Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 23:51

Pulina 20 (not a teen anymore -edition!)

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 75

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 21:53  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

blogeista tuliki mieleen, et mä en kestä ku joka hiton teinibloggari näyttää ihan samalta :D argh



kaikissa on kuvia siitä, kengistä, ruokaostoksista etc ja sitten selitys mitä minä tein tänään :D ei pahalla, mutta niitä on vähän liikaa. sellaiset blogit, missä on kaikkee erinlaista ja monipuolista niin on paljo kivempia.

mut siis moi tännE!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 21:55  
+
0

Swi kirjoitti:

Jotkut lissut hihitteli mulle tänään kaupassa ja jotain siinä pilkkas mua ruotsiks niin sanoin niille sitten vaan että olkaa xxxx hiljaa kyllä mä ruottia ymmärrän. Ilmeisesti mun ulkonäössä oli jotain vikaa (menin suoraa raksalta kauppaan verkkareissa, turvakengissä ja hupparissa..) Ärsyttttäääääääääääääää tuollaiset kakarat jotka ei ymmärrä että kaikilla ei ole aikaa (/kiinnostusta) läntätä naamaansa pakkelia ja miettiä vaatteita sataa vuotta ennenku uskaltaa mennä RUOKAKAUPPAAN



:pyssyt:

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 21:56  
+
0
ite en vois ees ajatella laittavani naamaa kauppaan. tai yleensäkkään tukkaa tai vaatteita.


//// eli siis meen kauppaan ilman naamaa, tukkaa ja vaatteita. öhöhöhö :D:D:d
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.08.2010 klo 21:56)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:00  
+
0
huoh tollaset on just nii ärsyttävii, en mäkää kauheesti jaksas jotai kauppareissuu varte alkaa laittaa kauheet pakkelikerrost ja valkkaa jotai erikoisii vaatteit....

ahaha lol oikeesti joku ihme poika alko puhuu mulle mun ala-aste luokkakaverin vanhast mesest, se on joku romani ja se haluis mun numeron.. hehe öö? sil kuulemma ei oo omaa mesee eikä fb't

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:08  
+
0

Wallen kirjoitti:

ite en vois ees ajatella laittavani naamaa kauppaan. tai yleensäkkään tukkaa tai vaatteita.


//// eli siis meen kauppaan ilman naamaa, tukkaa ja vaatteita. öhöhöhö :D:D:d

:D:D:D:DDD tää oli oikeesti hyvä! tai sit ei, mut hajosin jokatapauksessa mielikuvalle! waltsu ilman naamaa, tukkaa ja vaatteita ruokaostoksilla. tota, tää tais kuulostaa jo turhankin härskiltä vaik mä en iha tarkottanu. nohhh menköön.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:27  
+
0
mäki saatoin naurahtaa mielikuvalle waltsusta ilman vaatteita, naamaa ja hiuksia.... :D:D

hei mikä ihme tätä kctä on mulla jummannu jo pari päivää, siis ei tästä kirjottamisestakaa tuu yhtikäs mitää ku tällä kestää kauan saada eks yks kirjain tähän? D: ja tää on tuuman liian levee jne? :( missä vikaaa
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:28  
+
0
ei mulla ainakaa oo mitää ongelmaa? :o

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:30  
+
0
musta kaikki teinibloggarit näyttää ulkonäöllisesti ihan samalta ja mua ärsyttäääää :D

yleensä jos meen yksikseni käymään nopsaa kaupungilla niinku esim tänään, niin nousen vaan suoraa sängystä ja pistän aurinkolasit päähän. yleensäki jos meen käymään jossain enkä jaksa laittautua yhtään niin puoli naamaa peittävät lasit vaan silmille ja menoks :D en oo tänään ees harjannu tukkaa ja se on aivan ihastuttavan likanen ja ihmiset kattoo vähä pitkään ku kuljen kaupois lasit naamalla, mutta noh, mitäs pienistä :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:33  
+
0
ei mullakaan oo mitään vikaa täällä kc:ssa. :))) mut omassa päässä sit onki mut se on taas toinen tarina hehhe.

en jaksais mennä ulkönäköpulinaan kirjottelee mut haluisin kysyy et miten te värjäätte hiuksianne? ku mul on taas jo puol vuotta viime värjäyksestä ja aattelin et vois olla aika. Mut en jaksais mennä kampaajalle. Ongelma on se et en oo ikinä sillai vakavasti, oikeella kestovärillä ite värjänny. Onnistuuko? Onko vaikeeta? mitä pitää ottaa huomioon? mulla on aika pitkä tukka sitte, joten kannattaako ees yrittää vai pulittaa suosiolla jotai yli 50€ kampaajasta? :(
/ainii mut eihä teist suurin osa värjää hiuksiaan rrrrrr, no jos tulis joku ketä värjäilis.
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.08.2010 klo 22:38)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:41  
+
0
you gotta go and be gay for that dead intern!
this parrot is no more!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:47  
+
0
No nyt mulla on nettikin täällä asunnolla.

