Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 23:24

Pulkku KakskytäKolome

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 75

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 16:57  
+
0
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010090212285186_uu.shtml

argh edelleenki se idiootti autoilija ajo kolmion takaa !!!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:00  
+
0
voi kyllä. lihoaminen on ahdistavaa. varsinkin silloin kun se olisi melkein pakko tapahtua, mutta ei oo henkisesti valmis siihen. \o
winter brings the spring again

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:00  
+
0
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201009020162306_uu.shtml

pitäiskö alkaa pelkään :-S
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:25  
+
0

Wallen kirjoitti:

http://i56.tinypic.com/1zmi33c.jpg
anteeksi mutta tuoko vihreä bikiininen tyttö liian pyöreä? :--DD.d.d sehän ois ihan luuranko, jos vielä ois laihempi.

http://i53.tinypic.com/209loh5.jpg
ja tämä :-D ok musta noi kumpikaan ei oo LÄSKEJÄ.

herranjestas jos toi ihminen oikeesti ajattelee noin, joka nuo on kirjoittanu :_D.-d

mä ajattelen aika samalla tavalla kun toi. Jos oisin ekan kuvan vihree bikininen tyttö niin kyl mä vähän kiinteyttäisin ja jos oisin toi isompi nainen tossa toisessa niin näkisin kyl aika paljon tarvetta salille, toi toinen on ihan laiha. Mun mielestä muutenkin normaali = varaa laihduttaa, laiha = hyvä ja sit on liian laiha, läski, lihaksikas ja sitä rataa. Mut en oo muiden suhteen yhtään nii kriittinen ku itteni.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 17:26)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:28  
+
0
musta sellanen naisellinen pieni pyöreys on ihan kaunista. ja en näe mitään vikaa ensimmäisen kuvan bikiinitytössä tai alemman kuvan kummassakaan tytössä. se voi johtua siitä, että olen itse sen verran lihavampi, että kaikki minua laihemmat ovat kauniita ja kateellisuutta herättävää.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:32  
+
0

Wallen kirjoitti:

musta sellanen naisellinen pieni pyöreys on ihan kaunista.

ei siinä mitään vikaa eikä se oo mun mielestä rumaa, kunhan mulla itellä ei oo (öö). en mä mikään sellanen haluu olla et luut paistaa vaan sellanen treenatun näkönen eikä mitään turhaa ylimäärästä. sit voisin sanoo olevani oikeesti tyytyväinen.
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:38  
+
0

HakataruJengipetturi kirjoitti:

ei siinä mitään vikaa eikä se oo mun mielestä rumaa, kunhan mulla itellä ei oo (öö). en mä mikään sellanen haluu olla et luut paistaa vaan sellanen treenatun näkönen eikä mitään turhaa ylimäärästä. sit voisin sanoo olevani oikeesti tyytyväinen.



jos mun nykyisestä yulkomuodosta pitäisi muuttua jollain tapaa parempaan päin. olisin ehkä mieluumin naisellisen pyöreä, hyväkuntoinen ja kuitenkaan en mikään _läski_ kuin treenatun näköinen ja laiha ja solakka ja mikä ikinä hyvänsä :-D jos siis realistisesti ajatellaan, että mitkä mun mahdollisuudet tästä ois muuttua. tottakai aina voisi saada sen treenatun ja upean vartalon, mutta ei mulla toisaalta ole sellaiseen tarvetta.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:41  
+
0
Musta toi ekan kuvan vihreebikininen nainen on ihan ok, mut jos olisin toi alemman kuvan vasemmanpuoleinen, niin näkisin kyl kovasti tarvetta liikkumiselle yms niinku Hakataruki :-D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:42  
+
0
Mua niin ÄRSYTTÄÄ nää nykypäivän kauneusihanteet. Pitää olla langanlaiha, ei grammaakaan rasvaa missään. :'D

