Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 23:51

Pulina 20 (not a teen anymore -edition!)

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 75

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:33  
+
0
mun tukka on niin suora luonnostaan etten tekis mitään suoritajilla eli en oo siis ikinä ees kokeillut sellasia... ghd kiinnostais kun sillä sais ehkä kiharat jotka pysyi mun liukkaissa hiuksissa vähän kauemmin kuin viis minuuttia. on nää tietty nyt jo vähän paremmat kuin joskus pienenä, silloin mulla ei pysynyt ponnari päässä kun oli niin sileet ja liukkaat hiukset! nytki kyl laitan aina muotovaahtoo hiuksiin pesun jälkeen et niihin sais vähän jotain karheutta/pitoa. buu

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:33  
+
0
mut volumasterilla ei suoristeta !!

mulla on ihanin suoristusrauta <3 en jaksa kyllä hirveen usein suoristaa tukkaa mut etuhiukset kohotan ja suoristan aina ku pesen tukan, ajatella jos en olisi menny sille kampaajalle ku oli wanhat, en olisi koskaan löytäny pelastusta mun kärttyilevälle etuhiuksille!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:35  
+
0
mulla oli aina ennen ihan tikkusuora tukka plus just semmonen liukas jossa ei pysy kiharat millään (semmonen on edelleen), mut sit ku mulle leikattiin sillee tosi tyhmästi vähä kerroksittain niin hiukset on ruvennu laineilemaan latvoista (Y) kadun sitä päivää ku leikkasin ihanan pitkän ja suoran tukkani ehkä 10cm lyhyemmäksi, edelleen kasvatan takas samanlaiseks :( mut onneks suoristusraudalla saa pituutta lisää pikkusen
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:37  
+
0
no en mä pahemmin oo käkkäröittäny tai kreppaillu tai mitää :-D

mulla on vaan koirakavereita ljssä. ku ei mun muut kaverit tuota käytä. mutta saapahan kirjotella kaikkee omia ajatuksia tuonne :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:38  
+
0
mut ei sillä kreppailla eikä käkkäröidäkää :DD kohotetaan vaan tyvestä, joku kokonaan krepattu tukka olis ehkä vähä liikaa nykyään...................
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:38  
+
0
mä tuun niin kuolemaan huomenna koska en ilmeisesti saa nukuttua koko yönä
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:39  
+
0
mulla on semmonen periaate et en hyväksy ketään semmosta lj:s kaveriksi, joka asuis täällä ja joka olis esim. samas koulus. yäk, olis ahdistavaa!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:40  
+
0
aijaa. no en kohota edes tyvestä :-D

mut hei, mulla oli seiskan päättäreissä kokokreppi päässä................. :DD:D:D. nyt vähän nolottaa
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 03.08.2010 klo 00:41)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:44  
+
0
mä en ees osaa laittaa hiuksia oikeen. :D:D mä en ees omista muuta hiustenlaittolaitetta ku 20 euroaa maksaneen suoristimen....... nää vähä on sellaset ku on. haha koitin tänää itelleni mitä jännimpiä meikkejä ja hiuksia tyylitalossa. olin aika khuuuma blondi.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:47  
+
0
mua harmittaa ku mulla ei oo ketää sellasta kaveria oikei, kuka esim facebookissa alkais oma-aloitteisesti juttelemaan. :( pitää aina ite alottaa keskustelut. +että mulle ei koskaan soiteta että missä meen mitä teen. ite pitää aina soitella ja kysellä jos johonki mukaan pääsisin. tyrkky olo. kaveriton olo :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:49  
+
0

Wallen kirjoitti:

aijaa. no en kohota edes tyvestä :-D

mut hei, mulla oli seiskan päättäreissä kokokreppi päässä................. :DD:D:D. nyt vähän nolottaa

