Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 75

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 03.08.2012 klo 22:34  
+
0

tehtailija kirjoitti:

mua pelottaa


:DDDD juu u...

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 03.08.2012 klo 22:42  
+
0
no kiva, A nyt sit kysy et otinko mä sitä ikinä tosissaan... kiva jos se oikeesti luulee musta tommosta? kauheen sekavaa tää nyt:(

//jooo ei täst tuu nyt mitään. selitin nyt A:lle vähä tätä tilannetta ja se iha selvästi nyt sit suuttu mulle siitä tmvs. ei täs nyt enää tiiä mitä tekis ku kaikkeni yritän et meillä säilyis välit mut vissii turha toivo.. jospa huomenna sais vähä ajatuksia muualle.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 03.08.2012 klo 23:27)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 03.08.2012 klo 23:28  
+
0
^ todennäkösimmin toi on vaan semmosta prosessia, joka sen nyt vaan pitää käydä läpi, kun se nyt on se jätetty osapuoli tässä. :/ vastaile kysymyksiin rehdisti, mut älä jää jankkaamaan tai kelaamaan liiaksi ite noita. tiiät ite oman ratkasus taustat ja oman ittes, ja A on kuitenkin viime kädessä ite vastuussa omista tunteistaan niinku sä omistas
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Perjantaina, 03.08.2012 klo 23:36  
+
0
nojoo, oon kyllä ylpee itestäni että ees kerroin sille tästä tilanteesta. iha hyvin oisin voinu jättää kertomatta ja sanoo vaan et ei mulla oo kenenkään kanssa mitään... kyllähän sen tietty ymmärtää et siitä tuntuu varmaan pahalta mut emmä sitä J:n takia jättäny. se nyt ei vaan tunnu ymmärtävän sitä..

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 10:57  
+
0
musta on kyllä tullu semmonen laiskojen inhooma pirkko pirtee :D lauantaiaamu, kello ei oo ees yhtätoista ja yli tunnin salitreeni jo vedetty poikien kans. nyt alkaa olla varsinki alakroppa ihan finaalis, kolme salitreeniä tällä viikolla, kohta halvaannun...

ihan huippua ku tulokset alkaa näkyä, kuljen kotona aina shortseis että nään mun hienon reisilihaksen <3
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 11:37  
+
0
veli lähti aamulla puol seiskalta keräämään LAKKOJA....... vähä kyl epäilen et onks se lyöny päänsä johonki. mä nukuin onnellisesti puol ysiin asti kunnes äiti tuli huutaa et nyt ylös :D piti tehä sille synttärikakku. nyt ne lähti uudestaan mettään ja serkkuki tuli.

en nyt tiiä onko ne pahat marjat sen arvosia et ötökät syö otsan iha paukamille. iha järkyttävän näköne oli veljen otsa :DD

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 14:25  
+
0
Minä kans tästä ajattelin lähteä autolla keskelle-ei-mitään keräämään mustikoita :D Se on kyllä jännä, oon ainoo ikäiseni jonka tiedän käyvän marjassa ja sienessä. Sitä tää nykypäivä on. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 14:47  
+
0
ei voi olla näin tylsää enkä myöskään tajuu mihin tää viikko on menny? huomenna muka taas sunnuntai.

// ja ens viikonloppuna on siskon läksiäiset niin pakko jaksaa matkustella taas sinne asti :D nyt kyl oikeesti aion pakata jotenki inhimillisesti
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.08.2012 klo 15:25)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 16:57  
+
0
ootteko kaikki kuollu?!
never regret something that once made you smile

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 17:54  
+
0
mää olin junassa, kampaajalla ja ruokakaupassa! vihaaaan edelleen ruokakaupassa käyntiä, lähinnä sen takia ku niitä muovikasseja on niiiiiin ärsyttävä kantaa, ne hiertää aina kädet iha punasiks. mut sit jos ottaa kangaskassin mukaan nii se on liian pieni. ja ahh, garage oli alennuksessa nii pitihä sitä muutama pullo ostaa <3

ostin vähä oudon värisen hiusvärin... saapi nähä pitääkö värjätä heti uudestaan ton jälkeen.

ja apua kohta pitäis lähtee sinne golffaamaan. kai sinne ny voi mennä farkuissa? on mulla sentään tämmönen vaaleapunane kauluspaita :---D panostin. hmm katotaan viel J:n luona leffa sen jälkeen. en kyl voi jäädä sinne yöks, ku sit menee huominen päivä iha hukkaan, se nukkuu kummiski nii pitkään.

