Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49  
+
0
Eli vanhaan tapaan keskustelua ja juttuja ihastuksista, seurustelusta ja kaikesta aiheeseen liittyvästä.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:52  
+
0
mä unohdin jo hetkeks et mul on poikaystävä ku koocee uudistu :-DD
no ei, hyvin meil menee, onneks. seittämän viikon päästä olis vuosipäivä, lahjaideoita? :D

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:54  
+
0

mä unohdin jo hetkeks et mul on poikaystävä ku koocee uudistu :-DD
no ei, hyvin meil menee, onneks. seittämän viikon päästä olis vuosipäivä, lahjaideoita? :D



Me ainakin sovittiin että vuosipäivänä ei ostella toisillemme mitään kun se on kuitenkin ns. yhteinen ja vain ja ainoastaan meidän kahden juhla. Vietettiin siis vaan aivan sairaan kiva päivä kahestaan, käytiin leffassa ja syömässä yms. :)
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
(Viestiä on muokattu perjantaina, 09.04.2010 klo 21:54)

norruska

norruska
Viestimäärä: 236

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 09.04.2010 klo 22:15  
+
0
Meillä tuli just 5kk täyteen seittemäs päivä (: <3 En kyllä hetkeäkään kadu tästä meiän yhteisestä ajasta, on tää vaan ollut niin parasta..<3 Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että tää on kestänyt näinkin pitkään. Aluks en uskonut, että meillä ois tulevaisuutta ollenkaan, ja nyt uskon siihen enemmän kun mihinkään muuhun.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 09.04.2010 klo 22:17  
+
0
Tokya toi kyllä kuulostaa aika kivalta, olllaan kaiken lisäks niin huonoi keksimään mitään lahjoja :D ehkä vaan johonki syömään ja leffaan.

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 09.04.2010 klo 22:28  
+
0
Pakko vähän päästellä höyryjä tuon yhden tapauksen takia.

Eli juu. Eilen ko. jätkä halusi hakea mut ja mun prom-mekon mukaansa tuonne liikkeeseen, mistä hän on ostamassa omaa pukuaan tansseihin. En oikeastaan edes halunnut nähdä koko tyyppiä, mutta en mä kauheasti voinut kieltäytyäkään, kun se on päättänyt että haluaa matchata mun mekkoon omalla puvullaan ja on vissiin pistänyt koko hommaan aika paljon rahaakin palamaan, että ois tullut pelkästään huono omatunto jos oisin sanonut ei.

Ongelma ei siis ole se, ettäkö toinen olisi tehnyt jotakin muka väärin, vaan nyt on puhtaasti taas (ylläripylläri) kysymys omasta asenteesta poikia kohtaan. Tää on koko pääsiäisloman kysellyt mua nyt ulos (meillähän on siis viikko lomaa, ja ilmeisesti tuolla on tajuttomasti loppuaikaa) ja mä olen vastannut joka kerta ei mitä kummallisimmilla tekosyillä. Muuten kertoisin tälle, että mulla ei ole kiinnostusta minkäänlaiseen juttuun, mutta kun se nyt mut tuonne prom-tansseihin vie niin tuntuis jotenkin oudolta läsäyttää tuollanen juttu sen naaman eteen noin viikkoa ennen tansseja?

Se ei tunnu luovuttavan sitten millään. Ja aina kun huomaan että siltä oon taas uusi tekstari niin näen punaista. Ei ole helppoa. Tai sitten on, ja siltikin ottaa päähän. :D
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 09.04.2010 klo 23:44  
+
0
Maanantaina tulee 3½ vuotta yhdessäoloa täyteen ja vuosi kihlautumisesta ja silloin tapahtuukin sitten kaikenlaista jännää :)

Oon ihan mahdottoman onnellinen tuon ukkelini kanssa <3
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 09.04.2010 klo 23:45  
+
0
^Miljoonat onnitukset etukäteen ! Ihanaa, oon niin onnellinen teidän puolesta :peukku:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:29  
+
0
Kuuluukohan tämä tänne?

Mua alko hirmusena pelottamaan, ku menkkojen ois pitäny alkaa torstaina, mutta niistä ei oo kuulunu vielä yhtään mitään. :( En tiedä sitten, onko ne vaan tosi pahasti myöhässä tai sitten.... äh en uskalla edes ajatella! Ajattelin että jos ei ennen keskiviikkoa ole tapahtunut mitään, niin terveydenhoitajalle. Meillä on kuitenki ollu ehkäisynä kondoomi, mutta pelottaa jos se on mennytkin rikki. Vaikka ei se koskaan ole ainakaan siltä näyttänyt tai tuntunut.
Sitku aina sattuu mahaan/selkään, mutta sit se kipu aina kuitenkin häviää..