Olen opetellut käyttämään lähijunia! Seuraavaksi vuorossa bussiliikenne. Mutta sitten vasta kun Henkka tulee lomille, en uskalla lähteä yksin busseilemaan. :D

Terve vaan. Saa tulla kylään. :D Ja tupareihin tulijat, tuokaa mulle makaroonia, tonnikalaa, jauhoja yms muuta kuivakaappikamaa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:49  
+
0

Aimee kirjoitti:



en jaksais mennä ulkönäköpulinaan kirjottelee mut haluisin kysyy et miten te värjäätte hiuksianne? ku mul on taas jo puol vuotta viime värjäyksestä ja aattelin et vois olla aika. Mut en jaksais mennä kampaajalle. Ongelma on se et en oo ikinä sillai vakavasti, oikeella kestovärillä ite värjänny. Onnistuuko? Onko vaikeeta? mitä pitää ottaa huomioon? mulla on aika pitkä tukka sitte, joten kannattaako ees yrittää vai pulittaa suosiolla jotai yli 50€ kampaajasta? :(
/ainii mut eihä teist suurin osa värjää hiuksiaan rrrrrr, no jos tulis joku ketä värjäilis.

Mä värjään ite hiukseni aina kaupan väreillä. Onnistunut aina hyvin vaikka värjäänkin kahdella värillä (blondi ja tummanruskee/musta). En tiijä mitä pitäis ottaa huomioon :DD Ää. No sulla menee varmaan kaks pakettia väriä kun on pidempi tukka ku mulla. Kysy jotain jos haluat tietää? :D
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 22:59  
+
0

Swi kirjoitti:

Mä värjään ite hiukseni aina kaupan väreillä. Onnistunut aina hyvin vaikka värjäänkin kahdella värillä (blondi ja tummanruskee/musta). En tiijä mitä pitäis ottaa huomioon :DD Ää. No sulla menee varmaan kaks pakettia väriä kun on pidempi tukka ku mulla. Kysy jotain jos haluat tietää? :D

no no no ensinnäkin et miten vältyn siltä että tukka ei jää läikikkääks ja saan sitä väriä kunnol kaikkialle? :D
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:07  
+
0

Aimee kirjoitti:

no no no ensinnäkin et miten vältyn siltä että tukka ei jää läikikkääks ja saan sitä väriä kunnol kaikkialle? :D

Kostuta hiuksia niin väri leviää tasaisemmin. Erottelet vaan kammalla sellaisia soiroja, laitat eka tonne juureen väriä ja alat levittää sitä kammalla ja sit lopuks ihan kädellä (jossa on hanska :D) voit levittää sitä ihan latvaan asti. Sit kun olet levittänyt väriä koko päähän niin keikautat hiukset roikkumaan alaspäin ja hierot sitä väriä päänahkaan (että se juuri varmasti värjääntyy) ja muualle hiuksiin. Tärkeimpiä on ne kohdat missä pidät jakausta tms. Eihän ne "läntit" mihkää näy jos ei satu hassuun kohtaan :D Minkä väriseksi meinaat värjätä? Siitäki vähä riippuu kuinka vaikeeta värjääminen on
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.08.2010 klo 23:11)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:17  
+
0

Swi kirjoitti:

Kostuta hiuksia niin väri leviää tasaisemmin. Erottelet vaan kammalla sellaisia soiroja, laitat eka tonne juureen väriä ja alat levittää sitä kammalla ja sit lopuks ihan kädellä (jossa on hanska :D) voit levittää sitä ihan latvaan asti. Sit kun olet levittänyt väriä koko päähän niin keikautat hiukset roikkumaan alaspäin ja hierot sitä väriä päänahkaan (että se juuri varmasti värjääntyy) ja muualle hiuksiin. Tärkeimpiä on ne kohdat missä pidät jakausta tms. Eihän ne "läntit" mihkää näy jos ei satu hassuun kohtaan :D Minkä väriseksi meinaat värjätä? Siitäki vähä riippuu kuinka vaikeeta värjääminen on

