Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:46

Pulputi 6

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 76

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:13  
+
0
Swi: Yllättävää kyllä, mutta totta! Kunhan vaan suunnittelee ruuat edes jotenkuten valmiiksi eikä lankea yllättäviin pikkuostoksiin. Voi syödä ihan hyvin ja monipuolisesti.

40% mun seuraavasta palkasta meneekin mun toiselle tilille. Siitä tuleekin sitten mun ruokarahasto, jonne tallennan kaikki pulloista saadut rahat, 40% palkasta ja jonne välillä laitan rahaa säästöön pahan päivän varalle. Kaikki vaatteet, meikit yms. turhan tulen ostamaan tällä hetkellä käytössä olevalta tililtä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:17  
+
0
Mä en edes mene riparille vaan protulle koska muutettiin järvenpäästä enkä jaksanu siellä riparia käydä eikä helsingissä ollut juurikaan vapaita paikkoja mutta ei tuo hirveesti haittaa ku en alun perinkään riparille oikeen halunnu.Ajattelin/porukat ajatteli et voitais kumminkin ton protun jälkeen jotkut kahvit tms. järjestää ja saan varmaa sitte tietokoneen tai kameran tai rahaa maltan matkaan kattoo nyt : )))

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:17  
+
0
Kada: Oon omalla kohdalla huomannut että ne kaudet jolloin rahaa ei ole paljoa, tekee ihan hyvää. Tulee just tarkemmin mietittyä mitä syö + ei osta turhia juttuja
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:17)

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:19  
+
0
äää vappun ja vappupäivän kai saataa :((

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:34  
+
0
Mä sain rippilahjaksi 570 e vissiin, ensimmäiset 20e taisin kuluttaa feikki-furminaattoriin, mätsäri-ilmomaksuun ja johonkin... sitten mä ostin ton kameran ja vielä on 30e jäljellä, shekkinä, sillä ostan varmaan koiralle ruokaa. :P

Mä pyysin kaikilta just rahaa, et voin sit ostaa ton kameran. Se oli kyl iha mieletöntä ku oli nii.. paljon rahaa kerralla, härrekyyd ! :D Sitte sain rippiristin kummilta ku sellasen halusin myös. Ja jonku tosisöpön sydänkaulakorun mitä varmaan pidän kans joskus, mutta ku on tää risti ni joskus myöhemmi sit. :) Se on kyl tosi söpö!

JA moi tännekin. Me oltiin tänään mätsärissä, Aatu seropien SIN2, iha hurjan kiva juttu ! Ei nyt oteta huomioon sitä, että sinisiä oli vaan 2. :DDD Palkinnoksi saatiin Purinan reppu, pari kiloa J&V:tä, korvia vissiin, lelu, jotain dentastixin tapasia muttei kuitenkaan, vihko, pokaali ja ruususke. Iha mielettömät palkinnot kyllä :P
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:38  
+
0
J&V, meidän pelastus ♥ Furin ekat 3,5v syötettiin sille kaikkia hemmetin kalliita eläinkaupparuokia ja ne kaikki oli semmosia, et ne meni sen max kahden säkin ajan hyvin alas mut sit alko tihkasta ja koira nirsoili, eikä puhettakaan että olis esim. kuivana syönyt. Sit päätin kokeilla J&V:tä ja ollaan nyt syötetty sitä puolisen vuotta ja se on kyllä parasta ikinä, Furi syö sitä ihan hulluna jopa kuivana, ja ensimmäistä kertaa ikinä se ruoka jää jonnekkin ja koira on vähän lihonutkin :jjei: Ja tommonen 25€/15kg hintaki on piiiikkusen mukavempi ku 50-65€.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:41  
+
0
No nyt meni vielä työhakemus siivoojakskii, jos mua ei huolita SIIVOOMAAN JOTAIN MARKETTIA, ni multa loppuu usko kokonaan! D: Oon hakenu jo Heseen, Seppälään, Suomalaiseen Kirjakauppaan, Robin Hoodiin, Citymarketiin, K-market Kanuunaan, S-markettiin, ABC-huoltsikalle, viiteen Saleen, puistotyöntekijäks, vanhustyöntekijäks, kesäleiriohjaajaks, R-kioskeille.. Yhyy mikä mussa on muka vikana!
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:42)

