Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 22:08

Belgianpaimenkoirat

Siirry sivulle: 1 ... 33 34 35 36

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 09.01.2015 klo 12:19  
+
0
Meille kuuluu hyvää :heiluti:

Suomi, lumi ja pakkanen maistuu edelleen ja ollaan saatu siitä ihan hirmusesti iloa :D
Hugo saavuttaa kuun loppupuolella maagisen 9kk iän, eli junnuluokat on aivan kulman takana jo! Herttinen! Gabby päätti pudottaa ...ihan... kaikki pohjavillansa ja on nyt niin nakupelle, että tarvii pienelläkin pakkasella Pompan päälleen, jottei jäädy pystyyn.
Gabbyn kanssa ollaan taas aktivoiduttu tokon saralla, Hugonkin kanssa treenailtu perusjuttuja. Viime keskiviikkona käytiin paimentamassa, joka oli meille kaikille ihan eka kerta ja osottautu tosi hauskaks puuhaks! Ens viikolla mennäänkin uudelleen :)
Tuleva viikonloppu starttaa meidän näyttelyvuoden 2015, ensin lauantaina Helsingin pentunäyttelyssä Hugon kanssa ja sieltä suoraan lähdetään ajeleen kohti Kajaania jossa molemmat pääsevät kehäileen sunnuntaina!
Gabby menee myös alta kahden viikon päästä luustokuviin, jotka jännittää mua ihan älyttömästi :D
Eli meille kuuluu oikein hyvää, paljon yhdessä puuhailua, ja mitä lähemmäs kesää taas mennään niin sitä enemmän elämä harrastusten osalta taas vilkastuu! :)
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

mek

mek
Viestimäärä: 74

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 19.01.2015 klo 18:53  
+
0
Meeko taitaakin olla sukua tuolle minun vanhemmalle koiralleni :hymy: Iskä-koira onkin varsin tuttu. Onnea vaan elämään riiviön kanssa :nauru:

Meillä ei sen kummempia belgiosastolle kuulu, muutaman näyttelyn olen ajatellut tuolle seniorille kesäksi ja nuoremmalle on mahdollisesti pentuproggista suunnitteilla. Siinäpä se kevät vierähtääkin :peukku:
belpag Jade -06
belpag Nera -09
shetlam Noppa -12

Blogi
kennel True Trick's

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 19.01.2015 klo 23:47  
+
0
^ Oo, onpa kiva kuulla! Minkä niminen kaveri sulla asustaa? Nakkaa vaikka yksärillä :hymy:
Onhan toi aikamoinen riiviö, mutta loppujenlopuksi voisin sanoa että ainakin tähän asti tosi kiltti pentu. Ihmisissä kiinni se ei oo roikkunut (toisin kuin osa muista pennuista mitä oon kuullut), mutta Mutka onkin saanut sitten sitäkin enemmän kyytiä... :nauru: Uskoo myös hyvin kiellon, jos sattuu tekemään jotain kiellettyä. Mahtava pikkumusta :hymy:

Me korkataan Mutkan kanssa vuoden eka näyttely tän viikon lauantaina Turku KV:ssä! :hymy:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

NellasTelemnar

NellasTelemnar
Viestimäärä: 99

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 27.01.2015 klo 13:06  
+
0

Meidän nättimys neiti <3

Tännepäin kuuluu myös oikein hyvää, tavanomaista elämää. Pieni haaveri sattui kun yhdestä anturasta lähti pala nahkaa irti, ni sitä hoidettiin mutta nyt haava on jo melkein ummessa :peukku:

NellasTelemnar

NellasTelemnar
Viestimäärä: 99

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Keskiviikkona, 11.02.2015 klo 16:50  
+
0
hiljaista on --------------:nauru:

käytiin tänään näyttää koiruuden korvia ell. kun oli pitkään oireillut. Mitään tulehdusta ei löytynyt mut vaikkupallo löytyi. :P Toivotaan et irtos nyt mut jos ei ni ens viikolla uudestaan :P
Onkos muiden belgeillä korvaongelmia ollut?

