Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Sunnuntaina, 27.06.2010 klo 15:41

Cockerspanielit

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 28

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: COCKERSPANIELIT - Tiistaina, 29.05.2012 klo 23:12  
+
0
Kaveri valjasti mut kyselemään sisäpiiritietoa, että löytyyköhän Pirkanmaalta / seutuvilta päteviä ja luotettavia kasvattajia? Että yksäriä kehiin jos tietoa löytyy keneen kiinnostunut voisi noilla seuduin olla yhteydessä! :)
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

martsu

martsu
Viestimäärä: 186

VS: COCKERSPANIELIT - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 10:51  
+
0
Meidän napero ei ole uskaltanut heittää vielä talviturkkiaan, springeri on kyllä jo rypenyt :nauru: Näyttelyt korkattu ja Joensuusta saatiinkin (kolmas kerta toden sanoo) KP ja oli ROP-pentu :aurinko: Kuopiossa jatketaankin jo junnuissa.. Täällä Itä-Suomessa päin on ollut kennelyskää liikkeellä, muttei onneksi meidän koiriin ole tullut.
"Kokeet ovat osoittaneet, että verenpaineesi tasoittuu, kun silität koiraasi. Se voi myös vähentää stressiä." -Billy Roberts-

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: COCKERSPANIELIT - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 10:54  
+
0
Ei ole ollut kennelyskää meidän cockereilla, vaikka sitä täälläkin suunnalla kuulema jokin aika sitten oli liikkeellä.

Pojat on käyneet jo pari kertaa uimassa ja junnukin on osoittanut olevansa varsinainen vesipeto. :) Taippareihin suunnittelenkin tätä tälle kesälle vieväni.

Vanhemman koiran kanssa olen alkanut koklailemaan vähän mejä-juttuja. Taidan yrittää viedä vielä kokeeseenkin tämän kesän aikana, jännittää jo etukäteen, kun en ole koskaan mejä-kokeessa käynyt.
Näyttelytaukoa nyt kesäkuu, heinäkuussa mennäänkin näillä näkymin useampaan.

krisu

krisu
Viestimäärä: 44

VS: COCKERSPANIELIT - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 17:57  
+
0
Martsu onnea näyttelymenestyksestä! :jjei: Olin jo itse suunnitellut pareja näyttelyitä, mutta mitenpäs viet kun turkki on nyt mitä on :pyssyt:

En tiiä miten ihmeessä Jimi onnistu sen tartunnan saamaan, huono tuuri? :ttou:
Uinti hommat saa nyt ainakin hetken Jimillä odottaa.. Innolla olis varmasti menossa, mut en ole viitsinyt käyttää että saa rauhassa palautua tuosta taudista :neutral:

Mihin näyttelyihin ootte suunnitellut menoa Maru?? Voi ku sais Jimiäkin koulutettua tarpeeksi että menis taipparit läpi... Mut ei meillä vielä kiire :peukku:
R.I.P Nelli seropi 15.2.2003-4.10.2010
Jimi cockerspanieli 23.6.2011-

www.jimintassunjaljet.blogspot.com

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: COCKERSPANIELIT - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 18:34  
+
0
Heinäkuussa vaatimattomasti kv-näyttelyitä Rovaniemi, Oulu, Kokkola ja Kemi. Innostuin vähän ilmottautumisten kanssa. :roll:
Juniori sai ekan sertinsä muutama viikko sitten. Tästä on hyvä jatkaa, vaikka noista isommista näyttelyistä ei välttämättä vielä toista irtoa.

Aaa

Aaa
Viestimäärä: 254

VS: COCKERSPANIELIT - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 22:05  
+
0
Tulipa mieleen, kuinka paljon teidän cockerit syö? Tai siis kauanko kestää säkki ja minkä kokosta ostatte?
"Voileipä tekee aina hyvää yöllä" (Muumipappa)
"Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät." (Pikkumyy)

Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: COCKERSPANIELIT - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 22:33  
+
0
^^ Ei nyt mitenkään liity asiaan, mutta minäki oon Lotan kanssa suuntaamassa Rolloon ja Ouluun :heiluti: Mikä päivä cockerit on? Me taidetaan olla Rollossa lauantaina ja Oulussa sunnuntaina.
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

martsu

martsu
Viestimäärä: 186

VS: COCKERSPANIELIT - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 23:25  
+
0
^^ Oiskohan päiväannos jotain 4dl molemmilla cockereilla :mietiskel: Enkä oo paljoa miettinyt paljon yksi säkki kestää, yhdessä vaikeessa 5kg penturuokasäkki meni n. yhdessä kuukaudessa :nauru: Varmaan nyt kestäis 15kg säkki parisen kuukautta vaikee sanoa..
"Kokeet ovat osoittaneet, että verenpaineesi tasoittuu, kun silität koiraasi. Se voi myös vähentää stressiä." -Billy Roberts-

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: COCKERSPANIELIT - Torstaina, 31.05.2012 klo 09:29  
+
0
Tais olla cockerikehät justiinsa toisin päin, eli Oulussa lauantaina ja Rovaniemellä sunnuntaina. Saa nähä meenkö Ouluun sunnuntaina vielä talkoolaiseksi.

krisu

krisu
Viestimäärä: 44

VS: COCKERSPANIELIT - Torstaina, 31.05.2012 klo 15:15  
+
0
Me taidetaan vaan kierrellä näyttelyissä, Jimi saa olla turistikoirana :cool:
Jimi syö about 4dl?? :mietiskel: Oon ostanut nyt pari kertaa 4kg RC, kun oli vähän ruoka merkki hakusessa.. Mitä evästä teidän cockerit syö? Muita RC-koiria?:poppari:
R.I.P Nelli seropi 15.2.2003-4.10.2010
Jimi cockerspanieli 23.6.2011-

www.jimintassunjaljet.blogspot.com
(Viestiä on muokattu torstaina, 31.05.2012 klo 15:49)

martsu

martsu
Viestimäärä: 186

VS: COCKERSPANIELIT - Torstaina, 31.05.2012 klo 15:24  
+
0
^Vaihdoin just pennun Roburilta Hill'siin, kun Roburissa oli ilmeisesti jo liian pieni nappula ettei maistunut. RC:a pentu söi kun tuli meille, kasvattaja antoi mukaan medium starteria.
Vanhempi cockeri syö tällä hetkellä Eukanubaa, on syönyt myös Brit:iä.
"Kokeet ovat osoittaneet, että verenpaineesi tasoittuu, kun silität koiraasi. Se voi myös vähentää stressiä." -Billy Roberts-

Maru

Maru
Viestimäärä: 170

VS: COCKERSPANIELIT - Torstaina, 31.05.2012 klo 15:56  
+
0
Meillä syödään Jahti&Vahti Energiaa, määrää en osaa sanoa paljonko menee.

antagonisti

antagonisti
Viestimäärä: 5

VS: COCKERSPANIELIT - Perjantaina, 01.06.2012 klo 06:55  
+
0
Meillä syödään yleensä Sam's Fieldiä (pentunappulat), Applawsin märkäruokia, ja toisinaan kotiruokaa siihen sekaan. Jos olen oikein laiska, pelkkää nappulaa. Koirille maistuu kurmeet. ;)
Seropi Liisi + cockeri Ansa

kiivilintu

kiivilintu
Viestimäärä: 2242

VS: COCKERSPANIELIT - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 18:48  
+
0
Meillä syödään Jahtia ja Vahtia myös, en osaa kyllä arvioida paljon menee päivässä kun niin tottumuksesta menee naput kuppiin ja osa menee treenatessa.
Pääosassa Jedi ja ne toiset.

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: COCKERSPANIELIT - Maanantaina, 04.06.2012 klo 16:00  
+
0
Meillä menee tällä hetkellä bozita roburin pentunapua, kunhan ne on syöty (saatoin mitoittaa tuon pentunapun hieman väärin kun ostin 15 kg tuota...) Niin siirrymme samaan mitä labbis syö, ihan helppouden kannalta. Tuo on siis 50/50 ruokinnalla. Vaikuttaisi olevan sellainen teräsvatsa että ihan sama mitä sille syöttää, mutta meillä on aika ajoin nirsous ongelmana. Ihme kun on kuitenkin laumassa kasvanut! Tuo syö juuri sen minkä tarvitsee, eikä yhtään sen enempää. Olen vähän miettinyt jos siirtäis koko porukan raakaruokinnalle, tuo seropihan on jo terveydellisistä syistä. Onko täällä muita raakaruokkijoita? Mua lähinnä arvelluttaa nuo huulipoimut, kun monelta olen kuullut että tulehtuvat hyvin herkästi jos koira syö mössöä. Ja tietenkin se sotku korvissa...