//tuskin se kenttä niin iso on et siellä on niitä golf-autoja!? mä en ainakaa voi ajaa niitä, eikö niissäki oo promilleraja :----D kiva selittää sit "nojoo join tossa pari rohkasuks ennen tätä!" hehe.....
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.08.2012 klo 17:55)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 18:43  
+
0
MIKS MÄ JÄNNITÄN TÄTÄ NIIN PALJON! oikeesti ei täs oo mitään järkee.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 19:07  
+
0
hemmetti enää vähän reilu viikko lomaa jäljellä! apuaa. en haluu mennä kouluun, oon sekoillu vähän liikaa kaikkien koululaisten nähden tänä kesänä oivoi :DDD ei mut oikeesti ää. ja sit ylppäritki.......

ja mul on yllättävän hyvä olo eilisen jäljeltä, paitsi et emmä kyl juonukaa nii paljoo ku parina viime kertana. onneks :DD mut ihan kiva ilta taas oli vaik venähti taaaaas mut mitäs pienistä :D

maanantaina nähää kai sit paria vanhaa koululaista porukalla pitkästä aikaaa!
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 04.08.2012 klo 19:24  
+
0
mulla alko eilen "työviikko" ku muilla alko viikonloppu, snif :( huomen taas tööihin. Tänää pitäs jaksaa raahautuu avokin mukaa salille yh
(Viestiä on muokattu lauantaina, 04.08.2012 klo 19:25)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 05.08.2012 klo 15:25  
+
0
kiva, meinasin pyörtyy salilla.... :D

mulle ei oo IKINÄ käyny näin enkä oo koskaan lähteny kesken mut nyt oli vaan pakko :( olin siis perus combatissa ja sit siinä oli menny joku puol tuntia sitä niin alko heikottaa. otin siinä hetken niin rennosti ku vaan pystyin ja mietin et kyl tää tästä.. mut sit oli vaan todettava et pakko lähtee ku olisin muuten oikeesti pyörtyny sinne. pyörin portaita ylös ja mietin vaan et pakko saada jotain suuhun. en kerenny syömään aamulla muuta ku banaanin (paha moka) ja siellä oli NIIN KUUMA. istuin pukuhuonees joku 5 minuuttia sillee äläpyörryäläpyörry ja mulla ei ollu mitään patukkaa tai juomaa mukana mistä olis saanu kaloreita ja olisin vaikka tappanu sellasesta. sit se olo onneks meni ohi ja kävin ostaa kaupasta profeelin ja olin kyl ihan sekavana :D menin sen jälkeen shoppaa (heh) ja unohtelin koko aika et mitä olin tulossa ettimään?!

oli ihan hirveetä, täytyy kerkee jatkos syömään... ja oikeesti noilla tunneilla on kesäsin niin huono ilma! taistelen itteni huomenna kyl sinne tuulettimelle no matter what.
never regret something that once made you smile

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 05.08.2012 klo 16:32  
+
0
ooon jossain seitsemännessä taivaassa, moi.

mite täs nyt taas kävi näin?

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 05.08.2012 klo 18:12  
+
0
teen eka kertaa uunilohta, toivottavasti ei menis iha pilalle :D muute ei oo töihi mitää lounasta huomiseks... outoo kyl mennä sinneki ku viimeks tiistaina ollu! no, enää 4viikkoo siellä kokoaikasena ja sit pääsee viel kouluun töitten lisäks "levähtämään".... eh.

yritän täs nyt samalla siivoilla, tehä tota lohta ja perunamuusia ja värjätä hiuksia.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 05.08.2012 klo 18:31  
+
0
Halleluja Assembly on ohi.... kolmen päivän aikana 36h töitä ja joka yö(tai siis päivä...) nukkunu max. 6h. Vähä on ny veto pois! Mut lohduttaa se ku kaveri oli kattonu et saan nettona about 580e. :D
Hrrr musta ei kyllä olis tekemään enempää yövuoroja....

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 05.08.2012 klo 18:49  
+
0
^ ootko muuten lady gagan tai european trophyn aikaan duunis? :D
never regret something that once made you smile

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 05.08.2012 klo 18:52  
+
0
Ahihi. Itehän kävin assyjen aikana joka yö kotona nukkumas n.12h :D näin kyl ehkä ficaron, olit kyl selkä muhun päin ni en oo varma!
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 05.08.2012 klo 19:19  
+
0
Hakis joo oon! :D

Tokya mäki yritin bongata sua mut en nähny! :( Varmaan lauantaina vasta edes huomasin missä se Metropolian ständi oli :D Vaikka siis kävelin siitä sata kertaa ohi!


//Ainii vähä oon onnellinen ku sain mustan Angry Birds pehmolelun♥! Ja niitä karkkeja söin IHAN liikaa...
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 05.08.2012 klo 19:21)

  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 21:00)