Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 21:49

Sydänkäpystelyä

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 51

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 15:57  
+
0
mä en kyl vältsii ihan seurustella jaksais, ois tietty kiva kun olis joku semmonen et vois milloin vaan nähdä ja soitella ja lällyillä mut jotenki plaa en jotenki jaksa. ainoot on nimenomaan noi kun kaikki kaverit pariutuneina ja sit niiden kanssa yksinäisenä viettää aikaa niin on kyl sellanen olo et no miksei mulla nyt ole tässä ketään... vaikka onhan mulla tommonen tavallaanmies vaikka ei se mun oo mutta ei tää nyt ihan pelkkää kaveruuttakaan ole. plaaplaa hämmentäviä juttuja

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:00  
+
0
musta alkaa tuntuu et mulla on joku sitoutumiskammo. en tiiä, halusini tosissaan seurustella, mut silti ahistaa ajatus. en osaa selittää : D haluisin olla jonku kaa, mut toisaalta ahistas ja sillee ää en tiiä : D tai no joo tuskin se mikää sitoutumiskammo nyt ihan on mut joo : D
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 16:05)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:05  
+
0
Mäki alan jo kyllästyy sinkkuuteen. Ois kiva taas ehk seurustella tai sillee TAI NO on aika ongelmatonta tää elämä näin etenki ku siihen edelliseen vertaa mut silti vähä kaipaisin jotain muuta ja enemmän ku joitai baarisekoiluita. Tai oha täs tää yks mut en mä nyt tiiä oikee tästä. Fiilikset vaihtuu tost vähä koko aika :mietiskel:
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:07  
+
0
Mä en kestä enää kuunnella mitää rakkauslauluja saatikka kattoo mitää rakkausleffoja ku alkaa vaa _ketuttamaan____ :pyssyt:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:07  
+
0

Fiilikset vaihtuu tost vähä koko aika:mietiskel:


mullaki. itseasias kahen tyypin välil
btw aws tänää oli kivaa toisen kaa :wink: mut en siltikkää tiiä haluisinko mitää enempää ku olla kaverit.. tää on nii sekavaa
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:10  
+
0
Mulla on tällä hetkellä sitoutumiskammo, vaikka yleisesti ottaen olenkin hurjan läheisyydenkaipuinen ja sitoutuvainen henkilö. Nyt vaan ahdistaa jos joku miespuolinen edes kysyy kaljalle :D:D Paitsi jos se on joku pitkäaikainen kaveri joka seurustelee :D

Ja Swiki totesi aikasemmin, että sillon kun ei tahdo seurustella tai mitään, niin miehiä on jonoksi asti ja sillon kun olis ihan kiva, että olis joku niin ketään ei näy mailla halmeilla. Liiankin totta! :D

//Okei, ilman tuota pitempää ja suht huonoakin suhdetta mä olisin edelleen hellyydenkipeä rakkausleffojen ääressä nyyhkyttävä höpsö tyttö... Jos ei loppupeleissä siinä suhteessa muuta hyvää ollut, niin ainakin mä opin älyttömän paljon. Ja oli meillä hyviäkin hetkiä :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 16:12)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:10  
+
0
alan itkee tai nyyhkyttää vähästäki romantiikasta tv:s ku tulee sellane 'nyyyh määkin haluuun' :suru:
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu torstaina, 22.04.2010 klo 16:11)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:10  
+
0
ää mua harmittaa. max sano sittenki et se on kiinnostunu must. se asuu meil vielläki, ja tää on nii hankala tilanne. me ollaa siis reilu vuos sit seurusteltu ja max on ihan älyttömän kiva ja kaikkee, mut kaverina. ja mul on nikke!
max eilenki lähetti mul sellasen viestin et siit voi päätellä paljonki. en tie yhtää mitä teen :-(

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:13  
+
0
^ Sanot suoraan, että sulla on nyt Nikke ja that's it.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:16  
+
0
max tietää sen. me ollaan tosi usein kolmestaan jossai, mä max ja nikke. ja maxi on ollu mulle sellanen luottoystävä ja kaikkee, enkä mä voi sitä heittää pois täältä ku se nyt väliaikasest asustaa meillä. oivoi, täytyy antaa ajan kuluu ja olla sen seurassa mahdollisimman vähän.:roll:

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:17  
+
0
MAD, no ei kai tuossa ole mitään muuta kuin kertoa, että sulla ei kiinnosta ja että olet nykyään Niken kanssa. Vai kiinnostaako sulla...?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:18  
+
0
ei mua kiinnosta se muutaku kaverina. mut en tahdo sanoo pahasti, koska olis jees säilyttää ystävyys.

