Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Sunnuntaina, 05.09.2010 klo 20:37

Akitat

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7

Martsu86

Martsu86
Viestimäärä: 9

VS: AKITAT - Sunnuntaina, 19.06.2011 klo 14:44  
+
0
Voi että,onpas sulosen näköne karvapallo :)
Kun näyttäs tolla sun pennulla olevan kunnon karvoitus niin suosittelen furminaattoria!
Mielestäni paras pohjavilla harja !!!! Sillä saat kevennettyy pennun turkkia paljon:) Itse käytän furminaattoria omalle akitalle ja huoh sitä pohjavillan määrää mitä lähtee:D Koira kyllä kiittää:)

koivuseepra

koivuseepra
Viestimäärä: 19

VS: AKITAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 01:38  
+
0
^ kävin ostaa furminatorin ja kyllä toimii! innostuin harjaa sillä kissatki ja sain varmaa muovisäkillisen karvaa niistä irti :D

Martsu86

Martsu86
Viestimäärä: 9

VS: AKITAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 14:16  
+
0
Hyvä että siitä on apua:) Furminaattori on kyllä ihan paras harja vaikka mein lk.chihulle siitä ei apua ole...Mut eipä siitä paljoo karvaa lähekkää :)

emppu97

emppu97
Viestimäärä: 278

VS: AKITAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 17:31  
+
0
Tervetuloa Koivuseepra!

En oo täällä nähnyt aihetta erikseen amerikanakitoista... Toisaalta tuon otsikon voisi muuttaa ihan pelkäksi akitaksi, jolloin täällä voitaisiin keskustella kummistakin akitoista. Mutta voihan noista amerikanakitoistakin tehdä oman aiheen... miten vaan:nauru:

Nuo kuvat aiheuttaa vain lisää pentukuumetta, aivan ihana tuo Panda:love:
Mulla ei siis ole akitaa, mutta uskoisin että kun ikää tulee hiukan lisää niin voisi tuollainen karvapallo olla se oikea koiruus minulle:wink:

Onko Koivuseepralla ollut monta koiraa ennen tätä akitaa?
Osaatko sanoa kumpi on mielestäsi haastavampi kouluttaa japanilainen akita vai amerikanakita?

Itsellänikin on käynyt tämän japanilaisen akitan lisäksi mielessä tuo amerikkalainen akita.

Voin vaan kuvitella miten tuskallista Pandan on olla helteillä kun meidän sheltti Pojukin jo oli ihan läkähtyy kuumuuteen:suru:

Mulla ei oo kokemusta noista furmiraattoreista mutta puheidenne perusteella toimii hyvin:peukku:

Tässä taisi olla nyt tarpeeksi asiaa tältä kerralta:paapatus::nauru:

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: AKITAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 21:48  
+
0

emppu97 kirjoitti:

En oo täällä nähnyt aihetta erikseen amerikanakitoista... Toisaalta tuon otsikon voisi muuttaa ihan pelkäksi akitaksi, jolloin täällä voitaisiin keskustella kummistakin akitoista. Mutta voihan noista amerikanakitoistakin tehdä oman aiheen... miten vaan:nauru:


No, itsehän sä olet tämän ketjun aloittanut tälle "akita inu" -rodulle :cool: mutta mä vaihdan sen nyt niin, että tässä voidaan keskustella kaikista akitoista. Turha noinkin suht harvalukuisista roduista tehdä kahta erillistä ketjua.
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

emppu97

emppu97
Viestimäärä: 278

VS: AKITAT - Torstaina, 23.06.2011 klo 23:31  
+
0
Juu, itse tosiaan aloitin tämän aiheen ja halusin nimenoaan tietoa japanin akitoista, mutta en kuitenkaan sanonut ettei täällä saisi amerikanakitoistakin puhua:cool: Otsikon kylläkin kirjoitin vähän huonosti (viittasi enemmän japanin akitoihin), olisin tosiaan voinut laittaa sen pelkäksi akitaksi, mutta kiitos kuitenkin otsikon vaihdosta:peukku:

