla hitusen myöhempään. Musta tulee niin tiukkis mutsi, ettei kuunaan ole nähty! :pyssyt: Meikän muksut ei lähde mihinkään ikinä!
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:09  
+
0
no ihan vaan se kavereiden kans hengailu ! D: oikeesti repesin ku teemu tuli muistuttaa tost tädin miesystäväst :D:d sit olin kuulemma kuiskannu nikol sillo et "nyt musta tulee ujo" ja menny sen syliin parkuu öhööhö oonko ollu säälittävä

musta ei tuu tiukkismutsia :) teemu ja nikoki on kasvanu ilman rajoja ja ihan kunnon ihmisiä niistä on kasvanu. tai on niil jotkut pienet rajat ollu mut ei sillai mitää kauheest
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.07.2010 klo 15:10)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:12  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Ja kun mä vastaan äidille väsyneenä puhelimeen "moi..." ja artikuloin lyhyesti, niin heti tulee "näinkö sä vastaat kaikkiin virallisiinkin puheiluihin? Näinkö sä puhut kaikille virallisille tahoille?"

Meillä on ihan sama! Tosin äiti on aika tottunut mun "mmmm" "joo" "mmmhhh" vastailuihin tai siihen et vastaan sen puheluihin "no", mut isälle oon oppinu vastamaan aina "NO HEI!!!" ettei vaan ala heti tulla jotain "näinkö sä vastaat..." -saarnaa :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:12  
+
0
Mä joskus pienenä juoksin rattaiden edellä ja huusin kaikille vastaantulijoille, että "mullon kikko Inkamakinka!" (mullon sisko, Inka Matilda), koska olin niin hurjan hylpeä siitä, että musta oli tullut isosisko. Ja pienenä vaan puhua pälpätin kaikille ja sit joskus 6-vuotiaana musta tuli yhtäkkiä ihan älyttömän ujo ja se jatkui aina johkin 17-vuotiaaksi asti. Toki sit jos tutustuin paremmin johonkin niin puhua pälpätin 24/7. Nykyään oon vaan semiujo.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.07.2010 klo 15:13)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:14  
+
0

MAD kirjoitti:


musta ei tuu tiukkismutsia :)

Eiköhän kaikki sano näin tässä vaiheessa elämää :D Se on eri asia sit, ko oikeasti on niitä muksuja. Muistan joskus huutaneeni äitille vihasena, että "kun mulla on omia lapsia en ikinä kiellä niiltä mitään!!!" :DDD
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.07.2010 klo 15:15)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:16  
+
0
mä olin joskus 5-6 vuotiaana kuulemma hiton rasittava :D halusin oppia skeittaamaan, lumilautailemaan ja keulimaan pyörällä koska nikoki osas ja sit sil aina palo käämit ku mä paruin et haluun keulii !!1

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:16  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mä joskus pienenä juoksin rattaiden edellä ja huusin kaikille vastaantulijoille, että "mullon kikko Inkamakinka!" (mullon sisko, Inka Matilda), koska olin niin hurjan hylpeä siitä, että musta oli tullut isosisko. Ja pienenä vaan puhua pälpätin kaikille ja sit joskus 6-vuotiaana musta tuli yhtäkkiä ihan älyttömän ujo ja se jatkui aina johkin 17-vuotiaaksi asti. Toki sit jos tutustuin paremmin johonkin niin puhua pälpätin 24/7. Nykyään oon vaan semiujo.

Äiti kans joskus sanoo aina et "sähän olit pienenä hirvee rämäpää mut nyt sä oot vaa hiljaa jos on vaikka vieraita, täytys sunki ruveta taas vähä rämäpäisemmäks, ooksä kavereitteskin kaa samanlainen"

huoh, ehkä mä osaan olla kavereiden ja ihmisten kanssa ja minkä mä sille voin jos oon ujo joidenkin kanssa.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:18  
+
0
mä haluun saada kilttejä lapsia :( sellasia ku mä ja noi ollaan oltu. mut nii. ei sellasii tilata mistää netistä :D täytyy niit kouluttaa

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:18  
+
0

MAD kirjoitti:

mä olin joskus 5-6 vuotiaana kuulemma hiton rasittava :D halusin oppia skeittaamaan, lumilautailemaan ja keulimaan pyörällä koska nikoki osas ja sit sil aina palo käämit ku mä paruin et haluun keulii !!1

mäkin taisin kiusata veljee pienenä aika kovasti ;D nykyään se tuntuu joskus ärsyttävän mua ja se ite sen alottaa. ja pienenä jos tuli poru nii se aina kiusas mua ja itketti lisää et "itkupilli, itkupilli hahaa"

voi että millanen sitä on tullu oltua ;D

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:19  
+
0
mä olin maailman söpöin lapsi, kiipesin kaikkien sylii ja kainaloo ja hymyilin söpösti, ja kaksvuotiaana ku suomi voitti lätkän mm huusin rattaista suomenlippu! suomenlippu! ja kaikki vastaantulijat nauro mulle
this parrot is no more!

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:19  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Ja pienenä vaan puhua pälpätin kaikille ja sit joskus 6-vuotiaana musta tuli yhtäkkiä ihan älyttömän ujo ja se jatkui aina johkin 17-vuotiaaksi asti. Toki sit jos tutustuin paremmin johonkin niin puhua pälpätin 24/7. Nykyään oon vaan semiujo.

tää kuulostaa ihan multa! nyt oon vähän päässyt hullusta epäsosiaalisuudestani eroon tai siis oikeestaan aika paljonkin, en pissi housuun kun pitää yksin kysyä joltain tuntemattomalta apua ja sitä rataa... olin kyl niin huonossa jamassa ihme että oon selvinnyt hengissä................

mun vanhemmat on kyl ihanan rentoja, tai et ne ei ikinä soittele perään ja saan mennä miten haluun ja ne tietää et oon aivan hyvä lapsi ja ihminen eli osaan kyllä tervehtiä ja käyttäytyä asiallisesti. mut sit onki kyl pelottavaa joutua kavereiden vanhempien kanssa tekemisiin kun ne on niin semmosia klassisia vanhempia. pitää tulla ajoissa kotiin ja soitellaan että missä menet kenen kanssa mitä aiotte tehdä ootko syönyt päläpäläpälä ja oon siinä vieressä ihan ??????

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 15:20  
+
0
..mut onneks sentää iskä tosiaan on olemassa joka vähän sitte kans välil muistuttelee äitiä että ei se nyt ihan avuton enää ole, mut kyl toi iskäki välil kiusaa kaikkee et "hyvä et sä ees oot viel kotona iltasin" ...


  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 81
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 01:45)