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Keskiviikkona, 11.02.2015 klo 19:06  
+
0
Niin on, ei oo belgiväki kovin innokasta kirjottelijaa :nauru:

Meillä ei oo ollut mitään ongelmia korvien kanssa (mitä nyt toi pieni kuu(nte)lee välillä miten sattuu :nauru:), eikä muutenkaan oikeen mitään sen kummempaa. Mutkalla tosin meni selkä erittäin jumiin ja käytiin kraniosakraalihoidossa, joka näytti kyllä auttavan ja mennäänkin pian uudestaan.

Ollaan suunniteltu Mutkan kanssa Turun, Vaasan ja ehkä Ivön näyttelyä. Näiden lisäksi mua on purrut kunnon treenikärpänen, oon innoissani! :jjei: Agia ei uskalleta aloittaa ennenkuin on käyty luustokuvissa, jotka näillä näkymin on huhtikuussa.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Torstaina, 12.02.2015 klo 17:41  
+
0

norah kirjoitti:

Agia ei uskalleta aloittaa ennenkuin on käyty luustokuvissa, jotka näillä näkymin on huhtikuussa.



Moikka!
Mulla ei ole "mitään" asiaa belgifoorumille, mutta satuin tänne päätymään ja huomasin tämän. :)
Minkä tahansa koiran kanssa voi aloittaa agilityn jo ihan pienenä, vaikka ei olisikaan mitään kuvattu. Esteet ovat toki oleellinen osa suorituksia, mutta esteiden lisäksi koiran pitää osata paljon muutakin.
* pysyä paikoillaan
* leikkiä ja/tai olla ahne (ruoan perään)
* juosta kosketusalustalle, lelulle, namipurkille you name it
* tulla luokse
* kiertää kohteita (puita, tuoleja...)
* tasapainoilla (kivillä, metsässä vapaana, kannoilla...)

Eli vaikka mitä löytyy, mihin ei esteitä tarvita. Tässä esimerkkinä nuoremi koirani, joka tekee elämänsä toista kertaa rataa. Alla on 8-10 kertaa ever esteillä. Kaikki on harjoiteltu ulkona pihalla ja metsissä. Ei ole kaunista ohjausta, koska ollaan tosiaan niin vähän tehty esteillä, etten osaa tätä ohjata vielä ollenkaan. :D Pointti kuitenkin...
Totti toinen rata
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 13.02.2015 klo 14:06  
+
0
^ No terve! :hymy:

Tiedän kyllä että voi, koira josta puhun ei kumminkaan ole enää pieni, vaan täyttää kesällä kolme. Selässä on ollut ongelmia ja tämän takia ei agia aloiteta ennen kuvauksia, JOS siellä sattuisikin olemaan jotain rakenteellista vikaa, enkä näin mene rikkomaan koiraa.
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

myway

myway
Viestimäärä: 618

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 13.02.2015 klo 20:47  
+
0
^ Do dii! Aattelin heti, että siellä on 6 kk pentu, jota pidetään neljän seinän sisällä, kun pelätään koiran rikkoutumista. :D Mutta siellä olikin ihan toinen tilanne. Tsemppiä teille ja toivottavasti koirasta ei löydy mitään ikäviä yllätyksiä.
Sekarotuinen Rami 16.4.1996 - 29.11.2011
Bcu Tito 2.6.2010
Bcu Totti 3.8.2013
Life Is How You Make It

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Lauantaina, 14.02.2015 klo 14:14  
+
0
^ Ei sentään, ei oo mistään tämmösestä kyse. Pentukin kyllä tästä taloudesta löytyy, mutta ei sitäkään pidetä lukkojen takana :hymy:
Kiitos tsempeistä!
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

innnap

innnap
Viestimäärä: 2

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Lauantaina, 11.04.2015 klo 11:16  
+
0
Minua on mali kiinnostanut semmoiset kolmisen vuotta. Olen käynyt kokeissa ja kisoissa niitä katsomassa ja niiden työskentely näyttää todellakin siltä mitä haen.
Millaisia ovat olleet kouluttaa?
Millainen murkkuikä?
Millainen luonteeltaan?

