Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 24.04.2010 klo 18:46

Pulputi 6

Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 76

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:10  
+
0
On meilläkin joskus syötetty Pedigreetä ja Hau-hauta, kun on ilmaseks saatu esim. mätsäristä :P Ja joskus ihan ostin Pedigreen penturuokaa, kun se sattu Pojulle käymään jonkin aikaa. Jahti&Vahtiakin on syötetty ja sekin sopi jonkin aikaa, mutta sitten Pojulle tuli taas allergiaoireita. Ja markettiruoista kävisi parhaiten Perfect Fitin Sensitive, mutta sille tulee pidemmän päälle sen verran paljon hintaa, ni parempi ostaa eläinkaupparuokaa, eikä sen maistuvuus ole paras mahdollinen.
Nemi sentään syö mitä vaan.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:10  
+
0

Me syötetään koiralle tällä hetkellä Olympiania, eläinkaupasta n 60e / 12 kg säkki.

Herranjumala :eek: Kauhulla muistelen niitä aikoja, ku Furi söi Royal Caninia ja 15kg säkki makso sen lähemmäs 70€. Ihan törkeetä riistoa! Kaiken lisäks se ruoka on aikamoista sontaa...

Mä olin joskus sitä mieltä, että mun koiralleni ei sitte mitään surkeita koiranmakkaroita syötetä. No, nykyään se saa sitä joka ruuan mukana... :D Tosin en kelpuuta muita ku semmosia, joiden sisällön oon tarkasti syynännyt - mitään Huberttia tai Pedigreetä en salli!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:12  
+
0
Mä tiedän Sussun ruoasta sen, että se on jotain kallista. Kippaan sen vaan tuohon muovilootaan, niin en voi edes luntata nyt. Selvennyksesi siis, että Sussu on äitini koira, joka asuu luonani ja äiti vastaa kaikista sen kuluista. Tuo ruoka on kasvattajan suosittelemaa ja hyvin maistuu ja tuntuu sopivan Sussulle, joten ei olla nähty aiheelliseksi vaihtaa vaikka hinta onkin aika suolainen :)
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:13  
+
0
Meillä on yks koira ja kooltaan aika pieni, niin ei onneks tarvi uutta säkkiä ostaa kovin usein :-) onhan se kallista, mut eipä se omaa lompakkoa rasita kun vanhemmat maksaa :D

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:14  
+
0
Eihän se koira toki itseään nälkään tapa, mutta Poju on ollut kamalan laiha joskus, kun ei vaan syönyt. Kyllä me yritettiin kovasti sitä, että kuppi pois, jos ei maistu ja kyllähän se sitten jossain vaiheessa söi, mutta sitten alkoi taas se nirsoilu, kun oli kerran sen mahan saanut täytettyä jotenkuten. Eli saattoi syödä kerran kahdessa päivässä.
Nykyään Poju jättää välillä joko aamu- tai iltaruoan syömättä, mutta ei se enää vuorokautta putkeen paastoa. Neminkin tulo on varmaan vaikuttanut ruokahaluun.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:16  
+
0
Meidän Wilma ei välttämättä syö joka pvä mut en mä sitä ole koskaan osannut pahana pitää :eitietoo:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:18  
+
0

Katri kirjoitti:

mitään Huberttia tai Pedigreetä en salli!

Mikä sit on hei hyvää koiranmakkaraa :--D mä oon yhen pötkön syöttäny just Huberttia ja yhen sitä J&V makkaraa ku sai kaupanpäälle.
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:18  
+
0
Zenalla on niin hyvä ruokahalu ettei oo tarvinnu asiaa pahemmin miettiä edes. :-) Kyllä se joskus on paastonnut 3 vai 4 päivää, mut se pelleily ei oo sit enää toistunu.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:20  
+
0
Musta oli inhottavaa pistää porukat aina ostamaan niitä jesuksen 65€ säkkejä joka välissä, on sille 65 eurolle parempaakin käyttöä, ku aivan ylihinnoiteltu koiranruoka. Siks oonkin tyytyväinen, ku J&V sopii niin hyvin - tolla 65€ hinnalla saa kolme ruokasäkkiä nykyään. :jjei:

Meillä on syötetty mm. Royal Canin Maxi Junioria, RC Maxi Sensibleä, Virbacia, Nutro Choice Performancea (liian vahvaa jopa meidän megaliikkuja-belggarille -> mahakatarri), Acanaa, Boosteria, 1st Choicea, Eaglea, Bento Kronenia (luulin iäisyyden että se on Bento Krohen!!)... :paapatus:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:23)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:20  
+
0
Monissa koiranmakkaroissa on vaan sikana vettä, ei sellasesta kannata kauheesti maksaa.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:22  
+
0