Ja jos se pahin on nyt käyny, niin mua pelottaa etten uskalla puhua äidille ja iskälle mitään. :/ Tarviiko aborttiin huoltajien allekirjoitusta tai onko se miten iso toimenpide? :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:31)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:32  
+
0
^ tuttu tunne :-( ei siitä abortista ainakaan vanhemmille kerrota jos et halua.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:34  
+
0

^ tuttu tunne :-( ei siitä abortista ainakaan vanhemmille kerrota jos et halua.



Mua nimittäin pelottaa tulluna >: Pitää vaan nyt toivoo joka varvas ja sormi ristissä että viimestään keskiviikkona alkaa!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:35  
+
0
no mua pelottaa alitajuntaisesti pikkasen melkeen joka kuukausi et alkaako ne menkat :-D ku en haluu pillereitä...

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:35  
+
0
Perjantaina hain H:n rautsikalta. Kello oli puoli kaksi yöllä ja oltiin molemmat tosi väsyneitä. Ulkona satoi vettä ja mulla ärsytti, kun tiesin joutuvani heräämään töihin klo 6:00 aamulla. Vähänkö nousi kyyneleet silmiin ja tunsin ihan mieletöntä onnea, kun H yhtäkkiä vaan vetäisi jostain aivan ihanan vaaleankeltaisen ruusun ja sanoi, että "Mulla olis sulle tällainen.."

Aivan ihana! AIVAN MIELETTÖMÄN IHANA!:love:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:38  
+
0

no mua pelottaa alitajuntaisesti pikkasen melkeen joka kuukausi et alkaako ne menkat :-D ku en haluu pillereitä...



Juuri näin! Tämä on niin rasittavaa ja ku en halua pillereitä niin se on sitte aina kamalaa pelkäämistä että alhaako ne menkat vai ei :(

Kada oi vähän sulosta! :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:39)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:40  
+
0
^Mikset halua pillereitä? :o
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:41  
+
0
^ niimpää |: ku ei tosiaa houkuttais pillerit :roll: mä nyt muutenki stressaan joka ikisestä asiasta et en tie helpottaisko ne ollenkaa :-D salee unohtaisin jokatoinen päivä vähintää ottaa ne

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:41  
+
0
^ Noku mua pelottaa että ne lihottaa aivan hirveenä. Ja en tiedä uskaltaisinko kertoa porukoille niistä :/ Ja itellä ei ois varaa maksaa niitä. Oon mä tosiaan miettiny, jos terveydenhoitajalta kysyis tässä joskus niistä, että saako siltä yhtään näytettä.. Onko niistä mitään hyviä/huonoja vaikutuksia?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:42  
+
0
Wallen: sä olet jo sen ikäinen, että sua hoidetaan terveyskeskuksessa ihan sun tahdon mukaan ja mistään ei kerrota mitään vanhemmille jos et halua. Onko sulla siis miten säännölliset menkat? Et onko tommonen muutaman päivän viive jo iso juttu? Onko ollu jotain muita muutoksia esim. ruokavaliossa, painossa tai jotain elämänmuutoksia/stressiä minkä takia ne vois olla myöhässä? Nythän ne sitten voi viivästyä jo ihan sen takia kun stressaat sitä myöhästymistä.
Mutta jos mietityttää niin reippaasti terkkarille tai apteekista raskaustestiä.

Todennäköisesti sulle tehtäis lääkinnällinen keskeytys jonka voi käsittääkseni tehdä myös kotona ja sen jälkeen täytyy vaan käydä terkkarissa varmistamassa ultralla tms. että kohtu on tyhjä. (Lähes) aina on tietty parasta jos voit kertoo porukoilles niin ei tarvis lisästressiä kantaa salailusta jne. Ootte kuitenki käyttäny ehkäisyä eli ollut vastuuntuntosia ettekä mitenkään hölmöilly. Tsemiä! :paijata:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:43  
+
0
mä sit taas kammoan sisätutkimusta! >:|

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:45  
+
0
Ainakin eka satsin pillereitä saa ilmaiseks. Onkos se nyt 3kk vai enemmän, en muista yhtään.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 12:15)