Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 14.10.2010 klo 15:24

Tylsiöiden täyttämä muka-aikuispulina 27

Siirry sivulle: 1 ... 73 74 75

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:09  
+
0
Mun isä olip ettynyt kun lopetin yleisurheilun. Se osti mulle aina kaikki uusimmat sukset, piikkarit, monot, juoksuvaatteet ja valmensi mua aina ennen kisoja. Halusin lopettaa siinä vaiheessa kun olis pitänyt alkaa oikeasti treenaamaan pärjätäkseen. Ei enää pärjännytkään pelkällä sisulla, jonka avulla voitin kaikki kisat jonnekin 12-vuotiaaksi asti. Hiihdin vaan verenmaku suussa kun en vaan voinut antaa kenenkään muun voittaa.

Oon kuitenkin tosi iloinen, mulle jäi noista vuosista hyvä yleiskunto.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:11  
+
0
Joskus voi kans olla harrastuksia vastaan ihan vaan rahan vuoksi. Mä en esimerkiksi päässyt ikinä mitään urheilua harrastamaan, ellei sinne päässyt fillarilla koska ei ollut varaa kuskata meitä (isosiskoa kun kuskattiin jo kolmen eri lajin treeneihin viikottain).

Mietittiin just L:n kanssa, että sikälimikäli musikaalisuus periytyy (me ollaan musikaalisia ja meidän vanhemmat on, L:llä vielä isovanhemmatkin) niin aika varmasti meidän muksut sen saa, mutta jos ei siltä vaikuta niin ainakin koitetaan kannustaa musiikin pariin jos eivät itsestään innostu. Pakottaa ei kuitenkaan aiota missään nimessä, koska mun mielestä se vaan on väärin :S
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:14  
+
0
Olenhan mä aina sanonu et onhan esim. agility (ja muutki koirajutut) harrastuksia siinä missä muutkin. Mut ei niin ei. No okei, toki asiaa rajoittaa se aika paljon että täältä on matkaa sinne missä agilitykurssejakin järjestettäis. Ja muihinkin harrastuksiin (on mua kannustettu johku harrastuksiin mut siihen se sit aina jää) on kans sitä matkaa. Eh, ehkä ainoo lähellä oleva harrastus, vapaapalokunta. Ei kiitos (vaikka kaverit (tytöt) yrittäny houkutella kyl mukaa).

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:20  
+
0
rasti seinään taas: ei musta oo kattoo kauhuelokuvia yksin vaikka ne ois kuinka paskoja vaan t. leffan vikat puoltuntii peittoon kapaloitunu ja sitä pureva marma

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:20  
+
0
ai te ootte pulu jo lapsiaki miettiny....:D hihi

mua on aina kannustettu kokeilee kaikkee (siis oikeesti kaikkea, oon ollu nii kuorossa, kuviskerhossa, partiossa ku erilaisiis urheilujutuissaki), eikä mitään oo koskaa rajotettu. täl hetkel en harrasta muuta ku fudista ja koiran kans agilityä, molemmista vanhemmat on innoissaan kyl. mut nyt ku oon miettiny et lopettaisin fudiksen, tai ainaki et siirtyisin alemmalle tasolle pelaa, nii noi tuntuu oevan sitä vastaan niiiiiiiin paljon. varsinkin iskä vaik se on muuten yleensä aina mun tukena. kyl mä niit sellai tajuun, mut niitten pitää myös tajuta se, etten voi samal pelaa fudista noin paljon, ku opiskelen (koska ku alotan opsikelun jossai korkeekoulus/yliopistos nii muutan kyllä omilleni ja sit on pakko käydä töissä, eikö se onnistu treenien takia). ku en oo kuitenkaa nii hyvä et pääsisin jonneki ulkomaille pelaa ja voisin sillä elättää itteni. :D ja vaik olisin nii hyvä, nii se ei oo sitö mitä mä elämält haluun. mun elämä, mun päätös, se on noitten tajuttava vaikka mikä olis..:)
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:21  
+
0
H sanoi just tänään, että sen lapsesta ei ainakaan tule mitään pianistihomoa kun katseltiin tuota Lostin kutoskautta. :D:D Lisäksi se on sanonut opettavansa omat lapsensa liikkumaan heti nuoresta pitäen, koska meistä molemmista on tosi väärin jos lapsi opetetaan heti lapsesta saakka epäterveellisille elämäntavoille. Lisäksi mä luulen, että lapsi voi kokea vähän painostusta matemaattisten aineiden suhteen, koska ollaan molemmat vähän sellaisia nörttejä, jotka tykkää ratkoa matemaattisia ongelmia.

