Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 00:23

Pulkku 16

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:52  
+
0
Syön taas näitä hyviä Dents sweetmintpastilleja, vaikka tiiän tulee näist maha kipeeeks ;(
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:52  
+
0
Heipä hei koira ihmiset !

Katoin telkusta just jotain tylsää luistelu leffaa.. tai jotain.. Se oli no jaa ihan oli keskiverto.. :/
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:52  
+
0
yks huono puoli mummolakesässä on se, että mummi laittaa ihan liian usein, ja liian hyvää ruokaa. tulee syötyä liikaa. jepujee, tänään ehkä saareen!

ps. moikka pulu! :--)
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:54  
+
0
vitsi mä sipulu mietin että mitä oot menossa jonnekki 50 vuotiaan miehen luo huhuh mut onneks kyse oli sit vaan isukista ! :D:D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:56  
+
0
Jou Pi tes! Mitäs sinä? :P

Räyhäliini, asutko niinko nyt tämän kesän mummis luona vai?
Varjo 12/2010 ♥

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:56  
+
0
mun pitäs about 40min päästä lähtee taas ajotunnillee. ellen mä pyydä et tulis hakee ku tuol on tollanen kelii... äyww.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:56  
+
0
Mä päätinki mennä myöhäsemmällä bussilla isän luo, joten häippään siis 12.40 tulevaan bussiin :) Höh kun ei oo niin hyvä keli tänään, ei taida päästä uimaan. Tai no pääsishän sitä jos haluais, mut itte vaadin aina auringon paistamaan ja hellettä et suostun uimaan :D

Oho, nyt rupes vähän jo aurinko pilkottaa tuolta taivaalta :)
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:59)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:58  
+
0
ne kenen vanhemmat on eronnu ni onko se tuntunu helpotukselta vai onko ollu ihan kamalaa? onks tavallaan kiva ku ei tarvi kattoo esim äitin naamaa koko aikaa vai tuleeks siinä kova ikävä toista?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:59  
+
0

MAD kirjoitti:

vitsi mä sipulu mietin että mitä oot menossa jonnekki 50 vuotiaan miehen luo huhuh mut onneks kyse oli sit vaan isukista ! :D:D

No mä kyllä pidän vanhemmista miehistä ja monet viiskybäset on paljon paremman näkösiä ko jotkut parikybäset, mutta tyydyn ihailemaan kauempaa :DD Sanoinkin eilen äidille, että voisin sinkkuilla tässä sellaset 20 vuotta ja sitten napata ittelleni vanhemman miehen, kun nää nykyiset pojankoltiaiset on kasvanut siihen ikään :DDDD

Posti tuli!! (joo, ihanko se läppäri tulis jo tänään :DD)
Varjo 12/2010 ♥

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 11:59  
+
0
pulu, en sentään, mutta elättelen toivoa siitä, että asuisin! muutaman viikon täälä asustelen. käyn täälä niin harvoin ja lyhyen aikaa, että tulee puhuttua "mummolakesästä" kun tänne pääsee. nyt syömään, heippa kaikille!
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:00  
+
0
kohta lähen nakkikauppaan.
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:01  
+
0
MAD, varmaan riippuu et jos joutuu sen luo kummasta pitää vähemmän, niin varmaan ikävä on sit kovempi. Mut mun vanhemmat eros jo kun olin vauva, et en oo koskaan saanu kokea sitä "kunnon" perhe-elämää. Näen isää aina kun oikeestaan haluun, joten ei mulla oo ainakaan ollu oikeastaan ongelmia näiden asioitten suhteen :)
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:02)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:03  
+
0

MAD kirjoitti:

ne kenen vanhemmat on eronnu ni onko se tuntunu helpotukselta vai onko ollu ihan kamalaa? onks tavallaan kiva ku ei tarvi kattoo esim äitin naamaa koko aikaa vai tuleeks siinä kova ikävä toista?

Mun vanhemmat erosi maaliskuussa, joten mä olin jo hyvän tovin asunut pois kotoa. Helpotushan se oli, koska joululomalla kyllästyin katselemaan sitä peliä, mitä äiti ja isä pelas, kun kumpikaan ei puhunut toiselle, siskoa käytettiin sellaisena ns. välikappaleena ja muutenkin meno oli inhottavaa ja ahdistavaa. Sanoinkin heti uutisen kuultuani äitille, että ei tullut yllätyksenä. Onneksi olin jo tämän ikäinen, olisin varmaan parkunut silmät päästäni ja seuraavaksi olisikin pitänyt miettiä, että mihin mä muutan, sillä iskä muutti kauas ja äiti on asunnoton.
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:04  
+
0

Räyhähenki kirjoitti:

pulu, en sentään, mutta elättelen toivoa siitä, että asuisin! muutaman viikon täälä asustelen. käyn täälä niin harvoin ja lyhyen aikaa, että tulee puhuttua "mummolakesästä" kun tänne pääsee. nyt syömään, heippa kaikille!