Nuihin kaikkiin kysymyksiin olen vastauksia saanut, mutta kiinnostaisi millaisia teidän malinne ovat?

Koira saisi liikuntaa 2-3 tuntia päivässä, joka päivä irti juoksemista sekä kaksi pidempää hihnalenkkiä. Treenailua sun muuta sitten reilu parina päivänä viikossa.
Omakotitalossa asun, iso piha ja rauhallinen naapurusto.
Koiria on ollut aina, villakoirista collieen. Kotoa löytyy seropi narttu.
Mitä itse olen kuullut, schipperke on luonteeltaan samanlainen kuin belgi, onko näin? Koko erohan niillä on suuri, mutta mietin vain kun itselläni oli kovapäinen sipu yhdessä vaiheessa ja nyt tuossa seropissakin rotua on.

Harrastuksina olisi tarkoituksena treenata jälkeä, viestiä, hakua, agilityä sekä tottista. Tottis päälajina.
Aktivoinniksi tehtäisiin myöskin esineruutua ja esine-etsintää.
Tarkoituksena olisi kisata tavoitteellisesti tokossa ja käydä BH koe.
Jossain vaiheessa kiinnostaisi testata mondioringiä ja/tai suojelua.

marrja

marrja
Viestimäärä: 81

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 21.04.2015 klo 10:05  
+
0
Siitä taitaa olla joku vuosi, kun viimeksi oon kirjoittanut tänne, oma ensimmäinen mali taisi olla aika nuori vielä. Nyt lauma on lisinyt viime vuoden syksynä, taloon tuli Ripun (nyt 4,5 v.) siskontyttö Huti eli tyyppi on nyt 8 kk vanha.

Rippu on harrastanut agia ja olen todennut, että mun taito ei kohtaa koiran ominaisuuksien kanssa, valitettavasti. Jatketaan kyllä agin parissa, nyt on ollut pieni tauko omien kiireitten takia, etten ole saanut ohjattuja mahtumaan kuvioon, mutta agikentillä meitä tullaan näkemään! Mutta mahtava likka se on siltikin, luonnollinen jäljestäjä ja oon kyllä miettinyt, että lähtiskö kokeilee verijälkeä sen kanssa.

Huti on kyllä täysin toista maata Ripun kanssa vaikka sukulaisia ovatkin - välinpitämätön ympäristöä kohtaan sekä itsevarma ihan pennusta asti. Siinä missä Rippu on todella terävä ja reagoi ennenkuin ajattelee - Huti huomaa kyllä asioita, mutta pohtii ennen reagoimista. Ja reagoi todella niukasti loppujen lopuksi, ei pörrää tai nostele karvoja, joka on tosi jees! Tosin oletan, että kohta sille tulee uhmis ja se lähtee kokeilee. Energinen pakkaus (todella yllättävää......), joka on saanut aikaan pieniä tuhoja, kun taas Rippu ei pentuna koskenut mihinkään. Tosi innokas tottiksen tekijä, oon nyt yrittänyt paikata virheitä mitä tein Ripun kanssa eli intoa saa olla enkä ole niin natsimeiningillä. Tuottaa tulosta, mutta pikkasen saisi ehkä lähtee nostattamaan lisää. Toiveissa saada jälki- ja agilitykoira, jos ei menis vaikka tän kanssa perse eellä puuhun :D

Rippu on ollut luontaisesti aika helppo kouluttaa, se oppii tosi nopeasti ja se on luonnonlahjakkuus esim. jäljellä. Agilityssä oppii tosi nopeasti, ainoa vaan, että kun ohjaaja ei pysy mukana niin tulee turhautumista. Rippu on kuitenkin sellainen, joka rupee tarjoamaan asioita, kun taas Huti on sellainen, että se odottaa ja odottaa ja odottaa, että sille sanotaan mitä pitää tehdä. Huti on aika kiihkeä myös, mutta mulle tällä hetkellä tosi sopiva. Se tekee ohjaajalle eikä palkalle niin kuin Rippu eli laumavietti sillä on hurjasti parempi. Tosin oon sitä vahvistanut tietoisesti koko sen pentuajan, mutta silti sanon, että luontaisesti se on siinä parempi. Molemmat on ollut helppoja sinänsä kouluttaa, mutta molemmilla on taas tosi erilaiset luonteet, joten sinänsä niitä ei voi lähtee vertailemaan.

