Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Tiistaina, 01.03.2011 klo 09:45

Colliet - osa 2

Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 50

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: COLLIET - OSA 2 - Keskiviikkona, 23.05.2012 klo 12:03  
+
0
MaryCe, varmasti menee hyvin ja jos ei mene, onhan sinulle onneksi kasvattaja johon ottaa yhteyttä. :peukku:
skcu Pongo

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: COLLIET - OSA 2 - Keskiviikkona, 23.05.2012 klo 20:55  
+
0
MaryCe, ihana pentu teille tulossa, onnea! Harvemmin tulee nähtyä nahkan pentua, on sekin suloinen :love:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

MaryCe

MaryCe
Viestimäärä: 37

VS: COLLIET - OSA 2 - Keskiviikkona, 23.05.2012 klo 21:03  
+
0
Onneksi meillä on auttavainen ja mukava kasvattaja jonka puoleen tosissaan kääntyä mikäli apua tarvitsee. :peukku:
Kiitos Gaselli :)
(Viestiä on muokattu torstaina, 24.05.2012 klo 01:10)

virtahepo

virtahepo

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 24.05.2012 klo 08:57  
+
0
Tänään minä ja Pongo suunnataan hakumetsään kasvattajan ja joidenkin muiden collieiden kera. Viimeks meni tosiaan vähän huonosti pari ekaa kertaa, kun ei tajuttu, että palkkautuu paremmin lelulla kun ruualla kun on niin ylikierroksilla siitä juoksemisesta. Ja täytyy kusettaa se paremmin ennen sitä itse suoritusta kun viimeks lähti merkkailemaan.

Mutta on tää kivaa, toi haku on kyllä ihan järettömän jännää ja siinä on kiva ku voi ite tehä molempia juttuja: olla koiran kanssa ohjaajana ja sitten toimia maalimiehenä. Ja kiva kun on kasvattaja mukana niin kehtaa reippaasti kysyä ne ihan idiootit kysymykset myös! :nauru:
skcu Pongo

virtahepo

virtahepo

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 24.05.2012 klo 22:07  
+
0
Meillä meni aika kivasti! Pongo toimi paremmin kun sai palkaksi lelun ja suostui lelun jälkeen ottamaan jotain koirienjauhelihaakin. Jes! :peukku: Yritti etsiä kyllä näöllä eikä tajunnut käyttää nenua, mutta ehkä se siitä. Meni kyllä vähän kauan siinä etsiskelyssä, mutta pääasia että oli löydettyä maalimies. Olen kyllä ylpeä, hienosti se meni, tää oli kuitenkin vasta toka kerta meiltä hakua ikinä.

skcu Pongo

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 24.05.2012 klo 22:10  
+
0
Voi ei tota nahkapentua, missä se mun oma luuraa! Eilen olin yhteyksissä erään mahdollisen kasvattajan kanssa ja hän tarjosi mulle luovutusikäistä vielä kotia etsivää tyttöstä, mutta enhän mä tälleen kesällä voi :suru:

Mä haluuuuun jo...
Rise to reset the world.

MaryCe

MaryCe

VS: COLLIET - OSA 2 - Maanantaina, 28.05.2012 klo 22:30  
+
0
Vähän pentusaastetta. Tosin kännykkäkamera laatua. :<

Selja 7vko. :heiluti:

Perjantaina haetaan pentu kotiin!

virtahepo

virtahepo

VS: COLLIET - OSA 2 - Tiistaina, 29.05.2012 klo 06:58  
+
0
Apua miten lutunen ja hyvännäkönen! Ei saa laittaa tommosia kuvia kun on hirveä pentukuume muutenkin. :nauru:
skcu Pongo

MaryCe

MaryCe

VS: COLLIET - OSA 2 - Tiistaina, 29.05.2012 klo 15:11  
+
0
Olisi kiva nähä muidenkin koiria! Virtahevon nahka näyttää komeelta :love:

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: COLLIET - OSA 2 - Tiistaina, 29.05.2012 klo 15:20  
+
0
Ihana nahkavauva. Olen itse alkanut puolihuomaamatta miettiä myös nahkaa mahdolliseksi joskus tulevaksi "harrastuskoiraksi"...

Meidän pikkucollikka tulee tänne kakkoskotiin ensiviikolla ekaa kertaa pidemmäksi aikaa, kun vanhempani ovat lähdössä lomareissulle.

Tässä joitain kuvia edellisestä visiitistä reilu viikko sitten:

MaryCe

MaryCe

VS: COLLIET - OSA 2 - Tiistaina, 29.05.2012 klo 15:34  
+
0
Apua miten ihana ransan pehko :love:

MaryCe

MaryCe

VS: COLLIET - OSA 2 - Tiistaina, 29.05.2012 klo 15:34  
+
0
Apua miten ihana ransan pehko :love:

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: COLLIET - OSA 2 - Tiistaina, 29.05.2012 klo 16:09  
+
0
Iiiiihana nahkavauva! :love:

Sumppa istuu tyylillä sohvalla :nauru:
Pöljäke on hiukan kasvanut näistä ajoista

Korkeutta nyt n.62cm ja painoa 21kg, hoikka poika.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

virtahepo

virtahepo

VS: COLLIET - OSA 2 - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 15:31  
+
0
MaryCe, Pongo kiittää! :nauru:

