Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 23:51

Pulina 20 (not a teen anymore -edition!)

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:17  
+
0
^No jep. :D Sen nyt ymmärtää jossain ravintolassa ettei välttämättä tajua mitä kaikkiin ruokiin sisältyy, mutta että joidenkin kotiruuat on tuollaisia sanahirviöitä.

Osaan taas arvostaa Oulua. Sisäpihalta on kuulunut tänään remontointiääniä, pilluralliääniä, koiran ääniä, karaokelaulua ja lasten huutoa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:19  
+
0
mä en ymmärrä miten kaikilla on niin paljon voimavaroja käyttää just tollaseen vihaamiseen tai siis tiedän ettei kukaan nyt oikeesti vihaa et suunnittelis jotain tappoja mut siis kun multa menee ihan ohi kaikki sellanen mikä ei oo kivaa tai kiinnostavaa... mua ärsyttää harvoin mikään, useimmiten kaikki sellanen menee vaan aivoista sisään ja ulos jättämättä mitään jälkeä. :eitietoo:

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:23  
+
0
Mulla on takertuvat aivot. Sen lisäksi että vihaan hyvin monia asioita, saatan jäädä pohtimaan pitkiksi ajoiksi hyvin arkisia asioita. Kuten vedessä kelluvia, bussin kokoisia valaita ja niiden ruoansulatusjärjestelmää tai sitä, että autossa me todellakin liikutaan eteenpäin. Tai puut on kas tosi jänniä!

Toisaalta minä en myöskään märehdi vihassani. Viha ei ole raskauttavaa eikä se jarruta elämääni. Se vaan kuuluu mun tunteiden kirjoon. Itseään ruokkiva, sielua murentava viha on pahasta. Pieni viha on vaan potku persuuksille.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:30  
+
0
ei mua luetuttanukkaa :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:34  
+
0
oon niin fiiliksis että melkeen itken. ei hitto, oon unohtanu mun ja photoshopin välisen rakkauden!!! ja kaikki tää muistu mieleen vaan sen takia, että kuvailin pitkästä aikaa mun maailman romuimmalla järkkärilläni. ah
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:38  
+
0
on jotenki hurjan yksinäinen olo
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:39  
+
0
Olen vähän hämmentynyt, kun tajusin appiukon olevan meikäläisen sielunkumppani. :D Olen jo pidemmän aikaa miettinyt, että meillä on jokin maaginen yhteys, mutta tämä kyllä ratkaisi! Heitin Henkan fb-seinälle aika jäätävän biisin, ja appiukko on ainut joka tajusi jutun jujun. Tai piti sitä tykkäämisen arvoisena. :D

(Henkkahan jää puolustusvoimille töihin, ja ihmiset pitää sitä aina ihan järkyttävänä, ihan aitona natsina jonka mielestä tummaihoiset on alempaa kastia ja ne pitäisi polttaa uuneissa elävältä. Varmaan johtuu ulkonäöstä ja vähän natsista elämäntavasta*. Enigei, heitin sen seinälle biisin jossa "osapäivänatsin" mielestä "nekrut maistuu paremmilta kuin jutkut" ja olin ihan varma, että nyt kaikki leimaa mutkin ihan järkyttäväksi ihmiseksi, mutta hämmennyinkin! :D)

*Sen mielestä on ihan jees juosta 20km lenkkejä, käydä kylmässä suihkussa ja punnertaa iltaisin. Myös avantouinti, kärkäs kielenkäyttö ja sotajutut on tosi jees.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:42  
+
0
jannestaki on ihan kiva pelata facebookpelejä kotona, lagata pitkin päivää ja hurjastella kavereitten kanssa autolla pitkin kyliä.

miks mulla ei oo punnertavaa ja lenkillä käyvää poikaystävää? kysyn vaan. ja toi inhoo kylmää että ei voi osuu viilee vesipullo käteen ku ollaan jo palelemassa ja hyrisemässä.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:45  
+
0
No toisaalta tuo tykkäisi kovasti, jos meikäläinen tykkäisi käydä avantouimassa ja juoksisin maratoneja. :D Tulloo joskus vähän läskiolot, kun toinen painuu suunnistamaan ja itse jää katsomaan tv:stä Etelä-Afrikan eläinpoliiseja kaljatörppö kädessä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:46  
+
0
Mun poikaystävä pelaa nykyään amerikkalaista jalkapalloa salilla käymisen ja muiden iltasten punnertamisten yms lisäksi, ja nyt sillä raukalla on ton pelaamisen takia tyyliin joku penikkatauti ja silti se jatkaa >:( saa nähdä koska sen koivet amputoidaan
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:47  
+
0
Mä saan aina välillä kuulla vähä motkotusta mun epäterveellisestä ruokavaliosta ja vihjailuja että mun pitäis ettiä joku kiva harrastus... no mitäs pienistä, ei se haittaa jos vedän vähä pumpurilaisia ja lihon! Tosin tuli kyllä eilen semmonen fiilis et ei hitto, pakko munki on ruveta liikkumaan tai mun kaikki lihakset surkastuu :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:48  
+
0
huhuuu missä viipyy mun urheilullinen poikaystävä?? :eitietoo: toi on joskus luvannu lähtee mun kans lenkille, mut se tais jäädä :-d mä oon enemmän se joka liikkuu meistä. nyt kun alkaa noi 3krt/vk uinnit ja yhdet tai kahdet salit...... jos se vaan sit alkais näkyykki.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.08.2010 klo 01:49)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:50  
+
0
janne kerran tässä tokaisi että "juokse sä vaan niin mä tuun skootterilla vierestä, niin mun ei tarvi liikkua :----------------)"
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:51  
+
0
Henkka sanoi että mä elän kuin MTV:n hemmotellut teinit. :D Khyl taas itsetuntoa hellitään!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:52  
+
0
mä oon kuulema sopivan pullea monesta kohtaa :-d pitääkö tää ottaa kohteliaisuutena?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:55  
+
0
Mä olen kuulemma tosi ruma yhden sen kaverin mielestä. En ottanut kohteliaisuutena! :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:56  
+
0
äää törkleesti sanottu! :pyssyt: sähän oot inana!

mun takapuoli puutuu. vois mennä nyt sit vaikka oikeesti lukee. janneki tulee tossa vartin päästä kotia :---) mut kattoo nyt jaksaako iha heti.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:57  
+
0
hahaha. pakko kuunnella popedan ukkometso ja sitte mennä nukkuu :.D.d oon tässä pitkin iltaa kuunnellu popedaa, klamydiaa ja yötä. voivoi.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 02:01  
+
0
nyt lähti jo popedan kuuuma kesä. pakko mennä nukkuu. öitä :heiluti:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 02:02  
+
0
ajattelin vaan tulla kertomaan, että nyt iski kriisi ja rääyn ja koska mulla ei oo paperia täs lähellä, niin otin vaatekaapista sukan ja niistän siihen.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28218
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545743
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 20:00)