Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 49

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 11:46  
+
0
meidän äiti tokaisi kerran, että "sellaisia kakkanaruja et itelles koskaan hommaa, hyi että!!1"

:-DDD enkä tosiaan koskaan hommaakkaan.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 11:48  
+
0
meijän äitillä ei oo koskaan ollu mitään sanottavaa mun alusvaatteista vaik mullaki on vaikka ties minkä näkösiä stringejä ja muuta. :-D ei ne mitään vahinkoa aiheuta sentäs niin mitä niistä huomauttelemaan sit.

/ sitä paitsi stringit on just jees jos käyttää jotain tosi kireitä farkkuja tai leggingsejä... ei saumat läpi.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.07.2011 klo 11:49)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 12:00  
+
0
Mul on parit saumattomat alkkarit, tosi hyvät jalassa, näyttääkin ihan kivalta ja tosiaan, ei saumat paista kireiden vaatteiden läpi!
Do or do not. There is no try.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 12:04  
+
0
Mullaki on sellaset sloggi invisiblet, joissa ei oo yhtään saumaa ja ne ei näy vaikka olis kuinka kireet housut. Ja ne on vieläpä aika kivannäkösetki! Stringejä en kyllä ikinä osta, tykkään paljo enemmän esim. hipstereistä.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 12:08  
+
0
Stringit on hirveitä! Siis oikeen stringistringit joissa ei oo ku vähä jotain narua. Semmoset hipsterimalliset jotka menee takaa sillee nojoojoooo en jaksa edes yrittää selittää :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 12:10  
+
0
Jos ymmärsin mitä drontti ajoi takaa, ni olen samaa mieltä :--D
Iteltä löytyy muutamat tollaset IRSTAAT alkkarit, eli siis ei stringejä mutta pitsisiä hipsterimalleja, mitkä on takaa sellaset.. hmmm. Puol persettä vilauttavat.
Do or do not. There is no try.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 12:12  
+
0
Puol persettä vilauttavat! Se kuvaa niitä parhaiten :D Mulla on semmosia kauhee kasa, ihan parhaita.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 12:20  
+
0
Eikö semmoset paljastelijahipsterit kulje nimellä hotpants?

Mutta just teidän kuvailemia minäkin käytän eniten (ihan normihipstereiden lisäksi). Tuntuu kivalta jalassa ja näyttääkin hyvältä n____n
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 15:29  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Puol persettä vilauttavat! Se kuvaa niitä parhaiten :D Mulla on semmosia kauhee kasa, ihan parhaita.

joo! ne on parhaita.
mun mutsi ei oo koskaan sanonu mitään mun alusvaatteista, tosin varmaankin kaikki mun "säädylliset" (mun mielestä kaikki mun alusvaatteet on kyllä ihan tarpeeks säädyllisiä mutta anyway...) alusvaatteet on kyl löytäneet mun luo mutsin kautta, se jostain syystä aina välillä tulee himaan "kato mitä mä ostin sulle!" jee ihania.... mä en nää mitään pahaa mun pitsihärpäkkeissä! sellasissa tylsissä puuvilla pöksyissä voin olla jossain.... mökillä :D tai kun oon kipeä.

eniten mua häiritsee jos faija koskee mun vaatteisiin (sitä häiritsee nää jos se dataa tällä pöytäkoneella kun niitä on joka paikassa huoh) niin sit joskus ku se vähän ilman lupaa raivailee niin täält pamahtaa jotkut pupun korvat, pitsihärpäkettä ja korsettii, käsiraudat tielle... oon sit jäkikäteen kun huomaan et niitä on siirrelty niin sillee hehheh hienoo.. vähän ot!
never regret something that once made you smile

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 15:33  
+
0

Hakataru kirjoitti:

täält pamahtaa jotkut pupun korvat, pitsihärpäkettä ja korsettii, käsiraudat tielle...




ahahahah! :D:DD:DDD

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 16:11  
+
0
Noo, poiccis kuljettu kerran yhden LELUN paketin ihan vaan siks kämpilleen, että se laittais sen siellä roskiin. Se tuli viikon päästä kotikotiin, jätti laukkunsa (=pyykkinsä) keittiöön ja oli tietysti unohtanu laittaa sen paketin roskikseen, joten seuraavana päivänä se löyty poicciksen pöydältä hienosti aseteltuna.... :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 17:55  
+
0
Mulla on nytkin stringit jalassa. :shifty: Olen addiktoinut itseni niihin, tykkään kun persposket hinkkaa vapaina housuja tai leggareita vasten!

(Miksi J ei ole tänään ilmoittanut itsestään mitään?! :suru:)
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 20:10  
+
0
aivan vartavasten vaan mun takia j tulee mut hakemaan kajaanista jotta pääsen vkattiin ja mun ei tarttis yksin nököttää bussissa.......... hihi
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 20:38  
+
0
Niin joo j siis on nyt siellä jossain en muista missä töissä että se siitä! no okei, tuleehan se sieltä takasin mutta ei sekään oo osannut varmuudella sanoa et kauanko se joutuu olee siellä. muistan et se joskus puhu useemmasta kuukaudesta mut myöhemmin se oli vähemmän aikaa, en oo päässy nyt ees kysymään! eihän sitä koneella näy ja se ottaa muhun aika passiivisesti yhteyttä puhelimella nykyään (...) ja mä en oikeen tiiä millon sille vois soittaa... ja jos soitan väärään aikaan niin sen kanssa on tosi raskasta jutella. joo voisin tekstaa, mutta...

miks mä aloin tarinoimaan no ihan sama. silti. vituttaa.
never regret something that once made you smile

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 21:20  
+
0
Onpas j kovin ehtiväinen... Mä ajattelin lähteä j:n luo telttailemaan tämän kuun lopussa. Ihn varmasti menen, vaikka satais vettä!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 21:24  
+
0
"telttailemaan", että sellasta!
never regret something that once made you smile

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 21:35  
+
0
Hei Hakis, sä oot vaan perverssi ja ymmärrät nuo jutut ihan vinoon!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 21:37  
+
0
No mut hei teltas on oikeesti tunnelmaa! ;)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 21:40  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Hei Hakis, sä oot vaan perverssi ja ymmärrät nuo jutut ihan vinoon!

Ei niistä voi erehtyä! (vai oonko mä perverssi?)
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 05.07.2011 klo 22:38)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 05.07.2011 klo 22:46  
+
0
Oon jäljessä mutta siis wallenille haleja paljon!


Mulla ja tuolla menee nyt oikeestaan tosi hyvin :) tuntuu vaa nii hyvältä
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 00:15)