Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 23:24

Pulkku KakskytäKolome

Siirry sivulle: 1 ... 72 73 74 75

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 19:55  
+
0
Nythän lauantai ja erikoiskaupat menee kiinni klo 15-18 :( Ne kun menee yleensä arkisinkin jo kuudelta.
Varjo 12/2010 ♥

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 19:56  
+
0
Mua vähä huolestuttaa ku nään tyyliin joka yö unia itestäni tupakoimassa... Ja se on siinä kivaa. Pitäisköhän huolestua. :D oon niiiin antitupakoija ja silti ne tunkee johonki mun alitajuntaan, nice.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 19:58  
+
0
tekee mieli irtokarkkeja :< tai maraboun polka-suklaata

ja älä tosiaan ala polttamaan :00 mun pari kaveria jäi just koukkuun ja nyt ne ramppaa koulussakin koko ajan röökillä, minkä tekosyyn varjolla tahansa -.-""
no shit sherlock.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 19:58  
+
0
Mun tytöistä tykkäävä ystäväni pisti mulle tänään viestiä, että näki unta että me seurusteltiin ja oli kuulemma ihanaa :D:D Olin aika otettu.

Aimee, mäkin näen usein unia joissa poltan! D: Näin enempi niitä silloin kun en ollut edes ikänä maistanutkaan savukkeen savuketta.
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:01  
+
0
Nöök, kohta pitää lähtee töihin ! Swiii soitellaanko illalla jos mulla vaan on rauhallista?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:02  
+
0
Niin ja joo, mua ärsyttää tää polttaminen jo ihan siksi, että mä olen entinen kännipolttaja ja onnistuin lopettamaan sen ja olin vuoden polttamatta ja vaikka teki mieli, niin en polttanut ja sitten viime viikonloppuna poltin L:n savukkeita ja sit jäi se fiilis päälle ja kun tehtiksen kanssa juotiin torstaina niin ostin askin ja nyt sit ostin toisen, kun poltin sen loppuun ja plääh oon vammanen.
Varjo 12/2010 ♥

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:03  
+
0
Pöh, mäkin kuvittelen joskus että polttaisin ja positiivisessa valossa... Mutta en mä oikeesti tykkää siitä hajusta.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:04  
+
0
Hyi Pulu, nyt et kyl yhtään lähe tuolle tielle! >:( koiratytöt tulee ja suorittaa intervention
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:05  
+
0

MAD kirjoitti:

heipati! oltiin eilen nikkellä kattoon ghost writer ja miten tylsä leffa voikaa olla?
D:



Eikä, toi Ghost writer oli niin pitkästyttävä ja huono että huhhuh :D Se oli nii tylsä et keksittiin veljen kans pari tyhmää juttua siitä sen leffan aikana ja naurettiin niit sitte, että ei oltais nukahdettu :P
(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.09.2010 klo 20:06)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:07  
+
0
Hmmm mul on vaan jotenki niin dislike fiilis koko tupakoinnin viitekehykseen. Jotenki katon aina koulun nurkilla polttelevia jengejäkin vähän säälien ja inhoten. :D En vaan jaksais kattoo polttavia ihmisiä. Ja sit ku nää tulee suoraan röökiltä tunnille nii koko luokka lemuaa. Tää "inho" on vähän perua siitä ku tyyliin kaikki sukulaiset polttaa ja seuraukset ei oo ollu hyviä. :( Mut siis en tarkota et tupakointi tekis kenestäkään yhtään sen huonompaa ja on vähän outoa jos joku sanoo et vihaa tupakoivia ihmisiä. :D
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:08  
+
0
Deanna äläpä D: ja siis se loppu on nii tökerö? :D yhtäkkii vaa joku tulee ja ajaa sen päält ja jee end

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:09  
+
0
^Ehheh jep :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.09.2010 klo 20:10)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:12  
+
0
Mulla on se paha, että mulla on tupakkafiksaatio (komeat miehet on tupakan kera n. 100 kertaa paremman näkösiä. Ja se tupakka tosiaan voi olla ihan vaikka kädessä vaan ja silti oon :love:, koska se vaan muuttaa sitä kuvaa niin), pidän siitä ja hajusta, savu on kaunista, tupakoivaa miestä on ihana pussata ja tupakka maistuukin hyvältä. Eli mulla ois kaikki valmiudet olla supertrootupakoitsija, mutta mä en tahtoisi.
Varjo 12/2010 ♥

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:12  
+
0
Hei, tuleeko kohta 24h pulkku :DDD?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:13  
+
0
jeee sain viimei periks et ostetaa mul uus työpöytä! oon tyylii vinkunu sitä siit asti ku muutettiin tänne koska tä nykynen ei edusta mitenkää tätä meijän talon tyylii joteee nyt sit voin alkaa tsiigaa jotai modernimpaa!

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:14  
+
0
btw,
tuleeko tänään telkkarista mitään?
tylsyyksissäni voisin katsoa, nyt kerran kun sille s:lle en viestejä lähettele.
no shit sherlock.

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:15  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mulla on se paha, että mulla on tupakkafiksaatio (komeat miehet on tupakan kera n. 100 kertaa paremman näkösiä. Ja se tupakka tosiaan voi olla ihan vaikka kädessä vaan ja silti oon :love:, koska se vaan muuttaa sitä kuvaa niin), pidän siitä ja hajusta, savu on kaunista, tupakoivaa miestä on ihana pussata ja tupakka maistuukin hyvältä. Eli mulla ois kaikki valmiudet olla supertrootupakoitsija, mutta mä en tahtoisi.


Mä oon kyllä aika niin samaa mieltä. Vaikka en hajusta tykkääkkään, se on silti jotenkin jännästi ihana. Mutta tupakkaa en ole maistanut tietenkään...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:18  
+
0
Beata, telkku.com on kaveri. Mut sieltä tulee Philadelphia tänään :) Ah, Tom Hanks :love:

Tajusin just, että mun osuus uuden asunnon vuokrasta on 281e :D Ja vuokra nyt on 460e ja maksan sen yksin. Pikkasen tulee putoamaan tuo <3
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:21  
+
0
tajusin kui hienoo tälläne on ku on ikkuna lattiast kattoon eli huoneen korkunen ja voi dataa täs ja kattoo maailmaa tonne alas samalla. meijän talo on ihan paras :>

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:23  
+
0

beata kirjoitti:

btw,
tuleeko tänään telkkarista mitään?
tylsyyksissäni voisin katsoa, nyt kerran kun sille s:lle en viestejä lähettele.

Mä katon nyt bridezillaa (:D:D) ja ysiltä aattelin kattoo TAAS jotain 9/11-dokkaria, jimiltä...

ps. Mul on joku fiksaatio oikeesti tohon juttuun. Oon tyyliin nähny kaikki siihen liittyvät dokkarit ja voisin pitää tapahtumien kulusta esitelmän tässä ja nyt! Ja se koskettaa jotenki ihan ylivoimasesti. Sen takia tykkäsin Remember Me:stäkin (= pillitin lopussa silmät päästäni).
I am what I am today because of the choices I made yesterday

  Siirry sivulle: 1 ... 72 73 74 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)