Ripun murkkuikä oli kamala. Ihan suoraan sanottuna :D Ja siis monien mielestä, varsinkin jotka ei belgejä tunne, se varmaan ois kamala koira vieläkin, mulle ei koska tunnen sen ja osaan reagoida. Kyse ei kuitenkaan ole mistään ongelmakoirasta vaan kyseessä on sosiaalinen ja mukava koira, joka vaan on epävarma joissain tilanteissa. Huti taas ei ole vielä päässyt siihen ikään, mutta koska se on tähän asti ollut niin tasainen niin en usko, että se hirveesti lähtee keulimaan. Veikkaan, että ehkä uhittelua lenkillä vastaantuleville räyhille, ehkä ei. On kuitenkin sen verran nöyrä, että en usko lähtevän kokeilemaan niin paljoa.

Meillä on tämä kevät mennyt tosi vähällä tekemisellä omien kiireitteni vuoksi, ollaan tehty ihan pari kertaa viikossa tottista/tokoa ja arkipäivänä liikuntaa tulee se 1-2 h. Kesää odottelen aika innolla, koska koulu loppuu ja teen ainoastaan vuorotöitä niin pääsee vähän irtoomaan paremmin harrastuksiin. Agilitykurssille lähdetään tällä viikolla pennun kanssa ja touko-kesäkuun vaihteessa tavoitteena aloittaa itsenäisesti treenaaminen myös siinä. Jälkikausi korkataan jahka nää lumet sulaa! Me asutaan kerrostalossa, mutta ei se oo ongelma näille. Ripulle oli alussa siltä kantilta, kun se kertoi jos "omalla" pihalla joku muukin kulki, mutta murkkuiän jälkeen se on ollut kyllä aika fine asian kanssa.

Ja sipukoita tiiän tosi vähän, mutta mitä tiiän niin joo, ehkä kovapäisiä, mutta en lähtis vertailemaan malin kanssa. En mennen, tullen enkä palatessani. Mulla ei kokemusta oo sitten muista muunnoksista tai ees nlylinjaisesta malista, ehkä se niitä voi sitten muistuttaa. Mutta ei malikan omistaminen mitään avaruusfysiikkaa ole, pitää vain tajuta, että niillä on niitä viettejä siellä taustalla (kuten monella muullakin koiralla) ja ne saattaa reagoida joihinkin asioihin varsinkin nuorena voimakkaasti. Siinä tilanteessa pitää osata vain suhtautua oikein.

//: Niin ja sitä mun piti vielä tänne(kin) ihmetellä, että miten mulle siunautuu nää pienet elikot! Luin ennen Ripun minimalinois kastiin vaikka onhan sillä säkää se 58-59 cm kuitenkin. No mut ei tässä mitään, Huti on tällä hetkellä 53 cm ja kun ikää on 8 kk niin voidaan vaan arvata, että siihen ei kovin montaa senttiä enää isketä... Nooo, ompahan kompakti! :D
(Viestiä on muokattu tiistaina, 21.04.2015 klo 10:38)

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Keskiviikkona, 20.05.2015 klo 09:39  
+
0
Hepskukkuu belgialaiset! :)

Mitä kuuluu?
Meillä lähti taas elämä "nousu kiitoon", kun muutettiin uudelle paikkakunnalle ja saatiin paikat oman seuran ryhmistä! Johan tota hillumista jo tulikin ja epätoivoista yritystä reenata sielä ja täälä vähän milloin kenenkin kanssa. Oon ehkä vaan sattunut vääriin porukoihin, mutta aktiivista vapaa-ajan sitoutunutta reeniporukkaa on ollu tosi vaikea löytää! Tai sitten se on ihan yleistä... :D
Joka tapauksessa, kalenteri on täyttynyt treenipäivillä, ja siinä sivussa myös näyttelyillä. Joista päästään aasin sillalla asiaan erkkari.
Onko KC:laisia tulossa Seinäjoelle kesäkuun viimenen viikonloppu? Meiltä lähtee kumpikin, isolla porukalla matkataan määränpäähän ja vietetään sielä koko pitkä viikonloppu mökkeilyn merkeissä :)
Kertoilkaa mitä teille kuuluu, jos saataisiin taas tännekin vähän viriteltyä keskustelun tynkää :D
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017

