Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 23:24

Pulkku KakskytäKolome

Siirry sivulle: 1 ... 73 74 75

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:26  
+
0

MAD kirjoitti:

tajusin kui hienoo tälläne on ku on ikkuna lattiast kattoon eli huoneen korkunen ja voi dataa täs ja kattoo maailmaa tonne alas samalla. meijän talo on ihan paras :>

Mua ahdistais tollanen ikkuna D:
Varjo 12/2010 ♥

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:27  
+
0
Huomenna tulee Jim Carreyn Liar liar, ihan paras kyllä :-D

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:28  
+
0
Jim Carrey on paras!!!
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:29  
+
0

Sipulu kirjoitti:

[quote=MAD]tajusin kui hienoo tälläne on ku on ikkuna lattiast kattoon eli huoneen korkunen ja voi dataa täs ja kattoo maailmaa tonne alas samalla. meijän talo on ihan paras :>

Mua ahdistais tollanen ikkuna D:[/quote]


must tä on vaan maailman paras :D aamul voi herätä siihe ku koko huone on valoisa ja täst voi stalkkaa ihmisii ja jos ei jaksa ni heittää verhot kiinni

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:32  
+
0
Mä rakastaisin tollasia isoja ikkunoita! Teil on varmaan mun unelmatalo. Luonnonvalo. ♥
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:34  
+
0
Mua ahistaa just se, että ihmiset vois helposti stalkata mua sieltä :D Varsinkin pimeällä kun mulla ois valot päällä, enkä näe ulos mutta ne näkee sisään. Mä tykkään enempi normaaleista ikkunoista ja mulla vielä nykyisessä on ikkunat niin, että aurinko paistaa aina sisään :)
Varjo 12/2010 ♥

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:35  
+
0
mustaviinimarjanektari <3 vaikka vähän oudolta (?) kuulostaa, on ylihyvää.
no shit sherlock.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:36  
+
0
Mulla on pulma. Mulla on hurjasti vanhoja hihamerkkejä, joita en enää käytä mutta en tiedä uskallanko myydä niitä kun ne tuo kuitenkin hurjasti muistoja mun punkkari-ajoiltani D: Vaikka nyt kyllä tarttisin rahaa, kun muuttokin tulee. Möh.
Varjo 12/2010 ♥

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:38  
+
0
Mua suruttaa ku en nää mun kavereita oikeestaan ollenkaan koulussa. :(( Kurssit menee aina niin vammasesti et joudun aina johonki noobryhmään, ja ruokailussakaan ei nähdä ku noi ruokailuvuorot menee aina miten sattuu. Nohh, jos kirjotusten jälkeen taas alkais sosiaalinen elämäki.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:40  
+
0
meijän kaikissa neljässä mh:ssa on iiiisot korkeet ikkunat ja sit ruokapyödän vieressä kans :) onha tä kyl kiva talo juups, toisaalt nyt meil on taas vähä liia iso talo ku niko muuttaa :D mut se oli arvattavis kyl jo sillon ku ostettii tä et ei sii midi. siit yhest huoneest tulee sit työhuone varmaa.

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:50  
+
0
hiljentys. KÖ
no shit sherlock.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:51  
+
0
Mua raivostuttaa exä. Se taisi eilen olla dokaamassa ystävänsä (jonka minäkin tunnen) kanssa ja puoli neljä yöllä mulla alko soimaan puhelin jatkuvasti. Tuli soittoa ja viestiä molemmilta. En vastannut yhteenkään. Viestit oli ilkeitä ja vittuilevia ja mulle tuli oikeasti paha mieli niistä. Meidän erosta on 10 kuukautta, sillä on ollut siitä asti uusi tyttöystävä (jonka kanssa se siis seurustelu jo ennen kuin minut jätti) joten miksi ihmeessä se käyttää energiaansa mun kiusaamiseen? Kun se sai kuulla, että seurustelen taas, niin sain hurjasti ilkeitä viestejä siltä. Kai se tahtoisi että mä lopun ikääni itkisin sen perään ja sille on isokin shokki, kun mä en niin tee vaan olen kerrankin oikeasti onnellinen, eikä se liity siihen mitenkään.