Mikä sit on hei hyvää koiranmakkaraa :--D

Mä kelpuutan HauHaun ja öö mikä se Oscar-merkki on, joka myy niitä rusto-/putkiluita yms? No kuitenki se. En mä hirveesti oo noita Huberttien ja Pedigreen sisältöjä makkarois tutkinu (ne kyllä näyttääki jo vähä... mielenkiintosilta), mut Pedigreen erivärisiä söpöjä pikku ruikkunappuloita en syöttäisi koiralleni joten en sit makkaraakaan. :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:23  
+
0
Katri! Siis teillä on syötetty 1st choicee ja toi J&V käy? Ootko huomannu jtn eroja esim cacan määrässä? piereskeleekö tein koira paljon?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:23  
+
0
Poju on painanut vähimmillään n. 10,5kg (ennen kastrointia) ja tällä hetkellä se painaa 13,2kg ja on just hyvä eli joskus se on ollut ihan liian laiha. Aikaisemmin sen paino on ollut 11-12,5kg, mutta nyt parantuneen ruokahalun ansiosta paino on noussut.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:25  
+
0

Katri! Siis teillä on syötetty 1st choicee ja toi J&V käy? Ootko huomannu jtn eroja esim cacan määrässä? piereskeleekö tein koira paljon?

Siis toi koira caccaa nykyään toooodella vähän ja oikein kauniita läjiä! :D Ja ei piereskele oikeastaan yhtään, jos vertaa mitä se on muita ruokia syödes piereskelly... nam nam :love:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:25)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:27  
+
0
Mäkään en syöttäis pedigreetä koiralle. Enkä oikeestaan mitään markettiruokaa (Luppa yms). Suurimman osan ravintosisältö on ihan täyttä shaibaa ettei tosikaan! Lisäaineet, väriaineet, säilöntäaineet, lihapitoisuus liian pieni yms. Voihan ne toki joillekkin koirille sopia, mutta en mä omaani tankkais täyteen väriaineita.
Olkoot sitten eläinkaupan ruuat suhteettoman kalliita, mutta en mä kyllä markettiruokien laadun puolesta puhuis. J&V kyllä menis, jos tulis rahapula / täytyis vaihtaa ruokamerkki. Mut eipä se edes markettiruoka ole.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:33  
+
0
Joo en mäkään syöttäisi mitään markettiruokia, en sitte ikinä, vaikka kuinka nyt uusimmas Friskiesis saa nappuloille kastikkeen ku kaataa vettä päälle!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Mä oon tutkinut varmaan tyyliin joka ikisen ruokamerkin sisällöt suurella hartaudella läpi :D Aluks olin vähän epäileväinen J&V:nki suhteen, mutta ajattelin että tuskin se koira siihen kuolee ja J&V:ssä on sitä paitsi suurin lihaprosentti mitä missään noissa ruuissa mitä meillä on syötetty. Että kannatti kokeilla :jjei:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:36  
+
0
Paljonko tuo J&V maksaa? Voisin seuraavaksi ostaa sitä, koska haluaisin välillä kokeilla muutakin kuin Hau Hauta. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:36  
+
0
Voi kun meillekin ois toi J&V käynyt. Mahaongelmien lisäksi ne nappulat oli ihan liian isoja Pojun mielestä :D Se tykkää natustaa pienempiä. Tosin nykyään se syö ruoan turvotettuna, ni menis varmaan isompikin nappula, mutta toi Brit on suht pientä.

Kohta pitäiskin antaa noille ruoka. Pojulle pitää laittaa kaikenlaista lisäravinnetta ruoan sekaan, että selkä ja nivelet pysyis paremmassa kunnossa.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:37  
+
0

Paljonko tuo J&V maksaa? Voisin seuraavaksi ostaa sitä, koska haluaisin välillä kokeilla muutakin kuin Hau Hauta. :)

20-25€/15kg.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULPUTI 6 - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 20:37  
+
0
Parasta olis tietty syöttää ihan vaan lihaa eikä mitään teollista mömmöö mut en oo ite jaksanu viel perehtyä tarpeeks mihinkää raakaruokintaan ja sit miettisin aina et jääkö noilta kuitenki joku ainesosa saamatta.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 ... 12 13 14 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6353
Viestejä yhteensä545787
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 17.05.2024 klo 05:15)