Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 23:24

Pulkku KakskytäKolome

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:21  
+
0
Mua kyllästyttää ihan älyttömästi ja varmaan poltan vielä joku kaunis päivä tän tuppukylän koska ihmisillä ei ole OMAA elämää niin pitää sitten puhua kakkaa muista.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:22  
+
0
Huh huijaa, painopulinaa täällä.

Ei ole taas pitkään aikaan tullut päiviteltyä kuulumisia tai vastaavaa kc:ssä, kauheasti vaan kiirettä pitää.

Mitäs muille junnuille, onko viikonloppusuunnitelmia?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:23  
+
0

schnii kirjoitti:

Mun mielestä toi blogi ei todellakaan ole laihduttajien motivointia, mua lähinnä yököttää toi vaikken olekaan laihduttaja. Mun mielestä hyvä motivointi on ihan erilaista, en usko että ketään mieleltään tervettä laihduttajaa toi oikeasti motivoi terveellä tavalla, luulen että toi blogi on saanut aikaan paljon enemmän pahoja mieliä kuin hyviä ja motivoituneita!


Oon kyllä samaa mieltä! Esim. jos meidän leikkausmaikka näyttäis jotain videota, jossa joku leikkaa tosi surkeasti jonkun hiukset ja alkaisi sitten haukkumaan kyseessä olevaa tyyppiä luuseriksi ja epäihmiseksi, niin mulle tulis lähinnä kamala ahdistus, että apua, mitä jos mustakin tulee tollainen! Sitten vaan VÄKISIN leikkaisin ja harjoittelisin että musta ei tulis sellaista, mutta loppujen lopuksi en osais koskaan olla kovin tyytyväinen itseeni kun pelkäisin koko ajan epäonnistuvani.

Positiivinen vahvistaminen toimii paremmin kuin negatiivinen vastaava. Johan se on koirienkin kanssa moneen kertaan todettu. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:23  
+
0
Isosjuttuja vaaan. :) Pitäis jaksaa raahautua sitten kymmeneks kirkolle. Kuinka moni täältä on käyny isoskoulutuksen?
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:26  
+
0
tosiaaan huomenna perjantai, jeeje viikonloppu ! :) jotain hubaa kavereiden kans ohjelmassa luulisin...

kirjotin tänään terveystiedon terveyspäiväkirja esseen vaik se pitäis tehä vast maanantaiks, oon ylpee itestäni :) pitäis vaa jaksaa viel lukee tota äikän kirjaa (populäärimusiikkia vittulajänkältä), oon lukenu 50 sivuu ja kirjassa on vähän päälle 200 sivua muistaakseni ja ens perjantaina pitäis olla luettuna... :D no jos tsemppaan nyt ni ehkä mä pystyn siihen, mul jää aina nää lukujutut viime tippaan, huoh.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu torstaina, 02.09.2010 klo 18:27)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:27  
+
0

Kadaver kirjoitti:


No mutta samallahan se kuitenkin arvostelee sitä toista. Jos mä sanon sulle, että "en olis kauhean tyytyväinen jos mulla olis sun naama", niin jotenkin musta tuntuu että loukkaantuisit. :D

Toi on mun mielestä vähän eri asia. Toi ei kuitenkaan mitään yksityistä henkilöä hauku päin naamaa, vaikka julkkiskin on ihminen jne, mutta siis silti on se vähän eri asia ku se on kuitenki enemmän fine haukkua julkkiksia koska kaikkialla niitä arvostellaan niin ei sitä pidetä niin pahana juttuna. Toi on muutenkin tollanen julkinen päiväkirja sen omista kroppaihanteista mun mielestä tai ainakin toi postaus. vaikee laittaa ajatuksia sanoiks
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:28  
+
0

HakataruJengipetturi kirjoitti:

Toi on mun mielestä vähän eri asia. Toi ei kuitenkaan mitään yksityistä henkilöä hauku päin naamaa, vaikka julkkiskin on ihminen jne, mutta siis silti on se vähän eri asia ku se on kuitenki enemmän fine haukkua julkkiksia koska kaikkialla niitä arvostellaan niin ei sitä pidetä niin pahana juttuna. Toi on muutenkin tollanen julkinen päiväkirja sen omista kroppaihanteista mun mielestä tai ainakin toi postaus. vaikee laittaa ajatuksia sanoiks


