Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 23:24

Pulkku KakskytäKolome

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:53  
+
0


:DDDDDDDD
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 17:59  
+
0
Mua ärsyttää kun sain eilen Tobleronepötkön myöhäisenä synttärilahjana. Nyt se kummittelee tuolla lukitussa laatikossa. Lupasin itelleni et illalla saan Vampyyripäiväkirjojen kunniaks ottaa pari palaa, mut kuitenki pian kaikki 400g on paremmassa paikassa....

haluan löytää itsekurin. kultaisen keskitien. harmonian.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:00  
+
0
Mä en ole oikeen koskaan ymmärtänyt sitä miksi ihmisiä tuntuu kiinnostavan ja hiertävän toisten paino. Buuhuu. Sen ymmärrän että omaa painoansa miettii ja arvostelee mut miksi muitakin.....
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:02  
+
0
Swi, no jep. :D Tuon blogin kirjoittajakin takertui mun mielestä aivan järkyttävän pieniin yksityiskohtiin toisten ulkonäössä. ("Tolla on liian pyöreät reidet!") Onneksi mun kaveripiirissä ei ole yhtään tuollaista idioottia.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:03  
+
0
Mulle on lähinnä ihan sama kuinka lihava on. Mutta se terveys mua eniten hueólestuttaa.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:05  
+
0
mä ainakin otan ton blogin niin että toi yrittää saada ne jotka haluaa laihtua niin motivoitumaan (=tältä näytät laihojen ihmisten vieressä, tältäkö haluut näyttää? mee lenkille), enkä sillä että se on tehny ton vaan haukkuakseen läskejä? ja siinähän vaiheessa, kukaan täällä ei oo haukkunu läskejä ku korkeintaan itteään.
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:05  
+
0
Tää "miks ihmisiä kiinnostaa muiden paino, vaatteet tai muut tekemiset" tulee täällä AINA ja ikuisesti esille - pitäiskö meidän elää jossain hiton kuplas, kenenkään muun asiat tai yhtään mikään ei sais kiinnostaa vai mitä hittoa? :D

Niin ja en nyt puhu tosta bloggaajasta, tollahan nyt menee vähän yli esim. toi reisien liika pyöreys... moro.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 18:06)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:06  
+
0
No joo, mutta laihuus ei kerro aina sitä noudattaako terveellisiä elämäntapoja vai ei. Epäterveellisesti syövä, paljon päihteitä käyttävä ja vain vähän liikuntaa harrastava laiheliini on paljon suuremmassa vaarassa sairastua kuin muutaman kilon ylimääräistä omaava, mutta terveellisesti syövä ja liikuntaa harrastava ihminen.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:06  
+
0
kada: ei onneksi mullakaan ole sellaisia arvostelijakavereita

Joku äijä sanoi mulle joskus baarissa että mun mun pitäis laihduttaa. Joku ihan randomi. Kehotin sitä hankkimaan elämän :DD Joskus tuollainen loukkasi mutta nykyään nauran vaan kakkaisesti. Mun maailmassa on paljon muutakin kuin paino lihavuuslaihuusläskiys enkä todellakaan aio hankkia itselleni lisää ongelmia tai ahdistusta siitä paljonko painan
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:06  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Swi, no jep. :D Tuon blogin kirjoittajakin takertui mun mielestä aivan järkyttävän pieniin yksityiskohtiin toisten ulkonäössä. ("Tolla on liian pyöreät reidet!").

esim tonkin otin niin että jos sillä ois itsellään tollaset reidet se ei olis itseensä tyytyväinen.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 18:13)

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:10  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Tää "miks ihmisiä kiinnostaa muiden paino, vaatteet tai muut tekemiset" tulee täällä AINA ja ikuisesti esille - pitäiskö meidän elää jossain hiton kuplas, kenenkään muun asiat tai yhtään mikään ei sais kiinnostaa vai mitä hittoa? :D

No siis kiinnostaa saa mutta sitten kun se menee tylyksi arvosteluksi tai muuten vaan yli niin siinä on ihan totta jotain mätää mun mielestä
Ite oon tähän ajattelutapaan kasvanut ja oppinut koska oon nähnyt vähän liikaa kaikkea. Kokenut liikaa. Siis tätä on älyttömän vaikee selittää. Mun arvomaailma (tms) on vaan sellainen että tietyt asiat ihmettää.
/muoks/ yritin siis kertoo että tietyt asiat on vaan menettänyt merkityksesä tässä vuosien aikana
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 18:12)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:11  
+
0


Tähän väliin, kertokaa mikä helvetti tolla koiralla on? Furilla on tommonen alaselässä, ihan yhtäkkiä tullu. 2vk sitte siitä vaan irtos ihan kauhee karvalaatta ja nyt se on ton näkönen. Mitä helvettiä?
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:12  
+
0
Joo, jos sitä alkaa niille ko. ihmisille paasaamaan et oot mun mielestä läski jne niin se ei oo ok.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:14  
+
0