mulla oli siskon rippijuhlissa huhuhuh. :D:D mua pelottaa jos joskus nään jonku kuvan siitä.... mikä vuos se olikaan. 2002 tai 2003 jepsss, kokokreppien kultaiset vuodet!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:49  
+
0
Söin vähän liikaa cheddar-jalapenoja. Mutta ne on kyllä taivaallisen hyviä!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:51  
+
0
vois mennä lukee harry potteria ja oottaa että jamppa soittaa
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:53  
+
0
mä oon vasta nyt tän vuoden aikana oppinut tekemään hiuksiin nutturan... oon edelleen vähän sitä mieltä että multa puuttuu osa tyttögeeneistä. en kestä juoruilua enkä osaa lohduttaa enkä meikata tai laittaa hiuksia vaik muuten kyl ulkonäkö ja vaatteet ja sen sellanen kiinnostaa. kynsilakkojen ihmeelliseen maailmaankin oon nyt vasta päässyt sisään. silti aina kun on vähänkään tyttömäisemmän näkönen niin olo on jotenki sellanen että huijaa itseään ja muita, että kivat vaatteet mutta että ehkä mulle sittenkin sopis paremmin noi isot flanellipaidat ja likaset farkut. joopajoo

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:53  
+
0
meenpäs bvähä lueskelee ja kattelee millo lähden tuota yhtä vastaan jeeees poks yöitä kaikki pupsit :heiluti:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:58  
+
0
bbbblörpps, hyvää yötä waltsulle ja mäkin taidan tästä mennä! :ccc jos vaikka huomenna heräisin kauniimpana. öö nii mikä tää oli. nojuu eli oyasumi nasai!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:00  
+
0
jengipetturit... :ylpea: no hyvii unii nyt sit

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:01  
+
0
Vihaan mun huonoa kuuloa. Tosi kiva yrittää jutella miespuolisten kanssa kun en saa siitä möreästä hörinästä mitään selvää ja joudun koko ajan kyselemään että mitä sää sanoitkaan. Siitä toinen osapuolikin turhautuu. :D

Oon muutenkin kyllä vähän käsi sosiaalisten tilanteiden kanssa. Luulen aina, että ihmiset on mulle vihaisia jos ne ei laita tekstareihin hymiöitä tai jos ne vastaa nopeasti "Se riippuu vähän autosta." -tyylisesti. Analysoin ja mietin hirveästi mitä mun pitäisi sanoa ja tehdä, mikä olisi hauskaa ja miten se ja se hoitaisi tämän tilanteen. Tänäänkin kaksi kulttuurin rikastuttajaa tuli kyselemään multa, että "Aarrr ju fiftiin jet??" ja en epäkohteliaisuuden pelossa kehdannut olla vaan hiljaa vaan vastailin kiltisti. Sitten kun ne alkoi kyselemään että lähdenkö niiden kanssa koivukylään niiden kaverin luo, vaihdoin paikkaa yhden valkoisen miehen viereen. Ahdistuin kun se alkoi kyselemään, että "riivasko ne sua?", ja aloin papattaa kuin papupata, että "joo tai no ei. Ne kyseli kamalasti kaikkea enkä mä jaksanut vastailla, joten turhauduin ja tulin tänne mutta nyt huolettaa että jos ne tulee samaan vaunuun kun ne on tuolla lipunmyynnin kohdalla bla bla bla". Se mies vain katsoi eteenpäin ja oli just silleen, että "ole ämmä hiljaa", mutta hermostuin koko ajan vain lisää ja lisää. :D

Mutta joo, helpottaisi kommunikointia jos kuulisi mitä toinen sanoo.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:11  
+
0
Mä vihaan fb:ssa tyyppejä, joiden on pakko raportoida mukahienoista gourmet-ruokahötöistään.

"Tänään couscousilla höystettyä kumkvattikohokasta etelä-afrikkalaisella uuniperunapedillä. Jälkiruuaksi foccacia ja lattekahvi, ah."
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 01:14  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Mä vihaan fb:ssa tyyppejä, joiden on pakko raportoida mukahienoista gourmet-ruokahötöistään.

"Tänään couscousilla höystettyä kumkvattikohokasta etelä-afrikkalaisella uuniperunapedillä. Jälkiruuaksi foccacia ja lattekahvi, ah."


::D::D Joo tuo on kyllä.. Itsekin syyllistyn kyllä raportoimaan kokkailuistani, mutta.. :B Joidenkin tilapäivitykset pistää vaan epäilemään, että ovatkohan edes tehneet koko ruokaa, vai selailevatko vaan wikipediaa. :--DD
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28217
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545742
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 11:15)