Ja tuo muotialakin. Huippiksissa valitetaan ihmisille, jotka ovat jo valmiiksi erittäin laihoja, että vielä pitää laihduttaa. Pöhh..
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:42  
+
0
"Koira tappaa harvoin, mutta mitä jos se osuisi sinun tai perheesi kohdalle? Koiriin ei pidä luottaa. Oikea koira ei ole sitä, mitä Disneyn filmeissä näytetään, se on vain tyhmä eläin ja voi käyttäytyä täysin odottamattomasti. "
:DDDDDDDDDDDDD aaaaaa miten tuo ihminen paljasti älykkyytensä. Kehtaisin väittää että ihminen on vaarallisempi
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:44  
+
0
..hitto, rupesin just miettimään et jos ois "isona" (:D) tai siis tuliskin ja lihois iha tosi paljon ja ois monta kiloa painavempi mitä nyt. hurjaa. yök. en haluais, en halua liikkua tästä painosta minnekään.... :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:44  
+
0
Täytyy olla laiha, ruskettunu, pitkät hiukset, mielellään kynnet laitettu, nätisti meikattu ja hyvä tyyli. sit oon kateellinen.
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:44  
+
0
Mm-m. Ja vaikka tuo tyttö tuolla blogissa hehkuttaakin sitä miten laiha ja täydellinen pitää olla. Ja läskit ei voi olla sisäisesti kauniitä ja että kauneus voi olla vain ulkoista. Niin eihän välttämättä kaikki voi olla laihoja. Mä tiedän yhden tytön, jolla oli aivokasvain ja hän lihoi sen takia hurjan paljon. Ja on selkeästi ylipainoinen ja todella lihava. Saako hänetkin haukkua lihavaksi, huonoksi ja surkeaksi ihmiseksi koska hän on lihava. :O
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:45  
+
0
no pitää olla aikamoinen barbinukke että on täydellinen ihminen. huhuh.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:45  
+
0
En mäkään tajua noita huippiksia joissa toitotetaan jollekki megalaihoille, et laihdu laihdu laihdu, ei se ihan yli mennyt laihuus oo hienoa. Mut en mä kyllä usko, että kukaan oikeesti haluais olla lihavakaan. Mä en esim. käsitä meidän rehtoria, joka on oikeesti ihan äärettömän lihava, sen kävely on hankalaa ja se puhuessa se hengittää ihan sairaan raskaasti, mikä helvetti ihmiseen menee että päästää ittensä semmoseen kuntoon? Ja ennen ku joku hyökkää, et voi johtua sairaudesta niin ei, tässä ei johdu. :-D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:47  
+
0
dronttiedward, mietin ihan samaaa :---( Eli miten joku voi päästää ittensä sellaseen kuntoon...
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 17:51)

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:49  
+
0
mun painomieltymyksiin ei vaikuta kauneusihanteet tai ympäristön painostus laihuuteen. jokainen on minkä kokoinen tykkää, kunhan kantaa sitä mitä on ylpeänä ja on itse tyytyväinen.

mikään ei oo surullisempaa kuin katsoa vierestä niitä selvästi ylipainoisia ihmisiä liian pienissä vaatteissa yms.
winter brings the spring again

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:53  
+
0
kuulostipas toi nyt jotenkin rumasti sanotulta. tarkoitin siis tuota viimeisintä lähinnä niin, että isompikokoisetkin voisivat sitten hyväksyä sen tilanteensa ja pukeutua vaikka sen mukaisesti......
winter brings the spring again

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:53  
+
0
Mut missä menee laihuuden ja lihavuuden raja? Mun mielestä se menee niissä terkkarin käyrissä yms., painoindeksissä aikuisilla (tosin urheilijoilla se ei aina pidä paikkaansa). Mun ystävä on terkkarin mukaan ihannepainoinen, vaikka se on just silleen naisellisesti pyöreä, ja jos toi bloggari näkis sen niin se luokittelisi sen läskiksi. Oon kyllä sitä mieltä että jos toi blogi ei ole täydellinen provo, niin kirjoittajalla on syömishäiriö.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:53  
+
0

Wallen kirjoitti:

no pitää olla aikamoinen barbinukke että on täydellinen ihminen. huhuh.

voi näyttää ihan luonnolliseltakin ihminen joka täyttää noi, halooooo oooo.
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 20:45)