HakataruJengipetturi kirjoitti:

[quote=Kadaver]Swi, no jep. :D Tuon blogin kirjoittajakin takertui mun mielestä aivan järkyttävän pieniin yksityiskohtiin toisten ulkonäössä. ("Tolla on liian pyöreät reidet!") Onneksi mun kaveripiirissä ei ole yhtään tuollaista idioottia.

esim tonkin otin niin että jos sillä ois itsellään tollaset reidet se ei olis itseensä tyytyväinen.[/quote]

Sain jotenkin sellaisen kuvan että kirjoittajan koko elämä pyörii muutenkin vain laihdutuksen ympärillä. :D ja jossain kirjoituksessa kirjoitti juuri jotain "saas nähdä ketkä koulussa ovat laihtuneet ja ketkä lihoneet". Ketä oikeasti jaksaa kiinnittää huomiota noin paljon muiden painoon?

Tuskin elämä, jossa pitää ajatella vain laihdutusta, on hirveän nautinnollista.

//yäh, voisin opetella käyttämään tätä lainausta.
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 18:16)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:15  
+
0

HakataruJengipetturi kirjoitti:

mä ainakin otan ton blogin niin että toi yrittää saada ne jotka haluaa laihtua niin motivoitumaan (=tältä näytät laihojen ihmisten vieressä, tältäkö haluut näyttää? mee lenkille), enkä sillä että se on tehny ton vaan haukkuakseen läskejä? ja siinähän vaiheessa, kukaan täällä ei oo haukkunu läskejä ku korkeintaan itteään.


No mun mielestä tota yhtä postausta katsoessa läskien haukkumisella ja laihojen motivoimisella on vaan hienoinen ero, ja se on postauksen kohderyhmä.

Äh, nyt mä vaikutan kamalalta hipiltä. :D:D En siis kannata mitään "lihavat on vaan kurvikkaita ja laihat rumia luukasoja" -mentaliteettia vaan mulla ärsyttää tuo bloggaajan olemus ja asenne, kun se tuolla tavalla pitää läskejä jonkinlaisina toisen luokan kansalaisina.

dronttiedward kirjoitti:

Tää "miks ihmisiä kiinnostaa muiden paino, vaatteet tai muut tekemiset" tulee täällä AINA ja ikuisesti esille - pitäiskö meidän elää jossain hiton kuplas, kenenkään muun asiat tai yhtään mikään ei sais kiinnostaa vai mitä hittoa? :D

Niin ja en nyt puhu tosta bloggaajasta, tollahan nyt menee vähän yli esim. toi reisien liika pyöreys... moro.


No mä en ainakaan ennen ole sulle tästä asiasta nillittänyt, joten jos muhun viittasit niin haukut väärää puuta. Silloin blogipulinassa ärähdin, mutta se johtui liian karskista kielenkäytöstä ja kielikuvista eikä sun mielipiteestä. Mä itse olen kuitenkin tosi kova arvostelemaan muita, joten ei ole paljon varaa jeesustella. :D Mulla vaan ärsyttää, kun tuo bloggaaja arvostelee noin ÄRSYTTÄVÄN pieniä yksityiskohtia ja tyyliin sen takia polkee toisen ihmisarvon maan tasalle.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:16  
+
0
^ Siis et sä oo koskaan valittanut tosta, eli en siis tarkottanut sua :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:17  
+
0

HakataruJengipetturi kirjoitti:

esim tonkin otin niin että jos sillä ois itsellään tollaset reidet se ei olis itseensä tyytyväinen.


No mutta samallahan se kuitenkin arvostelee sitä toista. Jos mä sanon sulle, että "en olis kauhean tyytyväinen jos mulla olis sun naama", niin jotenkin musta tuntuu että loukkaantuisit. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:18  
+
0

Hypnotic kirjoitti:



Sain jotenkin sellaisen kuvan että kirjoittajan koko elämä pyörii muutenkin vain laihdutuksen ympärillä. :D

Kyllä mullakin pyöri koko elämä suunnilleen pelkän laihdutuksen ympärillä, sellasta se on jos ei oo tyytyväinen itteensä.
never regret something that once made you smile

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:19  
+
0
Mun mielestä toi blogi ei todellakaan ole laihduttajien motivointia, mua lähinnä yököttää toi vaikken olekaan laihduttaja. Mun mielestä hyvä motivointi on ihan erilaista, en usko että ketään mieleltään tervettä laihduttajaa toi oikeasti motivoi terveellä tavalla, luulen että toi blogi on saanut aikaan paljon enemmän pahoja mieliä kuin hyviä ja motivoituneita!
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:20  
+
0
Mun on kyllä pakko myöntää, että hypin riemusta kun yksi yläasteen aikainen miestennielijätyttö oli lihonut järkyttävän isoksi ja oon itse lihonut vaan pari kolme kiloa yläasteen lopusta. :))
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 18:45)