No tavallaan joo. Ymmärrän mitä ajat takaa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:29  
+
0
Mävin äskön putsaamassa soittimen ja keksin ton saman koirankoulutusvertauksen, mutta kada ehti ensin sanoa sen :D Kannattaa muuten vierailla nuortenpsykiatrisella osastolla jos on aikeissa alkaa laihduttaa vaikka varsinaista ylipainoa ei ole, siellä näkee millaista helvettiä anorektikot elää ja että sellaiseksi ei kannata joutua. Mun veli kertoo edelleen mulle kaikkia tarinoita niistä, kuinka ne olivat pöydän alta yrittäneet ujuttaa ruokaansa veljelle, ja kuinka ne kerta toisensa jälkeen olivat jääneet kiinni salaa jumppaamisesta.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:33  
+
0
Miks mun maha on nykyään aina kipee :o
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:35  
+
0
Mun munavoi ei vaan kertakaikkiaan koskaan onnistu >:(
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:36  
+
0
^ :DD
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:36  
+
0
iDD HE-MAN

Nämä on aina niin parhaita! :---DDDDDd
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:38  
+
0
Auttakaa mua rakkaat fbaddiktit!
Jos oon "piilottanu" jonku tyypin tilapäivitykset sillee etten nää niit tos pääsivul, ni miten mä saan ne takas näkyviin?
Tää on täyttä murhaa et mä luen noit sen juttuja mut mun on vaan pakko. Piilotin ne sillee poissa silmistä - poissa mielestä tyylisesti mut silti löydän itteni kokoajan sen profiilista stalkkaamasta, ni ehkä vaa paremp et ne jutut näkyy suosiol siin mun pääsivul.
Do or do not. There is no try.

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:42  
+
0
^ !! Oon miettiny samaa. Tosin ei mul oo mitää tarvis lueskella tyypin juttuja ku niitä tulee n. 10/pvä. mut jos joskus 'kiinnostuis' .......
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:51  
+
0
^^^ Rupesin kattoo noita ihan sikana, ihan parhaita!!!
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 18:55  
+
0
iDD He-Manit on lähestulkoon elämän suola.

Tajusin, et pitää nopsasti kattoa eilisen Salkkarit ennenko tulee uutukainen jakso!!
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 19:13  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Tää "miks ihmisiä kiinnostaa muiden paino, vaatteet tai muut tekemiset" tulee täällä AINA ja ikuisesti esille - pitäiskö meidän elää jossain hiton kuplas, kenenkään muun asiat tai yhtään mikään ei sais kiinnostaa vai mitä hittoa? :D

No ei kai kukaan oo sanonu, että ei _saa_? :D Toisia kiinnostaa, toisia ei, jotkut ei ymmärrä miten toisia jaksaa kiinnostaa ja toiset ei ymmärrä miten jotakuta ei kiinnosta ja maapallo se vaan pyörii kaikesta huolimatta.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 20:00  
+
0
On se kumma, normaalisti ei ikinä väsytä tähän aikaan mut nyt sitten kun pitäs töihin lähtee nii totta hitossa väsyttää : D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 20:01  
+
0
Groaah ei jaksais tehdä läksyjä :D
no you don't know what it's like
welcome to my life

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 20:10  
+
0
Ihana iskä :D:D Pistin facebookiin päivityksen asuntohakemuksista ja nyt se soitti; "onks sulla mulle jotain kerrottavaa? Mihin sä muutat, miks sä muutat? Onks sulla jo niin paljon elukoita, että tarviit isomman?" :DD Mut se tarkisti vain, ettei tää ole mikään pt-juttu (yks meidän kerholainen muutti 3 päivän seurustelun jälkeen itseään 20 vuotta nuoremman naisen kanssa yhteen ja muutaman kerran se nainen muutti sieltä jo pois ja nyt sitten lopullisesti ja nyt T on taas yhdessä edellisen vaimonsa kanssa). Mut selitin koko homman ja se ymmärs ja sanokin sit, että niinhän se vähän ajatteli ja että mikäs siinä jos ollaan varmoja. Purr.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 13:30)