belgilö

belgilö
Viestimäärä: 494

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Lauantaina, 23.05.2015 klo 20:03  
+
0
Mitäkö kuuluu? No,yritetään metsästää viimeistä agilityn SM-nollaa epätoivoisesti. Monta kertaa ollut jo tulollaan,mutta aina sattunut joku pikkumoka (rima tai puomin ylösmeno). Joukkueessa tosin ollaan,mutta kivahan se olis olla yksilökisassakin.

Tokorintamalla taas yritetään saada 2 puuttuvaa 1-tulosta EVLssä ennen sääntömuutosta.

Näyttelyistäkin pitäis saada se H,että sais agivalioksi,mutta kun ei vaan yhtään huvita koko näyttelyt tuon käyttistervun kanssa. Kerran käyty ja tuomarilla "vaikeuksia tunnistaa rotu":ttou:

Jospa hankkis nyt ensin vielä ne tokotulokset ja 2 hyppysertiä ja sitten vasta miettis niitä näyttelyitä ja sais tuon kerralla agivalioksi,hyppyvalioksi ja tottelevaisuusvalioksi :viheltel:

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Lauantaina, 23.05.2015 klo 20:32  
+
0
Tälle belgikansalle kuuluu hyvää. Rotu on jo nyt vienyt mukanaan mennen tullen palatessa ja uskoisin että seuraavakin on (käyttis)mali. Helppo tyyppi ollut kaikenkaikkiaan niin kotona kuin koulutuskentällä, pientä (ja välillä vähän suurempaakin) peräänhuutamista on, mutta omakotitalossa kun asutaan niin huutakoot :D

Tara tuntuu jotenkin tosi tasapainoiselta koiralta loppujenlopuksi, kaikki se kauhukuva mitä ihmiset antaa nettipalstoilla kun mainitseekin sanan käyttömalikka, ei päde tähän kaveriin :)
Tokikin näitä junnukoiran pörinöitä ja mielenvaihteluita on havaittavissa, mutta hyvin vähän, etenkään jos ollaan treenaamassa.
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Anskubanana

Anskubanana
Viestimäärä: 1

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 02.06.2015 klo 02:49  
+
0
Hellurei! :heiluti: olen tässä jo vuoden päivät tutkiskellut kaiken näköisiä rotuja ja jo pitkän aikaa on sydän lyönyt belggareille :) itsellä on ollut bokseri, jonka kanssa agilityä harrastettiin ja kaikkea muuta mukavaa puuhailtiin..
Mutta vuosi sitten muutin pois vanhemmilta, niin tuhnu naama jäi sitten vanhemmilleni, kun ei opiskelia budjetti olisi sen elättämiseen riittänyt ...
Mutta nyt on koulut käyty ja työ paikka, niin olisi hyvä aika koiruudelle. Meillä on ollut aina myös bostoneita ihania veijareita nekin..
Mutta belggareille tosiaan sydämeni menetin, kun niistä olen lukenut ja käynyt näyttelyissä katsomassa erityisesti malikka kiinnostaisi ! Enon 1v rotikka on ollut mulla paljon hoidossa joten paukapäisyys on tullut tutuksi... Tosiaan jälkeä en ole koskaan kokeillut, mutta kiinnostaa kovasti ja agility kuuluu myös harrastus listalle.
Liikuntaa olisi mahdollista tarjota 1-4h päivässä muiden aktiviteettien mukaan ja kesäisin tykätään miesystävän kanssa käydä vaeltamassa ja koira olisi tietty mukana (vaellus reitit katsotaan sen mukaan) :)
Yhteen ollaan syksyllä muuttamassa noin 50-80 neliön rivariin tai kerrostaloon vähän syrjemmälle. Sinne koirakin sitten tulisi. Intoa ja energiaa koiran kouluttamiseen, haasteisiin ja touhuiluun on ollut aina ! Paimenkoirista ei siis juurikaan ole kokemusta, mutta luulen että malikka sopisi mulle harrastus kaveriksi ja mukavaksi perheen jäseneksi :lallati: haluaisin vähän belggari ihmisten mielipidettä voisiko meille sellainen sopia tervukaan ei ole ollenkaan pois suljettu :) tosiaan tässä edelleen pohditaan tarkkaan ennen päätöksiä :paapatus:

