Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 23:51

Pulina 20 (not a teen anymore -edition!)

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 75

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:54  
+
0

Wallen kirjoitti:

yleensä ainaki ilman vaatteita meen kauppaan. tukka ja naama kyllä yleensä tulee messissä. paitsi ku talvella on niin kylmä niin naama irtoo :(

!! niin totta! siis et naama irtoo, hyi. en haluis aatella edes mut, mitä, kahen tai viimestään kolmen kuukauden pääst taitaa olla jo taas sellanen naamojenirtoomiskeli, hrrrrrr......
+ NENÄKARVAT JÄÄTYY!
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.08.2010 klo 23:55)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 23:58  
+
0

Aimee kirjoitti:

!! niin totta! siis et naama irtoo, hyi. en haluis aatella edes mut, mitä, kahen tai viimestään kolmen kuukauden pääst taitaa olla jo taas sellanen naamojenirtoomiskeli, hrrrrrr......
+ NENÄKARVAT JÄÄTYY!



ja ripset jäätyy ja sit ne on sellaset valkoset! siinä tulee muuten kumman lady gaga olo ku on valkoset ripset :-D:-D mutta mitä aimeelle muutaku jäätyviä nenäkarvojA? :)))
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:03  
+
0
ulkona sataa!

kattokaa eks oo ällö <3
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:03  
+
0

Wallen kirjoitti:

ja ripset jäätyy ja sit ne on sellaset valkoset! siinä tulee muuten kumman lady gaga olo ku on valkoset ripset :-D:-D mutta mitä aimeelle muutaku jäätyviä nenäkarvojA? :)))

ainii ripsetki on olemassa. :D:D joo muistan viime talvena niin hyvi ku mul piti olla aina peili mukana ku menin ulkoiluttaa koirii nii ripset jääty ja sitku menin bussiin nii ne suli ja ripsarit levis (yhyy) ja näytin iha järkyttävältä..... mut nenäkarvojen jäätyminen ei kans oo kivaa, kyllä, mulla on nenäkarvoja ja olen ylpeä niistä. :))))))))) noei tai siis joo. eiku no mut hyvää kuuluu, pitäis varmaan kömpiä taas sänkyyn et pääsis melko inhimilliseen aikaan ylöski. näin mä aina sanon. mut ei se kyl varmaan onnistu. Mitä sinä, missä päin suomea nyt sit viiletitkään?
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:04  
+
0

Lansu kirjoitti:

ulkona sataa!

kattokaa eks oo ällö <3

AAAÄÄÄÄH ei tollasia saa näytellä. >:(((
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:09  
+
0

Aimee kirjoitti:

ainii ripsetki on olemassa. :D:D joo muistan viime talvena niin hyvi ku mul piti olla aina peili mukana ku menin ulkoiluttaa koirii nii ripset jääty ja sitku menin bussiin nii ne suli ja ripsarit levis (yhyy) ja näytin iha järkyttävältä..... mut nenäkarvojen jäätyminen ei kans oo kivaa, kyllä, mulla on nenäkarvoja ja olen ylpeä niistä. :))))))))) noei tai siis joo. eiku no mut hyvää kuuluu, pitäis varmaan kömpiä taas sänkyyn et pääsis melko inhimilliseen aikaan ylöski. näin mä aina sanon. mut ei se kyl varmaan onnistu. Mitä sinä, missä päin suomea nyt sit viiletitkään?



ei varmana muuten levijä jos on vedenkestävää ripsiväriä! oon huomannu! haaha. oon nyt kempeleessä :-D maanantaina lähden kajaaniin ja näinpäinpois. mutta eipä tässä mitään, j lähtee kohta jossain käymään ja mä päätin jäädä dataamaan kiltisti tänne, ku en jaksa mennä mukaan. paitsi olin siistin mersun kyydissä tänää! paitsi kaikki vaan nauro mulle ku se ei kuulema ollu ees hieno :D ja sanoin vaan että "miten sun porukat antaa ajaa sun tämmösellä??!" ja se oli ton näköne: http://images.gtcarlot.com/gtgallery/1088557-640.jpg. kerman väriset verhoilut ja uuden auton tuoksu, oooomama<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:12  
+
0
why nooot? ;D näähän on ällöjä ja inhottavia :---) (oi kattokaa tota häntää :DDD AWW) joskus mä viel hankin kolme lansua ja rupeen kasvattaa lansuja <3

ok no hankin eka yhen lansun ees :D:D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:15  
+
0

Wallen kirjoitti:

ei varmana muuten levijä jos on vedenkestävää ripsiväriä! oon huomannu! haaha. oon nyt kempeleessä :-D maanantaina lähden kajaaniin ja näinpäinpois. mutta eipä tässä mitään, j lähtee kohta jossain käymään ja mä päätin jäädä dataamaan kiltisti tänne, ku en jaksa mennä mukaan. paitsi olin siistin mersun kyydissä tänää! paitsi kaikki vaan nauro mulle ku se ei kuulema ollu ees hieno :D ja sanoin vaan että "miten sun porukat antaa ajaa sun tämmösellä??!" ja se oli ton näköne: http://images.gtcarlot.com/gtgallery/1088557-640.jpg. kerman väriset verhoilut ja uuden auton tuoksu, oooomama<3

hahaha okei kiitti vinkist! :D mul kyl taitaa olla vedenkestävää ripsaria nyt, sillo ei tainnu olla...... hyyvä tyttö ku jäit dataamaan! :peukku: toi mersu oli aik jees. :----) mä en kyl autoista tiedä yhtikäsen mitään joten multa on turha kysyä! tosin mä tykkään eniten pienistä, söpöistä ja kätevistä autoista! ja sen täytyy olla kivanvärinen esim limenvihree tai oranssi! oon jotenki oudolla päällä tänään, älös ihmettele. HEI, lisäsin sut lj:ssä lkaveriks mun uudella tunnuksella et jos ei haittaa se et sä et pääse stalkkaa mua mut mä pääsen sua nii hyväksyös! :)) nimittäi en tiiä alanko kirjottelee, kanske kanske. ..mä käytän kokoaja jotain ihme verbimuotoja...
I am what I am today because of the choices I made yesterday

