Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:46  
+
0
Nyt kun ollaan J'n kanssa seurusteltu, niin menkat on ollu aika tasaisesti sen 32päivää. Yhden kerran on tullut vasta 42päivänä.. Ruokavalio on normaali, en oo lihonu toivottavasti ja aika normaalisti muutenkin elämäntilanne yms. Kyllä ne pikkusen saattaa heittää 2päivällä.. :/

Meidän porukat vaan ei yhtään tykänny siitä ku ne löysi tyhjän kuoren ja päätteli kaiken sitten siitä. Mun ikäselle sellaset jutut ei kuulu kuulema ollenkaan, isosiskokin teki sen vasta täysikäsenä, kuulema SEN OIKEAN kanssa.... :/ Siks mä en uskaltais sanoa..

Ai onko noissa jotku sisätutkimukset? :/
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:50)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:51  
+
0
nosiis meillä ainakin terveydenhoitaja lähettää gynelle jos menee pyytää pillerit ... :-| en tado

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:55  
+
0
Mmm sä olet nyt 16? Tai tänä vuonna ainaki, eiks niin? Eli periaatteessahan siinä ei ole mitään ongelmaa, siis seksijutuissa. Tai tietenkään en sun vanhempien ajatusmaailmasta tiedä. Usein se kuitenkin on niin, että vaikka porukat oliskin päällepäin vihasia, niin niidenkin mielestä on aina parempi kertoa niille missä mennään kuin huseerata salassa. Joku aborttikin on niin iso juttu ettei ne varmasti halua että sä joudut semmosta käymään läpi yksin.

Pillereitten kanssa toi vähän vaihtelee, sisätutkimus tehdään joko alottaessa tai sitten viimeistään reseptiä uusiessa eli vuoden käytön jälkeen. Ja jos harrastaa seksiä, niin se sisätutkimus on muutenkin ihan hyvä tehä säännöllisesti.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 14:57  
+
0
Wallen: Sun vanhemmat käyttäytyy väärin. Ihan oikeasti. Jokaisen ihmisen seksuaalisuus on täysin, ja korostan: TÄYSIN, ihmisen oma asia. Jos sulla ei kaduta, käytät ehkäisyä ja olet onnellinen, sun vanhemmilla ei pitäisi olla mitään valittamista. Ei sen pitäisi kuulua sun vanhemmille mitenkään, jos nuo perusjutut (onnellisuus jne.) on kunnossa.

Oma isäkin suhtautui aluksi aika nihkeästi H:aann, koska H oli vähän "pahis" poika. Tai siis siitä huomasi heti, että se ei ollut mikään hissuttelija, joka jaksaisi pussailla monta kuukautta. :D Pikkuhiljaa isä kuitenkin tottui ajatukseen siitä, että H 16v ja Mirva 15v seurustelevat ja harrastavat seksiä. Nyt kun ollaan 20v ja 19v, ei sitä häiritse asia yhtään. Ei tosin puhuta sen kanssa aiheesta, mutta kyllä se asian tietää, eikä vaivaannu kuten ennen.

Tsemppiä!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:01  
+
0
Kiitos tsempeistä! :) Pitää odotella tässä pari päivää, jos mitään ei kuulu niin terveydenhoitajalle >
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:02  
+
0
Jees. Ootko kertonut J:lle? Saatko siltä tukea?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:04  
+
0
^ Tottakai oon kertonu :) Ja tämä kannustaa näissä asioissa ja tukee. Sen kanssa aina muutenkin jutellaan tästä ja poihditaan näitä asioita (:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:06  
+
0
^Olet sitten tosi hyvässä asemassa. Vaikka sulla olisikin nyt käynyt vahinko, sulla on kuitenkin se kaikista tärkein ihminen tukena ja turvana. :) Ja meidät tietty.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:07  
+
0
No se on kaikkein tärkeintä! Tosi hyvä. Ja tosiaan, vaikka sun porukat olis nyt mitä mieltä vaan niin mun mielestä teillä noi asiat kuulostaa olevan tosi hyvin. :) Avoin, luottamuksellinen suhde ja tosiaan vielä tuo vastuullisuus niin jatkakaa vaan samaan malliin :peukku:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 15:20  
+
0
Kompsin edellisiä, sulla on asiat kuitenkin hyvin siinä mielessä et tukena on se tärkein ihminen, mikä merkitsee tosi paljon! Et joudu olemaan yksin ja painimaan noinkin ison asian kanssa. Tsemppiä (=

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:02  
+
0
Wallenille hurjasti tsemppiä!

