Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 11:34

Pulkku 19 aka viimeinen teinipulina

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 77

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:03  
+
0
mä muuten syön cupcakea ja herranisä tä on makeeta ! :D

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:07  
+
0
mä oon epätoivosesti yrittäny olla syömättä mitään hyvää ja makeeta. koville ottaa :D:D varsinki ku tossa on laatikollinen karkkia ja suklaata yms mitä on kerääntyny tänä aikana.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:08  
+
0
mä en pystyny kieltäytyy ::D
ps MIKSI IHMEESSÄ puhelimestani on aina akku loppu ku sitä tarvitaan. siis aina. ihan aina. nää on niin kuuluisia tästä paskasta akusta oon huomannu.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:10  
+
0
mä oon tänään syöny leivän ja 4 nugettia, meil ois pakastin täynnä jätksiä mut en haluuuu
never regret something that once made you smile

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:11  
+
0

MAD kirjoitti:

mä en pystyny kieltäytyy ::D



en mäkään yleensä :D:D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:15  
+
0
pitäis oikeesti viedä toi puhelimen akku vaihdettavaks. se kestää just ehkä öö päivän? ja kivakiva, se vaihtoki maksaa joku kakskybää

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:17  
+
0
Tossa kännykässä kesti kans akku korkeintaan päivän, mut onneks meni vielä takuuseen nii ei maksanu meille mitää.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:18  
+
0
Mun isä on kirvesmies ja äiti tekee pätkätöitä. :D Eli palkoilla ei hurrata. Mä olen kuitenkin aina penskana saanut harrastaa ihan mitä vaan haluan, oon saanut kalliit kamerat ja porukat on AINA antanut rahaa kun oon tarvinnu elämiseen. Esimerkiksi nyt isä antoi pyytämättä 100e, kun kerroin että olin luullut pöydällä makaavaa OP:n kirjettä tiliotteeksi, mutta avattuani meinasin kusta housuun kun huomasin että se olikin 163e:n autovakuutusmaksu. Ja mullahan oli 170e tilillä, että terve.

Mun auto maksoi 2000e, mutta se on oikeasti 3000e arvoinen. Tämä selittyy sillä, että ostin sen romanilta. Kukaan muu ei ollut uskaltanut ostaa siltä autoa huijauksen pelossa. En edes tajunnut sen olevan romani ennen kuin menin allekirjoittamaan sopimusta sen kotiin, ja huomasin että siellä oli seinät väärällään ravihevosten kuvia. :D:D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:21  
+
0
iphonen akku täytyy vaihtaa tosiaan liikkeessä ja sit pulitetaan akun hinta (25 e) ja toimituksen hinta 20 e. melkeen viiskybää yhteen akkuun ai jes <3

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:21  
+
0
MAD, kuten Stuppo jo sanoikin, niin äiti on koiravahtina ja samalla tarjoan sille sen ilon, että se saa olla yksin. Se kun asuu nyt veljensä ja tämän perheen kanssa etsiessään omaa asuntoa :P

Mut rahakeskusteluun, meillä kanssa lapsilisät meni lasten elättämiseen. Rahaa kun ei ole koskaan ollut paljoa ja välillä sitäkin vähemmän. Siskonkin huoltajuus jotenkin siirrettiin valtiolle, koska vanhemmilla ei ollut varaa maksaa hoitokuluja. Kun mä muutin kotoa sain 80e ns. tuparilahjaksi, koska opintotukipäätöstä ei ollut vielä tullut. Aluksi porukat maksoi mun e-pillerit, mutta kun täytin 18 niin loppui sekin makselu. Samaten alaikäisenä mun koulukirjat maksettiin, mutta nekin kaikki mahd. halvalla huuto.netistä, joka ei tosin haitannut yhtään koska ruotsinkirjassakin oli kaikki tehtävät tehty valmiiksi ja vielä oikein :))))))
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:25  
+
0
munkin kirjat ostettiin käytettynä. saanko kysyä että mitä järkeä on ostaa uusina, kun niitä käytetään kuitenkin se vuosi ja pistetään kiertoon.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:25  
+
0
Mä muistan lapsuudestani sen, kun olin usein iskän mukana ammattikoululla, kun se opiskeli johonkin ammattiin ja mulla ei vissiin ollu mitään hoitopaikkaa :P Siellä mä pyörin autopuolella mukana ja välillä iskän opiskelukaveri vahti mua, jos iskällä itellään oli sellasta hommaa, ettei voinu samalla kattoa mun perään. Tää tais olla just lama-aikaa, kun iskällä ei ollu töitä ja se sit joutu kouluttautumaan uudestaan.
Oli sitten hassua, kun yläasteella käytiin tutustumassa samaisessa ammattikoulussa ja mulle ne paikat siellä autopuolella oli jo ihan tuttuja ja kahvionkin muistin oikein hyvin :D