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:15  
+
0
mä melkeen ootan jo syksyä ja kouluakin vähän! yritin tässä eräs yö pohdiskella mun kurssivalintoja jotka on ihan väärin kun en ookaan kirjoittamassa mitään nyt syksyllä ja oon kuitenkin valinnut jotain abikursseja enkä tiedä nyt et missä järjestyksessä mun kannattaa valita mitäkin ja bla bla bla mut aina noiden kurssien suunnittelu luo muhun jotain opiskelufiilistä. ja koen myös suurta kaipuuta kallioon siihen koulukulmille. vielä joku päivä muutan linjoille tai puuvallilaan ja oon iloinen!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:17  
+
0

Aimee kirjoitti:

hahaha okei kiitti vinkist! :D mul kyl taitaa olla vedenkestävää ripsaria nyt, sillo ei tainnu olla...... hyyvä tyttö ku jäit dataamaan! :peukku: toi mersu oli aik jees. :----) mä en kyl autoista tiedä yhtikäsen mitään joten multa on turha kysyä! tosin mä tykkään eniten pienistä, söpöistä ja kätevistä autoista! ja sen täytyy olla kivanvärinen esim limenvihree tai oranssi! oon jotenki oudolla päällä tänään, älös ihmettele. HEI, lisäsin sut lj:ssä lkaveriks mun uudella tunnuksella et jos ei haittaa se et sä et pääse stalkkaa mua mut mä pääsen sua nii hyväksyös! :)) nimittäi en tiiä alanko kirjottelee, kanske kanske. ..mä käytän kokoaja jotain ihme verbimuotoja...



en mäkään tiedä autoista muutaku että meillä on saab 9-3 :----) mut voin sanoo, että toi lj on ihan superi! voi vaan mennä kirjottelemaan ihan tyhmiä ajatuksia. ja jotenki kiva, ku ei tarvi mihinkään päiväkirjaan alkaa kirjottaa ku mun käsiala on tyhmä muutenki. ja voi muidenki ihmisten tekstejä kyylätä, ketkä on siis kavereina. huomasin just, että noi mun merkinnät on ihan tyhmiä ja turhia, mutta tuntuu olo niin täydeltä jos ei pääse puhuu tollasista asioista. tai purkaa niitä tekstiksi.. :-D mut lisään sut mun kamuksi ;)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:19  
+
0
jatta mikset oo mun livejournalkamu !!! vai siis ootko nyt vasta liittynyt?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:20  
+
0
nipisnapis oisitko mun lj kamu :---)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:21  
+
0

Lansu kirjoitti:

kattokaa eks oo ällö <3



Lansu kirjoitti:

why nooot? ;D näähän on ällöjä ja inhottavia :---) (oi kattokaa tota häntää :DDD AWW) joskus mä viel hankin kolme lansua ja rupeen kasvattaa lansuja <3

nyt kertakaikkiaan hyi
this parrot is no more!

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:22  
+
0
toki! laitoin kaveripyynnön menemään, oon siis tosiaan synonyymi

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:27  
+
0
nipa, pistän sinulle nyt tulemaan pyynnön! :--) jooo mä rekisteröidyin tänää, ku ensin aattelin et lisään koiratytyjä tohon mun 5 vuotta vanhaan tunnukseen mut sit päätin et en haluu et kukaa pääsee lukee niitä merkintöjä. :D:D hmm voisin tavallaa oikeesti alkaa kirjottaa lj:iin... sillee et koiratytsyt vaa näkee. voisin vähä angstata. mul on toi blogspot mut seki on vähä vaiheessa.....
I am what I am today because of the choices I made yesterday

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:28  
+
0
ÄRRRRRRRRRR äitee ja isä lähtee huomenna koko viikoks Viipuriin ja se on muuten tietysti ihan mahtavaa, MUTTA ÄITEE VIE MUN VOLUMASTERIN MUKANAAN !!!! >:(( on se nyt kumma jos ei jossain perseViipuris voi olla paskalla tukalla... onneks se ehdotti että voin mennä hakemaan sen jonku OBH Nordican halppisversion joku päivä ja se maksaa, mutta arghhhhhhhh silti
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:29  
+
0
sitä paitsi oon värkkäilly sille yhdstä babylissin muotoiluraudasta kreppiraudan mitä se voi käyttää volumasterina mut ei, EI KELPAA. EI KELPAA. jossain viipuris!!!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:30  
+
0
mä en oo varmaanku kolmesti elämässäni suoristanu tukkaa.... oops
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:31  
+
0
livejournal on kyl niin kätevä, helpottaa elämää kun sen verran moni kavereista lukee niin sitten ei tarvii aina kertoo kaikkia juttuja uudelleen kymmenelle eri henkilölle. välillä jotenki unohdan että eihän kaikki mun merkintöjä lue ja että ne ei tiedäkään mitä kaikkee oon taas tehnyt. parasta on myös se että voi rajata kenelle näkyy vaikka en kyl oo tainnut kuin kerran tehdä sellasen merkinnän joka oli rajattu vain tietyille henkilöille näkyväksi ja silloinki se oli joku miesongelmajuttu jee...

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Tiistaina, 03.08.2010 klo 00:33  
+
0
mä en oo suoristanu kertaakaan. kerran kokeilin mut ei näkyny missää :(
this parrot is no more!

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28217
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 04:30)