Tosiaan, ekat 3kk saa pillereistä kuin pillereistä ilmaiseksi ja yleensä siinä kolmessa kuukaudessa mahdolliset haitat/hyödyt tulevat esiin. Itsellänikin jo niiden näyteliuskojen aikana menkkakivut katosivat sekä kuukautiset niukkenivat muutenkin, joten itselläni on kaikin puolin vain positiivisia kokemuksia pillereistä.

Eikä sitä sisätutkimusta kannata pelätä, vaikka se voikin ensimmäisellä kerralla tuntua kiusalliselta. Gyne on kuitenkin asiantunteva ihminen ja nähnyt useita muita toosia elämänsä aikana :D Meikällä ainakin me vaan jutellaan mukavia ("Onkos sulla kesäsuunnitelmia?") samalla kun gyne tonkii. Se ei myöskään satu eikä mulla ainakaan tunnu edes kovin epämukavalta. Pillereistä kun ainakin itselleni on niin paljon muitakin hyötyjä kuin ainoastaan se ehkäisy, niin jos vaan yhtään ei huvita kondomien kanssa pelleillä, suosittelen ihan lämpimästi.
Do or do not. There is no try.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 16:04  
+
0
no mä voisin mennä gynelle tarkastamaan ihan vaan varmuuden välttämiseksi onko kaikki kunnossa, _mutta_ ajatus tuntuu jo niin .... vastenmieliseltä etten pysty. ehkä parin vuoden päästä ei enää tunnu tältä.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:25  
+
0
Meillä sai ekat 6kk pillereistä ilmaseks kun terveydenhoitajalla kävi. Ihan vaan tällänen btw välihuomio.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 19:33  
+
0
täällä tosiaan tullut se 2 vuotta täyteen J:n kanssa, mutta meillä ei mitään vuosipäivää edes ole, kun tuo seurustelun alkuaika oli vähän sekavaa :----) mutta hyvin menee ja oon kyllä umpirakastunut. ensviikonloppu ollaankin ihan kahdestaan täällä meillä kun porukat lähtee tampereelle, aateltiin vaan rentoilla, syödä hyvää ruokaa ja katsella leffoja :>
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 20:50  
+
0
meillä tulee kesäkuussa vuosi :) en tosiaan tiedä päivää ku ei mitenkää erityisesti sovittu mitää, mut siis 6/2009 se alko. joskus sillon :)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 20:57  
+
0
Me varmaan vaan hengataan nelivuotispäivänä yhdessä. Tai oikeastaan sitä edeltävänä viikonloppuna. :) Ajattelin ostaa H:lle jotain kivaa ja leipoa. Ja ostaa sellaisen HYVÄÄ 75. VUOSIPÄIVÄÄ-kortin, josta laittaisin 75:n eteen miinus 71. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 21:09  
+
0
puuh mulla on ollut viime kesän jälkeen niin paljon kaikkea säätöä että en kehtaa edes suuttua kun kaveri sanoo että "jätkähän heruttaa läpi helsingin"... niin. nyt tosin on joku vähän vakaampi juttu. sovittiin kyllä että ei nyt mitään seurusteluja mut kyllä silti hengaillaan aika paljon ja jutellaan ja mulla on lupa lähettää keskellä yötä hölmöjä tekstiviestejä ja lainailla tavaroita. käydään yhdessä leffassa ja tehdään kaikkea sellaista mitä en kyllä muiden kavereiden kanssa tee. tää on aikalailla just sitä mitä kaipasinkin. ainoo vaan sitten että muilta tulee tosi paljon tenttausta että seurusteletteko te vai et mikä toi teidän juttu on, ja siihen on jotenki yllättävän vaikee vastata. en mä tiedä mikä tää juttu on, ei kai muidenkaa tarvis?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 21:12  
+
0

ja tehdään kaikkea sellaista mitä en kyllä muiden kavereiden kanssa tee


Hihi!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 21:13  
+
0
hihi... jokainen voi itse päättää et tarkotanko tolla museossa käyntiä vai jotain ihan muuta (vinkki: me oikeesti käydään museoissa !!!)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 21:16  
+
0
Mä meinasin kysyä suoraan, mutten sitten viitsinytkään. :D

Älä suutu, mulla on aivot turhan rennot näin iltaisin.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 21:00)