Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 49

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

SYDäNKäPYSTELYä 3 - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40  
+
0
Lissää lissää!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 00:26  
+
0
voisin heittää seurusteleville mutta vielä erillään kumppanistaan asuville sellaisen kysymyksen, että jätättekö paljon omia tavaroita toisen luokse? vaatteita tai hammasharjaa tai muuta vastaavaa?
koska me ollaan J:n kanssa molemmat sellasia, ettei ikinä jätetä omia tavaroita toisen luo, ja oon miettiny ollaanko me harvinaisia tässä asiassa :D mä tykkään pitää tavarat mukanani enkä osaa jättää mitään toisen luo, sama homma J:llä. ollaanki monesti vitsailtu että jos jostai syystä joskus erottais, nii eipä tarttis ainakaa hakea mitää omia kamoja toisen luota :---D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 00:47  
+
0
^ hammasharjat löytyy toisen luota, ei muuta. ei mulla tule edes mieleen muuta, mitä vois jättää. en mä vaatteitani ainakaan, entä jos tarvitsen just tiettyä vaatetta ku oon kotona mutta se oiskin pojan luona? :D
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 00:52  
+
0

jacknasty kirjoitti:

^ hammasharjat löytyy toisen luota, ei muuta. ei mulla tule edes mieleen muuta, mitä vois jättää. en mä vaatteitani ainakaan, entä jos tarvitsen just tiettyä vaatetta ku oon kotona mutta se oiskin pojan luona? :D


tota mä oon kans miettiny, et kiva sitten ku tarvitsee sitä tavaraa tai vaatetta jonka on just jättäny poikaystävän luokse. tietty joku pyyhkeen tai sukat voisi jättää, mut ei sitä jotenki osaa :D

/ bongasinpa py:n uimashortsit kylppäristä ! eka kerta ku se jotain jätti :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 00:57  
+
0
ei me kyl jätetä tavaroita toistemme luo kuin korkeintaan vahingossa. ei mulla oo mitään mitä voisin jättää, tarviin kaikkee mitä mulla on! yks kaveri just säilyttää puolia tavaroistaan poikaystävänsä luona ja joutuu aina hikihatussa reissaamaan toiselle puolelle kaupunkia kun tajuaa et vaikka just hiustenkuivaaja on jännyt sinne pojan luo. en mä sellaista jaksais. tai ehkä eri asia jos molemmat just asuis omillaan ja ois avaimet toistemme luo niin ois helppo käydä jotain hakemassa.

ps. kohta 10kk !!! tää on pisin suhde mikä mulla on ollut. huh hulluutta.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 01:04  
+
0
Mulla on poicciksen kämpillä mm. fööni ettei tarvis aina raahata sitä, hammasharja ja kaikkia puhdistusaineita sun muita, shampoota ja melkeen aina jotain mun vaatteitaki jää sinne :D Sit taas sen kotikotona oli vuoden mm. meidän uunipelti........... Samoin vaatteita jää aina ja kaikkee muutaki krääsää. Kaikista "mukavinta" on, ku jonnekki sängyn alle jää jotku pitsiunelmat ja poicciksen äiti laittaa ne pesuun ja tuo sitte kiltisti mulle..... :peukku:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.07.2011 klo 01:07)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 01:25  
+
0
Mä olen ehkä vähän häävi vastaamaan, kun epävirallisesti asuttiin yhdessä jo heti alusta alkaen L:n työpaikan vuoksi mutta kuitenkin. Mä en tainnut jättää L:n asunnolle missään vaiheessa mitään. L:llä taas sen sijaan oli mun luona vaatteita, hammasharjaa sun muuta kun kuitenkin viikot asuttiin mun luona ja viikonloput oltiin L:llä.

Exän kanssa mulla olikin sitten enempi tavaraa siellä. Hammasharja, rasva, deodorantti ja tällaisia ihan siltä varalta jos unohdan ottaa mukaan. Lisäksi mulla oli jotain vaatteitakin ja varmasti jotain muutakin, koska kun kamani sieltä hain niin mulla oli kai kaksi muovipussilista takaisin tullessa... Exälle vein sen tavaroita muovipussillisen. Mm. Pleikkarin :DD

Drontti kirjoitti:

Kaikista "mukavinta" on, ku jonnekki sängyn alle jää jotku pitsiunelmat ja poicciksen äiti laittaa ne pesuun ja tuo sitte kiltisti mulle.....

Nice... :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.07.2011 klo 01:28)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 09:48  
+
0
en oo jättänyt varsinaisesti mitään kamoja allulle, mut oon ostanu sinne just shampoot, dödöt, hiustenkuivaajan, hammasharjan... ja kyllä mul joskus jää sinne vaatteitakin, mut ei oo pitkä matka niitä hakea.