Kerttunen

Kerttunen
Viestimäärä: 1770

VS: AKITAT - Perjantaina, 24.06.2011 klo 07:42  
+
0
Eihän tuota inu-sanaa ole ollut rodun nimessä enää vuosikausiin.
Lauma jenkkicockereita


http://www.adunaic.com

emppu97

emppu97
Viestimäärä: 278

VS: AKITAT - Perjantaina, 24.06.2011 klo 11:09  
+
0
^Eipä taideta enää käyttää. Itse kylläkin sitä ennen käytin. Mutta akitaksi siis nykyään sanotaan:wink:

sininensusi

sininensusi
Viestimäärä: 1

VS: AKITAT - Sunnuntaina, 26.06.2011 klo 01:38  
+
0
Itse rakastan Akita koirasia :3 Etenkin valkoisia Akitoja. Jotkut on kyllä niin onnekkaita, kun saavat Akitan. Itse haen Akita -tietoni Suomen Akita yhdistyksen sivuilta ;)
Jokainen koira on ainutlaatuinen :3

emppu97

emppu97
Viestimäärä: 278

VS: AKITAT - Sunnuntaina, 26.06.2011 klo 17:09  
+
0
^Moikka, taidat olla uusi koira.com:ssa, joten tervetuloa!
Musta kaikki akitan värit on omalla tapaa kivoja ;)
Itse haen akitosta tietoa tuon yhdistyksen kautta, tämän keskustelun kautta ja akitan omistajilta kyselen. :)

Tattoi

Tattoi
Viestimäärä: 21

VS: AKITAT - Tiistaina, 19.07.2011 klo 13:32  
+
0
Heissan, ajattelin tännekin ilmoitella kun täällä pyörii paljon akitoista kiinnostuneita ihmisiä, niin akita ry järjestää kesäpäivät Hiidenhelmessä punkalaitumella minne voi tulla akitoja ihastelemaan ihan paikan päälle :) Lisätietoja täältä
http://tensaiakitas.blogspot.com/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 19.07.2011 klo 13:33)

emppu97

emppu97
Viestimäärä: 278

VS: AKITAT - Tiistaina, 19.07.2011 klo 15:05  
+
0
Oi, kivaa! Koitan päästä tulemaan!

Tattoi, maksaako jos tulisin yhtenä päivänä ihan vaan ihastelemaan näitä akitoja?:wink:

Tattoi

Tattoi
Viestimäärä: 21

VS: AKITAT - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 13:22  
+
0
Päiväkävijöiltä emme peri muuta maksua kuin mahdollisen tapahtumamaksun joka on tuon 10 euroa :) Mutta tämä näin jos osallistuu koulutukseen taikka luennolle. Teinin luento voi olla melko mielenkiintoinen akitaa harkitsevalle, koska siellä käydään pitkälti läpi akitan hyviä puolia ja sen virheitä jne joten suosittelen sitä :)
http://tensaiakitas.blogspot.com/

Kitsusi

Kitsusi
Viestimäärä: 23

VS: AKITAT - Keskiviikkona, 20.07.2011 klo 23:44  
+
0
Ihan kivalta kuulostaisi tulla tuonne kesäpäiville, ihailemaan kauniita koiria.. En kylläkään yhtään tiedä miten sinne pääsisin/tulisin pois. Sukulaisen kyydissä joka sinne varmasti tulee saattaisin ehkä päästäkin, mutta en sitten tiedä olisinko ihan koko viikonloppua.. Mutta jos tapahtuisikin joku ihme, niin olisiko mahdollista ottaa tuollainen akitan sukulainen mukaan? Hokkaido riiviö nääs.
"Toiset koirat vain tarvitsevat enemmän hyviä syitä katsoa ja totella omistajaansa kuin toiset"
| Hokkaido | Blogi