oho tästähä tuliki nyt iha selkee ulkonäkökeskustelu mut ei voi mitään! joo okei, taidan koittaa sit värjätä itte. :D:D paits et jos ja kun kylppäri sotkeentuu nii mami ei taida tykätä.... Oon värjäämäs varmaankin aika tumman ruskeeks niinku on täs tullu tehtyy jo joku melkei 2 vuotta. Sit se aina haalistuu ku värjään niin harvoin ja nyt mul on taas melkei oma väri ja aika vaalee jopa... No mut siis jep, täytyy mennä kattoo tota värivalikoimaa mut aika tummaa ja ruskeeta joka tapauksessa, ei mitää blondia.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:23  
+
0
^ no ei sen sit pitäis olla vaikeeta. Mulla ainaski onnistui ihan hyvin tosi haalistuneesta ruskeesta värjääminen tummaksi noilla ohjeilla mitä sepustin sulle. Ainiin!!!! Muista levittää jotain rasvaa (ihan perusvoidetta tohon hiusrajaan (öö onko se hiusraja?) Eli siis otsaan, korvien taakse ja niskaan. Siis koko matkalle, niin ettei se rasva mene hiuksiin asti vaan iholle (apua miten selitän näin surkeesti. väsy) ymmärsitkö? YTää suojelee sun naamaa epämääräiseltä väriltä :DD Ite rasvaan aina koko naaman ihan valkoiseksi että lähtee helpommin ne väripiskot naamasta mitä siinä sohelluksessa kyl lentää mulla ainakin.
Kylppäri kannattaa heti värjäyksen jälkeen huuhdella ja jos huomaat siinä värjätessä että lentää joku isompi väriklöntti johonkin niin kannattaa pyyhkiä pois




apua mikä selitys ;D
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:30  
+
0
oltiin lintsil kavereiden kans :D oli kivaaa. tos aika loppuvaihees sit mentiin hiphoppiin ja pari poikaa istu siin penkillä ja tuijotti sit koko sen ajan ku oltiin siinä :) no sit iha mielenkiinnosta mentii uudellee samoille paikoille ja vielähän ne tuijotti. no sit mentiin istuu sinne vähän matkan päähän penkille ja ne seuras sit ja istu siihen vähän matkan päähän. noo sitku kaverit tuli taas laitteesta, mentiin takas hiphoppiin, ni eiköhän ne tullu taas kattomaan siihe :D sit mentiin taaas istuu sinne penkille vähän matkan päähän (joo oli hirveetä ravaamista :D) ja sit kokoajan tuijotettiin näit poikii ja ne tuijotti takas ja hymyiltiin toisillemme yms. sit lähettiin linnunradalle ja ne seuras taaas ja jäi siihen laitteen eteen istuskelemaan ja sitku tultiin ni mentiin sit vähän matkan päähän istuu ja sit jatku tää hymyily yms. no sit näytettiin niille et tulkaa nyt tänne, eikä ne uskaltanu :D mut sitku lähettiin alas niin ne lähti seuraamaan ja uskalshan ne sit lopulta tulla jutteleeki :D ei kyl siinä ehitty paljoo jutella ku lintsi meni kiinni ja tiet sitte erkani... vähän harmittaa kun ei nyt nää sit enää ikinä välttämättä :(

joo kauhee sepustus nyt meen nuq :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:36  
+
0
Jopsista, kiitos swi tuhannesti! :))) kyl mä noi kaikki ohjeet periaattees tiesin mut silti on aina ollu jotenki et uskallanko värjää nyt ite ku kuitenki möhlisin jotai. nyt on ehk vähä varmempi olo! ;) sit pitäis viel saada joku leikkelee vähä..... ku näis ois niin vähän leikattavaa et kampaaja ois vähä turha mut siltikää en ite oikee pysty takaa leikkaamaan, hehheh. Ja kenenkää kaverin en uskaltais antaa koskee. :D:D ja sit tuli se mielee et jotku selittääet niiden äiti on leikannu niiden hiuksii tyylii aina nii mä oon vaa et öööö ei meil vaa ikinä.

/aika jees muute et tällä mä säästän ainaki 50 euroo jeeee.
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.08.2010 klo 23:38)

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:43  
+
0
Mä leikkaan ite etuhiukseni (tosin nyt kasvatan niitä pois) ja kaverit yms leikkelee muuten. Sit käyn kampaajalla aina välillä leikkauttamassa. Nyt ku kasvattelen pitkiä hiuksia niin en ihan hirveesti jaksa välittää miten ne on leikattu. Ja muutenkin melkein aina on hiukset ponnarilla niin eipä tuolla niin väliä. Kunhan ei nyt ihan kauheet törröttimet ole.. Suoristusrauta pelastaa liian monta asiaa.
Ja ollos hyvä aimee, mielelläni vastailin.

Joo mutta nyt nukkumaan ->
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:51  
+
0
yleensä ainaki ilman vaatteita meen kauppaan. tukka ja naama kyllä yleensä tulee messissä. paitsi ku talvella on niin kylmä niin naama irtoo :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28217
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 04:15)