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 10:00  
+
0
toi jättää tänne aina jotain, vaatteita, hammasharjan ym...koska se ei yleensä käy kotona ollenkaan vaan tulee töistä suoraan tänne. nyt ei taida olla muutaku pari dvdtä ja sit juttuja joita se on jättäny tarkotuksella mulle.

sen luona en ookaan koskaan käyny eli ei oo siellä mitään kamojakaan, enkä varmaan jättäiskään. :D
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.07.2011 klo 10:18)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 13:54  
+
0
mäkää en piittaa jättää mun tavaroita jälkeeni :D joskus saattaa vahingos unohtua, mut muuten napsin aina ahkerasti kaikki mukaha.

voi, pääsin perjantaina yllatuuuus reissulle amarilloon! ah, miten ihanaa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 14:20  
+
0
Mä olen niin ihastunut. Vähän hankala myöntää tällaista, mutta niin se vaan on.

Onneksi pitäydyn tässä normaalissa kaavassani ja toinen meinaa muuttaa syksyllä ulkomaille työn perässä, olishan se tietty ollutkin liian helppoa. :eitietoo:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 16:26  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Kaikista "mukavinta" on, ku jonnekki sängyn alle jää jotku pitsiunelmat ja poicciksen äiti laittaa ne pesuun ja tuo sitte kiltisti mulle..... :peukku:

Haha, mä nimenomaan pesetin alusvaatteitani H:n mutsilla kun tiesin et oma äite vetäis kilarit sellasia nähdessään. Yleensä just jotain sukkanauhastringejä... :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 18:55  
+
0
^ :DD Haha. Meillä äitee aina vaan päivittelee, että eihän näis oo kangasta yhtään ja aina jos ollaan yhdes shoppailemas ja ostan jotain alusvaatteita, niin äitee ei kehtaa mennä niiden kans kassalle "ettei myyjä vaan luule, että mä ostan ittelleni tällasia pitsihärpäkkeitä..." :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 04.07.2011 klo 20:39  
+
0
^Sillon kerran kun 15-16 vuotiaana olin äiten kanssa kaupassa ja erehdyin hipelöimään just jotain stringejä (joita en siinä vaiheessa vielä omistanut yksiäkään) veti äite heti pultit että: "TOMMOSIA ET SITTEN HANKI, EIHÄN NE PEITÄ MITÄÄN" Totesin et jaaha ja rupesin ostaan sitten myöhemmin itte pitäen huolen ettei äite saanut koskaan tietää mun omistavan moisia. :D

Vähän ot mutta mihinkäs sitä muuallekkaan jatkamaan.. :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 00:29  
+
0
Mä olin 12, kun äiti osti mulle joululahjaksi kirkkaankelta-pinkit Seppälän elukkastringit. Mun mamma onkin kovis!

"Mun nilkka nyrjähti, kun astuin lenkillä kävyn päälle!"
-Tais olla aika pieni jalka tai iso käpy.

AAWWW!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 09:13  
+
0
Aww, Kada on ihan myytyä naista! :D
Varjo 12/2010 ♥

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 11:31  
+
0
(Mä en omista yksiäkään stringejä, miks kukaan haluaa käyttää sellasia hirvityksiä?! :D)

Saatan olla vähän ihastunut oho hups. En vaan oikein tiedä miten etenisin asian kanssa! Iiks.
Do or do not. There is no try.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 11:33  
+
0

Arcturus kirjoitti:

(Mä en omista yksiäkään stringejä, miks kukaan haluaa käyttää sellasia hirvityksiä?! :D)

Saatan olla vähän ihastunut oho hups. En vaan oikein tiedä miten etenisin asian kanssa! Iiks.



tiedätkö mä voisin 100% yhtyä kaikilta puolilta tähän viestiin, jokaista pistettä ja pilkkua myöten :-D veit sanat suustani!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 11:38  
+
0

Arcturus kirjoitti:

(Mä en omista yksiäkään stringejä, miks kukaan haluaa käyttää sellasia hirvityksiä?! :D)

Sama..... :D

Aaaaaa mä haluisin ny kyllä miehen!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 11:44  
+
0

Ficaro kirjoitti:

Arcturus kirjoitti:
(Mä en omista yksiäkään stringejä, miks kukaan haluaa käyttää sellasia hirvityksiä?! :D)

Sama..... :D

Sama täälläkin....!

Mun mahassa leijailee perhosia ihan hulluna.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 05.05.2024 klo 22:30)