Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 14.10.2010 klo 15:24

Tylsiöiden täyttämä muka-aikuispulina 27

Siirry sivulle: 1 ... 72 73 74 75

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:05  
+
0
muakin kyllä pännii palata syysloman jälkeen kouluun, mutta mulla onkin huomenna koulua vain 11.20-14 :DD
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:06  
+
0
Natskuuu, no mitä lahjomisella yleensä meinataan :D jos et saa tahtoasi läpi, yritä lahjoa vanhempaasi: tarjoa ihana aamiainen, ole oikein mahdottoman kiltisti, tarjoa apua kotihommiin, haravoi piha vapaaehtoisesti. Kaikki keinot on sallittuja!

schiii, no yksi keino on ollut käytössä suhteellisen usein :viheltel: eli siis meillä on vanhempien kanssa sopimus, että saan käydä agilityssa jos soitan viulua kunnolla. No mikäli minulta kielletään agilityssa käynti, tekeydyn viikon ajaksi hyvin hijaiseksi ja apeaksi: huokailen raskaasti autossa matkalla viulutunnille ja silmäilen soitinta välillä väsyneesti, aina kun näen jossain viulun nieleskelen äänekkäästi. Puhun vain sen verran kuin tarpeellista enkä hymyile ollenkaan millekkään ikinä. Ja lopulta niiden käy niin sääliksi, että ne suostuvat :peukku:
no you don't know what it's like
welcome to my life

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:07  
+
0
mulla ei ees ollu nyt syyslomaa (oli jo viime viikol to, pe ja tän viikon ma) vaan ihan normiviikonloppu vaan, mut meni turhan nopeesti... :( oli liikaa kivaa tekemist

ja joo mul kouluu 9.35- 16.00 oh no
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:09)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:08  
+
0
ähäkutti: mun syyslomaviikko alkaa vasta huomenna!
no you don't know what it's like
welcome to my life

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:13  
+
0
Agi: Ahaa, oolrait. Mietin vaan just sitä, että mitä teet. :)

Mutta nyt pikkuhiljaa nukkumaan, ötyä!

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:14  
+
0
no mua ei kyllä saa kirveelläkään vilkuilemaan huiluani kyllästyneesti ... :-D ja vaikka vilkuilisinkin, ei se mun vanhempia liikuta millään tavalla. jos mä haluaisin lopettaa soittamisen niin ei niillä mitään sitä vastaan olisi. mua ei tarvitse ollenkaan patistaa harjoittelemaan toisin kuin mun pikkusiskoa (joka muuten on viulisti :D), jolle äiti joutuu harva se päivä kiljumaan että jos et soita viulua niin et pääse kaverin luo yms. musta olis aika hirveää jos mun vanhemmat jotenkin puuttuisivat mun soittamiseen, sen takia mä en mielelläni edes halua että ne tulevat kuuntelemaan mun konsertteja.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:16  
+
0
mäki tosiaan voisin mennä koht nuq ku jotenki vieläki väsyttää sen eilisen jäljilt (vaikka nukuinki noin 03.30- 9.30...) ja ku kuitenki huomen pitää herätä suht aikasin...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:18  
+
0
A-a-arvatkaa kelle laiton just mailia menee? :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:19  
+
0
^ joulupukille?
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:22  
+
0
KASVATTAJALLE !

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:26  
+
0
Eeei kumpikaan, jälkimmäinen kyllä lähempänä... :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:27  
+
0
no sit jollekin pentutehtailijalle :D vaikka onhan sekin kasvattaja
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:27  
+
0

Sipulu kirjoitti:

En taho nähä yhenkään koiran kuvaa ennenko oon saanu ajatukseni kasaan tosta kodinvaihtaja appenzellistä. Aaaaaaaaah!



tähän liittyen ? :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:29)

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:36  
+
0
iik pulu spill it out already will ya now!
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 24.10.2010 klo 22:37)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 23:26  
+
0

Sipulu kirjoitti:

En taho nähä yhenkään koiran kuvaa ennenko oon saanu ajatukseni kasaan tosta kodinvaihtaja appenzellistä. Aaaaaaaaah!