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:42  
+
0
J&V ON parasta ! :D Se on varmaan koko ikänsä, tai ainakin koko meillä olo ajan syöny energiaa ja hyvin maistuu juu. Vähän se ehkä joskus nirsoilee, mutta mä en rupee vaihtaa mitää eli olkoot sitte syömättä. :D Kyl se sitte taas maistuu. Toi vaa on niin kauhee kuluttamaan sen ruokansa, se tarttis vähä läskiä kylkiin ja selkään eikä sitä vaan tuu :P jotain lihoja vois enemmän tietty hankkia et sais jotain. nojoo.
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:47  
+
0
Meillä Furi on aina välillä sitä mieltä, että aamupalaa ei tarvi syödä ja jättää sit koko annoksen syömättä. Jos ei kerran ruoka kelpaa niin ollaan aina pidetty viikon-kahden tauko aamuruuas ja kyllä taas kelpaa :jjei:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:48  
+
0
Mä en saanut mitään rahaa rippilahjaksi (tai 20euroa taisin saada?), mutta muutama koru kyllä. :) Ei se mua mitenkään haitannut, muutenkin sain tuossa muutama vuosi sitten aika paljon rahaa kun sukulaiset möi metsää. Ja ne rahat ovat tietenkin tulevaisuutta varten.

Että iltaa vaan, pitäisi lukea ranskaa ja saksaa mutta sen sijaan istun täällä koneen ääressä.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:56  
+
0
Jes! Sain tehtyä ton tehtävän kuvakortit! Sit vielä tekstiosa kuosiin, ni ois sekin tehtävä tehty. Sit enää yhen tehtävän viimeistely ja yks tehtävä kokonaan. Sit ois ton koulun vikat etätehtävät tehty.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:57  
+
0
Katri on halfway to Hell!
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:58  
+
0
Me syötetään koiralle tällä hetkellä Olympiania, eläinkaupasta n 60e / 12 kg säkki. Onhan tuo kallista, mutta maistuu hyvin, lihaa on luitten ympärillä ja mitään ihottumia / turkkiongelmia ei ole. Mitäpä hyvää vaihtamaan pois :)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:01  
+
0
Me syötetään koiruuksille jotain Britin ruokaa, joka sopii hyvin herkkävatsaisille. Pojulle on kokeiltu varmaan kahtakymmentä eri ruokaa sen elämän aikana ja vain muutamaa se on syönyt hyvällä ruokahalulla, mutta sitten osasta on tullut allergiaoireita. Sit lopulta löyty tuo Britin ruoka, joka on sopinut hyvin ja se myös maistuu erittäin hyvin. Poju on siis tosi nirso otus, joten on ihme, että se on tuota suostunut syömään ilman nirsoiluja jo tosi kauan. Ja hintakin on ihan sopiva, 15kg maksaa jonkun 40€.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:02  
+
0
Dani ja Hunni syö molemmat Hau Hauta. Oon varmaan teidän mielestä ihan kamala koiranomistaja. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:02  
+
0
Mä oon vielä hirveempi. Mä en tiedä mitä Sussu syö :((
Varjo 12/2010 ♥

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:06  
+
0
Kada, HÄPEÄ :D no ei, Pete söi meillä hmm... okei se söi vähän kaikkea (pedigree/hauhau/luppa/mitä vaan)
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:07  
+
0
Meidän koira syö mitä vaan, eikä me enää kovin paljon näitä kuivamuonia anneta. Mutta pussillisen NutraGoldia löytyy kaapista.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:09  
+
0
Meidänki koirat söis viel Hau Hauta jos se ei olis alkanu tulla suoraan läpi. Gaggaa tuli semmoset 7krt päivässä. Nyt menee 1st choice adult kana&riisi. Harkinnassa ollut vaihto joko täysin vastaavaan mut halvempaan Boosteriin tai sit just noihin Jahti&Vahdin ruokiin
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:10  
+
0
Mä en ymmärrä koirien nirsoiluja. Siis i mean ei se koira tapa itteään nälkään jos ruokaa on tarjolla > meillä on se 10min ruoka lattialla, jos ei maistu niin pois. Seuraavalla kerralla otetaan uusiksi ja toi saa olla mun puolesta vaikka 3 päivää syömättä jos ei kerta maistu. Sairaus on sitten ihan eri asia, sellaset täytyy tutkia mutta mä en ikinä vaihtais koiranruokaa sen takia että joku merkki ei muka maistu. Kyllä se koira syö kun on nälkä.
Ja tä ei ollu tarkotettu erikseen kenellekkään, ihan vaan ihmettelen asiaa koska kaveri / tuttavapiirissä tällästä nirsoilu - showta on.

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28203
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265864
(Tilastot päivitetty viimeksi 02.05.2024 klo 06:00)