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 29.06.2015 klo 20:51  
+
0
Mä oon vähän niinkun unohtanut koko palstan olemassaolon... :shifty: :nauru:

Meille kuuluu hyvää! Mutkan kanssa ollaan kierretty jonkun verran näyttelyitä, viimisimpänä juurikin erkkari, jossa meni kyllä hyvin ja oli kivaa! :hymy: Nyt en ookkaan sitä ilmottanut mihinkään. Tokoiltu ollaan ja sääntömuutoksen jälkeen mennään kisoihin!

Meekosta jäi pallipuoli, joten sen kanssa ei noita kehiä aleta kiertelemään, mutta eipä tolla niin väliä. Sen kanssa ollaan treenailtu viestiä ja jälkeä. Pätevä "pikkumies", painoa on pikkasen päälle kilon vajaa 30 :eek: Syyskuun lopussa Meeko täyttää vuoden. Siis minne tää aika on mennyt?! :nauru:
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Tiistaina, 30.06.2015 klo 14:09  
+
0
^ Aika jytky murrosikäinen kyllä :nauru: Onko miten korkea?

Meillä vaihtuu penne pennelisellä hampaat ja koko elukka haisee täten kalanperkeille, mutta kokonainen hampikalusto taitaa tulla ja purentakin on toistaiseksi hyvä. Perusteita ollaan tehty tottikseen ja agilityyn, mutta pääpaino on arjen puhteissa joissa belgin kanssa on ollut himppasen enemmän työtä kuin noiden isompien mussukoiden. Toi koira on kyllä niin nätti, että mäkin taidan muutamat näyttelyt sen kanssa käydä sitten kun sen aika on.
Rise to reset the world.

norah

norah
Viestimäärä: 864

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Maanantaina, 13.07.2015 klo 12:48  
+
0
^ Tällee ite mittailtuna 63cm ja risat. Varsinainen honkkelikonkkeli eli massaa saa tulla iän mukana lisää. Jättiläinenhän toi on Mutkaan verrattuna :nauru:

Ootteko te ilmottautuneet johonkin näyttelyyn? Mutkalla olis nyt tosi paljon karvaa (kaljuhan se ei koskaan oo) ja näyttäis tosi hyvältä, mut en oo ilmonnut minnekkään. Pitäisköhän...
Belgianpaimenkoira tervueren Mutka s. 8/12
Belgianpaimenkoira groenendael Moto s. 2/17
† Belgianpaimenkoira groenendael Meeko 9/14 - 4/2022

Cinderellla

Cinderellla
Viestimäärä: 1316

VS: BELGIANPAIMENKOIRAT - Perjantaina, 17.07.2015 klo 16:22  
+
0
^ Haluatko kuulla vastaukseni Mutkan ilmottamisia koskien? :nauru:

Me ollaan kahteen ilmottu - huomenna Hyvinkää ja sitten Nokian ryhmis. Muuten en oo oikein saanu aikaiseks ees katella näyttelyitä. Mutta Gabbyn ei edes Suomessa tarvitse enää kiertää, omien sosiaalisien tapaamisieni takia oon niitä ilmotellu sinne tänne tässä kevät-kesällä :D
Tiibetinspanieli u 1/2005
Belgianpaimenkoira groenendael n 7/2012
Belgianpaimenkoira tervueren u 4/2014
Belgianpaimenkoira tervueren n 4/2017
(Viestiä on muokattu perjantaina, 17.07.2015 klo 16:22)

  Siirry sivulle: 1 ... 33 34 35 36
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 02:45)