Hooveri kirjoitti:

tähän liittyen ? :D


Oh yesssss........
Varjo 12/2010 ♥

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 23:46  
+
0
schiii no siis mä oisin lopettanut viulutteluni jo 2 vuotta sitten jos olisin itse saanut päättää. Nuo tuppaa puuttumaan mun soittoon kaikella mahdollisella ja mahdottomalla tavalla ja kiristämään kaiken suhteen että soittaisin enemmän. Ja sitten vielä opiston huikeat tavoitteet ja hirveä etenemistahti ja paineet, ihmekös tuo etten nykyään enää nauti koko soittimesta yhtään. Puolestani sais kadota silmistäni.
no you don't know what it's like
welcome to my life

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 23:52  
+
0
Mä en kertakaikkiaan tajua vanhempia jotka pakottaa lapsensa esim. just soittamaan jotain??? Mulla on tämmönen kaveri ja se vielä viime keväänäkin soitti siks että sen äiti pakotti, ja ko. kaveri oli kuitenkin jo melkein täys-ikänen. Ei voi vaan käsittää. Onneks mulla on vanhemmat jotka ei pakota mua harrastaan semmosta mitä en halua ja jotka on kuskannu mua koiran kans 35km päähän treeneihin ja ympäri Suomen näyttelyihin ja ties minne, isäkin oli vapaapäivällä töistä vaan siks et voitais lähteä asuntoautolla Voittaja-näyttelyyn. Pitäis varmaan muistaa aina nää tämmöset sillä hetkellä ku jompaan kumpaan meinaa mennä hermot :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 23:56  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Onneks mulla on vanhemmat jotka ei pakota mua harrastaan semmosta mitä en halua ja jotka on kuskannu mua koiran kans 35km päähän treeneihin ja ympäri Suomen näyttelyihin ja ties minne, isäkin oli vapaapäivällä töistä vaan siks et voitais lähteä asuntoautolla Voittaja-näyttelyyn. Pitäis varmaan muistaa aina nää tämmöset sillä hetkellä ku jompaan kumpaan meinaa mennä hermot :D

Kiitos tämmöset vanhemmat myös mulle.. ei mua oo koskaa pakotettu mitään harrastamaan, mutta koiria haluaisin harrastella (agilitya ynm.) mutta ei ku ei kukaa mua vie tai ketään ei kiinnosta noi koirahommat ja noiden mielest ihan turhaa. Hu0h.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Sunnuntaina, 24.10.2010 klo 23:59  
+
0
Mä kans rupesin miettimään, että tiedän monia jotka yläasteellakin vielä valittavat sitä, että on pakko mennä pianotunneille sun muuta. Meitäkään ei ikänä pakotettu mihinkään. Muksuna mua vietiin muskariin, kun testattiin että tykkäisinkö mä ja sitä sitten jatkettiin koska mä tykkäsin hurjasti olla siellä. Ja myöhemmin sit kitaratunneille, kun itse tahdoin. ja kun ilmotin, että lopetan ne tunnit ja jatkan itsenäisesti, niin kehotettiin vaan miettimään tarkkaan, mutta kun sanoin että joo nyt oon miettinyt, tahon lopettaa niin se oli sillä selvä sitten.

Mun mielestä on väärin vaatia lasta harrastamaan jotain, vaikka musikaalisuus olis miten hyvästä ja varmasti on ihanaa kun muksu pistää tilutellen pianolla koulun konserteissa, mutta onko se sitten niin kivaa jos siitä nauttii vain vanhemmat?
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:07  
+
0
Meillä porukat on aina kannustanu kokeilemaan kaikkea ja ollu ihan innoissaan siitä, että rupesin yläasteella harrastamaan cheerleadingia, mutta kun halusin lopettaa sen niin se oli ihan ok juttu, sanottiin vaan just että mieti nyt tarkkaan ettei sitte harmita. Koirien kans oli sama juttu, ei puhettakaan et porukat olis kieltäytyny viemästä mua treeneihin tms. Jos vähäki osotan kiinnosusta johonki tommosiin niin ne on heti vaan innoissaan, esim. oon ollu nyt kahden vaiheilla et meniskö johonki pumppiin tms, ja äitee oli heti vaan ihan tärinässä että joooo meee maksan sulle kyllä kortit ja muut :D

Sääliks käy niitä joiden vanhemmat pakottaa johonki tai rajottaa jotain harrastuksia, esim. just koirajuttuja :(
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 72 73 74 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:15)