Lapset ei meillä todellakaan ole ajankohtainen aihe vielä moneen vuoteen, mutta saahan sitä suunnitella.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:21  
+
0

Rosiee kirjoitti:

ai te ootte pulu jo lapsiaki miettiny....:D hihi

kiinnitin samaan asiaan huomiota.. :D

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:24  
+
0
pääsenhän kummiksi !

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:25  
+
0
No hihihi, keskusteltu ollaan mutta hankkimassa ei olla vielä vuosiin. Hyh.

Toi oli tollanen perusheitto, että "meidän lapsista ei sit ainakaan tule tollasia", joka heitetään aina jos nähään huonosti käyttäytyvä tai muuten vain ärsyttävä muksu jossain ja sitä rataa :D
Ja tuostakin nyt puhuttiin ihan tän aiheen vuoksi, kun totesin just samaan tyyliin ääneen :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 00:28)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:27  
+
0
no toi on totta, koska välillä mäkin oon jossain kaupassa et joo mun mukula ei tuu ikinä käyttäytyy noin ja muutenkin tekis niiin mieli ravistaa sitä rääkyvää kakaraa (tai itseasias sen vanhempia!) et haloooooo !

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:31  
+
0
Ai niin, on meillä kyllä pakotettu. Pari vuotta sitte ku olin lähdös kesäks Amerikkaan niin en aluks meinannu jostain hiton syystä lähtee sit vielä kesän lopus sukulaisten mukana Aruballe viikoksi, niin sillon äitee kyllä suorastaan PAKOTTI mut sinne. Traumaattista!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:31  
+
0
Ai niin, on meillä kyllä pakotettu. Pari vuotta sitte ku olin lähdös kesäks Amerikkaan niin en aluks meinannu jostain hiton syystä lähtee sit vielä kesän lopus sukulaisten mukana Aruballe viikoksi, niin sillon äitee kyllä suorastaan PAKOTTI mut sinne. Traumaattista!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:31  
+
0
joojoo en mä pahalla, pisti vaan silmään ni piti vähän kuittailla :D eiköhän aikalail kaikki sitä tee, siis miettii noita juttuja

varmaa toi yks yritti kusettaa mua! >:( "tänää siirrytää talviaikaa, eli saat nukkuu pidempää.." just joooo, onneks oon fiksu enkä uskonu. muuten oisin myöhästyny koulusta. ja myöhästynki kohta jos en mee nukkumaan, koska sit en pääse aamul ylös sängystä. :D eli mä meen nyt koisii, öitä!
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:33  
+
0
vois kyl ittekki mennä nukkuu.. vaikkei tarvii huomen lähtee kouluu. ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:33  
+
0

Rosiee kirjoitti:


varmaa toi yks yritti kusettaa mua! >:( "tänää siirrytää talviaikaa, eli saat nukkuu pidempää.." just joooo, onneks oon fiksu enkä uskonu. muuten oisin myöhästyny koulusta. ja myöhästynki kohta jos en mee nukkumaan, koska sit en pääse aamul ylös sängystä. :D eli mä meen nyt koisii, öitä!

Arvaa luinks mä tän nyt sillattii, että apua mitä, miksen mä tiennyt?! :D:D
Varjo 12/2010 ♥

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:35  
+
0
mulla on loistava suunnitelma miten hoidan mun yötupakoinnin megasniikisti, paljon sniikimmin kun ennen. HÄHÄ

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:35  
+
0
haha:D:D joo olin aluks iteki sellai "täh, miksei mulle oo sanottu täst?? ei uutisis ainakaa sanottu mitää!" jooh mut nyt tosiaa menen:D ->
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:39  
+
0
Miksei H vastaa mun viestiin.. :s
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:43  
+
0
Öitä, Rosiee!

Ronttisniikkikepille on yksäri!
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TYLSIöIDEN TäYTTäMä MUKA-AIKUISPULINA 27 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:47  
+
0
Tule jo sivu 75 että pääsen nukkumaan.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 73 74 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:15)