Mun pitäis ottaa itteeni niskasta kiinni tuon turkinhoidon kanssa. Tällä viikolla pesen ja trimmaan tuon, on niin kauhean näköinen. Lisäksi koko kropan pesusta taitaa olla aikaa päälle toista kuukautta... Tuo kun ui melkein joka päivä niin ei sitä niin huomaa.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

martsu

martsu
Viestimäärä: 186

VS: COCKERSPANIELIT - Maanantaina, 04.06.2012 klo 17:03  
+
0
^ Kannattaa ostaa/tehdä itse sellainen korvahuppu, niin korvat ei sotkeennu :peukku: Itse olen syöttänyt välillä nappuloiden seassa mm. kalkkunan jauhelihaa yms. Mutta hieman työlästä ja pennun kanssa en ole uskaltanutkaan jatkuvasti sekoitella, ettei ravintoaineiden suhteet ala pahasti heittämään..
"Kokeet ovat osoittaneet, että verenpaineesi tasoittuu, kun silität koiraasi. Se voi myös vähentää stressiä." -Billy Roberts-

Iiris

Iiris
Viestimäärä: 95

VS: COCKERSPANIELIT - Maanantaina, 04.06.2012 klo 21:00  
+
0
^^ Korvahupulle vaihtoehto on ostaa cockerikuppi. Meillä on semmonen sekä juoma- että ruokakuppina, eikä oo korvissa sotkua.. :peukku: Huulipoimutkaan ei ole tulehtuneet kun kerran ihan lievästi (meni ohi ihan vaan putsaamalla ja kuivaamalla niitä parin päivän ajan) kun oli jäänyt ajamatta kunnolla karvat leuan alta lyhyeksi edellisellä trimmikerralla. En ole kuullut muiltakaan tutuilta huulipoimuongelmista kun karvat leuassa pidetään lyhyenä eikä siellä pääse mikään muhimaan.

antagonisti

antagonisti
Viestimäärä: 5

VS: COCKERSPANIELIT - Maanantaina, 11.06.2012 klo 12:43  
+
0
Onko joku muukin tulossa Mäntsälän näyttelyyn? "Meidän" kenneliltä on tulossa vissiin aika iso jengi.
Mua jännittää koko näyttely nyt jo ihan hulluna, Ansa on silloin jo junnuissa (silloin just sen 9kk). Jos nyt ihan kivat arvostelut saisi, ei me mitään sijoituksia mennä tuon kakaran kanssa hakemaan. Lisäksi vielä nurmipohja. Onko muilla ollut ongelmia spanielinenän, hajujen ja nurmen kanssa?
Seropi Liisi + cockeri Ansa

Aaa

Aaa
Viestimäärä: 254

VS: COCKERSPANIELIT - Keskiviikkona, 20.06.2012 klo 16:07  
+
0
Huomenna se sit tulis, 10vko vanha cockerinarttu nimeltään Riepu. :)
"Voileipä tekee aina hyvää yöllä" (Muumipappa)
"Ja jos kaksi höperöä asuu samassa saaressa, niin he joko tietävät toisistaan kaiken tai eivät halua tietää toisistaan mitään. Todennäköisesti sekä niin että näin. Nimittäin: eivät halua tietää, koska tietävät." (Pikkumyy)

Nenne

Nenne
Viestimäärä: 34

VS: COCKERSPANIELIT - Maanantaina, 16.07.2012 klo 22:39  
+
0
MInkäs ikäisinä teillä on koira ollut "aikuis" koossa? Pontus on nyt 5,5 kk ja n. 38 cm (vaikea mitata kun ei pysy paikoilaan) ja reiliu 12 kg.

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 28
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 00:00)