Voi surkeus, että ihmiset voi olla ilkeitä :(

//8000. viesti lähenee. Apua.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.09.2010 klo 20:52)

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 20:58  
+
0
No mun ja S:n juttu loppu siihen, kun ei puhuttu/huomioitu _ollenkaan_ koulussa mitenkään, en tiedä miksi? Ja sitten eilen, vastaili tosi töykeästi mun viesteihin, jos vastasi ollenkaan. Ja nyt mua kaduttaa hirveästi, että otin siihen edes yhteyttä. Näkeehän sokeakin että se tykkää yhdestä toisesta, joka on nätimpi kun minä mutta tosin varattu. ärrrrsyttävää kun tuo varattu tytteli pelailee kaikkien poikien kanssa jotain, oma poikkiksensa kun asuu toisella paikkakunnalla? Ja kyllä se varmaan S:kin välillä haittaa, yleensä kuitenkaan ei. (kokoajan vierekkäin jokapaikassa, hakeutuu toisen lähelle tahallaan.. ._.) ÄH. mutta joo, yritän piristyä vähän, vaikka tosiaan kaduttaa hervottomasti, aloin luottaa siihen liikaa jo aluksi ja kerroin kaikkea mitä en yleensä sano kenellekään. Missään vaiheessa ei tullut kunnolla selväksi, mitä se oikeastaan musta ajatteli. Voi huokaus, tää oli ensimmäinen kerta kun mä olin vakavissani ihastunut :// miss him so much.

ja nyt mietin, miksi se meni tollaiseksi? ja miksi, oi miksi, mä luulin että saisin sen huomion tekemällä sen kateelliseksi? mä en pysty olemaan ajattelematta tätä juttua ja ainoastaan haluaisin yhden vastauksen, jota en tosin kehtaa kysyä. ja mun ajatukset kiertää kehää diudiu.
no shit sherlock.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.09.2010 klo 21:00)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 21:03  
+
0
Että kun täällä on ikävä meininki :( Täälläkin on. Tai mulla on, noilla yhillä on kyllä ihan hauskaa.

Ainiin, katoin tänään Hatchikon. Se oli ihan hirvee kun se oli niin surullinen. Tai hyvähän se oli mutta surullinen. Olisi vaan tehnyt mieli itkeä ääneen, mutta kun olin kaverilla ja sen pikkusisko ja sen kaveri katso sitä meiän kanssa.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 21:05  
+
0
Aww sieltä alkaa leffa ja L toi mulle salmiakkia <3 ja mun korvavenytystä alko kutittaa, kun mietin sitä että vois venyttää lisää :D
Varjo 12/2010 ♥

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 21:05  
+
0
^^mä en sit viitti kattoa sitä, koska pillittäisin varmaan koko leffan ajan.. :P
(Viestiä on muokattu lauantaina, 11.09.2010 klo 21:06)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 21:06  
+
0
Mä jotenkin aattelin et Sipulun korvaa alko kutittaa kun se ajatteli L:ää :DDDd
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 21:06  
+
0
Toksu :D:D:D:D:D:D:D:D:DDD Ei sentään.
Varjo 12/2010 ♥

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 21:09  
+
0
AAA, missä on etsi-toiminto windows seiskassa? :O Mulla on yks kokonainen kansio hukassa! Apua jos se on oikeesti hävinny.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Lauantaina, 11.09.2010 klo 21:09  
+
0
uaah 10km kävely/hölkkä takana ! ja aiemmin päivällä kävelin 5km. väsyttää pikkuisen jo.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

  Siirry sivulle: 1 ... 73 74 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:45)