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:21  
+
0
mä mietin pitkän aikaa, että ei musta oo seurustelemaan ja että sinkkuna on superjees. aloin kuitenkin seurustella tossa maaliskuun alussa ja en oikeesti vaihtais tätä mihinkään. :-) on ihan parasta, ku on joku semmonen, jonka kans kemiat kohtaa (aah mitä kliseitä..) ja on ihana olla rakastettu.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:23  
+
0
MAD, ei sitä ole pakko pahasti sanoa :)
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:29  
+
0
mm. olen mä kyllä tehny harvinaisen selväks sen et ei meistä mitään voi tulla.
ehkä mä annan ajan kulua vaan. :)

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:34  
+
0
Mäkin voisin ihan mielelläni seurustella, mutta miks en ikinä kohtaa sellasta joka ois sekä luonteelta että ulkonäöltä kiva... Baarissa on ollut juttua aina välillä miesten kanssa, mutta ei sieltäkään löydy ikinä ketään mihinkään pitkäaikasempaan suhteeseen. Kyllä sinkkunakin on ihan OK olla, joskus vaan tuppaa ärsyttämään kun suurin osa kavereista seurustelee ja meikäläinen ei. :pyssyt:

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Torstaina, 22.04.2010 klo 16:52  
+
0
Miks toi heppu nyt rupes ärsyttämään, vaik ei oo ollu aikasemmin mitään :S Oisko tauon paikka..

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 00:57  
+
0
No okei, tuun sit avautuu vähä. Josko koiratytöt haluis auttaa mua!
Kun on tää tyyppi nyt täs ja joo sanoisin et on nyt täs jotain pientä juttua meneillään MUTTA siis on vieläki se ettei se ikinä alota sitä keskustelua. Ja kun se ärsyttää mua niin hirveesti et jauhan siitä, anteeks. Mut yh, en osaa tulkita singnaaleja! Ku kai se puhuis jos se ois tosi kiinnostunu? Mut silti sit ku puhutaan niin se on tollanen puhelias ja ihan kiinnostuneen olonen. Wtf... en oo tottunu miehiin jotka ei alota keskusteluja niin mä oon ihan hämilläni enkä kehtaa koko aika alotella jos se ei oikeesti haluukaan jutella mun kans ja miettiiki oikeesti et pidä nyt se turpa kiinni mut esittää vaan ystävällistä (mietinkö liikaa asioita...) :shifty: Mun oli pakko tunkee yhteen tekstariinki et en kai häiritse :-DD Mut en mä kuulemma tietenkään häirinny. Ja nyt mua kans mietityttää ku on viikonloppu ja se tietysti lähtee taas baariin nii-in... mun pitäis nyt tehä joku lähtemätön vaikutus ettei se nappaa sieltä jotain muutaki tähän pyöritykseen (jollei sil oo jo..). Ja sit ku mietin et jos mä en puhu niin jos se oiski vähä kiinnostunu nii se kelaaki etten mä oo kiinnostunu jajaja tää vaa pyörii paikoillaan ja sit mua vaan ärsyttää! Mul on jotenki sellanen pikkutyttö olo ku tuun hämmästelee asiaa tänne :-D Haluisin vaan kysyy suoraan silt ja sanoo et pliis PUHU jos sua kiinnostaa kunnol, ku yleensä heitän aina niin suoraan kaikki kysymykset ja jos joku asia ärsyttää mua nii otan sen sit esille (tai vähintään käyttäydyn niin et joku ottaa asian esille) mut en mä nyt ton kans voi käyttäytyy noin ku se on niin tommonen! Ja siis, niin ärsyttävää! En mä tykkää miehistä kohta enää :ylpea:

Nonii, ja hakis avautu. (ja nyt mua ärsyttää ku toistan itteeni joka paikassa :-D)
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 01:00)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 01:07  
+
0
^ Mitä jos se tuumii ihan samalla lailla ko sinä, eikä siks uskalla alottaa keskustelua vaan odottaa sun tekevän aloitteen tietääkseen, että sä olisit mahdollisesti kiinnostunut siitä? :)
Varjo 12/2010 ♥

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: SYDäNKäPYSTELYä - Perjantaina, 23.04.2010 klo 08:10  
+
0
mun henkka ollu nyt puol vuotta, purr ♥

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 04:45)