Tattoi

Tattoi
Viestimäärä: 21

VS: AKITAT - Torstaina, 21.07.2011 klo 17:14  
+
0
^Tottahan toki! Hokkaidot on enemmän kuin tervetulleita, koska sieltä varmasti löytyy monta rodusta kiinnostunutta rapsuttelijaa, itseni mukaanlukien :D Missä päin asustelet muuten? Voin vinkkailla tutuille jos sattuvat olemaan tulosssa samoilta seuduilta, että olisi yksi kyytiä vailla. :) Meidän kyytiin ei valitettavasti mahdu kuin korkeintaan ihminen jos on pääkaupunkiseudulta tulossa, kun koirat on vallanneet meidän suuren koira-auton takapenkin ja ne ei hirvittävästi lämpene vieraille koirille omassa autossaan :viheltel:
http://tensaiakitas.blogspot.com/

Tattoi

Tattoi
Viestimäärä: 21

VS: AKITAT - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 16:45  
+
0
Jos akitoista kiinnostuneita on pääkaupunki seudulla, niin akita ry järjestää akita teemapäivän Helsingin Arabian Faunattaressa 26.11 klo 11-16 :) Paikalla tulee olemaan rodun edustajia ja pitkänlinjan harrastajia/kasvattajia, joten paljon on varmasti kiinnostuneille tarjolla! Lisätietoja yhdistyksen sivuilla
http://tensaiakitas.blogspot.com/

emppu97

emppu97
Viestimäärä: 278

VS: AKITAT - Keskiviikkona, 19.10.2011 klo 17:10  
+
0
Siitä onkin aikaa kun tällä palstalla on viimeksi pulistu.

Tattoi, kiitos tiedosta, täytyy kattoo vähän liian kaukana taitaa olla...

Suhveli

Suhveli
Viestimäärä: 2

VS: AKITAT - Sunnuntaina, 27.11.2011 klo 20:01  
+
0
Moikka kaikki! Meillä haaveillaan nyt ensikesäksi am. akitaa kotiin :) Tietoa rodusta on otettu ja on nähty ja jne. Nyt siis soitellaan joulukuun lomaviikolla kasvattajalle ja kysytään kaikesta ja mennään sit jossaan vaiheessa heille käymäänkin toivonmukaan tutustumaan heidän koiriinsa <3 Susa eka oma koirani,ja nyt tokaa "omaa" koiraa alettiin katsoa viimevuonna jo ja tämä se tuntuu olevan :) Äiti halusi japanilaista akitaa,itse tykkään amerikkalaisesta akitasta joten se taitaa olla lopullinen päätös.
Ja lauantaina menen katsomaan am.akitoja helsinki winneriin ja sielä onkin pari petsie tuttua joilla tommossia on :D

Haaveileeko kukaan muu omasta akitasta/amerikanakitasta lähiaikoina?
"Et voi koskaan omistaa koiraa niinkuin se omistaa sinut."

Susa saksanpaimenkoira 6.11.2008 <3

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: AKITAT - Maanantaina, 30.04.2012 klo 01:18  
+
0
Juhuu! :heiluti: Onko täällä ketään akita/amerikanakitaimmeisiä? Itsellä menossa amerikanakita nro 2. Ensimmäinen oli uros ja tämä uudempi on narttu. Narttu on tällä hetkellä ah niin ihanassa teini-isässä! Sinänsä aika helppo teiniksi, mutta onhan tuolla omat vinkeensä ennen kuin taas rauhoittuu.

jaibe

jaibe
Viestimäärä: 8

VS: AKITAT - Tiistaina, 03.07.2012 klo 01:46  
+
0
Itsellä on täällä 8kk ikäinen akita uros :) Aivan mahtava luonne, perso kuin mikä mutta jääräpäisyyttäkin löytyy. Kuma-poika tahtois olla kaikkien kaveri! Olen kyllä onnellinen että loppujenlopuksi päätin ottaa tuon akitan ja vielä omalle kohdalle sattui niin mahtava luonteinen yksilö.

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 13:45)