Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.07.2011 klo 23:40

Sydänkäpystelyä 3

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Perjantaina, 14.12.2012 klo 00:38  
+
0
Hiljaa >:(

Mulla on mielessä kaikki muut miehet paitsi se joka musta tykkää. Mvnt :|
this parrot is no more!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Maanantaina, 17.12.2012 klo 20:08  
+
0
pelottavaa ku en tunne niiku mitää. ero on kuitenki vielä uusi, ei siitä oo ku viikko mut jotenki tuntuu ei niiku miltään! ku alkushokista oon päässy yli ni nyt oon vaa ihan turta. ei oo oikee ees ikävä ?? :o outoa. (no okei, se teki niin paskat mulle et oikeestaan ainut mitä edes vähän tunnen on viha, ja se tunne on helpompi sietää kun sellanen surkutus.) no, ehkä tää on vaan osa tätä prosessia. mene ja tiedä.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 18.12.2012 klo 13:18  
+
0
^Se tunneryöppy voi tulla ihan yhtäkkiä jonkin ajan päästä. Musta ainakin tuntui, että olin niin shokissa ekan eron jälkeen, etten tuntenut mitään kuin vasta sitten, kun "tajusin tilanteen". Tämä viimeisin ero oli mun puolelta niin käsitelty, että tunsin aluksi surua toisen puolesta, mutta siitä sitten kivuttiinkin hyvin nopeaa ylös.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä 3 - Tiistaina, 18.12.2012 klo 14:16  
+
0
Mullakin oli välillä silmät päästä itkemistä, välillä olin mukamas "päässyt asiasta yli" ja olin ihan turta, kunnes taas jossain vaiheessa ihan hirveetä rääkymistä. Huhhuh, se oli kyllä ihan hirveetä.

Oon niin onnellinen kyllä, että nykyään ollaan väleissä ja en enää haikaile sen perään. Paitsi että pitikin mennä eilen lukemaan vanhoja livejournal-päivityksiä jostain kesältä ja talvelta 2011 ja vähän nousi tippa linssiin.

Mut nyt on kyllä jo uutta potentiaalista matoa koukussa, jännittää!
Do or do not. There is no try.

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28212
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545735
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 03:15)