Sonik ompa hoikka tosiaan toi sun pehko! Mun nahka mitattiin jalostustarkastuksessa virallisesti nyt 61 cm korkeaksi ja sitten tosiaan painoahan siinä on 31-32 kg. Että aikamoinen lötkö. Mutta kuinkas vanha toi olikaan, koska mun muistin mukaan se oli ihan aika pentu vielä? Pongo on 15 kuukautta vanha tosiaan ja lihasta(kin) löytyy. Eikä kuulemma oo lihava.

skcu Pongo

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: COLLIET - OSA 2 - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 17:01  
+
0
Joo Sumppa on nyt 10kk ja vielä ihan keskeneräinen. :)
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

virtahepo

virtahepo

VS: COLLIET - OSA 2 - Keskiviikkona, 30.05.2012 klo 21:02  
+
0
Kyllähän sille sitten vielä massaa tuleekin ja rotevoituu muutenkin, niinkun ton Pongonkin vielä pitäis. :)

Mutta voi että noi blue merlet on kauniita, seuraavan nahkiaisen jos otan niin haluan ehdottomasti merlen. Ei toi trikkikään paha oo, mut jotenkin musta merle on näistä vaan se kaikista nätein väri. Trikki + merle yhdistelmä ois kyllä aika kiva, siis kotona kun ois kaks hauvaa ja ois sen väriset. Vaikka tietenkään se väri eioo tärkein valintaperuste, mutta painoarvoo silläkin tottakai on.
skcu Pongo

jmcolliet

jmcolliet
Viestimäärä: 6

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 31.05.2012 klo 11:19  
+
0
Hienoja kuvia täällä :) ja niin suloisia pentusiakin :)
Tässä on meidän hääpari Lara ja Ilmari, jos natsasi niin pennut syntyvät viikolla 29 :)

Miimiin pennut ovat jo 4 viikkoa vanhoja. Herranen sentään kun aika menee nopeasti.
Tässä pari tytöistä :)

Täällä on lisää kuvia pentusista http://judysmagician.kuvat.fi/kuvat/Twisted%20Sister/
http://www.kenneljudysmagician.com/

virtahepo

virtahepo

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 31.05.2012 klo 11:33  
+
0
Apua mitä söpöläisiä.. pentukuume kyllä kasvaa kasvamistaan! :nauru:
skcu Pongo

gaselli

gaselli
Viestimäärä: 735

VS: COLLIET - OSA 2 - Torstaina, 31.05.2012 klo 21:29  
+
0
Ihania kuvia täällä! Lutusia pentuja!

Laitanpa nyt muutaman uuden kuvan Ronjasta.

Tässä Ronja näyttää laiheliinilta ja vähäkarvaiselta:

Mutta jostain syystä tässä näyttää olevan enemmän turkkia ja massaa vaikka kuvat on otettu muutaman päivän välein:

Tässä vielä kuva Ronjasta kun se yhtenä aamuna meni varjoon pensaan alle meidän pihalla kun me juotiin kahvia. Musta Ronja näyttää tossa aika söpöltä :)

Ronjalla on nyt juoksuaika ja ihan tärppipäivät, se siirtää häntää sivuun ja on aivan innoissaan uroksista ja arvatkaa käykö ne kuumana :roll: Mut on Ronjalla kuitenkin helpot juoksut, vähän se välillä vinkuu sisällä mut pääosin on tosi rauhallinen ja kiltti. Onko teidän collienartuilla helpot juoksut? Mun kokemuksen mukaan sheltillä ja colliella on tosi helpot juoksut mut labradorinnoutajalla vaikeat :mad: Toki koirat on yksilöitä ja jollakin voi olla toisinpäin. Meidän labbis oli ihan hullu juoksuaikana, se vinkui ja ulisi ja pani (anteeksi karkea ilmaus :nauru:) meidän shelttiä, sekä sohvatyynyjä, omaa petiä jne. Sille tuli joka kerta myös valeraskaus, jolloin se repi pehmoleluista ja omasta pedistä vanut pihalle. Huh huh :heristel: Niin nyt mun mielestä Ronja on aivan mahtavan helppo koira juoksuaikana ja AINA :love:
Collie "Ronja" 5/2010

Sheltti "Sani" 6/99 - 10/2011

Labbis "Vilma" 4/95 - 3/2010

ransa

ransa
Viestimäärä: 2013

VS: COLLIET - OSA 2 - Perjantaina, 01.06.2012 klo 06:23  
+
0
Pepsi oli juoksuaikoina tosi helppo, siitä ei oikeastaan huomannut koko asiaa muuten kuin veripisaroista turkissa. Sitä verta ei edes lattioilla näkynyt, putsasi kaiken pois ja taisi muutenkin vuoto olla varsin niukkaa. Muutamana päivänä tärppien aikaan oli ehkä tavallistakin hellyydenkipeämpi. Tuolla porkkiksella ehti olla yhdet juoksut ennen sterilointia ja se sotki joka paikan, kiljui yöt ja oli muutenkin tosi levottoman oloinen koko juoksujen ajan, ei kuitenkaan mitään nylkytellyt. Tytillä ei ole luonnollisesti vielä juoksuja ollut, kun ikää on huomenna kolme kuukautta niin siitä ei vielä osaa sanoa, edelliseen colliekokemukseen perustuen odottelen helppoja, mutta varaudun hurjempaankin.

Siirry sivulle: 1 ... 46 47 48 ... 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28598
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6782
Viestejä yhteensä547151
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös266104
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.11.2024 klo 00:30)