Oijoi, kuulostaa ihanalta n____n Mulla mummi asuu tuossa parin kilsan päässä, joten tulee usein vaan hilpastua sinne muiden keskustassa hoidettavien asioiden yhteydessä ja sitten se tuputtaa mut täyteen Lidlin hamppareita ja oon onnellinen <3
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:04  
+
0
aa okei. ku siis mun on vaikee miettii kumpi vanhempi on kivampi ku kummassaki on huonot ja hyvät puolet :D noo, ei noi kai oo eroomassa tässä, kuhan vaan mielenkiinnosta kyselin <:

/ mun mummi asuuu ehkä liian kaukana :[ onneks se tulee aika usein tänne käymään
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:06)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:07  
+
0
Hei apua pakko vielä kysyy teiltä ammattilaisilta:Jos nyt päätän ottaa tohon mölliluokkaan 2 starttia, niin onko se sit vaan sillee et kun mölliluokka alkaa, nii aina kuulutetaa ketkä on seuraavana vuorossa, ja ku mun eka startti on menny, sit vaan jossain kohtaa mut pyydetään uudestaan radalle vaai? oon ihan sekasin auttakaa pientä haukia :<
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:10  
+
0
miksei tän pulinan nimi ole sweet sixteen :(

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:10  
+
0

MAD kirjoitti:

ne kenen vanhemmat on eronnu ni onko se tuntunu helpotukselta vai onko ollu ihan kamalaa? onks tavallaan kiva ku ei tarvi kattoo esim äitin naamaa koko aikaa vai tuleeks siinä kova ikävä toista?



[romaani]mun vanhemmat tais erota tos loppuvuodesta ja ero astu virallisesti voimaan niitten hääpäivänä nyt kesäkuussa. se, et ne puhu jostain asumuserosta jossain vaiheessa tuli ihan puun takaa ja lopulta se eroki tuli ihan puun takaa, kun mä aattelin et iskä saa selvitettyy ajatuksia ja et ne palaa takas yhteen ("eihän mun vanhemmat ikinä eroo"). kuinkas sit kävikään. jonku kerran olin kotona ja sit vaa istuttii kaikki siihen pöydän ääreen ja ne sit kerto sen eroomisuutisen jne. kyl sitä tuli aluks itkettyy jonki verran just ton syyn takii mikä tos suluis on. sit mun teki pahaa kattoo kuin äiti oli ihan rikki sen takia ja en yhtään ihmettele ku mä kuulin oikeen syyn jälkeenpäin. se tuli äitilleki ihan täysin yllätyksenä ja pisti omalta osaltaan vihatki päälle.

mul on aina ollu tosi läheiset välit äitin kanssa, mut ku olin jo asunu opiskelupaikkakkunnalla, ni iskän kanssa en ollu ollu kovinkaa läheinen enää pitkää aikaa. se meni aika hyvin sillee ohi se kaikista pahin, mut kyl mä uskon et se on alitajusesti vaikuttanu hyvinki pitkään (mä suljen tosi helposti kaiken pahan sisälle). tällä hetkellä oon ok sen asian kanssa, ei oo tullu ikävä iskää sen tempun jälkeen. vähä vaivaantunuttaki välillä jos mä oon sen nähny.

mut sillee et kyl sitä tietyl taval kaipaa sitä perhe-elämää ku kaikki oli viel kunnossa, mut taas toisaalta ku mä oon ollu näin "vanha" sen tapahtuessa, ni mä oon osannu purkaa pahan oloni pois ni se ei oo niin paljoo vaivannu. et jos oisin ollu nuorempi ni se ois varmaa musertanu mut ihan totaalisesti. [/romaani]

sorry tää pitkä teksti : D ehkä se johtuu siitä et oon vielki katkera iskälle.
ja mä en oo väleis ees mun äitin vanhempien kanssa, mut iskän vanhempien kanssa ihan ok.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:12)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:11  
+
0
Mä meen tästä laittamaan hiukset ja sitte suuntaan bussipysäkille, tuun sit hyppelemään tänne myöhemmin :D

Heippa pulut ja hauet sun muut murmelit :)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:14  
+
0
Oon vähän turhanki riippuvainen musiikkiin. Tai no siis kun täytyy koneel koko aja olla kuuntelemas ku spotify on vaa konees. argh. ;D


  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 00:00)