edit. Mulle ostettiin melkein kaikki lukion kirjat uusina, koska harvat vanhat kirjat ois käyny. Joitakin veljen vanhoja kirjoja pystyin käyttämään. Ja sit niistä mun kirjoista harvat kävi esim. mun serkuille, jotka alotti lukion mun jälkeen. Et ei paljoo kierrättäminen onnistunu..
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:27)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:28  
+
0
mä olisin halunnu lapsena et äiti olis ollu mun kanssa enemmän. se ei edes jääny kunnon äitiyslomalle. oli ehkä just 2 viikkoa kotona. isi oli mun kanssa kotona ja mun eka sana oliki iti. äiti vaan kävi lypsämässä ruokatauolla äidinmaidot tuttipulloon ja lähti töihin.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:32  
+
0

MAD kirjoitti:

munkin kirjat ostettiin käytettynä. saanko kysyä että mitä järkeä on ostaa uusina, kun niitä käytetään kuitenkin se vuosi ja pistetään kiertoon.

Meillä käytettiin kaikkia kirjoja koko sen kolme vuotta <3
Varjo 12/2010 ♥

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:33  
+
0
o-ou ois kyl kiva jos munkin lapsilisät ois menny johonki säästöön.... Mulla ei oo oikeesti mitään säästötiliä koskaan kai perustettu. :D:D Tai ehkä toivottavasti joku salanen. Paits et oon jo 18 et ei sen pitäs olla salanen.... Nykyään ku ei tuu lapsilisiä, vaan opintotuet ni neki lähtee suoraan mun tililtä kalppimaan meidän "elämiseen". Ootan kyl oikeesti tavallaa et pääsisin muuttaa ku sit saisin ees pitää omat vähäset roposeni vaikka tiukkaa tekeeki varmasti.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:35  
+
0

Sipulu kirjoitti:

[quote=MAD]munkin kirjat ostettiin käytettynä. saanko kysyä että mitä järkeä on ostaa uusina, kun niitä käytetään kuitenkin se vuosi ja pistetään kiertoon.

Meillä käytettiin kaikkia kirjoja koko sen kolme vuotta <3[/quote]

Olit amiksessa? Kö? Koska lukiossa täytyy ostaa kuitenki joka vuodelle uuet kirjat.

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:35  
+
0
im not ur babe im not ur babe fernandoooooooooo

hehe moi
life is too short to live without poetry

Razak

Razak
Viestimäärä: 190

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:36  
+
0
Mä just mietin mistä revin rahaa kirjoihin. Pitää keksiä jotain, systeri lupas jelppiä. Porukat on sitä mieltä että mä en mitään kirjoja tarvii vaan saan pärjät ilman.. -.- Ja rahasta, just eilen jouduin iskälle lainaamaan omia säästöjäni.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:36  
+
0
Ärh.. Ens kuussa alotan työharjoittelun ja saan sen ajan 9€/päivä enemmän rahaa, mut se taas tarkottaa sitä, et meidän asumistuki tippuu entisestään eli käteen ei jää paljoakaan enempää kuin nytkään..
Löytyispä ihan oikeeta palkkatyötä. Inhottavaa tällanen kituuttaminen. Vielä ei oo sentään tarvinnu mennä kinuamaan sossusta rahaa.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:38  
+
0

MAD kirjoitti:


Olit amiksessa? Kö? Koska lukiossa täytyy ostaa kuitenki joka vuodelle uuet kirjat.

Jo vain. Ja kyllä, tiedän :D Myös lukiota tuokio takana.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 77
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 23:45)